Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Remont silnika
Autor Wiadomość
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-03-2010, 20:26   Remont silnika

Witam Wszystkich.
Mam takie pytanko czy nie wiecie ile może kosztować remont silnika w Temprze 1.6 gaźnik, bo już mnie krew zalewa przez to co się dzieje i chyba to będzie najlepsze rozwiązanie.
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 20:51   

regeneracja głowicy 8 zaworowej 300-400zł, demontaż i montaż ok 300zł, uszczelka pod głowicę i nowy olej 150zł, dół silnika (szlif cylindrów, tłoki, pierścienie, robota) około 1000zł, szlif wału, panewki z 500zł do tego licz wszystkie nowe uszczelki i na pewno po drodze wynikną jeszcze jakieś dodatkowe koszta, także ze 2-2.5 koła szykuj... Albo kup używany silnik za 300zł, lub za 500 z jakąś gwarancją albo udokumentowanym przebiegiem czy potwierdzoną opinią mechanika
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-03-2010, 21:04   

o w mordę w życiu się nie spodziewałem, że aż tyle ! To chyba taniej mi wyjdzie poszukać kolejnego mechanika który może coś z tym zrobi, a może Wy znacie temat, mianowicie sytuacja wygląda tak:
auto pali na dotyk i tutaj jest bajka ale, jak zapalę auto i chcę nim jechać to auto muli i za chwilę gaśnie (tak jakby zalewało silnik) i już go nie zapalę dopiero za jakąś godzinę zapali i wtedy mogę jeździć do bólu. Moje obecne rozwiązanie jest takie, że idę zapalam silnik czekam aż się zagrzeje do około 50* gaszę idę na kawę, wracam za godzinę, zapalam i jeżdżę (trochę kulawo), inna kwestia, kiedy już zapalę po godzinie i silnik znowu się nagrzeje do około 50* spadają obroty i szarpie silnikiem na luzie, czasami zgaśnie ale wtedy mogę już zapalić :)
Spotkaliście się kiedyś z czymś takim ? dodam tylko, że sytuacja ma miejsce w okresie jesień-zima czyli ogólnie jak jest chłodno, oraz, że dzieje się tak i na PB i na Gazie
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 21:20   

rafal22bb, a od kiedy masz Tempre?? Jesień-zima mówisz czyli jak zaczęły się mrozy - Nie jest czasem tak że w silniku miałeś wodę zamiast płynu chłodzącego i jak się zrobiło zimno to woda zamarzła i pękła któraś tuleja cylindra... W rezultacie na zimnym wszystko jest OK, ale jak się zaczyna rozgrzewać to silnik traci kompresję i moc. Nie przybywa Ci cieczy w chłodnicy, albo oleju?? Może uszczelka pod głowicą?? Albo przestawiony zapłon, jakbyś miał wtrysk to CPW często wpływa na takie sprawy albo jeszcze coś innego, przyczyn może być bardzo dożo, ja akurat miałem kiedyś te objawy i niestety pierwsza opcja była trafiona - pęknięta tuleja, 1500zł w reanimację poszła, a i tak musiałem nowy silnik kupić...
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-03-2010, 21:47   

Autko mam już 2 lata kupione zresztą od użytkownika tego forum, woda w układzie odpada cały czas zalany płyn, a przed tą zimą wymieniałem na nowy, oleju wymieniam raz w roku z uwagi na to, że w przeciągu roku przejeżdżam tylko jakieś 4000 km. I właśnie w ciągu tego roku musiałem dolać w sumie ponad litr oleju. Kłopoty zaczęły się pod koniec zeszłej zimy, praktycznie całą zimę auto sprawowało się bez problemowo a tutaj pod koniec zonk, myślałem, że to przeszło ale niestety tej zimy już od pierwszych mrozów jest to samo i szczerze powiem, że nie wiem gdzie szukać przyczyny byłem już u 3 mechaników jeden zdemontował gaźnik, pooglądał i stwierdził, że jakiś pływak się blokuje, niby naprawił ale jakoś bez efektu, pozostali dwaj rozłożyli ręce. Czy może to być wina gaźnika ? za mojej kadencji jeszcze nie miał regeneracji.
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 22:01   

