|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
"cieknący" olej |
Autor |
Wiadomość |
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 06-10-2007, 23:10 "cieknący" olej
|
|
|
Czy to normalne, że w moim tipolocie ( 1995r 124 tys km. ) Przy filtrze oleju pojawiają się wycieki ( jak sprawdzam to nie ubywa oleju ) ale caly spód jest mokry ...
tu fotka http://img213.imageshack....06210137ml9.jpg
czy może przy takim silniku to jest na porządku dziennym ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-10-2007, 09:45
|
|
|
A filtr dobrze dokręcony ? |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
Adonay
Wiek: 43 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 377 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-10-2007, 10:56
|
|
|
U mnie było to samo - olej wydostawał się z nieszczelnego bagnetu i skupiał się w sumie w tym samym miejscu a plamki pojawiały się nawet na ziemi. Po uszczelnieniu problem zniknął, ale nie wiem czy dzięki operacji czy przez zmniejszeniu poziomu oleju |
_________________ był : Tipo 1.4
są : Ford Fiesta 1.3
Opel Astra 1.4 16V |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-10-2007, 17:19
|
|
|
LUCIACIA napisał/a: | Przy filtrze oleju pojawiają się wycieki |
LUCIACIA napisał/a: | czy może przy takim silniku to jest na porządku dziennym ? |
Nie koniecznie takie wycieki muszą być na porządku dziennym. Sprawa wygląda tak, że jeżeli ktoś przegnie przy dokręcaniu filtr oleju kluczem takie rzeczy mogą się dziać (uszczelka wychodzi bokiem). Dlatego też wszystkie instrukcje wymiany oleju mówią o ręcznym dokręcaniu filtra - po prostu smaruje sie uszczelkę świeżym olejem i dokręca ręcznie tyle ile się da dokręcić ręką i to w zupełności wystarcza. Druga sprawa, to to że niektóre filtry (gorszych firm, filtry słabszej jakości) tak już mają. Po pewnym czasie wymagane jest dokręcenie filtra. |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 07-10-2007, 22:27
|
|
|
w dokrecanie filtra sie nie bede bawil bo jeszcze cos spiernicze do reszty ... a tak ogolnie to musze wymienic olej lub chociaz dolac bo z 4 mm ponizej minimum jest :/ i tak sobie jezdze ... |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-10-2007, 12:30
|
|
|
LUCIACIA, u mnie też jest cały czas mokry filtr oleju.Wcześniejszy też był mokry a powierzchnie silnika w miejscu styku z uszczelką jest dobra więc nie wiem o co chodzi. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|