|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Opel Astra II |
Autor |
Wiadomość |
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 09:12
|
|
|
Bdm napisał/a: | Odpuść sobie, kitu ma nawalone tyle że można by tym gładź w całym mieszkaniu zrobić, przy jakości blach opla prędzej czy później zacznie rdza wychodzić |
No właśnie będę do niego dzwonił po 11 w jaki sposób to zostało naprawione bo jak faktycznie tam jest tyle szpachli co to wgniecenie to również dziękuję
Bdm napisał/a: | brak sprysków i poziomowania, jak trafisz to ci dowód zabiorą, |
Przegląd miał robiony 3 tygodnie temu. Chyba by nie przeszedł jak by było coś nie tak.
Generalnie o ile zdecyduje się w ogóle pojechać na oględziny to nie zamierzam zaoszczędzić i chcę go zabrać do stacji diagnostycznej na pełne badanie. Pytanie do was, ile taki impreza kosztuje? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 09:18
|
|
|
w ASO opla pewnie coś od 300 do 500zł na zwykłej stacji kontroli pojazdów pewnie w okolicach 100-200zł za dokładne badanie, sama ścieżka diagnostyczna to pewnie coś koło 50-70zł, szpachli tyle co wgniecenie pewnie nie jest, ale do wyrównania trochę tego z użyli, do tego są to duże elementy i duże powierzchnie, dlatego będzie podatne na kolejne uszkodzenie, pomijam rdzewienie, bo od wewnątrz pewnie już się dzieje, do tego mówię, całe malowane auto będziesz miał ciężko sprzedać, bo nawet cienko szpachli i drugi lakier to około 500-600 mikronów, gdzie norma to ok. 150, do tego jak będzie więcej szpachli to miernik zacznie wariować, przegląd to przegląd mógł go przejść nawet nie pojawiając się samochodem, w kodeksie masz podane dokładnie, muszą być spryski i poziomowanie, |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 09:25
|
|
|
A skąd wiesz że nie ma poziomowania? Te ople mają sterowanie lamp w elektryce ale nie wiem czy to jest to samo W sensie czy dało się to połączyć. Dlaczego te spryski są tak ważne? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 09:28
|
|
|
D@wIdS, jak jest regulacja to nie ma poziomowania, spryski potrzebne, bo brud rozprasza światło na lampie, co powoduje oślepianie kierowców... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 09:31
|
|
|
Bdm, Rozumiem. No nic, zadzwonie wypytam o wszystko i będzie wiadomo. A nawet jak pojadę i nie kupię to nic wielkiego się nie stanie. Ok 100km mam. I wtedy chociaż będę wiedział że nie warto się w ogóle interesować takimi autami.
** Dodano: 25-05-2013, 10:36 **
Z drugiej strony w dzisiejszych czasach wielu kierowców jeździ klepanymi autami nawet o tym nie wiedząc Tak to niestety wygląda Z jednej strony nie chciał bym tego odkryć dopiero po kupnie a z drugiej jak wiem już teraz to nieco mnie to zniechęca i tak się koło zamyka |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 09:50
|
|
|
Powiem Ci tak, właściciel nigdy Ci nie powie wszystkiego o aucie, dlatego kupując auto lepiej szukać takiego do którego na pierwszy rzut oka nie można się przyczepić, wtedy większe prawdopodobieństwo że mniej pieniędzy będziesz musiał władować po zakupie, do tego, to ty jesteś kupującym, masz 10 000 i w tej cenie możesz wybierać w autach bo jest tego multum... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-05-2013, 09:54
|
|
|
Jak dla mnie facet pokazuje takie trochę "ochłapy" jeśli o fotki chodzi, bo o ile prawy bok to pikuś (uszkodzenia nie wyglądają jakoś poważnie) o tyle lewy przód dostał dość mocno, a na fotkach za wiele nie widać. Co do malowania, jakiś czas temu szukałem lakiernika do pomalowania swojego auta (całego), pisałem o tym zresztą na forum. W zakładzie u jednego DOBREGO lakiernika usłyszałem, że "można to zrobić na 2 sposoby, dobrze albo tanio". Za wersję "dobrze" musiałbym zapłacić ok. 4tys, wariant po taniości to połowa tej kwoty. I to były ceny za samo malowanie całego auta. Tutaj dochodzi jeszcze kwestia blacharki, być może jakichś napraw mechanicznych. Zastanów się ile kasy koleś musiałby wpakować w auto, żeby zrobić je naprawdę dobrze, a ile faktycznie dostał z ubezpieczenia i ile zainwestował. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
mikee72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 584 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 10:18
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Przegląd miał robiony 3 tygodnie temu. Chyba by nie przeszedł jak by było coś nie tak. |
He he - jak kupiłem swoje Tipo to też miało przegląd zrobiony 3 tygodnie wcześniej.
