Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem ze spalaniem
Autor Wiadomość
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-02-2007, 15:57   problem ze spalaniem

no i wreszcie pojawiłmi się problem.Mój samochodzik Croma 2.0 ie naraz stał sie niezwykle łapczywy.
Dotychczas na mieście zadowalał się 10 litrami /100km.Czyli tak normalnie bez oszczędności(raz oszczędzając inaczej mówiąc męcząc silnik udało mi soię zejść do 8l/100km!!A teraz potrzebuje az 16-17l/100k.
Kłopot zaczął sie po powrocie z gór.Dostał tam równo w d....I wyglada ze własnie tam stało sie coś co sprawiło że pokochał duze ilości paliwa.
Tankując przeważnie za 50,- (ok13l)przejeżdżałem ok 130km a teraz dokładnie raz 79km-myślałem że wina paliwa,zimna,korków ale ponownie wlałem za 50,- i przejechałem 81km.Wnisek jest taki ze spalanie ustaliło się na stałym poziomie.,Tylko jakimś wysokim.
Czy jest możliwe ze w górach poprostu coś pomieszało sie w kompie i pomoże reset czy co?A ponieważ ta wycieczka rodzinna troszke mnien szarpnęła to nie bardzo stać mnie na wywalenie 60,- na diagnostykę więc moze jakiś pomysł? Czy moze nie ma to związku z wycieczką a tylko zbieg okoliczności?
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 16-02-2007, 20:20   

Nie mam pojęcia o tym silniku,ale na początek zrobił był reset kompa i sprawdził sondę lambda no i czujnik temperatury.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-02-2007, 20:43   

W sumie jest to taki sam silnik jak w Temprach.1995 ccm 16v DOHC (137 KM), Z dwoma wałkami rozrządu.Dlatego i przyczyna musi być podobna.Albo komp zwariował albo coś ze świecami kablami itp. Tym bardziej że pojawiło się lekkie falowanie obrotów z tendencją do onizania ich do 700-800 obr/min. oraz lekkie nierówności pracy silnika.
W kazdym razie myślę ze w poniedziałek wymienię hurtem,świece,kable ,kopółkę palec.

I pytanie co sadzicie o świecach bosch super plus yttrium?
Cena nie jest szokująca-koło mnie mają po 10,-/szt
Faktycznie jakaś rewelka jak reklamują czy nie wygłupiać sie czy kupić normalne NGK albo iskry?

http://gladysek.pl/bs/c_czesci_ps_1.html
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-02-2007, 11:21   

RobertWroc napisał/a:

I pytanie co sadzicie o świecach bosch super plus yttrium?
Cena nie jest szokująca-koło mnie mają po 10,-/szt


bardzo dobre świece
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load