Skoro woda w układzie chłodniczym odpada, a litr dolewki na 4 tys km w Tipolcu to raczej dobry wynik, wnioskujemy że silnik jeszcze raczej dobry. A może ustawienie gaźnika?? Za duża dawka paliwa i go zalewa, albo za mała i go dusi?? Nie bardzo znam się na gaźnikach bo miałem na wtrysku. Możnaby poczekać chwilę na opinię innych użytkowników którzy mają doświadczenie z gaźnikami. Jakbyś miał jakiś na podmianę to przełożyłbyś i zobaczył jak to działa. Chociaż z drugiej strony jak na LPG jest to samo to nie wiem czy będzie wina po stronie gaźnika. Może zmień mechaniora i sprawdź zapłon - tj kąt wyprzedzenia zapłonu (czy jakoś tak to się nazywa). Możesz jeszcze wykręcić świece i zobaczyć jaki jest ich stan - czy nie mają przebicia, czy elektroda nie jest już półokrągłą, czy porcelanka nie jest pęknięta, a przede wszystkim kolor wypalenia świecy - on dużo mówi o silniku - ma być na "kawę z mlekiem"

** Dodano: 08-03-2010, 22:13 **
W każdym razie remont czy wymiana silnika nie będzie lekarstwem na twój problem bo przez to wpędzisz się tylko w koszta. A z tego co piszesz to silnik raczej jeszcze pojeździ. Użyj szukajki, wpisuj tagi, takich przypadków na pewno było na forum, myślę że to nie będzie trudne do rozwiązania, jedynie trudno jest znaleźć przyczynę
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 08-03-2010, 22:29   

nie straszcie kolegi!za ta kase to.....
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 08-03-2010, 22:39   

meter30 napisał/a:
regeneracja głowicy 8 zaworowej 300-400zł, demontaż i montaż ok 300zł, uszczelka pod głowicę i nowy olej 150zł, dół silnika (szlif cylindrów, tłoki, pierścienie, robota) około 1000zł, szlif wału, panewki z 500zł do tego licz wszystkie nowe uszczelki i na pewno po drodze wynikną jeszcze jakieś dodatkowe koszta, także ze 2-2.5 koła szykuj... Albo kup używany silnik za 300zł, lub za 500 z jakąś gwarancją albo udokumentowanym przebiegiem czy potwierdzoną opinią mechanika


jednak wolałbym zmienic auto jakbym mial tyle w taki silnik wlozyc ;) tylko ze meter przedstawił pratycznie calościowy remont..
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 22:47   

kamilsitek1983 napisał/a:
nie straszcie kolegi!za ta kase to.....

Nie straszę, podałem orientacyjne koszty remontu silnika. Nie uwzględniłem w nich nowego rozrządu. Na sąsiednim forum gościu przeprowadził kompletny remont silnika bravo 1.6 16V - cała góra, cały dół, rozrząd - koszt 3700zł, takie są realia... za cenę kompletnego remontu kupisz kilka używanych sprawnych silników :) Ale w tym przypadku raczej stan silnika ma to niewiele wspólnego, przyczyny szukałbym w osprzęcie czy ustawieniach
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:16   

Chyba faktycznie pojeżdżę jeszcze po mechanikach bo silnik nie ma jakiegoś wielkiego przebiegu zaledwie 122 000 km, a skoro litr oleju na 4000 km to nie wiele to chyba faktycznie nie byłoby sensu pakować się w wymianę, muszę po prostu znaleźć mechanika który się zna na samochodach a nie tylko na kasowaniu :) dziękuję za pomoc i jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie co do ewentualnych możliwych przyczyn takiego zachowania to chętnie wysłucham.
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:17   

a litr dolewki na 4 tys km w Tipolcu to raczej dobry wynik, wnioskujemy że silnik jeszcze raczej dobry

Ja pie...ole, jak w/g Ciebie kolego 1 l oleju na 4000 km to dobry wynik, to ja nie wiem, a to "że silnik jeszcze dobry" już całkiem!

