Larry075, po pierwsze, jeśli coś cytujesz to cytuj, a nie wpisujesz w cytat swoje słowa
To nie są słowa moje, jest to komentarz wzięty z pod filmu z jakiegoś poralu (nie pamiętam dokładnie którego),
Cytat:
koleś w ogóle nie ma pojęcia w tym temacie, skoro widzi okna... Jakby ktoś napisał że to katastrofa pociągu to by stwierdził że to jakaś część wagonu (a w tle słychać przejeżdżający obok inny pociąg)
A widziałeś może w telewizji jak wyglądało miejsce po katastrofie? Wokół miejsca wypadku i praktycznie każdy element był DOKŁADNIE biało czerwony, tych barw było bardzo dużo, więc też uważam że to nie jest nasz samolot, a co do dźwięku pociągu? Z kąd wiesz że to pociąg a nie np. straż? Po za tym ta wypowiedź była jedyna z najlepszych, większość osób komentujących słyszała inne głosy w tle (podświadomość), jedni mówili że po polsku, inni że nie.
Tak, te niby ćwiczenia wyglądają identycznie jak katastrofa, ktoś musiałby miec ale łeb, zeby tak idealnie to odwzorowac (nie wiedząc, ze katastrofa sie wydarzy)
Ludzie czy wy naprawde myslicie, ze to na filmie to nie katastrofa o której piszemy Przeciez to ewidentnie widac, ze to jest to.
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 453 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-04-2010, 22:07
egon., Dokładnie. Poza tym telewizja puszczała już nagrania z lotniska na którym ułożone są części wraku i co to niby też nie jest polski samolot? A ten Polski montażysta który był jednym z pierwszych na miejscu katastrofy?
Bardziej mnie intryguje ten "pył wulkaniczny".
Niby nic nie było głośno że wulkan się budzi a tu nagle nagrania wielkich kłębów dymu. I połowa delegacji nagle odwołuje przyloty. A ja się pytam gdzie niby ten pył jak przez ostatnie 2 dni bezchmurne niebo było. I słoneczko prażyło. Fakt nie znam się i pewnie jest na to wytłumaczenie ale czy nie dziwne że zaraz po ceremonii w Krakowie wszystkie lotniska ponowiły loty?
A widziałeś może w telewizji jak wyglądało miejsce po katastrofie? Wokół miejsca wypadku i praktycznie każdy element był DOKŁADNIE biało czerwony, tych barw było bardzo dużo, więc też uważam że to nie jest nasz samolot,
śmiem twierdzić że brednie piszesz. Albo brak Ci wyobraźni. Wytłumaczę Ci to mam nadzieję wystarczająco jasno.
Przede wszystkim rządowy Tu-154M wyglądał tak:
tak się złożyło, że te części na których było najwięcej czerwieni (statecznik pionowy, silniki) rozsypały się głównie na wschodzie. Cały kadłub uległ doszczętnemu zniszczeniu. I ze wschodu też nadszedł nasz montażysta, który zarejestrował nagranie. Drugie nagranie z YouTube (jakiegoś Rosjanina) było kręcone od strony południowej, praktycznie z lasu.
Jednak na obu nagraniach widać charakterystyczne drzewko, rozwidlające się na wysokości około 2-3 metrów. Na nagraniu Polaka widać je centralnie w 1:22. Przed nim znajdują się największe pozostałości kadłuba - ogon z silnikiem.
na drugim nagraniu drzewko widać wyraźnie od 38 sekundy. A za nim owy ogon kadłuba. Ten sam ogon widoczny jest też na zdjęciu satelitarnym, w samym centrum porozrzucanych szczątków samolotu...
I nie napisałem, że słychać pociąg, tylko że koleś (Ty?) mógłby ten dźwięk z pociągiem skojarzyć, gdyby mu powiedzieć że to szczątki pociągu.
