miekki pedał i słaby hamulec nożny w sedici bez abs co jest? |
Autor |
Wiadomość |
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-01-2008, 08:11 miekki pedał i słaby hamulec nożny w sedici bez abs co jest?
|
|
|
Witam. Zrobił sie dziwny problem. Hamulec wpada niezej niz normalnie jest miekki i mniej skuteczny. Jako ze jezdzi nim moja kobieta wziąłem autko i pojezdziłem nim troszke po mojejmu tzn. mocniej pohamowałem i troszke sie skutecznosc poprawiła ale dalej jest problem zablokowania koł na suchym asfajcie no i ten miekki pedał . Na śniegu gdy mocno zahamuje łapia wszystkie koło ale w pierwszym momencie autko jedzie prosto a po chwili obraca go mozno w lewo. Troszke wstecz.. w wakacje wymieniłem klocki z przodu i od poczatku jestem z nich niezadowolony przy 100km\h przy mocniejszym hamowaniu one bucza.wymieniłem rowniez tarcze klocki i linki recznego z tyłu. Reczny działa oki. Wczoraj wymieniłem płyn hamulc. i podvzas odpowetrzania tyłu strasznie mocno chodził pedał tak jakby było cos przytkane a z przodem niebyło problemy. Przednie zaciski skomtrolowałem i wszytko chodzi jak malinka tzn nasmarowane. Wszystkie tarcze ładnie sie swieca i niemają rantów. ktos miał taki przypadek? Przednie tarcze nie raz juz przegrzałem ale zawsze wszystko wracało do normy. Moge powiedziec jeszcze ze serwo działa bo na postoju pedał jest twardy. pomozcie koledzy jak zlokalizowac usterke? |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-01-2008, 08:13
|
|
|
Pompa hamulcowa sie już poddaje prawdopodobnie. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-01-2008, 08:19
|
|
|
aha musze jeszcze dodac ze podczas mojej nie obecnosci rozleciał sie przegub i odpadł tylni tłumik i samochód trafił w rece obcego mechanika. Zle przyspawal tłumik i wg. mnie załozył zły przegub. Mechanik twierdziłNiby był zły załozony i nie fachowo ja tego nie robiłem a na nim zrobiłem 50 tys i było wszystko oki. A najlepszy był gumarz który powiedział ze rozpadł sie od krzywych felg i chciał zamienic tylnie koła na przód ale sie niedało bo mam za duze zaciski z przodu. No płakac mi sie chciało jak to mi dziewczyna powiedziała Bo gdy zmieniałem zimówki to zamieniałem tył na przód.
** Dodano: 04-01-2008, 08:20 **
Hipo, mam z tempry 1,8 to jest to samo? |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-01-2008, 08:22
|
|
|
Przeguby akuat to wszystkie począwszy od 1,8 poprzez 1,9 i 2,0 są takie same, jedynie różnią się obecnościa bądź brakiem pierścienia do absu.
** Dodano: 04-01-2008, 08:22 **
Natomiast co do pompy to nie wiem, sprawdź po numerach w ePerze. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-01-2008, 10:41
|
|
|
porobie w wekend fotki to wam pokaze dlaczego wydaje mi sie ze przegub jest nieprawidlowy.. Hipo ale jak stwierdzic ze ta pompa jest szmelc? bo jest tam kupa roboty zeby ja wyciagnac i jeszcze to pordzewiale przewody niebardzo mi sie widzi ja wyciagac |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-01-2008, 11:49
|
|
|
drobek napisał/a: | jak stwierdzic ze ta pompa jest szmelc? |
Jednym z objawów własnie jest miękki pedał hamulca, po prostu tłoczek jest już wypracowany w koprusie i przepuszcza płyn bokiem do powoduje opadanie pedału. Przewody przy pompie powinny się dać odkręcić, nie są wkońcu poddawane działaniom tak ostrych czynników jak te przewody pod spodem. Jak będziesz się decydował na wymiane to zapuść sobie WD40 te przewody tak na 1-2 dni przed wymianą i powinno pójść wtedy. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-01-2008, 23:41
|
|
|
a czy korektor z tyłu ma cos wspolnego z tymi objawami? Odpadł ost. tłumik i mogł cos przestawic w korektorze. Oczywiscie od dawna korektor juz nie działa jest w jednej pozycji. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-01-2008, 10:42
|
|
|
Cytat: | a czy korektor z tyłu ma cos wspolnego z tymi objawami? Odpadł ost. tłumik i mogł cos przestawic w korektorze. Oczywiscie od dawna korektor juz nie działa jest w jednej pozycji. |
Korektor nie wpływa na zapadanie się pedału, ewentualnie może powodować że będziesz miał słabsze hamulcez tyłu. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-01-2008, 11:02
|
|
|
wracajac do pompy. pedal przy wyłaczonym silnku jest twardy i wysoki nawet gdy nacisne z całej siłyi nic sie z nim nie dzieje dopiero gdy odpale woz i zadziala serwo pedał robi sie miekki i opada. A czy zaworek w serwie ma wpływ na sile hamowania jakby np sie zawieszał? |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-01-2008, 11:11
|
|
|
Może tak być dlatego ze samą siłą nogi nie jest w stanie wywołać takiego ciśnienia jak przy współudziale serwa.