Mój wynik przy instalacji gazowej już 7000 km od wymiany oleju i brak dolewek, olej VS i tylko na takim jeżdżę, dodam silnik 1.4 wtrysk 199.000 km jeszcze bez remontu i długo jeszcze go nie zobaczy bo nie ma po co!

Nie wiem kolego rafal22bb, ale ja już dawno bym generalkę zrobił. Na pewno nie szukaj po szrotach tylko poszukaj dobrego dłubka i zmieścisz się w 1500 zł z robocizną. Jeśli planujesz polatać tym autkiem jakiś czas to będzie najlepszym rozwiązaniem.
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 08-03-2010, 23:21   

czarek45, wyluzuj

Pewnie jeździsz na mineralnym i do tego zmieniasz biegi przy 2 tys ...

czarek45 napisał/a:
Mój wynik przy instalacji gazowej już 7000 km od wymiany oleju i brak dolewek


Takich rzeczy to nawet w ERZE nie mają.

ps. wiesz ile maja nowe merce po wyjściu z fabryki w normie zapisane ? 1.5 L oleju na tysiac km...

I nikt Ci tu nie uwierzy, że 21 letnie tipo bez remontu nie bierze oleju.

** Dodano: 08-03-2010, 23:22 **
mój bierze około 0.3 - 0.4 polsyntetyka na tysiaka. Jest to dobry wynik zwlaszcza przy mojej jezdzie.
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:28   

Co do oleju to pomyłka zasugerowałem się ogłoszeniem, a jeżdżę na Valvoline MAXLIFE SAE 10W-40. Kupuję bańkę 4 litry, przy wymianie zdejmuję dekiel zaworów i wybieram resztkę oleju. Wchodzi jak nic 4 litry, nawet oleju na dolewkę nie posiadam. Co do jazdy zmieniam biegi przy 3500-4500 obr/min, w niedziele po 7-ce jechałem 150 km/h dłuższy okres czasu, więc nie zamulam silnika i też nie katuję. Dbam i tyle, a jak ktoś nie wierzy ok, jego sprawa.
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 08-03-2010, 23:30   

czarek45 napisał/a:
Dbam i tyle, a jak ktoś nie wierzy ok, jego sprawa.


ok :)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:35   

a tak wygląda mój silniczek
http://www.fotosik.pl/pok...f609d8ff7b.html

i reszta

http://czarek45.fotosik.pl/zdjecia/1.html
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:37   

czarek45, Kolego, z tego co się orientuję to silniki 1.4, 1.6 w TT, nowe z fabryki zużywają około 150ml oleju na 1000km według instrukcji co się przekłada na około litr na 6000km więc rzeczy które piszesz są niedorzecznością. Przytoczę Ci przypadek z życia - rok 1997, mój ojciec ma 2 letniego Tipka 1.4 którego zakupił w salonie, jedziemy nim na wakacje do Chorwacji. Od ostatniej wymiany ok 3 tys km (przebieg ok 35 tys km), poziom oleju w normie, jazda oczywiście na benzynie. 1300km ciągłej jazdy i na miejscu trzeba dolać prawie litr oleju. Tipo/Tempra z natury są pazerne na olej, po prostu to lubią, to są stare silniki. Skoro twierdzisz że Tobie nie bierze na LPG nic oleju na 7 tys km to znaczy, że przybywa Ci oleju - może uszczelka pod głowicą puszcza, albo pierścienie nie trzymają i albo paliwo, albo płyn chłodniczy miesza się z olejem. Litr na 4 tys km w TT to zajebi... wynik
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 08-03-2010, 23:39   

czarek45, widzę że masz sucho pod korkiem ... u mnie cholerstwo przepuszcza

http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2215 zobacz tam jedną fotkę silnika ;) I On tak ma na co dzień :P
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:40   

