Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech - pytanie o cenę i wytrzymałość
Autor Wiadomość
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-05-2005, 19:07   

Zbyniu, masz rację w żadnej polskiej publikacji ani nawet w Fiat Compact nie ma danych wersji 1,6 DOHC, ale na pewno Tipo było w wersji z silnikiem 1,6 dwuwałkowym pochodzącym z Ritmo/Regaty, wystarczy jak wpiszesz w google Tipo 149c2.
Co do tempry 1,6 dwuwałkowej to rzeczywiście nigdy się nie spotkałem z informacją, że taka wersja była produkowana.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
BeerfaN 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Warszawa Marysin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-04-2007, 08:08   

Półtora roku temu założyłem tylny tłumik bosal - ponoć aluminiowany. Wczoraj przy okazji wymiany pierwszego tłumika (coś w środku brzęczało) zauważyłwm, że tylny tłumik jest w dobrym stanie, za to praktycznie wszystkie spawy to sito. Wytrzymał jakieś 20kkm, więc tyle co nic.

Wniosek taki - nie kupuj aluminiowanego, bo i tak nie będzie go za co powiesić jak spawy pójdą.

Zauważyłem jeszcze jedną fajną rzecz. Jakiś czas temu malowałem podwozie unikorem - w miejscach, gdzie farba ściekła na wydech, jest on praktycznie nieruszony. Reszta koroduje.

Wniosek drugi - wymaziaj spawy i brzegi tłumika (tam u mnie najszybciej koroduje) unikorem. Jest tańszy i lepszy od aluminiowanej powłoki.
_________________
Temperówka 1,6 gaźnik'93 140kkm


159A3.0000.75.37.430
  
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-04-2007, 08:42   

Zbyniu napisał/a:
Szczerze mówiąc to ten wątek to pierwsze miejsce gdzie spotkałem się z sugestią istnienia 1.6 DOHC w T/T... Żadna znana mi publikacja nigdy o tym nie wspominała

Szukajta , a znajdzieta :

Obrazek ten to fragment zestawienia silników T/T ściągniętego z "Fiat Tempra Tipo Team strona użytkowników", a więc jakby znanej ...
Faktycznie w Temprze tego silnika nie było , był tylko w Tipo . Spokrewniony jest z Ritmo 90 s.i.e ( którego też nie ma w żadnym katalogu ) , oraz z Lancią Deltą GT i.e , a także z Cromą 1,6 . Nieprawdą też jest , że części do tego silnika są nieosiągalne . Wszystko jest do dostania , tylko trzeba się sporo nagłówkować - co i od czego , bo żaden z wymienionych pokrewnych silników nie ma całego osprzętu identycznego !
     assistance
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-04-2007, 09:33   

Nie chciałbym wam przeszkadzać, ale odgrzaliście kotleta sprzed prawie 2 lat.. :doubt:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-04-2007, 09:37   

Tfu !
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load