Jednak trudno jednoznacznie powiedzieć, wiem tylko tyle że ludziom którym zapadał się pedal hamulca polecano wymiane pompy i to rozwiazanie zwykle pomagało. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 05-01-2008, 11:25
|
|
|
drobek, serwo to inaczej "wspomaganie", a pompa to pompa
Jeżeli masz twardy pedał hamulca na silniku wyłączonym to sądzę, że problem może być inny niż pompa, choć pompy też nie "odrzucam".
Skontroluj tylne tłoczki, a dokładniej samoregulatory na szczękach. Prawdopodobnie szlag trafił samoregulatory i szczęki jak by to powiedzieć, są "daleko" od bębnów. Przez to gdy hamujesz, musisz troche wdepnąć, aby szczęki doszły do bębnów i dopiero wtedy tak faktycznie zaczynach hamować.
Miałem to samo, samoregulatory już nie działały, wymieniłem też tłoczek z jeden strony bo uszczelnienie mu siadło i leciało z niego.
A jak z przednimi elastycznimi przewodami? One potrafią też robić cuda i gdy hamujesz to poprostu puchną.
Zrób tak:
- skontroluj samoregulatory na tyle, zdejmij bęben, sprawdz samoregulatory, rozkręć je tak, aby bęben wchodził na styk. Załóż bęben i skontroluj hamulce.
- popatrz na przewody elastyczne (te przednie), czy mocno puchną, powinny stawrdnieć i moga minimalnie spuchnąć, ale jak mówię tylko minimalnie
Jeżeli to zrobisz i problem pozostał, to pompa do wymiany.
Co do przegubów, to hahaha od krzywych felg, no ciekawy gumiarz
Przegób może się rozwalić, jak byś notorycznie ostro ruszał na mocno skręconych kołach lub uszkodziłbyś gumową osłonę przegubu i tam dostała by się woda i brud. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Alfista
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 162 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 05-01-2008, 12:16
|
|
|
jak masz pordzewiałe przewody stalowe to lepiej je wymien i nie ryzykuj..
ja w listopadzie sobie zrobiłem przeglad hamulcow w temprze, nowa pompa, przewody miedziane (wiem ze nie sa najlepszym rozwiazaniem ale na pewno lepsze niz pordzewiałe stalowe), nowe siłowniki szczek tył, nowe szczeki, klocki przod.. samochod teraz staje w miejscu pomimo takich małych hamulcow jakie ma tempra 1,6 z przodu..
