 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
zawory klekoczące, znaki kontrolne rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
karols77

Wiek: 47 Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 97 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-04-2008, 21:10 zawory klekoczące, znaki kontrolne rozrządu
|
|
|
Witam, mam 2 pytanka. pierwsze czy przy zmianie paska rozrządu mozliwe jest ze zawory zaczely klekotac, na starym pasku tego nie mialem, ale zauwazylem ze stary pasek byl bardziej luzny, a teraz jak jest nowy pasek i jest naciagniety i klekotają zawory. Drugie - gdzie sie sie znajdują znaki kontrolne rozrządu i jaki powininny byc ułozone koła zebate. |
_________________ TIPO 1.4 AGP '90 +gaz granatowy
Opel Vetcra 1.6 16V '99 |
|
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-04-2008, 01:06
|
|
|
A może mechanik coś przekombinował i to klekotanie to jest od tego że tłok wali w zawory mieliśmy przypadek na forum ze mechanik źle założył pasek o kilka zębów to oczywiście ekstremalna wersja zderzeń ale warto sobie podjechać na pomiar luzu zaworowego nie droga zabawa a przy okazji możesz sobie zmienić uszczelkę na nowa ta kosztuje w granicach 10zł |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
picek


Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 28-04-2008, 12:48
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | że tłok wali w zawory | -to już pewnie by nie jeżdził.Jest wersja ze żle założonym paskiem ale to powiedzmy o ząbek-nie więcej.Jeśli byłoby więcej to silnik nie pracowałby tak jak powinien. |
_________________ Audi |
|
|
|
 |
karols77

Wiek: 47 Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 97 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-04-2008, 14:24
|
|
|
witam pasek mam dobrze zalozony i znaki kontrolne sa na swoich miejscach, a mozliwe jest ze jak byl stary pasek luzny to zawory mogly nie klekotac, sprawdzalem zawory szczeliniomierzem i prawie kazdym zaworze szczeliniomierz nie chcial sie wsunąć |
_________________ TIPO 1.4 AGP '90 +gaz granatowy
Opel Vetcra 1.6 16V '99 |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-04-2008, 17:23
|
|
|
picek napisał/a: | to już pewnie by nie jeżdził | picek, napisałem że to ekstremalna wersja zdarzeń a co do jeżdrzenia jeżeli tłok jest wystarczająco blisko ze dotyka zaworów a nie wbija sie w nie to jeździł by karols77, skoro szczelinomierz na prawidłowej wartości wchodzi ledwo ledwo to jest ok i nie powinno klekotać, nie wiem czy pasek ma wpływ na to. Możesz spróbować pokombinować z olejami nie które maja znaczący wpływ na głośność układu rozrządu. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|