|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Przestały działać na chwilę 5 i R |
Autor |
Wiadomość |
gaabik
Wiek: 46 Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 83 Skąd: Poniatowa
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-05-2006, 14:27 Przestały działać na chwilę 5 i R
|
|
|
Witam wszystkich.
No i stało się, spełnił się jeden z moich najczarniejszych snów mianowicie SKRZYNIA BIEGÓW.
Opiszę po krótce problem.
Wracając z pracy zajechałem do sklepu, kupiłem co miałem kupic wsiadam do auta i wsteczny ale niestety go nie ma.Dzwignia nie odchyla się na tyle w prawo by można było włożyc wsteczny.Wypchali mnie mili panowie rozpędzam się chcę 5 i ten sam problem.
Pojechałem na wioskę w celu bliższego zapoznania się z problemem i tu niespodzianka- po silniejszym naporze na dzwignię zmiany biegów zaczęły działać normalnie.
Moje pytanie brzmi: czy jest to już problem czy dopiero będzie? Co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy?
Z góry dziękuję z odpowiedzi. |
_________________ Była Tempra 1,6 SX ie cat 91r
Jest Audi A4 1,6 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 22-05-2006, 14:40
|
|
|
Jest kilka mozliwosci. Albo skrzynia biegów, albo zle sie ulozyly poduszki silnika (do wymiany poduszki) lub cos z cięgnami od lewarka. Moze poczytaj troche w tym temacie.
http://forum.tempra.org/viewtopic.php?t=2330 (o cięgnach).
A tematow o skrzyni biegów już dużo było na forum |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
gaabik
Wiek: 46 Dołączył: 18 Lut 2005 Posty: 83 Skąd: Poniatowa
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-05-2006, 12:35
|
|
|
Dzięki Miszko jesteś niezastąpiony |
_________________ Była Tempra 1,6 SX ie cat 91r
Jest Audi A4 1,6 |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-05-2006, 21:08
|
|
|
stawiam na cięgna gdyż nie tak dawno miałe ten problem
kolega ma temperówke miał podobnie tylko ze my mieliśmy 4 biegi a on tylu nie miał
jemu zostały tylko dwa (1 i 2) |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-05-2006, 21:37
|
|
|
może starczy z kanału poruszać cięgnami po przesmarowaniu... wd40 i ew jeszcze posmarować, poruszaj czy nie ma jakichś dziwnych luzów ponad normę na łączeniach, ,ale też czy są na tyle ruchome by chodziły a poduszki warto posprawdzać; zaciągnij ręczny i 'rzuczaj' sprzęgło jakbyś miał ruszyć nagle, by szarpnęć autkiem, jak silnik wędruje porządnie w stronę kabiny auta to już wiesz, że się oberwały jakieś, zresztą powinno być dobrze widać jak się przesuwa;
może przez oberwaną(e) poduchę(y) silnik krzywo wisieć i cięgna źle chodzą, a sam miałem tak, że mimo oberwanej totalnie wzrokowo nie powiedziałby nikt kto oglądał,że silnik krzywo wisi; dopiero było widać przy szarpaniu na ręcznym, tak to nawet ręką silnika nie szło potelepać czy goni; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|