polecam jesli sie zabrac za hamulce to tylko solidnie od A do Z bo pozniej ciagle cos przy nich majstrowac trzeba.. zwłaszcza ze czesci do T/T sa bardzo tanie obecnie.. |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-01-2008, 12:55
|
|
|
koledzy sedici nie ma bebnów! ma klocki . miszko, ale puchnacy przewód to dobry pomysl musze sprawdzic.. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-01-2008, 12:59
|
|
|
miszko napisał/a: | Prawdopodobnie szlag trafił samoregulatory i szczęki jak by to powiedzieć, są "daleko" od bębnów. |
A od keidy Sedicii ma bębny z tyłu szefie ? |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-01-2008, 13:20
|
|
|
Hipo, a ile przewodów elastycznych hamulcowych jest w sedic? |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-01-2008, 13:28
|
|
|
Logika wskazuje na to że są cztery po dwa na przód i tył. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 05-01-2008, 13:50
|
|
|
Hipo napisał/a: | A od keidy Sedicii ma bębny z tyłu szefie ? |
Nie doczytałem, że to Sedici
** Dodano: 05-01-2008, 13:50 **
Czyli stawiam tak jak Hipo, że to poprostu pompa. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-01-2008, 15:05
|
|
|
Hipo, to chyba logika zawodzi jest 6 2 z przodu i widziałem 4 z tyły. zaraz jade na warsztat i sprobuje odłączyc tył i czy sie cos zmieni jesli nie to zostaje pomapa albo puchna przewody z przodu
** Dodano: 05-01-2008, 15:38 **
fotka wymienionego przeg 1
fotka przeg wym 2
przeg. z drugiej strony ktory był nie ruszany |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-01-2008, 17:20
|
|
|
drobek, a niby skąd mialoby się wziąść 6 przewodów ? chyba że to odcinki metalowe co idą po belce też są łączone elastycznie do rurek lecących na przód. Wkazdym razie przy każdym zacisku masz już po jednym przewodzie więc conajmniej 4 już są
A co do fotek to nie wiem co masz do przegubu? to że z drugiej strony nakrętka jest wkręcona głębiej to o niczym nie świadczy, z tej strony co Ci gościu robił to może być dana gruba podkładka i już Ci zmieni sie odsadzenie nakrętki. Profilaktycznie możesz sprawdzić od spodu czy przegub jest dociśnięty do łożyska piasty. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-01-2008, 02:27
|
|
|
Wróciłem z warsztatu i zdam troszke relację...
Za nim wjechałem na podnośnik wybrałem sie na przejażdżke z panem Mechanikiem. Pan M.zasiadł za stery sedici i ogień na suchym asfalcie. Rozpędza autko i ostre pompowanie hamulca i tak kilka razy, troszke gumy zostawil. potem ja zasiadlem za kierownica a pan M stał na poboczu i obserwowal moje hamowanie czy wszytkie kola sie blokuja. Okazało sie ze tył hamował troszke szybciej od przodu jak z prawej tak i z lewej strony.Podczas pierwszego przycisniecia pedału samochód jedzie prosto gdy puszczam i zaraz naciskam drugi raz auto ucieka w prawa strone Po tych próbach hamulec sie poprawił był skuteczniejszy ale pedal dalej byl mekki.wiec pojechalismy na warsztat. Na pierwszy ogien przód autka. Zdemontowalismy zaciski zeby sprawdzic prowadnice oraz tłoczki i wszystko niby oki nasmarowane i chodziło jak maselko ale po załozeniu zacisku lewego zacisk nie chodzil lekko tylko sie haczył . Pan M odkrecil zacisk i stwierdził ze dolna proadnica jest krzywa (fotka nr 1) i stwierdził ze to powodowało osłabienie hamulca lewego czyli sciaganie auta w prawo. Pan M wyszedł do tokarni i cos kombinował przy tokarce z wszystkimi prowadnicami. gdy wrocil oznajmił mi ze wszytkie prowadnice były krzywe ale juz sa proste w stosunku do zacisku. kolejna proba załozenia zacisku bez klocków i okazuje sie ze juz wszystko ok czyli prawidłowo sie przesuwa. Przód złozylismy i przystąpilismy do tylu bo pan M. robi od a do z. . Po sciagnieciu prawego tylniego zacisku stwierdzono ze wszytko dziala oki prowadnice oraz tłoczek dziala tak jak nalezy oraz klocki sa równomiernie zuzyte. Pan M powiedział ze tarcza jest zbyt mocno wypracowana jak na tyl przypada, wygląda jak przednia z poloneza (miałem kiedyś poldka ) Po złozeniu prawego koła przystapilismy do lewego. po odkreceniu zacisku znalezlismy kolejne usterki. Zle zuzyte klocki (krzywo) oraz lekko zapieczona dolna prowadnica. Okazało sie równiez ze to koło blokowało. Pan M rozruszał nasmarowal i wyregulował zacisk i juz wszystko było oki.
