Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Cuda w Fiacie
Autor Wiadomość
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-05-2006, 17:25   

1 antena to chyba już potwierdzone
2 awaryjne - brudny/zaniedziały/zły styk na 99% samego włącznika awaryjnych, a możliwe, że w twojej instalacji elektr masz blisko powiązane ogrzewanie tyłu i awaryjne, więc nagłe załączenie szyby (ogrzewania), nagły skok i duży pobór prądu (ogrzewanie żre....) powodują zaskoczenie na moment awaryjnych... sprawdź włącznik, wyczyść i może to tylko to;
3 to już jaja ze skrzynią/sprzęgłem chyba... wodziki pod wpływem bezruchu ale i drgań silnika? może poduchy do tego trochę ten tego już? może sierżant?... hmmm....

w zasadzie do wszystkiego można dojść...

ale i tak autka mają duszę... potrafią nieraz tak zaskoczyć jakby wiedziały co i kiedy ...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-05-2006, 17:50   

Nie uwierzycie ale wsiadam dzisiaj do auta i nic nie brzęczy,wkładam przekaźniki a wycieraczki i długie działają normalnie :o . Nic z tego nie rozumiem ale całe szczęście bo jutro miałem jechać do elektryka a on by nawymyślał ile to nie zrobił :lalala: .
  
 
mac 



Wiek: 50
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 95
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 28-05-2006, 18:07   

Młody zauważył pewną rzecz - otóż nasze cudotwórcze samochody są znakomitą pożywką dla niemałej liczby nieuczciwych mechaników, elektryków i innych pajaców, którzy przy poluzowanej wtyczce wymieniają połowę układu elektrycznego, poluzowana śrubka jest okazją do wymiany zawieszenia itd...

Tym cenniejsze jest to forum, które pozwala zredukowac ilośc cudownych objawień i nawiedzeń naszych aut.

Lepiej samemu zostac egzorcystą niż karmic kasą różnych kombinatorów :bambam:
_________________
Tipo 2.0 ie cat 8V GranTurismo
     assistance
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-05-2006, 19:57   

mac napisał/a:
Tym cenniejsze jest to forum, które pozwala zredukowac ilośc cudownych objawień i nawiedzeń naszych aut.

Lepiej samemu zostac egzorcystą niż karmic kasą różnych kombinatorów


Dokładnie!
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
madzia. 



Wiek: 48
Dołączyła: 13 Maj 2005
Posty: 262
Skąd: Ostrzeszów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-05-2006, 06:31   

a ja mam teraz w autku tykanie non stop (tak jakbym miała kierunek cały czas włączony) świercze mi się zagnieździły, czy jak ? ;)
_________________
Ja gaduła jestem....a na autach się nie znam ;o)
     Moneta
 
 
slawo 



Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 85
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-05-2006, 09:08   

Panowie wszystko to jest pestka z tym co ja mam,otoz wsiadam do auta,wlaczam swiatla i pala sie kontrolki od ladowania i oleju.Ale to nie wszystko, zapalam auta ,wlaczam swiatla,wyciagam kluczyk ze stacyjki silnik pracuje sobie normalnie,dopiero jak wylacze swiatla silnik przestaje pracowac.Ciekawe prawda.Pozdrowienia.
_________________
tempra1.6wtrysk bordo metalic
     Moneta
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 29-05-2006, 09:13   

he he
mam to samo tylko mi działa też bez świateł
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-05-2006, 09:50   

slawo napisał/a:
wlaczam swiatla,wyciagam kluczyk ze stacyjki silnik pracuje sobie normalnie,dopiero jak wylacze swiatla silnik przestaje pracowac



:badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:


Fajne cudo :D :D :D :D :D

U mnie jedyną rzeczą jaka mnie wkurza to to że jak mam zapalony silnik i chce otworzyc okno to od strony pasarzera jest normalnie, naciskam otwiera się puszczam przestaje, ale po stronie kierowcy gdy drzwi się zamknięte to gdy nacisne przycisk okno otwiera się, puszcze przycisk okno OTWIERA SIĘ!!! :red_kartka: :red_kartka: Sytuacja zmienia się gdy drzwi są otwarte wtedy jest normalnie......
_________________

     assistance
 
 skype
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-05-2006, 10:50   

A u mnie nic się nie dzieje!
I TO jest właśnie zastanawiające :-k

Jedyna rzecz, która mnie ciągle zastanawia to możliwość wyjęcia kluczyka ze stacyjki przy pracującym silniku. Albo mam już tak wyrobiony kluczyk / stacyjkę albo ten typ tak ma... :D
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-05-2006, 15:24   

