|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
uszczelka - pokrywa zaworów |
Autor |
Wiadomość |
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-03-2008, 09:21
|
|
|
ja tam kupilem oryginalna uszczelke pod pokrywe zaw. w ASO bo te zamienniki to chyba robione sa z kartek papieru zeszytu w kratke takie to cienkie.. silikownu nie dawalem, oryginal to oryginal i zadnych ani pocenia sie nie ma po zmianie |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 02-03-2008, 10:18
|
|
|
Co wy macie z tymi papierowymi uszczelkami
Kupcie te gómowe i bedzie oki bez zadnych silikonów, smarów i czegos tam jeszcze
Tak na marginesie to jeszcze za ucznia w Starach pod papierowe uszczelki kładlismy troche farby wdedy uszczelka przyległa jak trza i było gites |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-03-2008, 10:31
|
|
|
egon11 napisał/a: | Tak na marginesie to jeszcze za ucznia w Starach pod papierowe uszczelki kładlismy troche farby wdedy uszczelka przyległa jak trza i było gites |
Stare metody z czasów króla ćwieczka kiedy niczego nie było w naszym kraju. Wtedy mechanicy się ratowali czym sie dało ale dziś skoro są odpowiednie środki i niedrogie to czemu nie skrzystać z nich |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
sheriffnt
Pomógł: 7 razy Wiek: 61 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 323 Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-03-2008, 16:03
|
|
|
Witam
ego napisał/a: | Shiden napisał/a: | i wystarczy posmarowac smarem i będzie ok |
a od kiedy to się uszczelki na smarze kładzie? |
Płaskie, papierowe, gdzie jest duża powierzcnia styku jak nabardziej można, ale guma w żadnym wypadku, smar spowoduje "wyjechanie" uszczelki poza miejsce uszczelnienia. |
_________________ Pozdrawiam Mirek
Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-03-2008, 17:17
|
|
|
egon11 napisał/a: | Co wy macie z tymi papierowymi uszczelkami
Kupcie te gómowe i bedzie oki |
a co mamy miec? oryginalna uszczelka pok. zaw. do diesla nie jest gumowa |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 02-03-2008, 18:41
|
|
|
opti napisał/a: | oryginalna uszczelka pok. zaw. do diesla nie jest gumowa |
A to sorki nie wiedziałem |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-03-2008, 18:48
|
|
|
egon11 napisał/a: | A to sorki nie wiedziałem |
no
|
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-03-2008, 21:07
|
|
|
panowie a podajcie mi namiary na uszczelkę spod nr 4 która nie jest zrobiona z papieru
ja nie znalazłem! |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Shiden
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 103 Skąd: Krosno / Lubatowa
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 03-03-2008, 08:27
|
|
|
sheriffnt napisał/a: | Witam
ego napisał/a: | Shiden napisał/a: | i wystarczy posmarowac smarem i będzie ok |
a od kiedy to się uszczelki na smarze kładzie? |
Płaskie, papierowe, gdzie jest duża powierzcnia styku jak nabardziej można, ale guma w żadnym wypadku, smar spowoduje "wyjechanie" uszczelki poza miejsce uszczelnienia. |
Wszystko ma oczywiście swoje plusy i minusy podałem tylko moją sugestię i liczę się z tym że może byc nieprawidłowa ale tak czy inaczej ja zrobiłem dokładnie tak jak napisałem wcześniej i nic mi nie wyjechało, ani nie wyjeżdza, a głowica puki co czysta |
_________________ ESCORT 1.6 // TIPO 1.9 TD
MZ ETZ 250 - sprzedana |
|
|
|
|
sheriffnt
Pomógł: 7 razy Wiek: 61 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 323 Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-03-2008, 02:11
|
|
|
Witam
wszystko kwestia wprawy, zastosowania uszczelki czy zdolnosci manualnych , smar dobrze stosować tam gdzie płaskie powierzchnie i niegumowe uszczelki (papier, czy inne tworzywa) i gdzie się często zdejmuje pokrywę w celu rewizji czy regulacji, silikon uzyty musi chwilę podeschnać by uszczelka podobnie jak w przyspadu samru nie "wyjechała".
Najpewniejsze uszczelnienia to takie gumowe kształtki kiedy w pokrywce jest rowek, ale te nie nadają się do większych ciśnień. |
_________________ Pozdrawiam Mirek
Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|