Opel Astra II |
Autor |
Wiadomość |
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-05-2013, 18:09
|
|
|
Wyjaśni się jutro. Albo przyjade tym autem albo ze starszym i szukam dalej Ale jestem dobrej myśli Mam pewne obawy przed turbinami. Boje się że trochę pojeżdże i okaże się że jest na wymarciu i trzeba regenerować, ale jak nie zaryzykuje to nic nie kupie i tak to wygląda. Pozostaje mieć nadzieje że obecny właściciel umiał sie z tym autem obchodzić.
** Dodano: 28-05-2013, 19:27 **
Albo powiem jaki silnik, może dowiem się czegoś ciekawego. 2.0T Podane mają bodajże 192km ale czytałem na forum, że to wartość troche zaniżona bo na hamowni ludziom pokazuje prawie 200 a niektórym do 205 W każdym razie biorąc pod uwagę moc silniki są oszczędne. Piszą że jeżdżąc z głową można zamknąć się w 8 litrach. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-05-2013, 22:16
|
|
|
opla 2.0 t? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-05-2013, 22:26
|
|
|
Tak, bertonka TRochę droższe ale budżet nieoczekiwanie wzrósł |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 28-05-2013, 22:38
|
|
|
D@wIdS, no ładnie ładnie |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-05-2013, 18:44
|
|
|
turbobenzynke odradzam i to stanowczo, chybas ze juz kiedys jexdziles czyms takim i Ci sie to podoba, ja miałem przyjemnosc jeździc volvo jakims tam 2.0t szału nie ma na niskich obrotach, a jak poczujesz moc na wyższych to daje głowe ze nie bedziesz nim jeździł do max 2500obr, przy czym spalanie nie zejdzie ponizej 10 nigdy, co za tym idzie silnik Ci sie szybko zajeździ i koszta nie beda małe, jeżeli chcesz chciałbym duża moc to kupiłbym omege 3.0 |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-05-2013, 18:53
|
|
|
No ogólnie prezentuje się nieźle, choć na fotkach wydaje się jakby przedni zderzak miał inny odcień niż reszta auta - warto się temu przyjrzeć No i z tym climatronikiem trochę się facet rozpędził, bo ja tam widzę zwykłą manualną klimę no ale grunt, że jest Co do silnika i spraw mechanicznych, sam chętnie poznałbym opinię lepiej zorientowanej osoby, bo nic nie wiem na ten temat. Tak na dobrą sprawę, to nie wiedziałem, że te Asterki miały turbo benzyne
D@wIdS napisał/a: | budżet nieoczekiwanie wzrósł |
To może jednak pierwotny plan zrealizujesz? (Alfa) |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-05-2013, 19:19
|
|
|
palidzojnt221 napisał/a: | turbobenzynke odradzam i to stanowczo, |
diesla nie turbo benzyne nie ... najlepiej niech sobie kupi uno 1.1 zostanie pochwalony... No może nie za bardzo bo wtedy nadejdą gromy że czemu nie kupił 1.4
o matko
** Dodano: 29-05-2013, 20:22 **
palidzojnt221 napisał/a: | , jeżeli chcesz chciałbym duża moc to kupiłbym omege 3.0 |
no tutaj kosztą są na prawde małe |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-05-2013, 22:28
|
|
|
Luczu, nie chodzi tak bardzo o koszta bardziej o to jak ten samochód jedzie, silniki doładowane z dołu nie jadą wcale, według mnie wolnossące maja charakterystyke taką ze z każdych obrotów sie zbierze, a turbo benzyna ma turbodziure wieksza niz przecietny Tdi, kupi to co bedzie mu najbardziej odpowiadało, ja tylko dodałem swoja opinie na ten temat, ktos mi zaraz powie ze wielki "znawca" jestem a kulam sie polonezem |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-05-2013, 22:37
|
|
|
Tak sobie czytam i nie zgadzam się absolutnie. Ciągnie znakomicie od samego dołu. Wbijam 5 1500obr, naciskam gaz i ciągnie. Turbo załącza się przy 2 tyś obrotów. Potem tylko już kontrolka od trakcji miga Spalanie? Powiem tak. Jak się dusi to każde auto dużo spali. Wracając trzymałem się 100 ze względu na pogodę. Wskazówka od beny prawie nie drgnęła a zrobiłem 130km |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-05-2013, 23:01
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Wbijam 5 1500obr, naciskam gaz i ciągnie. | tez tak myslałem dopuki nie przekręciłem ponad 3tys
** Dodano: 30-05-2013, 00:10 **
zaloz temat w dziale moje auto i tam sie dyskusja przeniesie;) |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-05-2013, 01:39
|
|
|
w ogloszeniu dobrze te spalanie zachwala-,,niecale 8l/100"Wynikaloby z tego ze te 200 konikow bierze sie z powietrza Praktyka pokaze Znajomy ma mazde 3 MPS z motorem 2.3T 280 KM.Samochod ma 5 lat i 17tys.przebiegu z powodu spalania.Nie napisze ile potrafi spalic bo nie uwiezycie i tak.Pol roku na allegro i nikt nie kupil mimo ceny ponizej sredniej z tego rocznika.Liczmy ze astra choc raz spali ponizej 8L |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 06:33
|
|
|
Wróciłem do domu za 60zł robiąc 130km:) Fakt jechałem spokojnie ze względu na fatalną pogodę, ale ja z natury nie jestem zwolennikiem szybkiej jazdy O wiele bardziej jara mnie ruszanie z pod świateł No zobaczymy jak to z tym spalaniem będzie Czerwiec sie zbliża, zatankuje do pełna na początku miesiąca i zobaczymy ile km zrobię. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 08:08
|
|
|
a bedziesz gaz zakladał???? znajoma ma zafire z takim silnikiem i mówi ze nigdy ponizej 11 nie zeszła z tym ze tam ma 4x4 i załozyła sekwencje wkoncu |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-05-2013, 08:40
|
|
|
palidzojnt221, zafira 4x4? Chyba z drugim silnikiem w bagażniku... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 14:59
|
|
|
Bdm, dokładnie To raczej wkręcanie bajeczek nowym właścicielom, wystarczy sprawdzić wyszukiwarkę Opel.de lub Vauxhall.co.uk Opel nawet w opcji nie montował 4x4 do Zafiry a co dopiero seryjnie. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 15:31
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Wróciłem do domu za 60zł robiąc 130km:) Fakt jechałem spokojnie ze względu na fatalną pogodę, ale ja z natury nie jestem zwolennikiem szybkiej jazdy O wiele bardziej jara mnie ruszanie z pod świateł No zobaczymy jak to z tym spalaniem będzie Czerwiec sie zbliża, zatankuje do pełna na początku miesiąca i zobaczymy ile km zrobię. |
Gratki i zazdroszczę silnika. Chętnie bym w Vectrze taki miał (nie chcesz się zamienić czasem? )
A komentarzami o spalaniu, awaryjności czy "słabym dole" wcale się nie przejmuj :]
Nie ma to jak krytyka 200 konnego silnika z ust gościa, który pod maską ma ich jakieś 70
I dawaj foty w moje auto |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
mikee72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 584 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 19:43
|
|
|
Spalanie małego Turbo.