Wyciąganie kluczyka w czasie pracy silnika to super sprawa.
Ile to razy otwierałem bagażnik nie gasząc auta albo wyjeżdżając z parkingu zapomiałem wyciągnąc blokady skrzyni :D
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 29-05-2006, 18:57   

Kamilbanan napisał/a:

U mnie jedyną rzeczą jaka mnie wkurza to to że jak mam zapalony silnik i chce otworzyc okno to od strony pasarzera jest normalnie, naciskam otwiera się puszczam przestaje, ale po stronie kierowcy gdy drzwi się zamknięte to gdy nacisne przycisk okno otwiera się, puszcze przycisk okno OTWIERA SIĘ!!! :red_kartka: :red_kartka: Sytuacja zmienia się gdy drzwi są otwarte wtedy jest normalnie......


Powiem że też tak mam i nie wiem czy to nie jest "zaprogramowane"w tej puszce.Szybki klik i szyba sama jedzie a po drugim kliku staje.Mi tam pasuje.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-05-2006, 19:07   

Cytat:
Powiem że też tak mam i nie wiem czy to nie jest "zaprogramowane"w tej puszce.Szybki klik i szyba sama jedzie a po drugim kliku staje.Mi tam pasuje.

To sie nazywa autodomykanie. Mam "lepszy" sterownik obslugujacy tą funkcję! :) Ciesz się ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-05-2006, 22:03   

Kamilbanan napisał/a:


U mnie jedyną rzeczą jaka mnie wkurza to to że jak mam zapalony silnik i chce otworzyc okno to od strony pasarzera jest normalnie, naciskam otwiera się puszczam przestaje, ale po stronie kierowcy gdy drzwi się zamknięte to gdy nacisne przycisk okno otwiera się, puszcze przycisk okno OTWIERA SIĘ!!! :red_kartka: :red_kartka: Sytuacja zmienia się gdy drzwi są otwarte wtedy jest normalnie......


Ale przecież tak ma być. Przynajmniej u mnie tak jest i nie jest to głupie:)
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-06-2006, 20:53   

Niestety dzisiaj znów nawiedziły moje auto Fiatowskie duchy :) . Znowu wariują wycieraczki, świecą długie :( ale oprócz wszystkiego co działo się ostatnio to w czasie jazdy włączył sie klakson :o i musiałem wyjąć bezpiecznik.Nie działa mi radio, wentylacja i oświetlenie schowka :evil: ale za to non stop włącza mi się ogrzewanie tylniej szyby i podgrzewane lusterka :sciana: . Mam dość ;D a to nie wszystko bo nie da się wyłączyć silnika i muszę przełączać gaz na zero żeby zgasł. Juz nie wiem co mam zrobić . Zaczyna robić się naprawdę mało śmiesznie.Chyba jednak będę musiał odstawić go do elektryka i wtedy się zacznie wymyślanie.
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-06-2006, 21:31   

masz na pewno jakieś porządne zwarcie, może pod deską na kostach a może przy skrzynce/w kablach...jest trochę dużo kopania w tym... albo sam się zaprzesz (dużo samozaparcia) i przejrzysz instalację albo lepiej daj elektrykowi...
starczy jedna starsza kostka/złączka zaśniedziała co sobie źle przeowdzi, potem spawa i stopią się jakieś kabelki ze sobą....


co do kluczyka - na wyślizganej stacyjce to normalne , że się wyciągnie bez gaszenia....

a co do ciebie slawo - też masz jakieś zwarcie, że przez instalkę śiwateł zamykasz obwód zapłonu, mimo przerwania go kluczykiem stacyjki to idzie inną drogą.... też kopać w drutach albo do elektryka...

a przy elektryce można stać i doglądać choćby co jakiś czas podejść, jest to upierdliwe ale przynajmniej nie wymyśli, że wymieniał 4 rozruszniki 3fazowe, 5 akumulatorów, 200 bezpieczników, 300 kostek i na nowo podwójnie instalację całą...

albo jak się znajdzie jakiegoś takiego spoko co i pogadać można to można z nim robić (pomóc), wtedy szybciej, taniej, nie zmyśli a i człowiek się nauczy... ja tak czasem pierdołki ajkieśdrobne z początku po mechanikach domowych robiłem w autku...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-06-2006, 14:49   