A zdjęcia silniczka z wierzchy nie świadczą o jego stanie technicznym :)
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:44   

spoko, tak płyn mi się miesza, skończyła się uszczelka, nie ma ciśnienia i co jeszcze wymyślisz ojjjjjjjjjjjj
jak się leje lotosa to tak jest

kolego pokarz mi Swoje auto to powiem coś o właścicielu! oki

tu masz coś przy czym możesz powzdychać

http://czarek45.fotosik.pl/zdjecia/1.html
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:54   

czarek45, Nie jeżdżę już TT (ale ciągle stajnia fiata), leję elfa 5W50 pełny syntetyk, mam !NOWY! silnik i na 11 tys km pali tyle co z połowy miarki do minimum i takie parametry są właściwe dla silnika wyjeżdżającego z fabryki.
Nie wzdycham już na seryjne, białe TT
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
  
     assistance
 
 
czarek45 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 08-03-2010, 23:57   

luczu, ale ja nie mam czasu na pieszczenie, po prostu użytkuje samochód na co dzień rzadko używam plaka, nie jeżdżę na wystawy tylko poruszam się i dbam by wyglądał normalnie, bez przesady hehe :lol:
_________________
Był wspaniały Fiat Tipo czerwiec 1989 1.4 dgt 160A1.046 :-(

Jest Renault Thalia 2001/2002 1.4 ;-)
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-03-2010, 00:02   

czarek45 napisał/a:
jak się leje lotosa to tak jest


meter30 napisał/a:
leję elfa 5W50 pełny syntetyk


:D było już kilka tematów odnośnie tego co kto leje i chyba każdy kończył się " wojną " ;p

czarek45, jak co poszukaj na forum o tym co kto leje bo tak jak pisałem było tego trochę :)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-03-2010, 09:32   

Wracając do mojego tematu. Rozmawiałem ze znajomym który kiedyś również był szczęśliwym posiadaczem tempry i miał podobny problem, jak stwierdził w jego przypadku silnik dostawał lewe powietrze przez gumę na której osadzony jest gaźnik, po jej wymianie problem zniknął. Nie wiecie czy ta guma jakoś się nazywa ? Zdjęcie poniżej

Kolejne zdjęcie przedstawia wygląd mojego silnika, jak widać jest cały pięknie zalany olejem, to że olej może się wylewać przez korek to wiem i podobno to norma, ale nie sądzę aby stamtąd aż tak zalało silnik, macie jakieś sugestie ?
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-03-2010, 10:33   

czarek45 napisał/a:


tu masz coś przy czym możesz powzdychać

http://czarek45.fotosik.pl/zdjecia/1.html


:lol: kij baseball obok siedzenia i podłokietnik z biedronki faktycznie wywołują efekt wzdychania ;D

wracając do tematu
ja bym proponował koledze rafal22bb, sprawdzić kompresje tak na "dzień dobry" bo to faktycznie coś powie rzeczywistym stanie silnika.

a po za tym zamiast domyślać się może silnik, może gaźnik , a może tylko łapie lewe powietrze ( takim sposobem zeszliśmy z ceny remontu silnika 2 tyś. na 20zł za jakiś plastik )

proponuje przejechać się do jakiegoś mechanika z prawdziwego zdarzenia. zostawić mu auto na 2-3 dni i niech sobie chłopina spokojnie popatrzy poszuka, posprawdza i się wypowie.
  
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-03-2010, 11:05   

No właśnie sęk w tym, że auto było już u 3 mechaników którzy niestety nie poradzili sobie z problemem (ciężko o dobrego mechanika) dlatego pytam i staram się sam znaleźć rozwiązanie może pójdzie mi lepiej niż 'mechanikom'. Co do kompresji, chyba jeżeli byłoby coś nie tak to auto byłoby jakoś przymulone lub silnik dziwnie by pracował, natomiast ja u siebie takich problemów nie widzę problem jest tylko ten który opisałem powyżej.
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load