|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z silnikiem 1.6i - Pomocy ! |
Autor |
Wiadomość |
Joy_Pawel
Dołączyła: 21 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: Stary Brus
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 02-04-2007, 10:35 Problem z silnikiem 1.6i - Pomocy !
|
|
|
Witam !
Mam kilka problemów z silnikiem 1,6i benzyna a wiec :
- odpalam z rana , chodzi jakby nie paliły wszyskie świece ale za chwile w jezdzie ustaje i jest wszysko ok ! Na wysokich obrotach w trasie silnik chodzi noramalnie ,
- jak silnik się zagrzeje jadąc dam na luz nieraz zgaśnie , wbijam bieg szarpnie i jade dalej .
- jak odkrecam korek od baku to bardzo zasysa powietrze .
Świece NGK mam nowe , kable sparwdzone , aparat caly wyczyszczony , silnik krokowy wyczysczony , czujniki tem i CPW sparwdzone .
Nie weim gdze jeszcze szukac przyczyny ! |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-04-2007, 16:50
|
|
|
ciekawe, niby jak zapłon, ale skoro rzeczywiście wszystko od zapłonu sprawdzieś i masz pewność , że ok?
a to podciśnienie... jakieś się tam może robić, ale zależy jak duże masz...
może coś z podawaniem paliwa, pompa, przewody , filtr (!) czasem przytyka i póki utrzymujesz obroty to sam silnik 'pomaga' ssać paliwo i jest ok a na luzie (np) zgaśnie, na biegu na siłę zasprzęglając zapalisz i possa znów... albo coś z dawkowaniem paliwa, skoro póki się nie zagrzeje to ma drgawki (jeśli nie problem jednak z zapłonem) |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Joy_Pawel
Dołączyła: 21 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: Stary Brus
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 02-04-2007, 23:23
|
|
|
Oto chodzi ze jak jest zimny wszysko jest OK ! Silnik chodzi bez zadnych zacięc , przyszpiesza , i na luzie nie gasnie . Dopiero po rozgrzanu 90 stopni po ponownym odpaleniu , dzeja sie te zeczy , dusi się nieraz na wolnych obrotach jak dodam gazu i puszcze nieraz zgasnie , wtedy troszke przerywa jakby . |
|
|
|
|
seba0921
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 21 Skąd: Kąty Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-04-2007, 16:02
|
|
|
A może to co u mnie CPP do kitu dostawał komputer dziwne informacje od zużytego czujnika położenia przepustnicy i rano lało sie z wtrysku na ciepłym miałem skoki obrotów albo gasł a krokowiec nie ruszał sie wtedy wogóle i miałem na benzynie przy powolnym dodawaniu gazu dziure że w pewnym miejscu połozenia pedału gazu przygasał silnik
sprawdz też obudowę filtra powietrza ten cały termik który przełącza ciąg powietrza ciepłe /zimne ja jak depłem gaz ze świateł klapka w obudowie latała jak chciała szedł jak burza przy hamowaniu na światłach np. gasł . |
_________________ TEMPRA 1.6 JETTR.+BRC |
|
|
|
|
Joy_Pawel
Dołączyła: 21 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: Stary Brus
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 04-07-2007, 22:57
|
|
|
Temat zamykamy !
Po wymianie CPW na nowy orginał Magneti Marelli SEN 8M wszystkie nierownosci znikły !
To była przyczyną nierównego działania silnika w kazdych warownkach ! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|