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
Symulacje coraz bliższe prawdy. Jednak ciągle coś mi nie pasuje. Choć podobno w tej brano pod uwagę każde ścięte drzewo.
Co ciekawe, wg komentującego rosyjskiego wojskowego, naszych rodaków zabiło drzewo, które oparło się natarciu skrzydła Tupolewa. Maszyna już zaczęła podrywać się wyżej, lecz wtedy konstrukcja nie wytrzymała kolejnego razu zadanego przez mocniejsze drzewo...
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
ciechu, jak dla mnie pic na wode, przeciez było wyraznie, ze wyrył w ziemi rów lewym skrzydłem, a tutaj niema o tym wzmianki, przeciez nawet swiadkowie twierdzili, ze leciał prechylony na lewą strone (co tłumaczy zboczenie z kursu w lewo) a na filmie twierdzą, ze leciał 2,5m nad ziemią całkiem prosto
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Jeśli chodzi o wymianę żarówek podprowadzających do pasa KLIK Chyba o tym słyszeliście?
A teraz od naszego "większego brata" zależy czy dowiemy się kiedykolwiek szczegółów z katastrofy na podstawie dowodów KLIK Na wszystkim rękę trzymają Rosjanie, jako gospodarze śledztwa. Jeśli nie zechcą, Polacy nie dostaną zgody na upublicznienie dowodów.
egon chodziło mi bardziej o to, że samolot runął na ziemię w locie "plecowym", czyli do góry kołami. I TEN FILM chyba na razie najlepiej odzwierciedla tamtą sytuację. Samolot, który utraci część lewego płata siłą rzeczy musi się obrócić wokół własnej osi w lewo. Lewa strona opada bo nie ma powierzchni nośnej.
Najbardziej przerażające jest to, że tak jak wcześniej napisałem - tylko jedno drzewo zadecydowało o śmierci 96 osób. To ono spowodowało obrócenie się samolotu i tym samym zmniejszenie szans na przeżycie. Gdyby samolot po prostu siadł na skrzydłach może w ogóle nie byłoby ofiar śmiertelnych. Odnoszę się oczywiście do powyższego filmu.
Zobaczcie ten film raz jeszcze, ze zdecydowanie ciekawszym i bardziej prawdopodobnym tłumaczeniem
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
ciechu, a słyszałeś, że podobno ten co nagrał ten filmik nie żyje ? Nie wiem na ile to prawda ale tak czytałem na necie ( tylko w komentarzach )
Co do ostatnich 2 postaci z filmiku które " zostały zastrzelone " ja nic nie mogę zobaczyć :/
ciechu, Możliwe to jest, że po takim wypadku ktoś by jeszcze wstał i dar się " nie zabijajcie nas " ?
** Dodano: 21-04-2010, 20:49 **
ten film miał być badany pro i mieli odnaleźć autora i jak na razie cisza.
Faktycznie na początku coś widac jak by postacie se biegły ale mnie się wydaje że to gapie którzy później darli się nie zabijajcie nas jak służby zaczęły gnatami wymachiwać żeby ich odgonic
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
** Dodano: 21-04-2010, 21:03 **
Właśnie wyczytałem, że to podobno nie jest kabina naszego rządowego Tu-154. Wcześniej nie zgadzała mi się też flaga rosyjska widoczna u góry tuż za drzewem
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
Właśnie wyczytałem, że to podobno nie jest kabina naszego rządowego Tu-154. Wcześniej nie zgadzała mi się też flaga rosyjska widoczna u góry tuż za drzewem
no i właśnie to jest wiarygodność internetowych " speców" :p którzy zakładają bloga żeby szerzyć panikę i teorie spiskowe.
ciechu napisał/a:
TUTAJ ANALIZA FILMU
najbardziej rozwaliły mnie dialogi - każda wersja inna
** Dodano: 21-04-2010, 21:17 **
teraz będzie się pojawiać coraz to nowsza wersja filmu a wraz z nim nowe okoliczności i dzwięki. ( era komputerów i przerabiania filmów i dzwięku )
Podejrzewam, że jak komuś by się chciało to by dograł tam fragment bajki o czerwonym kapturku i brzmiało by to równie wiarygodnie ( z perspektywy człowieka upatrującego się spisku )
babciu czemu masz takie wielkie zęby ?