A jednak samochód:
- nie miał hamulców (wyciekał płyn i chwytał tylko jednym kołem, brak ręcznego)
- nie miał światła stopu
- lampy świeciły krzywo, bo żarówki były osadzone bezpośrednio na kloszu
- prawy amortyzator w ogóle nie pracował
plus dziesiątki innych problemów, ale przegląd przeszedł.. |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 11:22
|
|
|
Mam jużi kosztorys i fakture. Brutto
Prace blacharskie- 2546,10
Prace blacharskie materiał- 2372,19
Prace lakiernicze- 1565,79
Materiały lakiernicze- 1.970,34
Prace mechaniczne- 121,77
Prace mechaniczne materiał- 254,21
Prace dodatkowe- 442,80
Prace dodatkowe materiał- 442,80
Materiały drobne- 61,39
Razem. 9777,39
Zrzuty kosztorysu wrzucę niebawem. Auto było robione rok temu w marcu. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 11:32
|
|
|
10 000 ktoś władował w auto warte rok temu 15 000, faktura raczej zawyżona i to sporo, bo brał to pewnie z AC... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 11:38
|
|
|
Jak by ktoś obeznany mógł rzucić okiem i powiedzieć co o tym myśli bo ja nie bardzo się znam |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 11:53
|
|
|
podłużnica klepana na ramie
Do tego z tego co wyczytałem to miała wywalone poduszki, łącznie z prawa w fotelu. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 13:11
|
|
|
Hmm czyli co? Nie ma co się szarpać? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 13:29
|
|
|
Wybór należy do Ciebie, może i jest dobrze zrobiony, a może faktury lewe i zrobione po najniższej linii oporu, gość może i uczciwy bo pokazuje zdjęcia i faktury, albo totalny wałek i auto ulep, ja bym sobie darował, rynek jest tak nasycony że prędzej czy później można coś znaleźć co chociaż na pierwszy rzut oka nie będzie wymagało dużych napraw, bo z czasem zawsze coś wyjdzie... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-05-2013, 16:15
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Hmm czyli co? Nie ma co się szarpać? |
powiem tak :
Ja bym tego nie brał. Ty zrobisz jak uważasz |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 17:58
|
|
|
Bdm, dokładnie tak jak mówisz. Żeby to chociaż dało się sprawdzić. Bo ja nie skreślam naprawianych samochodów, ale naprawianych dobrze a nie żeby się tylko kupy wszystko trzymało. Na dzisń dzisiejszy nie podjąłem decyzji. Z gościem też się jeszcze na nic nie umawiałem. Zobaczę. poszukam, może akurat w międzyczasie coś innego znajdę, ale trzeba przyznać że gosć brzmi wiarygodnie. Umiem trochę zakręcić przez telefon i ani razu noga mu sie nie powinęła. Do tego te wszystkie papiery. Tak się zastanawiałem czy da się jakoś sprawdzić ten zakład w którym był robiony pod względęm jakości usług.
** Dodano: 25-05-2013, 18:59 **
Luczu, ja jestem w kropce. Może jak bym go zobaczył i przebadał to podjął bym jakąś decyzje a tak na podstawie zdjęć i kosztorysu ciężko mi się określić.