Polatałem kilkanaście lat temu przez półroku Golfem II G60 160KM na turbinie
i spalanie było całkiem znośne - trasa przy pełnym bucie (nie było fotoradarów, młodość he he) 13-14l/100km,
miasto przy pełnym bucie (jak wcześniej) 11-12l/100km.
Chciałbym napisać jak palił przy oszczędnej jeździe, ale kiedyś nie znałem tego terminu
Są auta, którymi zwyczajnie nie da się jeździć oszczędnie.. bo lubią kręcenie..
życzę bezawaryjności i rozsądku przy wciskaniu gazu |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 19:58
|
|
|
mikee72, w końcu ktoś wierzy w to spalanie, bo po woli odechciało mi się dyskusji Ja na razie nie cisnę ostro, musze wyczuć to auto. Podczas gwałtownego przyspieszania jest strasznie niestabilne, trzeba trzymać kiere obiema rękami bo uczucie jest takie jak by się miało zaraz odlecieć ;P |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 20:48
|
|
|
Guzik, maxi, dobra moze cos zle usłyszałem z ta zafirką, wybaczcie , a co do turbodziury to moje osobiste przemyslenia, jak z golfa 1.8 wsiadłem do Tdi to nie umiałem tym jechac bo przy 60km/h i depnieciu mój golf szedł równo do przodu a Tdi tak nie zrobi, tak samo turbobenzyna jak jechałemto tez nie poszła ładnie równo z niskich obrotów, D@wIdS, czy z pozycji kierowcy słychac ładnie zawór Blow off?? |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
mikee72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 584 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 21:09
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | uczucie jest takie jak by się miało zaraz odlecieć ;P |
równolegle latałem Kawasaki GPZ900R więc subiektywnie w aucie nie miałem uczucia latania he he.. |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-05-2013, 21:11
|
|
|
palidzojnt221, no właśnie miałem pytać. Ja chciałem taki zawór kupić ale dziś jak trochę po mieście świrowałem to słychać jak to powietrze po zdjęciu nogi z gazu ucieka. Może nie jest to tak efektowny gwizd czy świst ale wydaje mi się że one mają to fabrycznie hmm? A na potwierdzenie mojej teorii znalazłem na allegro zamiennik, czyli coś co zastępuje oryginał, więc chyba to już ma blow offa |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-05-2013, 16:42
|
|
|
palidzojnt221 napisał/a: | Luczu, nie chodzi tak bardzo o koszta bardziej o to jak ten samochód jedzie, silniki doładowane z dołu nie jadą wcale, według mnie wolnossące maja charakterystyke taką ze z każdych obrotów sie zbierze, a turbo benzyna ma turbodziure wieksza niz przecietny Tdi, kupi to co bedzie mu najbardziej odpowiadało, ja tylko dodałem swoja opinie na ten temat, ktos mi zaraz powie ze wielki "znawca" jestem a kulam sie polonezem | Co Ty pierdzielisz? czym jezdzisz? polonezem? Diesel ciagnie momentem od dolu, turbo benzyna ciut inna charakterystyke pracy posiada....Tym jezdzi sie troszke inaczej, ale jest potezna frajda z jazdy...
** Dodano: 31-05-2013, 17:45 **
D@wIdS, blow offa kup jakiegos z wysokiej polki...bo te badziewia z allegro robia duze problemy...auto pozniej dobrze rozgrzane potrafi nieoczekiwanie gasnac na niskich obrotach. Niestety, ale w tym z20let jest cos takiego jak ekokibel (czyt. ecotec) i one strasznie nie lubia ingerencji w uklad podcisnien... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 31-05-2013, 16:58
|
|
|
maniutek, rozgladałem się już. Raczej wezmę jakiegoś z HKS. Tyle że mój ma fabryczny zawór spustowy i pytanie czy zakłada się blow offa w miejsce fabrycznego czy dokłada gdzieś drugi I kwestia czy nie będzie błędów silnika wywalało. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
|