Gdy wjechałem na podnosnki zacząłem cokolwiek robic pan M powiedział zebym od razu wziął odrdzewiacz i polałać korektor hamulcowy.oraz ich dzwigniach
Kolejny etap to własnie korekor. Na pierwszy rzut oka lepiej go nie dotykac ponieważ cały jest pokryty jakąs powłoka koloru pomaranczowego ale pan M odwaznie podszedl do problemu i go zaatakował . Na korektorze jest gumka oslaniajaca tłoczki korektora dwustronnego i pan M sciagnął ja i oczom nie wierzsmy ze tam byl smar który sie swiecił czyli byla szansa zeby zaczął znow pracowac . Pan M z wielkim trudem wszytko rozruszał nasmarował i juz na nowo wszystko dzialalo.
W sumie to tyle, całej roboty ktora trwała 3 godziny. Przejechalem 35 km i jak narazie hamulec jest ale dalej dziwnie miekki. Moze wszystko musi sie dopasowac ale jesli nic sie nie zmieni to pompa wg was oraz mnie idzie do wymiany natomiast pan M twierdzi ze pompa jest oki na 100% Pan M twierdzi ze problem jest w kierowy czyli mojej kobiety.
Kolejny etap to kontrola wymienionego przegubu przez innego mechanika. Gdyby nie fakt ze nakretka dziwnie sie prezentuje nie popatrzyłbym na przegub od wewnaatrz. Pan M zaczął sie mu przyglądać i powiedzial ze choc nie wie czy jest zły ale ze jest nieprawidłowo założony poniewaz pierscien od wewnatrz powinien zostac zdjęty ale nie został. (fotla nr 2 ) Pan M stwierdził rowniez ze podkładka ktora powinna byc pod nakretka została wsadzona od wewnatrz poniewaz przegub ktory zamontowali haczył i miał odsunąc przegub od piasty. Porownalismy pozniej przegub prawy od lewego i sa róznice. Wymieniony przegub jest grubszy. Nic nie robilismy poniewaz pan M stwierdzil ze nie wiadomo czy przegub jest prawidlowy czy do silnika 1,4 i za 2 dni zie rozleci wiec go nie ruszalismy. Gdy sie cos stanie z przegubem odpowiedzialny bedzie pan obcy mechanik który stwierdzil ze stary przegub byl zly i nie fachowo załozony bo z pierscieniem.
Podczas pisania tej relacji wypliem troszke alkoholu z panem M ktrory jest moim tata a zarazem mechanikiem i wascicielem warsztatu samochodoweg i przepraszam wszystkich za bledy stylistyczne oraz ortograficzne ktrore popelnilem.Jutro dodam fotki
** Dodano: 06-01-2008, 10:33 **
|
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-01-2008, 12:20
|
|
|
Pozdrowienia dla Pana M Haha, a ten drugi Pan M to kto?:) Też ktoś po rodzinie?
Po tym wszystkim odpowietrzyliście układ (przydaje się to zrobić)?
Chmm tylko z tego co pamiętam, to tam od wewnętrznej storny nie powinno być podkładek. Poprostu "obudowa" przegubu przylega do piasty i to wszysko.
Od zewnątrz tam też chyba nie było podkładki. Poprostu jest śruba, ją się dokręca i "zbija" kołnierz, aby się nie odkręcała. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-01-2008, 13:10
|
|
|
miszko, Nie odpowietrzalismy poniewaz nie rozbieralismy do takiego stopnia zeby cos sie zapowietrzyło. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-01-2008, 13:14
|
|
|
No u mnie jak grzebałem z klockami (np. wymiana) to zawsze po tym odpowietrzałem układ, bo miałem miękki pedał. Niby powinno być wszystko ok, ale dopiero jak odpowietrzyłem pedał "powracał" do swojego poprzedniego stanu. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-01-2008, 21:10
|
|
|
miszko, Po wymienie klocków pedał bedzie "rózny- miekki twardy, niesluteczny " musi sie po prostu wszystko z czasem dopasowac. Mozna dla pewności odpowietrzyc ale nie jest to konieczne. Dodam ze pare dni wczesniej po wymianie płynu pedał hamulca sie jeszcze bardziej zapadł i zmiekkł. A teraz po naprawie ( oraz hamowaniu przez pana M )przy wył. silniku pedał jest twardy i nic dziwnego sie z nim nie działa. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-01-2008, 10:18
|
|
|
drobek, przegub z 1,4 to napewno nie jest bo przecież 1,4-1,6 ma cieńsze półośki i przeguby a tym samym mniejszy otwór w piascie tak więc jakbyś do swojej piasty przyłożył przebub z 1,4 to by latał sobie luzem a nie siedział na wieloklinie w piascie. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
|