Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kapitalka ^^
Autor Wiadomość
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-04-2013, 16:39   

Generalnie ja odstępuje od dalszej dyskusji, która zresztą poszła w złym kierunki. życzę powodzenia i z niecierpliwością czekam na owoce pracy. pozdrawiam
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-04-2013, 20:01   

Jakiś czas temu szlif z honowaniem dla 4cyl. to koszt ok 200zł więc nie ma szału nie zastanawiałbym się skoro już wszystko jest na wierzchu. Sam hon kosztuje ok 50% powyższego zabiegu.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Haris_OP 



Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 52
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 20-04-2013, 18:00   

takie szybkie pytanie do czyszczenia korbowodow moge uzyc ropy albo nafty . Nafte w casto jedynie swietlna dostane a to chyba nie o taka chodzi. A rope to moze byc zwykła ze stacji disel?
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-04-2013, 19:21   

Mozesz uzyc zwyklego ON ale tak to sie kiedys mylo czesci.Wada tego taka ze pozniej masz tluste czesci nawet jak umyjesz po tym woda a jak wiadomo do tlustego wszystkie pylki sie czepiaja a chodzi tu o to by bylo ich jak najmniej przy skladaniu.Poza tym trzeba sie namachac pedzelkiem a czasem nawet skrobac nagar jak sie jezdzilo na mineralnym oleju.Lepiej kup plyn do mycia silnikow.Koszt ok 10 zl w kazdym motoryzacyjnym.Spryskasz wszystko,oplukasz woda i bedziesz mial czysciutke i bez tluszczu.Chemia dziala lepiej niz ON :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Haris_OP 



Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 52
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 20-04-2013, 20:29   

mi chodzi o bardziej przemycie tego korbodowu zamocowanego w silniku. a woda lub beznzyna ekstracyjna wysusza. i własnie slyszalem ze ropa albo nafta nie wysusza tych części. bo jak przemyje to nawet to co się przyczepiło odpłynie. A silnik jest umyty bo rozłożony jest.

ps. mam taką butle ktora podcisnieniem tryska i wszystko domyje .
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-04-2013, 10:55   

Haris_OP napisał/a:
mi chodzi o bardziej przemycie tego korbodowu zamocowanego w silniku


Nie wiem o co Ci chodzi.Piszesz ze silnik rozebrany a chcesz myc korbowody ktore sa w silniku.Kupy sie to nie trzyma albo poprostu nie wiesz co jak sie nazywa.Domyslam sie ze chodzi o czopy walu korbowego a nie korbowody.Poza tym to ze plyn wysusza czesci to akurat dobrze(patrz post powyzej-pisalem o tym i nie bede sie powtarzal)Przed montazem czesci w miejscach tracych i tak smaruje sie swiezym olejem.

Wez chlopie pierwsza lepsza ksiazke (bo mam wrazenie ze blondynka jestes)i zapoznaj sie najpierw co jak sie nazywa bo tak to wprowadzasz tu straszny metlik.Jak ktos z boku popatrzy jak sie na forum T/T kapitalke robi to sie za łep zlapie.Zeby kapitalke zrobic trzeba miec co najmniej podstawowa wiedze a najlepiej tez jakiekolwiek doswiadczenie.A jeszcze lepiej wystarczajace doswiadczenie.Powtorze po raz kolejny to co pisalem na samym poczatku tego tematu.Twoja kapitalka to dla mnie eksperyment ktory nie wiadomo jakie bedzie mial skutki.Mam nadzieje ze wzbogacisz tym swiatowa nauke...Pozostaje tylko miec nadzieje ze silnik T/T wszystko zniesie choc nie zapowiadam mu drugiego dlugiego zycia :lol:
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Haris_OP 



Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 52
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 01-06-2013, 20:26   

Wkrótce Podsumowanie Całego Przedsięwzięcia !!!


  
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 01-06-2013, 20:34   

Haris_OP, daj znać jak go wypróbujesz co i jak :)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 02-06-2013, 17:29   

Haris_OP, czekam na zapowiadany przez Ciebie efekt końcowy ;)
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load