A żeby cie zjeść
Ktoś przerobił by to po swojemu i wyszła by kolejna równie wiarygodna jak i pozostałe hipoteza - " wyraźnie słychać jak ruscy napuszczają psy żeby zagryzły żyjących "
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
Po pierwsze na większości zdjęć i filmów(łącznie z tym filmem gdzie słychać strzały)to nie jest kabina pilotów, tylko ogon samolotu!!Widzę,że kolego ciechu zna się coś na samolotach, a takiego faktu nie może odróżnić .
Tu macie prawdziwe zdjęcia z katastrofy i ciała[']
Więcej na stronie:zdjęcia stronę już zamknięto.
Niektóre zdjęcia ze strony:
Lotnisko nie miało ILS-u,a samolot był wyposażony w system , który ostrzegał pilotów przed gwałtownym zbliżaniem się do ziemi. Czemu pilot to zignorował,albo wyłączył??
Podobno system ten został wyłączony,aby nie zakłócał dostrajania urządzeń do tego starego sytemu,który był tu opisywany(radiolokacja)Na konferencji prasowej padła sugestia, że pilot nie znał tego lotniska i dwa dni wcześniej poleciał w celu zapoznania się z nim. Wnioski można wyciągnąć samemu;/
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 22-04-2010, 23:18
Luczu napisał/a:
Co do ostatnich 2 postaci z filmiku które " zostały zastrzelone " ja nic nie mogę zobaczyć :/
Faktycznie na początku coś widac jak by postacie se biegły ale mnie się wydaje że to gapie którzy później darli się nie zabijajcie nas jak służby zaczęły gnatami wymachiwać żeby ich odgonic
ja również przyjmuje to za najbardziej prawdo podobną wersję wydarzeń
zaś same strzały mogły być ostrzegawcze aby odstraszyć "ciekawskich cywilów"
a to że na filmie ktoś pod te strzały próbuje "podłożyć" jakieś upadające postacie ( których zresztą nie widać ) jest czysto przypadkowe . gdyby strzały padały w innych momentach filmu to jakiś "spiskowiec" też by coś tam wymyślił/zobaczył i próbował wszystkim to wmówić.
dodam że ogólnie to jestem sceptyczny jeśli chodzi o teorię spiskową. a przez ostatnie dni na różnych portalach czytałem o takich teoriach że mózg w poprzek staje
osobiście jednak jestem najbardziej ciekaw zawartości czarnych skrzynek, które badają rosjanie i niestety tu wierzę że mogą nam w tej kwestii wcisnąć co im się podoba
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 23-04-2010, 07:10
ale po co ciągniecie ten temat z tym Samolocikiem ?? było minęło, najlepiej komisię śledczą następną stworzyć.Dajcie se spokój już.Najgorsze to, to że następna kaczka będzię startować na prezydenta to jest najgorsze!! Nowy skrót PiS - Polecieli i Spadli.
Moderowany:
swoje poglądy polityczne pozostaw dla siebie. Ostrzegaliśmy wcześniej, że w tym temacie nie ma miejsca na znieważanie kogokolwiek związanego z tą katastrofą z powodu Twojego "widzimisię"
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td
to nie jest kabina pilotów, tylko ogon samolotu!!Widzę,że kolego ciechu zna się coś na samolotach, a takiego faktu nie może odróżnić .
