Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikiem 1.6i - Pomocy !
Autor Wiadomość
Joy_Pawel 


Dołączyła: 21 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: Stary Brus
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 02-04-2007, 10:35   Problem z silnikiem 1.6i - Pomocy !

Witam !
Mam kilka problemów z silnikiem 1,6i benzyna a wiec :
- odpalam z rana , chodzi jakby nie paliły wszyskie świece ale za chwile w jezdzie ustaje i jest wszysko ok ! Na wysokich obrotach w trasie silnik chodzi noramalnie ,
- jak silnik się zagrzeje jadąc dam na luz nieraz zgaśnie , wbijam bieg szarpnie i jade dalej .
- jak odkrecam korek od baku to bardzo zasysa powietrze .

Świece NGK mam nowe , kable sparwdzone , aparat caly wyczyszczony , silnik krokowy wyczysczony , czujniki tem i CPW sparwdzone .

Nie weim gdze jeszcze szukac przyczyny !
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-04-2007, 16:50   

ciekawe, niby jak zapłon, ale skoro rzeczywiście wszystko od zapłonu sprawdzieś i masz pewność , że ok?

a to podciśnienie... jakieś się tam może robić, ale zależy jak duże masz...
może coś z podawaniem paliwa, pompa, przewody , filtr (!) czasem przytyka i póki utrzymujesz obroty to sam silnik 'pomaga' ssać paliwo i jest ok a na luzie (np) zgaśnie, na biegu na siłę zasprzęglając zapalisz i possa znów... albo coś z dawkowaniem paliwa, skoro póki się nie zagrzeje to ma drgawki (jeśli nie problem jednak z zapłonem)
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Joy_Pawel 


Dołączyła: 21 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: Stary Brus
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 02-04-2007, 23:23   

Oto chodzi ze jak jest zimny wszysko jest OK ! Silnik chodzi bez zadnych zacięc , przyszpiesza , i na luzie nie gasnie . Dopiero po rozgrzanu 90 stopni po ponownym odpaleniu , dzeja sie te zeczy , dusi się nieraz na wolnych obrotach jak dodam gazu i puszcze nieraz zgasnie , wtedy troszke przerywa jakby .
  
 
seba0921 


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 21
Skąd: Kąty Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-04-2007, 16:02   

A może to co u mnie CPP do kitu dostawał komputer dziwne informacje od zużytego czujnika położenia przepustnicy i rano lało sie z wtrysku na ciepłym miałem skoki obrotów albo gasł a krokowiec nie ruszał sie wtedy wogóle i miałem na benzynie przy powolnym dodawaniu gazu dziure że w pewnym miejscu połozenia pedału gazu przygasał silnik
sprawdz też obudowę filtra powietrza ten cały termik który przełącza ciąg powietrza ciepłe /zimne ja jak depłem gaz ze świateł klapka w obudowie latała jak chciała szedł jak burza przy hamowaniu na światłach np. gasł .
_________________
TEMPRA 1.6 JETTR.+BRC
  
 
Joy_Pawel 


Dołączyła: 21 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: Stary Brus
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 04-07-2007, 22:57   

Temat zamykamy !
Po wymianie CPW na nowy orginał Magneti Marelli SEN 8M wszystkie nierownosci znikły !
To była przyczyną nierównego działania silnika w kazdych warownkach !
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load