|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wydech - pytanie o cenę i wytrzymałość |
Autor |
Wiadomość |
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-05-2005, 19:07
|
|
|
Zbyniu, masz rację w żadnej polskiej publikacji ani nawet w Fiat Compact nie ma danych wersji 1,6 DOHC, ale na pewno Tipo było w wersji z silnikiem 1,6 dwuwałkowym pochodzącym z Ritmo/Regaty, wystarczy jak wpiszesz w google Tipo 149c2.
Co do tempry 1,6 dwuwałkowej to rzeczywiście nigdy się nie spotkałem z informacją, że taka wersja była produkowana. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
BeerfaN
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 150 Skąd: Warszawa Marysin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-04-2007, 08:08
|
|
|
Półtora roku temu założyłem tylny tłumik bosal - ponoć aluminiowany. Wczoraj przy okazji wymiany pierwszego tłumika (coś w środku brzęczało) zauważyłwm, że tylny tłumik jest w dobrym stanie, za to praktycznie wszystkie spawy to sito. Wytrzymał jakieś 20kkm, więc tyle co nic.
Wniosek taki - nie kupuj aluminiowanego, bo i tak nie będzie go za co powiesić jak spawy pójdą.
Zauważyłem jeszcze jedną fajną rzecz. Jakiś czas temu malowałem podwozie unikorem - w miejscach, gdzie farba ściekła na wydech, jest on praktycznie nieruszony. Reszta koroduje.
Wniosek drugi - wymaziaj spawy i brzegi tłumika (tam u mnie najszybciej koroduje) unikorem. Jest tańszy i lepszy od aluminiowanej powłoki. |
_________________ Temperówka 1,6 gaźnik'93 140kkm
159A3.0000.75.37.430 |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-04-2007, 08:42
|
|
|
Zbyniu napisał/a: | Szczerze mówiąc to ten wątek to pierwsze miejsce gdzie spotkałem się z sugestią istnienia 1.6 DOHC w T/T... Żadna znana mi publikacja nigdy o tym nie wspominała |
Szukajta , a znajdzieta :
Obrazek ten to fragment zestawienia silników T/T ściągniętego z "Fiat Tempra Tipo Team strona użytkowników", a więc jakby znanej ...
Faktycznie w Temprze tego silnika nie było , był tylko w Tipo . Spokrewniony jest z Ritmo 90 s.i.e ( którego też nie ma w żadnym katalogu ) , oraz z Lancią Deltą GT i.e , a także z Cromą 1,6 . Nieprawdą też jest , że części do tego silnika są nieosiągalne . Wszystko jest do dostania , tylko trzeba się sporo nagłówkować - co i od czego , bo żaden z wymienionych pokrewnych silników nie ma całego osprzętu identycznego ! |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-04-2007, 09:37
|
|
|
Tfu ! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|