Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie chodził na benzynie, teraz zaczyna ale kulawo
Autor Wiadomość
dario1550 


Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 122
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 26-11-2012, 14:33   Nie chodził na benzynie, teraz zaczyna ale kulawo

Witam. Moja tempra w ogóle nie chodziła na benzynie. Dziś jadąc na lpg przełączyłem na benzynę i zaczęło coś szarpać, śmierdzieć spalinami benzyny więc stanąłem na poboczu i okazało się że chodzi na benzynie, ale trzeba non stop wciskać i puszczać gaz inaczej zgaśnie. Co to może być?
     assistance
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 26-11-2012, 15:04   

dario1550, najpewniej padnięty silniczek krokowy. Napisz jaki masz motor :)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-11-2012, 16:20   

lub zapieczone wtryskiwacze... lub w wtryskiwacz w zależności od silnika.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
dario1550 


Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 122
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 26-11-2012, 19:34   

Wiem tyle że mam 1.6.. W dowodzie jest tylko 1.6 KAT i 52 bodajże kW. Wydaje mi się że to wtrysk jednopunktowy. Ogólnie dzieje się tak że jak przełącze na benzyne muszę machać gazem, i w momencie dodania gazu silnik się dławi, w momencie odpuszczenia wchodzi na obroty. A jak puszcze gaz całkiem to wejdzie na obroty na moment i zgaśnie..
_________________
Kupię zamek kierowcy do T/T
     assistance
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 26-11-2012, 19:45   

dario1550 napisał/a:
w momencie dodania gazu silnik się dławi

też może byc sonda padnięta....bo to wzorcowy objaw jej padnięcia..
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 26-11-2012, 21:25   

ja bym zaczał od początku,czyli od filtra paliwa :lalala:
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
dario1550 


Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 122
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 27-11-2012, 18:47   

Kurcze, dziś jechałem do domu, i nagle tempra zdechła. Odpaliłem, jadę dalej i znowu zdechła. Kręce kręce, nic. Nie ma iskry.. Mechanik stwierdził że to cewka, ale mógłby być też CPW, chociaż raczej na pewno cewka. Jak to sprawdzić na szybko czy to to czy to?
_________________
Kupię zamek kierowcy do T/T
     assistance
 
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-11-2012, 08:48   

jak zasilanie do cewki dochodzi a iskry nie ma to padł zespół cewka - aparat
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 28-11-2012, 11:07   

wykręć świece połóz wszystkie na obudowie silnika , niech ktos kręci silnikiem a ty patrz czy jest równa iskra niebeska ,kolor świecy kawa z mlekiem , patrz też na kable czy nie ma przebicia a jeśli nic nie widac to dotykaj kable zapłonowe może kopnie pradem to kable do wymiany .A co do cewki sprawdz czy ma dobrą mase nie zardzewiałą anie nie zaśniedziałą ,a na szybko możesz sprawdzić czy cewka działa podłącz pod kabel zapłonowy idący od cewki do aaratu zapłonowego świece i zobacz czy jest iskra będzie duża i mocna jak jest dobra cewka dobra cewka . Następna rzecz to kopułka i palec rozdzielacza styki nie mogą być przepalone (zawsze można je przetrzeć leko papierem sciernym lub śrubokrętem żeby nie było osadu.
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
dario1550 


Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 122
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-11-2012, 16:39   

Cewka zmieniona i nic... Nie pomogło... Napięcie do cewki dochodzi ale jak włoże świece bezpośrednio pod kabel idący od cewki to nie ma iskry... Normalnie na lkablach też nie ma... Myślę że to czujnik położenia wału... Jak go sprawdzić?
_________________
Kupię zamek kierowcy do T/T
     assistance
 
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 28-11-2012, 17:08   

http://forum.tempra.org/t...walu-vt7859.htm
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 28-11-2012, 18:46   

co do działania na benzynie to proponuje zrobić reset sterownika i zobaczyc co sie bedzie działao dalej, nic nie kosztuje oprócz odkręcenia klemy akumulatora, ale zaleca sie wymiane filtra paliwa jeżeli wczesniej auto nie chodziło na benzynie
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
dario1550 


Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 122
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-11-2012, 21:27   

Wszystko osuszyłem, próba generalna, iii.. zaiskrzyło ! :D odpalam, strasznie nierówno chodzi.. Strzelaa... Patrze cała cewka iskrzy.. Założyłem tą drugą i jak narazie wszystko wróciło do normy mam nadzieje że tak już pozostanie :) jeden problem chyba rozwiązany, pozostaje benzynka. Klemy odłączone na tą noc, będzie jutro wiadomo, a ten filtr paliwa gdzie jest? Bo w komorze silnika nie zauważyłem.
_________________
Kupię zamek kierowcy do T/T
     assistance
 
 
Misterny 


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 66
Skąd: Głubczyce
Województwo: Opolskie
Wysłany: 28-11-2012, 21:39   

idź po przewodach paliwowych ,ja mam z tyłu koło baku . Idąc centymetr po centymetrze znajdziesz bez patrzenia :lalala:
_________________
Tipo 1.8 ie silnik lancia:P
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-11-2012, 21:42   

filtr przy lewym nadkolu schowany
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
dario1550 


Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 122
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-11-2012, 22:33   

Okey, jutro jak wrócę do domu to będę szukał :D

Mam nadzieje że Temperówka już mnie więcej nie zawiedzie :P
_________________
Kupię zamek kierowcy do T/T
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load