|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Reduktor (może ktoś wie) |
Autor |
Wiadomość |
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 21-04-2007, 18:31 Reduktor (może ktoś wie)
|
|
|
Witam. Mam takie pytanko które mnie męczy od pewnego czasu a mianowicie. Zmieniałem ostatnimi czasy reduktor bo w starym stan skupienia membran zmienił się w stały . Założyłem reduktorek ale gdzieś zapodziałem "gwarancje" od niego, no i powstaje pytanie czy reduktor jest częścią wymienną instalacji i nie potrzeba na niego żadnych papierów?? Czy nie będzie problemu z przegladem jakby przypadkiem ktoś chciał zajrzeć pod maske?? Jak to jest?? Z góry dzieki wielkie za odp. i przepraszam za zaśmiecanie forum pierdółkami. Pozdrawiam |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
Gibson
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 09 Lip 2005 Posty: 276 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-04-2007, 18:56
|
|
|
sprawdziłem i jest tak że w wyciągu z homologacji mam wpisane zamontowane następujące elementy instalacji gazowej:
- reduktor
- zawór gazowy
- zbiornik
- wielozawór
- obudowa wielozaworu
- zawór tankowania
- przełącznik / centralka
- układ elektroniczny
z czego homolagacji nie mam tylko na ostatnie dwie pozycje.
Natomiast czy jest częścią ... na pewno jest, bo w końcu można sobie go dokupić.
Mój kolega w zeszłym roku wymienił reduktor i nie miał problemu na przeglądzie.
Ale papier na reduktor powinieneś mieć. |
_________________ Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna |
|
|
|
|
rożek
Wiek: 39 Dołączył: 17 Gru 2006 Posty: 44 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 21-04-2007, 22:37
|
|
|
Niby jakieś numery reduktora zapisują w homologacji ale kto to sprawdza |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 06:18
|
|
|
dokładnie, w karcie od instalacji masz wśród pozycji wypisany reduktor, jego model/nazwa/numer; bo wiadomo, niby nie możesz założyć sobie jakiegoś made in china z allegro za 5 zeta by wybuchając nie uszkodzić innych współużytkowników drogi...
ale jak na PL realia nikt nigdy na żadnym przeglądzie nawet nie popatrzył jaki mam reduktor a co jest w papieraqch, jedynie patrzą na butlę, ile ma lat i jej papiery, czy nie trzeba jej już wymieniać...
a swoją drogą - jak w twoim membrany były już sztywne dosłownie i w przenośni to same membrany + zaworki, sprężynki, pierdołki mogłeś kupić i zrobić reduktor na nowy bez kupna całego nowego, przecież np obudowa się tak nie zużywa |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Gibson
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 09 Lip 2005 Posty: 276 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 12:53
|
|
|
rożek napisał/a: | Niby jakieś numery reduktora zapisują w homologacji ale kto to sprawdza |
zapisują numery, a jeśli trafisz na przeglądzie na upierdliwego gościa to Ci sprawdzi bo tak poza nim to nikomu do głowy nie przyjdzie sprawdzenie całej instalki z takimi szczegółami. |
_________________ Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna |
|
|
|
|
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 22-04-2007, 18:14
|
|
|
Witam ponownie. Dzieki za rozwianie moich wątpliwości w sumie tak mi się wydawało apropo naszych panów od przegladów.
unknown napisał/a: | a swoją drogą - jak w twoim membrany były już sztywne dosłownie i w przenośni to same membrany + zaworki, sprężynki, pierdołki mogłeś kupić i zrobić reduktor na nowy bez kupna całego nowego, przecież np obudowa się tak nie zużywa |
Wszystko się zgadza Unknown, oczywiste że nie wydałbym kaski na nowy reduktor bo lubie sam coś naprawić i zaoszczędzić(jeśli się da ) zamiast dać do warsztatu żeby zepsuli czy kupować nowe (dlatego sam zmieniałem skrzynke biegów po tym jak mi różnicowy wyszedł bokiem(nie była to moja wina). No ale w tym przypadku niestety nie dało sie inaczej szukałem zestawu naprawczego, reduktor to M.G Motor Gas, zero zestawów naprawczych jakiś wynalazek z włoch nikt nie wie co to wiec nie było wyjścia kupiłem nowy reduktor (Zavoli cena 170zł tak po znajomości).
Pozdrawiam wszystkich |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|