** Dodano: 25-05-2013, 19:14 **
Bdm napisał/a: | można coś znaleźć co chociaż na pierwszy rzut oka nie będzie wymagało dużych napraw, bo z czasem zawsze coś wyjdzie... |
No właśnie żeby to były dwa miesiące po naprawie a to już ponad rok. Skoro do tej pory nic nie wyszło to myślę że chyba nie wyjdzie. Jedyne co mnie martwi to ten szpachlowany tylny błotnik. Gość wie tylko tyle że był wyciągany za pomocą jakiegoś urządzenia, ale szpachlowane jest. Kwestia tylko jak grubo. Zdjęcia mam wysokiej rozdzielczości. W tej chwili nie widać śladu także na pewno zostało to solidnie wyrównane. Kwestia jak wygląda to od drugiej strony. Pozostałe uszkodzone elementy były wymieniane na nowe także raczej nie ma co się martwić o rdzewienie pod warunkiem że zostały dobrze zakonserwowane co z resztą widnieje w kosztorysie. W sumie tego typu rzeczy mogę zrobić sobie sam. Z resztą po roku czasu już coś powinno wyjść. Myślę że się am przejade. Wezmę ze sobą dwóch obcykanych mechanicznie kumpli i starszego z laptopem i miernikiem Przetrzepiemy lepiej niż diagności a jak nic się nie znajdzie i faktycznie będzie to dobrze zrobione to i na stacje też się pojedzie. Myślę że tam zrobią to na tyle dobrze żeby dać mi argumenty do kupna lub nie. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 18:16
|
|
|
Na moje oko wyglada to tak:
Czasy sa takie,ze samochodow uzywanych jest wiecej niz potrzeba.Sprzedac samochod nie jest latwo tym bardziej jak ma jakies niedociagniecia a tym bardziej powypadkowy.Wiekszosc samochodow powypadkowych sprzedaje sie jako bezwypadkowe bo nikt nie chce dzis samochodu ktory byl bity.Wiem ze mozna samochod powypadkowy zrobic tak by nie mozna bylo poznac i czujnik lakieru tez tu prawdy nie powie bo sztuczek na jego oszukanie jest wiele(chocby dosypanie metalowych opilkow do szpachli,lub zdarcie orginalnej powloki i nalozenie nowej o podobnej grubosci)
Moim zdaniem po tej astrze musi byc na pierwszy rzut oka widac powypadkowa przeszlosc bo inaczej wlasciciel nawet by o tym nie wspominal a tymczasem on sie podpiera jakimis fakturami.Widocznie nie widzi innego sposobu by przyszlemu kupujacemu zamydlic nieco oczy wiec z gory mowi prawde-albo chociaz jej czesc.Nie wierze ze wczesniej nie probowal jej sprzedac jako bezwypadkowa.Takie sa niestety realia uzywanych samochodow w pl.Prawde o tym egzemplarzu poznasz po dluzszym okresie uzywania. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 18:27
|
|
|
shagger78, i inni ogólnie dzięki za wypowiedzi. Jednak trzeba poświęcić trochę czasu żeby coś napisać także jestem wdzięczny
Tak teraz przeglądałem temat wstecz i w zasadzie to jakimś cudem nie dałem najważniejszego zdjęcia z tej kolizji. Więc wygląda to tak:
|
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 18:28
|
|
|
shagger78, dobrego czujnik a nie oszukasz, nawet opiłkami.
D@wIdS, tylko jaką masz pewność że te elementy wymieniane były rzeczywiście nowe, ja Ci powiem tak, jeśli szło to z AC to na bank były klepane, w kosztorysie poszło że nówki żeby więcej pieniędzy wyciągnąć z ubezpieczalni, a poszło po najniższej linii oporu, a gość daje ten kosztorys i zdjęcia bo wie że ktoś przyjdzie z miernikiem albo dobrym okiem i po 5 minutach zrezygnuje z ulepa, dając papiery i zdjęcia na których nie dużo widać, żeby ukazać że auto dobrze zrobione i posłuży na wieki, tylko może on był malowany tylko to co uszkodzone, a reszta malowanych elementów z jakiegoś starszego dzwona np. tyłem |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-05-2013, 18:59
|
|
|
daruj sobie to auto |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 21:07
|
|
|
Patrzac na zdjecia to mogla to byc nawet szkoda calkowita.Boki poobijane,wahacz wyrwany,kolyska powyrywane uchwyty,macpherson pewnie krzywy(moze i kielich tez),z maglownicy wyrwany drazek(nie wiadomo jak sama maglownica),polos wyrwana ze skrzyni itp...itd.Daruj sobie albo kup i licz sie z dziwnymi problemami,usterkami ktore sa ukryte(moze np.szybko ciac opony) Nie wiadomo tez jak geometria.Nie wiadomo jak bedzie sie zachowywal na mokrym a tym bardziej zima.No i jak przy hamowaniu na sliskim.