Dzisiaj wziąłem się za moje duchy i wyjąłem całą skrzynkę bezpiecznikową i nie mogłem uwierzyć co zobaczyłem :o . Normalnie ze skrzynki wylewała mi się woda a nie mówię co było w przekaźnikach. Wszystko odłączyłem i rozebrałem a potem wysuszyłem. Chciałem znaleźć przyczynę i udało się,miałem zatkane odwodnienie pod szybą i woda lała sie po przewodach. Potem wszystko zmontowałem i okazało się że nic się nie zmieniło :evil: ale powodem może być przemoknięta folia drukowana(dwuwarstwowa) i nie da się jej całej rozkleić :sciana: . Chyba będę musiał załatwić całą skrzynkę albo pożyczyć od kogoś i sprawdzić czy to jest powód.
  
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 04-06-2006, 19:51   

W skrzynce są cztery warstwy tej folii,więc daj jej troche czasu na wyschnięcie lub suszarka w ręke i do dzieła.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-06-2006, 20:25   

no, metoda z suszarką powinna być w sam raz...

albo do mikrofalówki, ale to jednorazowe :D

poza tym jak woda się laa to poczyść styki, kostki, bo dalej będą jaja, może spawa i stopić nawet, pooglądaj kabelki czy się gdzieś nie stopiły ze sobą razem...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-06-2006, 20:30   

Witam !

Radke pewnie masz klucz serwisowy. nim nie powinno sie dac otworzyc chyba zamka w schowku o ile dobrze pamietam. Wyjmowanie klucza serwisowego w trakcie pracy silnika jest normalne.

Skrzynke bezpiecznikow lepiej zalatwic za pare zlotych uzywana obecnie :) Wilgoc i tak da znac zwlaszcza w przekaznikach itd ..
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-06-2006, 20:40   

Suszyłem już suszarką i się poprawiło. Nie działają tylko długie ale myślę że to wina przekaźnika z którego wylałem pół kieliszka wody. NIE ZAPOMNIJCIE SPRAWDZIĆ ODWODNIENIA.
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-06-2006, 21:44   

to rozbierz i poczyść przekaźnik, może kontakty które on zwiera ma zaśniedziałe/brudne, bardzo możliwe, albo cewkę szlag trafił... najwyżej nowe przekaźniki szukaj... choć tak na moment na próbę nie wiem czy przypadkiem nie można od zwykłych świateł czy czegoś przełożyć przekaźników...
albo pominąć przekaźnik i drucikiem na krótko - zobaczysz czy świecą ok;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-06-2006, 08:34   

marcinwodnik napisał/a:
Witam !

Radke pewnie masz klucz serwisowy. nim nie powinno sie dac otworzyc chyba zamka w schowku o ile dobrze pamietam. Wyjmowanie klucza serwisowego w trakcie pracy silnika jest normalne.

To jest normalny klucz - nie serwisowy.
No i zapomniałem dodać, że wszystkie kluczyki, które posiadam (oczywiście oryginalne) można wyjąć w trakcie pracy silnika.
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
rodzynek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 130
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-06-2006, 18:00   

Radke napisał/a:
.
No i zapomniałem dodać, że wszystkie kluczyki, które posiadam (oczywiście oryginalne) można wyjąć w trakcie pracy silnika.


W mojej temprze i audi też tak jest :) W mercedesie 123 też tak było :D
_________________
rodzynek
Fiat Tempra SW 1,9 tds '92 w rodzinie - na sprzedaż
  
 
 
Kamitchi 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-06-2006, 19:35   

A ja mogę tak zrobić z jednym kluczykiem(wyrobionym)... bo drugi już grzecznie siedzi.


pzdr.
_________________
cuoresportivo 2.0 16v :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ajax 



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 37
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 06-06-2006, 10:31   

Cuda :D
hehs a ja mam chyba sesory deszczu czy jakso tak to sie nazywa hehe;D
Jak pada deszcz mocno to wycieraczka sama sie wlancza z tylu :D
Pozatym niewspomne o magicznej kurtynie czyli skrzynka od bezpiecznikow ktora w czase jazdy sama sie odsłania:D
Niewspomne juz o chwilowym zanikaniu swiatła stop:D
_________________
http://www.e-xtreme.info/
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load