|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Parownik |
Autor |
Wiadomość |
irekub
Wiek: 54 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 239 Skąd: Brzeźnica
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-02-2007, 07:57 Parownik
|
|
|
Czy możliwe jest zainstalowanie parownika Lovato do instalacji BRC ? Chodzi mi o przyłącza wody i gazu. I jak wygląda sprawa z elektryką.BRC I-szej generacji.
Mojej włoszce nagle zwiększył się apetyt na spożycie LPG.Jako że autko musi niestety jeździć a mam do dyspozycji tylko parownik Lovato takie pytanie. Ciekaw jestem czemu zgłodniała i jakie mogą być przyczyny. |
_________________ Irek
Tempra1 1,6+LPG 95r 287000km
Tempra2 1,6+LPG 95r 149000km
Stosując znaki interpunkcyjne i zasady ortografii wyrażasz szacunek dla czytających Twoje posty
http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-02-2007, 16:15
|
|
|
irekub napisał/a: | Czy możliwe jest zainstalowanie parownika Lovato do instalacji BRC ? Chodzi mi o przyłącza wody i gazu |
W zasadzie nie powinno być problemów, ale diabeł tkwi w szczegółach
Musisz sam sprawdzić w jakich miejscach jest wejście gazu i kolanka wodne w obu parownikach bo może okazać się, że przewody wodne/gazowe będą za krótkie do nowego parownika i wtedy trzeba dorobić.
Jeśli oba parowniki są pod przewody gazowe 6mm to nie powinno być problemu z przykręceniem przewodu gazowego z wodnymi nie ma takiego problemu bo średnica zawsze jest taka sama.
Zaocznie trudno w 100% napisać że nie będziesz musiał nic przerabiać za dużo jest typów parowników |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
irekub
Wiek: 54 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 239 Skąd: Brzeźnica
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-02-2007, 12:13
|
|
|
A tak przy okazji co mogłoby być przyczyną takiego wzrostu spożycia LPG przez moje autko? Jakoś tak tydzień temu mój syn zostawił auto z włączoną stacyjką i poszło ok 20kg gazu.Parownik był cały omrożony.Czy coś się wtedy mogło uszkodzić? np.coś w elektrozaworze , membrany w parowniku lub el.zawór na wlocie parownika? No i teraz chapie mi ostro. |
_________________ Irek
Tempra1 1,6+LPG 95r 287000km
Tempra2 1,6+LPG 95r 149000km
Stosując znaki interpunkcyjne i zasady ortografii wyrażasz szacunek dla czytających Twoje posty
http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg |
|
|
|
|
LuKaS
Wiek: 43 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 25 Skąd: Leicester
Województwo: Other
|
Wysłany: 23-02-2007, 12:38
|
|
|
Podejrzewam że mogła posypać się membrana, ale wcześniej zagrzał bym parownik i opróżnił (taki korek na dole od czasu do czasu przed regulacją się opróżnia) bo zostaje tam maź która może blokować ci pracę membrany. |
_________________ Fiat Tempra 1,6 gaźnik LPG 93' byłą jest Honda Accord 2.0 1998 (150KM) anglik |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|