Ja bym go nie bral a jesli juz to po dokladnym sprawdzeniu w specjalistycznym zakladzie.Zaczal bym od ogledzin i jesli wizualnie pasuje to na przeglad i geometrie laserowa go.Dopiero wtedy decyzja ale to sa koszty i jesli sie okaze syf to nikt Ci nie zwroci.Nie ma sie co ludzic ze wszystko jest super pieknie naprawione a raczej doszukiwac sie usterek tych ktore nie widoczne na pierwszy rzut oka.Generalnie samochod zagadka po przejsciach :)Gdyby byl troche starszy to po tym dzwonie bylby na czesci a tak to pewnie bylo na granicy oplacalnosci. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-05-2013, 22:20
|
|
|
Wróciłem właśnie z oględzin tego opla. Szczerze? Nie jestem miło zaskoczony. O ile gość jest w porządku i otwarcie o wszystkim mówi to sposób w jaki to auto zostało naprawione stoi pod znakiem zapytania. Jeśli chodzi o lakier to ogólnie wygląda dobrze ale jak już się przyjrzeć to w dwóch miejscach wyszła tak zwana kasza a na błotnikach na rantach pojawia się już ruda. Auto było naprawiane w zeszłym roku przejechało ok 4tyś więc to zdecydowanie za wcześnie na rdze. Na klapie widać ślady po kleju ze znaczka astra także świadczy to jak lakiernik podchodził do sprawy. No i do malowania przedni zderzak po przygodzie z zającem. Dalej. Silnik lśni jak nowy, troche podejrzane hmm? Ksenony jakieś chińskie. Weryfikując to co zamieszczone na tym kosztorysie od mechanika to okazuje się że tylny błotnik wcale nie jest nowy a szpachlowany stary. Na półosi widnieje jeszcze napis astra. Od razu wyobraziłem sobie kupe części leżących na jakimś szrocie W kwesti tej lewej strony to mimo że dobrze mi sie jechało, nie ściąga ani nic złego się nie dzieje to wizualnie lewe koło jest cofnięte. Także szukamy dalej. Swoją drogą szkoda mi goscia bo ma teraz duży problem a ta kolizja nie była z jego winy, cóż takie życie
** Dodano: 27-05-2013, 12:00 **
http://otomoto.pl/opel-as...-C28830541.html
Kolejny cel na środę |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-05-2013, 09:38
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Swoją drogą szkoda mi goscia bo ma teraz duży problem a ta kolizja nie była z jego winy, cóż takie życi |
Skoro dostał z OC prawie 10k na naprawę to trzeba było ulepa złomować lub opchnąć na części, a nie naprawiać, bo to nie jakiś klasyk.
W życiu bym nawet nie pomyślał o naprawie tak rozdupconego auta (o to wyrwane koło chodzi). Wszystko się yam poprzestawiało na 100% i na drugie 100% nie ma geometrii jak należy.
Szukaj dalej i nie napalaj się tak. Ktoś Ci pokazuje skasowane auto po naprawie więc nawet tam nie jedź, szkoda czasu i kasy na paliwo. |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-05-2013, 14:30
|
|
|
Guzik, nie napalam się tylko po prostu pojechałem żeby przekonać się na własne oczy
Na tą chwile mam już konkretne autko i nie chodzi o to z linku wyżej
Powiem tylko że jak dobrze pójdzie to zawór blow off się pojawi |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 28-05-2013, 15:06
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Powiem tylko że jak dobrze pójdzie to zawór blow off się pojawi |
no no widzę że zaszalejesz:D nic nie pisałeś wcześniej o turbo benzynie ;d |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|