Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG -> PB odpalanie
Autor Wiadomość
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-04-2012, 20:06   LPG -> PB odpalanie

Panowie, mam problem, który dość mocno mnie irytuje. Otóż Tipek normalnie odpala na PB, jeżdżę na gazie i jak zgaszę w celu np. podejścia do sklepu i wracam, odpalam i łechtanie co najmniej 5s. Trzeba dodać gazu by załapał i muli go, po dość mocnym przegazowaniu jak wejdzie na obroty jest ok... Żeby normalnie odpalić, muszę przed zgaszeniem przełączyć na benzynę. To normalne czy jakaś usterka ? Dodam jeszcze, że jak postoi z 10 minut, to odpala normalnie. Tipo 1.4 wtrysk.
  
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 13-04-2012, 19:46   

Miałem podobnie w Temprze jak parownik się już sypał.Kupiłem zestaw naprawczy,wymieniłem wszystko jak trzeba i owy problem zniknął.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 13-04-2012, 20:02   

ZielonyTBG napisał/a:
Miałem podobnie w Temprze jak parownik się już sypał.Kupiłem zestaw naprawczy,wymieniłem wszystko jak trzeba i owy problem zniknął.


Ale co ma LPG do odpalania na benzynie? Objaw jest taki jakby go zalewało, po odpaleniu dusi się, krztusi itp, porządne przegazowanie dopiero pomaga.
  
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 13-04-2012, 21:47   

vego21, właśnie tu jest haczyk.Elementy gumowe w parowniku są już zużyte i są nie szczelne,przez co mimo że zgasisz silnik gaz dalej dostaje się do niego zalewając go.
Trochę z tym w Temprze walczyłem, bo było to denerwujące i jak już napisałem,po regeneracji parownika problem zniknął.
Tak było u mnie.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-04-2012, 13:03   

Wielkie dzięki. Tylko pytanie. Dużo problemów jest z regeneracją parownika? Czy szukać innego?
  
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 15-04-2012, 13:12   

Nie jest to jakoś strasznie skomplikowane

Tutaj masz dwa tematy z opisem co i jak robić

http://forum.tempra.org/t...at07-vt7920.htm

http://forum.tempra.org/t...vato-vt3308.htm
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-04-2012, 13:21   

ubek dziękówka. Dam sobie radę ;)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load