|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Chwilowe przerywania w pracy silnika |
Autor |
Wiadomość |
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-08-2008, 19:23
|
|
|
a sproboj odlaczyc sonde lambda i pojezdzic moze objaw zniknie a po nagrzaniu jakie ma obroty ? |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-08-2008, 20:59
|
|
|
mielnia, masz GAŹNIK i masz przerwy nagłe? więc nie masz na pewno sondy lambda itp pierdół.... jeśli to nie kwestia przerw w ojściu paliwka, a raczej pewno nie, to może coś z gaźnikiem przytykają się dysze czy cuś, ale najprędzej wypadają Ci czasem zapłony, bo ukł zapłonowy szwankuje i tak po kolei - najczęściej czujnik wału = CPW , może też i tak mieć nim zdechnie, kopułka/rozdzielacz plus kable i świece to wiadomo, muszą być ok, digiplex raczej nie pada nigdy sam z siebie...
cewka też, ew kostka przy cewce zdarzało się z tego co widziałem... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|