Znam się na tyle dobrze, żeby nie strzelić takiej gafy o jaką mnie podejrzewasz... nie wiem co Ty brałeś wczoraj wieczorem, ale gdzie ja napisałem, że ogon to kabina??? Pokazałem zdjęcie kabiny z rozbitego samolotu, gdzie później sprostowałem, że to zdjęcie z innej katastrofy i do tego rosyjskiego samolotu. A co do naszej katastrofy to od początku powtarzam (choćby przy porównaniu filmów powyżej), że ta duża część to ogon samolotu
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
Podobno system ten został wyłączony,aby nie zakłócał dostrajania urządzeń do tego starego sytemu
skąd o tym wiesz, skoro nasza prokuratura nawet nie zna szczegółów z zapisu parametrów lotu? A nawet gdyby wiedzieli - nie mogą tego ujawnić.
A tak realniej... nigdy nie słyszałem o możliwości wyłączenia urządzenia TAWS. Wyłącza się on automatycznie po wysunięciu kół.
Jak widać na zdjęciach - samolot miał wysunięte podwozie. Dlaczego tak wcześnie? Cały czas mówi się o wręcz podręcznikowym podejściu do lądowania. Tylko że procedura podejścia zaczęła się o wiele za wcześnie!
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
nie wiem co Ty brałeś wczoraj wieczorem, ale gdzie ja napisałem, że ogon to kabina???
Nie napisałeś tego,ale wkleiłeś filmik, gdzie niby widać jak ktoś zeskakuje z ogona samolotu, a później na pytanie kolegi, czy ktoś mógłby przeżyć wkleiłeś zdjęcie kabiny pilotów(z resztą innego samolotu, co później spostrzegłeś) i napisałeś,że kabina nie była bardzo zniszczona. Z tego wyciągnąłem wnioski,że sugerujesz się ,że tam gdzie wyskakują ludzie, to kabina pilotów:)
Co ja brałem wczoraj, to wybacz,ale to moja sprawa i nie będę dzielił się nią na forum To skora urządzenia TAWS nie da się wyłączył, to piloci musieli go zignorować, przecież w słuchawkach im piszczało to ostrzeżenie
Troszkę ciekawostek do systemu TWAS dla ciechu Z tego co tam piszę da się go wyłączyć link artykuł o TWAS
link artykuł TAWS
Z tego wyciągnąłem wnioski,że sugerujesz się ,że tam gdzie wyskakują ludzie, to kabina pilotów:)
ale wówczas napisałem chyba dość wyraźnie, że jest to ogon samolotu. Określiłem go także na drugim filmie i na zdjęciu satelitarnym. A więc sam musisz przyznać, że wnioski pochopne. Nic takiego nikomu (tym bardziej sobie) nie sugeruję.
wit33k napisał/a:
To skora urządzenia TAWS nie da się wyłączył, to piloci musieli go zignorować, przecież w słuchawkach im piszczało to ostrzeżenie
wg mojej interpretacji napisałem, że nie mogło piszczeć, bo mieli wysunięte podwozie. Czyli lądowali, a wtedy TAWS się wyłącza. Ale skoro już dodałeś:
wit33k napisał/a:
Troszkę ciekawostek do systemu TWAS dla ciechu Z tego co tam piszę da się go wyłączyć link artykuł o TWAS
link artykuł TAWS
Wynika z tego, że błędne koło się zamyka. Czyli tak czy inaczej - nie należy szukać przyczyn katastrofy w TAWS, czy jego złym działaniu, bądź zignorowaniu ostrzeżeń przez pilota.
Nie twierdzę, że to spisek. Ale wszystko wskazuje na to, że załoga była święcie przekonana, że już należy lądować. Mieli przecież dwa niezależne pomiary wysokości. Więc wiedzieli na jakiej wysokości się znajdują. Moim zdaniem mieli błędne dane odległości od lotniska. Nie wiem czym to było spowodowane. Błędnymi wskazaniami radiolatarni, uszkodzonym radiokompasem, niezrozumieniem z wierzą...
Pół godziny wcześniej lądowali dziennikarze. Podobno warunki były dobre... Po katastrofie warunki też były dobre...
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.