Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odciecie wtrysków 2.0 16V
Autor Wiadomość
EGON: 



Wiek: 43
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 28-08-2008, 21:31   odciecie wtrysków 2.0 16V

zakupilem niedawno dla brata delte 2.0 16V z LPG który został zle zamotowany i odłaczny i wszystko juz porobiłem nie moge znaleśc gdzie sie wpiac by odciac wtryskiwacze bezynowe moze ktos poratuje rada ?? jakie kable i w ktorym miejscu
_________________
LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
     assistance
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-08-2008, 22:50   

W Sedici byla duza wtyczka wychodzaca spod kolektora ssacego a fiacie coupe dwie wtyczki.Pomacaj gdzie ida kable od wtryskiwaczy.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
EGON: 



Wiek: 43
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-08-2008, 08:15   

lordabarth napisał/a:
W Sedici byla duza wtyczka wychodzaca spod kolektora ssacego a fiacie coupe dwie wtyczki.Pomacaj gdzie ida kable od wtryskiwaczy.


fakt jest duza wtyczka jedna i tam widac na 2 zielonych kablach ze były przeciete i sa zlutowane te kable ida do wtryskiwaczy ale czemy sa tylko 2 jak wtryski sa 4 ?? (wyglada mi to tak ze rozchodzi sie z jednego na 2 wtryski)
drugie pytanko jak to teraz odciac bo chyba by trzeba zalozyc 2 przekazniki bo skoro sa osobne kable to raczej nie moga byc razme podłaczone ??
_________________
LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
     assistance
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-08-2008, 13:05   

Powinno byc 5 przewodow 4 do wtryskiwaczy i jeden z napieciem wspolnym dla wszystkich załączany z przekaznika w komorze silnika pod podszybiem.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-08-2008, 13:10   

EGON, wszystkie wtryski Pb mają wspólny "+", przekaźnik go zasilający znajduje się na grodzi silnika, aby odciąc wtrysk pb przy jezdzie na lpg musisz dolozyc przekaznik rozłaczajacy ten wspólny kabel zasilający wtryskiwacze.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
EGON: 



Wiek: 43
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-08-2008, 13:51   

GrzesiekK. napisał/a:
EGON, wszystkie wtryski Pb mają wspólny "+", przekaźnik go zasilający znajduje się na grodzi silnika, aby odciąc wtrysk pb przy jezdzie na lpg musisz dolozyc przekaznik rozłaczajacy ten wspólny kabel zasilający wtryskiwacze.


super czyli poszukam kabel + do wtrysków przy tej wtyczce i podłacze go przez przekażnik, to te zielone wygląda na to ze to masa i komp nimi musi sterować to ktoś wcześniej po odcinał te zielone
_________________
LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
     assistance
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-08-2008, 16:12   

EGON, tak "+" jest po przekreceniu stacyjki podawany na stałe na wtryski, komputer steruje wtryskami poprzez masę, jw tipo sedicivalvole masz wtrysk pełną sekwencję, więc do sterowania każdego wtrysku jest oddzielna masa, ale Ty piszesz że auto to Delta, trzeba by sprawdzić czy nie ma tam wtrysku grupowego tak jak w Cromie 16V, wtedy masz też wspolny "+" na wszytkie wtryski ale juz nie 4 masy a dwie wychodzące od ecu wtrysku rozdzielone potem odpowiednio na dwie grupy po 2 wtryski PB.

W każdym bądź razie w jednym i drugim układzie odcinasz wtryski odcinając "+"

W razie dalszych nie jasnosci pisz na GG albo nawet zadzwon.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
EGON: 



Wiek: 43
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-08-2008, 22:43   

musi byc tak samo jak w tipo bo obecnie komputer wtrysku mam z tipo bo ten w delcie padł a numery maje te same
_________________
LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
     assistance
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-08-2008, 23:40   

GrzesiekK. napisał/a:
W każdym bądź razie w jednym i drugim układzie odcinasz wtryski odcinając "+"

Najlepiej by bylo odciac wtryski przez komputer gazowy z emulacja zeby bledow nie "łapał "
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 30-08-2008, 10:04   

lordabarth napisał/a:
GrzesiekK. napisał/a:
W każdym bądź razie w jednym i drugim układzie odcinasz wtryski odcinając "+"

Najlepiej by bylo odciac wtryski przez komputer gazowy z emulacja zeby bledow nie "łapał "



Nie trzeba, ta elektronika aż takla mądra nie jest, nie potrzebuje emulatora wtryskiwaczy ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
EGON: 



Wiek: 43
Dołączył: 09 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 31-08-2008, 21:27   

zrobilem jednak nie da sie odciac jednym kablem :( te 2 zielone co były przeciete i lutowane to do nich podlaczylem przekazniki i jest ok. odcinajac kablem czerwonym ktory podaje +12 po stacyjce auto dalej chodziło na paliwie :roll: potem odciołem jakos mase (szary) i tez chodził dopiero odciecie tych 2 zielonych załatwiło sprawe, jeden kabel podaje plus dla dwóch wtrysków a wszystkich kabli w tej wiązce jest 6 sztuk.
_________________
LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load