Instalacja BRC Tipo 1,4 1990r. |
Autor |
Wiadomość |
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 14-02-2010, 21:44
|
|
|
no taa. a Twoja homologacja czeka na Ciebie u mnie bo zapomnialem dac poprzedniemu wlascicielowi;p bez niej najprawdopodobniej nei zrobisz przegladu |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Andrzej1815
Wiek: 34 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Czaszyn
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-02-2010, 07:49
|
|
|
a jak pojadę do Sanoka ustawić komputerowo to coś pomoże??? teraz mam nowy problem na benzynie nie chodzi paliwa nie dostaje. |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-02-2010, 10:35
|
|
|
zobacz czy wogle pompka w baku jest i czy jest podłączona.. jesli mialbym sie gdzies wybierac to tylko do Krosna bo tam oni zakladali gaz firma Czakram kolo lotniska.. to jest naprawde dobra instalacja tylko albo ktoś ją rozregulował albo wyrzucil pare niezbednych mechanizmow.. |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Andrzej1815
Wiek: 34 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Czaszyn
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-02-2010, 12:31
|
|
|
Byłem w Sanoku ustawiać i wyniki pomiaru były:
CO= 0,15%
CO2= 7,56%
HC= 40.0ppm
O2= 9,970%
Lambda= 9,970%
ponoć CO2 nie może być więcej jak 2 a było 7,56%. Mam nadzieje że spalanie gazu spadanie. A z paliwem to po prostu paliwa brakło. A nie idzie zrobić tak żeby palić to auto na gazie a nie na benzynie?? |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-02-2010, 14:20
|
|
|
idzie, przełączasz na full w lewo i auto pali na gazie.. chyba ze nie chce palic to pstrykasz na paliwo, palisz i jak zalapie odrazu na gaz dajesz i dyga.. ile za ustawienie płaciłes i gdzie ? |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Andrzej1815
Wiek: 34 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Czaszyn
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-02-2010, 14:28
|
|
|
w sanoku koło przebyły w stacji kontroli pojazdów za 30zł ale co mam przekręcić na full w lewo?? |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-02-2010, 14:33
|
|
|
na tym 'sterowniku' przy kierownicy dajesz na gaz.. palisz auto bedzie krecil ale ciezko mu bedzie zapalic , jesli zapali to gra a jesli bedzie zbyt dlugo krecil to przelaczasz na benzyne i jak załapie to dajesz na gaz.. swoja droga wlacz gadu to Ci co nieco powiem o tym aucie |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Andrzej1815
Wiek: 34 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Czaszyn
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-02-2010, 14:55
|
|
|
nie zapali na gazie muszę na benzynie i nie mogę przełączyć na gaz dopóki nie złapie temperatury bo gaśnie. |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 21-02-2010, 13:21
|
|
|
Koledzy Andrzej1815 był 3 razy na regulacji,za każdym razem u innego gazownika(u każdego na analizatorze sp.) a samochód nadal odmawia posłuszeństwa,pali 16l/100km!Jak myślicie gdzie ten gaz sie podziewa??To jakieś czary?? |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 21-02-2010, 13:23
|
|
|
kamilsitek1983, zapewne ma zbyt duże opory toczenia. Ot, cała filozofia moim zdaniem, jeśli oczywiście wg gazowników jest wszystko ok. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-02-2010, 13:36
|
|
|
ciechu, sugerujesz np.: zapieczone zaciski hamulcowe? |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 21-02-2010, 19:25
|
|
|
ciechu napisał/a: | kamilsitek1983, zapewne ma zbyt duże opory toczenia. Ot, cała filozofia moim zdaniem, jeśli oczywiście wg gazowników jest wszystko ok. |
nie ma mowy.. auto sam pchne i leci napewno to odpada.. wogle nie ma mocy jezdzilem nim wczoraj i jest tak jakby mial za duza dawke .. pali duzo a jechac wogle nie chce |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 21-02-2010, 19:35
|
|
|
kamilsitek1983, no to silnik zarżnięty. Albo gazownicy robią was w balona. Nie wiem jakiej innej odpowiedzi się spodziewacie. Auto dużo oleju przepala? |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 21-02-2010, 19:54
|
|
|
oleju pali 100ml na 1000km!I tak jęździło od dwóch latek!aż nagle problem spalania!!
