Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zasada zamka błyskawicznego
Autor Wiadomość
Kamitchi 

Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-09-2008, 10:22   Zasada zamka błyskawicznego

Świetnie ze wreszcie ktos poruszyl ten temat.

http://ww6.tvp.pl/6287,20080901782382.strona

Ciekaw jestem czy Ci kierowcy blokujacy tez tak sie zachowuja w innych krajach europejskich, czy taki folwarczek robia tylko u nas.

pzdr.

luki21 

Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-09-2008, 20:13   

Kamitchi, popieram ja tak śmigam i nie narzekam

nawet mam specjalną naklejkę na tylnej szybie jutro pokarze ją wszystkim 8)
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta

kazik 

Wysłany: 16-09-2008, 21:08   

a o co w tym chodzi??

Moneta

ubek 

Województwo: Other
Wysłany: 16-09-2008, 21:26   

dawid5451, chodzi o to że jak masz 2 pasy ruchu w jednym kierunku i zwężkę żebyś się nie pchał od razu na prawy pas tylko jechał lewym i pod koniec zjeżdżał na prawy. Autka mają się zazębiać jak ząbki w pasku błyskawicznym.

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku

www.tomekmichalik.pl
     Moneta

ciechu 

Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 16-09-2008, 23:15   

dawid5451 napisał/a:
a o co w tym chodzi??
a ja myślałem że tak dogłębnie to wytłumaczyli, że teraz cała Polska będzie tak jeździć.

W Poznaniu dość często występują takie zwężenia, ale na wpuszczenie czekam zwykle około 5-10 minut. Szkoda gadać, jak zacofani jesteśmy...
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta

yagi2 

Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 3/3/5
Wysłany: 17-09-2008, 01:00