|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Samoregulacja |
Autor |
Wiadomość |
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 05-11-2007, 10:25
|
|
|
Coś wspomnieliście o tym, że może pasować z cienkiego. To jakieś pewne info?
Bo u mnie ten regulator jeden się rozleciał to znaczy jest, ale sam się nie reguluje.
dcfan, bardzo prosto. Stawiasz auto na lewarku, oczywiście koła klinami zblokuj z przodzu. Auto do góry, koło zdejmujesz. Bierzesz klucz o kurka chyba 10tke i zdejmujesz "bolce" prowadzące (powinny być dwa). One mocują bęben do piasty.
I teraz najtrudniejsze, bo musisz wyciągnąć bęben. Ja to robie tak, że podwarzam z dwóch stron dużymi śrubokrętami i udaje się wypchnąć. Oczywiście ręczny spuść, tylko na biegu miej auto.
** Dodano: 05-11-2007, 10:26 **
dcfan napisał/a: | bo o 5-30 wstaje... |
A co Ty w wojsku?:D |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-11-2007, 13:45
|
|
|
miszko, seje miały chyba bębny mniejsze jednak niż T/T wiec czasem może nie spasić, chyba ze przełożyć samą tą część gdzie masz blaszke i kółko, tylko żeby gwint był taki sam ........ |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-11-2007, 17:57
|
|
|
Nie, student
Nie pasują z cienkiego, z seicento sporting tak ale i tak za drogie.. |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:39
|
|
|
A bolce są na klucz o rozmiarze 12:) Pozdr |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:20
|
|
|
maniutek napisał/a: | A bolce są na klucz o rozmiarze 12:) | Tak!!!!!! |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|