** Dodano: 21-02-2010, 20:47 **
wczesniej gaz był na gwarancji i ojciec jeździł na przeglady do krosna,po każdej regulacji był coraz bardziej zadowolony!!A teraz trzeba koledze pomoc!w sanoku lipa,kase tylko zrywają i mówią ze bedzie mało palił!!NIKT nie popatrzył na filterek gazu,na filtr powietrza i takie tam!Co moim zdaniem (i nietylko moim)jest najważniejsze! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 21-02-2010, 21:59
|
|
|
silnik moze nie jest w najlepszym stanie olej spala ale ! auto poszlo z moich rąk we wrzesniu.. i wtedy spalanie jego zamykało sie w 10 spokojnie.. byl to jeden z oszczedniejszych tipkow jakiego posiadałem.. wiec watpie zeby tak odrazu silnik byl winą spalania po 3 miesiacach.. bo w styczniu juz bylo wiadomo ze duzo pali. Z ogledzin owego samochodu obczailem ze zamontowali jakies dziwne ustrojstwo przy reduktorze gazu no i zmieniany był wtrysk.. auto okropnie straciło moc do 100wki mu zejdzie z 25sec wogle ciezko kreci sie na obroty i cholernie gaśnie.. |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Andrzej1815
Wiek: 34 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Czaszyn
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-02-2010, 19:35
|
|
|
do 100 trzeba go długo kręcić o ile się da gaśnie co chwila i gazu pali okropnie dużo chyba na części pójdzie bo mi kasy już brakuje :( i w ogóle ciężko go zapalić na benzynie a na gazie różnicy w jeździe też dużej nie czuć ja w ogóle nie czuje bo zacząłem jeździć na benzynie bo gazu to dużo paliło a na benzynie nie gaśnie i można po mieście jeździć to jakiś koszmar |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-02-2010, 20:51
|
|
|
osobiscie zrobilbym mu koło dupy samemu.. poczyscil gardło i sam bawil sie w regulacje dawki co sam bym zrobił to sprawdziłbym tez ustawienie rozrządu.. |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-02-2010, 14:07
|
|
|
tak jak Stivi pisze,zobacz czy dobrze założyliście rozrząd,to może być przyczyna że jest słaby i dużo pali!! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
Andrzej1815
Wiek: 34 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Czaszyn
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-02-2010, 15:45
|
|
|
rozrząd na 100% jest dobrze ustawiony mój tato ustawiał
wróciłem z krosna byłem tam gdzie zakładana była instalacja przyjechałem powiedziałem co się dzieje i goś wyszedł posłuchał popukał i powiedział że nowy parownik trzeba ja do niego że mam używany a on że używany to się do dupy nadaje. :(
** Dodano: 26-02-2010, 20:24 **
nie wiem dlaczego ale jak zapaliłem na gazie i przygazowałem delikatnie coś strasznie dupło pod maską dwa razy boję się teraz jeździć co to będzie?? |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 28-02-2010, 21:26
|
|
|
Kolega Andrzej zmienił parownik na nowy,był u gazownika wyregulował gaz i okazuje sie ze auto na 100km zużywa za 45 zł gazu!Coś to niemożlliwe po kilku(4) regulacjach gazu!Moje pytanie gdzie ten gaz sie podziewa?
Dodam ze samochód dobrze chodzi na wolnych obrotach!Gaz regulowano m.in. tam gdzie był zakładany ,w dobrym warsztacie(kilka samochodów w domu,w każdym gaz był montowany na tym samym warsztacie!) |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 28-02-2010, 21:46
|
|
|
niewazne czy był zakladany tam czy gdzie indziej tylko chodzi o to ze jeszcze pol roku temu nie spalał nawet 10ciu L gazu.. |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Andrzej1815
Wiek: 34 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Czaszyn
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-03-2010, 16:36
|
|
|
Mam zrobiony szlif cylindrów wymienione tłoki, pierścienie, rozrząd świece filtr oleju powietrza, napinacz pompy wodnej parownik czyli chyba reduktor mieszalnik filtr gazu sprawdZana szczelność ustawiane chyba z 5 razy wszystko co mogłem to zrobiłem a auto dalej pali 19l gazu i to nie żart!!!! |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-03-2010, 18:57
|
|
|
jak tak to zadanie dla wróżki!! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-03-2010, 20:31
|
|
|
a probowales na paliwie jezdzic po remoncie? sprawdz zobacz ile bedzie palił.. moze lambda ? |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-03-2010, 21:50
|
|
|
i daj tu auto do mechaniora!!)bez obrazy dla kolegi bo ma tate mechanika!!!Ja nigdy nie oodam auta do mechanoira!nigdy nie bylem i wole sam sobie zrobic!!! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
|