Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wydech w sedici
Autor Wiadomość
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 07-04-2009, 18:03   wydech w sedici

Czy w sedici był seryjnie montowany tłumik środkowy?? pytam bo ja nie miałem do dziś a jak zamontowałem to ktoś mi powiedział że w sedici nie były montowane...
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-04-2009, 22:48   

był
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 09-04-2009, 21:04   

Tłumiki są 2 a w sumie 1 bo te dwa są razem połączone kawałkiem rury na stałe. Patrząc od silnika to pierwszy jest katalizator potem tłumik "prostokątny" (pojemnościowy) a na końcu owalny. Wobec czego nie ma tłumika środkowego, jest tylko przedni i tylny bo katalizator to nie tłumik.
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 09-04-2009, 21:09   

Tomilee napisał/a:
jest tylko przedni i tylny

a gdzie są trzy, zeby był srodkowy :?: zawsze ten pierwszy nazywa sie srodkowym.
Tomilee napisał/a:
bo katalizator to nie tłumik

Tyle to my tez wiemy ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-04-2009, 22:44   

a czy zdjęcie nie obrazuje wszystkiego? :?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 14-04-2009, 09:20   

dzięki wielkie
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-04-2009, 09:52   

Akurat w sedi jest tłumik w katalizatorze dokładnie w drugiej części puchy to takie 2 w 1-nym
podobne katalizatory miały starsze beemki :)
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 15-04-2009, 14:22   

dziura793@o2.pl, a ja mam tak jak na rysunku, czyli srodkowy standardowy taki trójkątny ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-04-2009, 07:32   

dziura793@o2.pl napisał/a:
Akurat w sedi jest tłumik w katalizatorze dokładnie w drugiej części puchy to takie 2 w 1-nym
podobne katalizatory miały starsze beemki :)


Coś kolega nowe teorie tworzy, w katalizatorze w sedici oprócz spieku ceramicznego nie masz nic więcej, no może poza "siatką" stalową przed spiekiem, cześć za spiekiem patrząć w kierunku tyłu auta to komora rozprężna, dopiero w dalszej części masz trójkątny tłumik środkowy [przelot, śladowe ilości wytłumienia w komorze tłumika)] i ostatni tłumik również przelotowy ale już mocniej wytłumiona komora.

Tyle ode mnie, zdrowia i dużo samozaparcia oraz chęci do życia życzę w tym ponurym jak pi...... kraju.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-04-2009, 11:41   

GrzesiekK., pewnie masz rację ale mnie utwierdzili w takim przekonaniu fachowcy od układów wydechowych,kiedy to
mojego kata usuwałem tzn. najpierw wybebeszyłem środek i wyleciało z niego dużo dziwnych rzeczy,ale wiadomo jaki potem był
dźwięk teraz mam wspawaną zwykłą przelotówkę i myślę,że jest oki a starą ori puchę wypier... tak więc nie wiem co w niej siedziało,ale dzięki za sprostowanie mej wypowiedzi :roll:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 17-04-2009, 12:12   

dziura793@o2.pl, a bo widzisz, takich to speców w tym kraju mamy ;]
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load