|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
odciecie wtrysków 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
EGON:
Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-08-2008, 21:31 odciecie wtrysków 2.0 16V
|
|
|
zakupilem niedawno dla brata delte 2.0 16V z LPG który został zle zamotowany i odłaczny i wszystko juz porobiłem nie moge znaleśc gdzie sie wpiac by odciac wtryskiwacze bezynowe moze ktos poratuje rada ?? jakie kable i w ktorym miejscu |
_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-08-2008, 22:50
|
|
|
W Sedici byla duza wtyczka wychodzaca spod kolektora ssacego a fiacie coupe dwie wtyczki.Pomacaj gdzie ida kable od wtryskiwaczy. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
EGON:
Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-08-2008, 08:15
|
|
|
lordabarth napisał/a: | W Sedici byla duza wtyczka wychodzaca spod kolektora ssacego a fiacie coupe dwie wtyczki.Pomacaj gdzie ida kable od wtryskiwaczy. |
fakt jest duza wtyczka jedna i tam widac na 2 zielonych kablach ze były przeciete i sa zlutowane te kable ida do wtryskiwaczy ale czemy sa tylko 2 jak wtryski sa 4 ?? (wyglada mi to tak ze rozchodzi sie z jednego na 2 wtryski)
drugie pytanko jak to teraz odciac bo chyba by trzeba zalozyc 2 przekazniki bo skoro sa osobne kable to raczej nie moga byc razme podłaczone ?? |
_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-08-2008, 13:05
|
|
|
Powinno byc 5 przewodow 4 do wtryskiwaczy i jeden z napieciem wspolnym dla wszystkich załączany z przekaznika w komorze silnika pod podszybiem. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-08-2008, 13:10
|
|
|
EGON, wszystkie wtryski Pb mają wspólny "+", przekaźnik go zasilający znajduje się na grodzi silnika, aby odciąc wtrysk pb przy jezdzie na lpg musisz dolozyc przekaznik rozłaczajacy ten wspólny kabel zasilający wtryskiwacze. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
EGON:
Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-08-2008, 13:51
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | EGON, wszystkie wtryski Pb mają wspólny "+", przekaźnik go zasilający znajduje się na grodzi silnika, aby odciąc wtrysk pb przy jezdzie na lpg musisz dolozyc przekaznik rozłaczajacy ten wspólny kabel zasilający wtryskiwacze. |
super czyli poszukam kabel + do wtrysków przy tej wtyczce i podłacze go przez przekażnik, to te zielone wygląda na to ze to masa i komp nimi musi sterować to ktoś wcześniej po odcinał te zielone |
_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-08-2008, 16:12
|
|
|
EGON, tak "+" jest po przekreceniu stacyjki podawany na stałe na wtryski, komputer steruje wtryskami poprzez masę, jw tipo sedicivalvole masz wtrysk pełną sekwencję, więc do sterowania każdego wtrysku jest oddzielna masa, ale Ty piszesz że auto to Delta, trzeba by sprawdzić czy nie ma tam wtrysku grupowego tak jak w Cromie 16V, wtedy masz też wspolny "+" na wszytkie wtryski ale juz nie 4 masy a dwie wychodzące od ecu wtrysku rozdzielone potem odpowiednio na dwie grupy po 2 wtryski PB.
W każdym bądź razie w jednym i drugim układzie odcinasz wtryski odcinając "+"
W razie dalszych nie jasnosci pisz na GG albo nawet zadzwon.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
EGON:
Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-08-2008, 22:43
|
|
|
musi byc tak samo jak w tipo bo obecnie komputer wtrysku mam z tipo bo ten w delcie padł a numery maje te same |
_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-08-2008, 23:40
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | W każdym bądź razie w jednym i drugim układzie odcinasz wtryski odcinając "+"
|
Najlepiej by bylo odciac wtryski przez komputer gazowy z emulacja zeby bledow nie "łapał " |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-08-2008, 10:04
|
|
|
lordabarth napisał/a: | GrzesiekK. napisał/a: | W każdym bądź razie w jednym i drugim układzie odcinasz wtryski odcinając "+"
|
Najlepiej by bylo odciac wtryski przez komputer gazowy z emulacja zeby bledow nie "łapał " |
Nie trzeba, ta elektronika aż takla mądra nie jest, nie potrzebuje emulatora wtryskiwaczy ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
EGON:
Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 31-08-2008, 21:27
|
|
|
zrobilem jednak nie da sie odciac jednym kablem te 2 zielone co były przeciete i lutowane to do nich podlaczylem przekazniki i jest ok. odcinajac kablem czerwonym ktory podaje +12 po stacyjce auto dalej chodziło na paliwie potem odciołem jakos mase (szary) i tez chodził dopiero odciecie tych 2 zielonych załatwiło sprawe, jeden kabel podaje plus dla dwóch wtrysków a wszystkich kabli w tej wiązce jest 6 sztuk. |
_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|