Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skończyły się hamulce
Autor Wiadomość
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 00:51   

Ok odezwę się :)

** Dodano: 27-12-2011, 18:53 **



Pojechałem dziś po wszystkie części. Wszystko dostałem od ręki łącznie z miedzianym przewodem, więc będzie to już porządnie zrobione. Wszystko ładnie podłączyłem, dolałem płynu, odkręciłem odpowietrznik i co się okazuje? Pedał wchodzi nadal jak w masełko bez najmniejszego oporu a płyn nie wycieka przez odpowietrznik, czyli pompa w ogóle go nie pompuje -.-
Odkręciłem wszystkie 4 przewody, wyciągnąłem pompe, rozebrałem i nic podejrzanego nie widać. Co ciekawe poszedł mi prawie cały płyn który kupiłem. Podczas pompowania co chwile musiałem dolewać, bo ubywało, ale nigdzie nie kapie, wszystko jest szczelne. Co się z nim dzieje? Co jest do wymiany? Miałem nadzieje na jutro mieć sprawne auto a tu kicha, stoi w garażu i czeka na sprawne hamulce. Proszę o rady.
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:12   

Jak ubywa ci płynu to znaczy że pompa pompuje, na pewno nie masz żadnego wycieku? Może leci i zbiera się w takim miejscu że mnie widzisz. 1l płynu to byś napchał cały układ :D
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:15   

A jest możliwość żeby płyn wyciekł do serwa hamulców?
  
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:18   

Jutro się upewnie jak podłoga w garażu wyschnie ale nie wydaje mi się żeby gdzieś leciało.
W takim razie jak pompuje to dlaczego płyn nie pokazuje się na zacisku przy wykręconym odpowietrzniku? Nawet przy zapowietrzonym układzie powinien być jakiś opór na pedale hamulca a nie ma. Jest cały czas bez zmian.
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:18   

Wyciągał pompę, skoro by puszczała to cały przód, czyli cześć od strony serwa była by urzygana płynem.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:20   

Młody napisał/a:
A jest możliwość żeby płyn wyciekł do serwa hamulców?

Próbowałem tam zajrzeć ale nie widzę czy jest tam płyn. Wydaje mi się że nie ale pewności nie mam.

** Dodano: 27-12-2011, 19:22 **
Ogólnie nie znam dokładnie zasady działania. Wyczytałem tylko że wytwarzane jest podciśnienie z silnika dzięki czemu hamulec lekko działa. Nie wiem natomiast gdzie co i jak może przepuszczać.
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:31   

Szukaj dokładnie, bo ten płyn gdzieś musi byc :lol: Jak chcesz sam odpowietrzyc, to weź strzykawkę i zasysaj pln przez odpowietrznik. To wystarczy do napełnienia układu, ale potem lepiej jeszcze odpowietrzyc w 2 osoby. Serwo wykorzystuje podciśnienie z kolektora do zwiekszenia siły wciskania tłoczka pompy. Do serwa może przeciekac przy tym tłoczku który wchodzi do serwa.

Odpowietrzałes sam czy z kimś? Bo jak odkręcisz odpowietrznik, a potem naciśniesz i puścisz hamulec, to płyn najpierw wyleci przez odpowietrznik, a potem się cofnie zpowrotem do zacisku.
     Moneta
 
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:34   

Ok, ale mój problem nie tkwi w odpowietrzeniu tylko w tym, dlaczego ten hamulec tak lekko pracuje. Może na tłoczku jakoś płyn bokiem puszcza. Można to sprawdzić?

** Dodano: 27-12-2011, 19:37 **
Cytat:
Odpowietrzałes sam czy z kimś? Bo jak odkręcisz odpowietrznik, a potem naciśniesz i puścisz hamulec, to płyn najpierw wyleci przez odpowietrznik, a potem się cofnie zpowrotem do zacisku.

Nie odpowietrzałem na razie. Chciałem tylko zobaczyć czy płyn dojdzie do odpowietrznika i na pewno nie dochodzi, bo nawet nic nie jest wilgotne. Z resztą wciskam na hamulec stojąc i obserwuje otwór (odpowietrznik wykręciłem całkiem) Ile bym nie cisnął to i tak zero efektu.

** Dodano: 27-12-2011, 19:38 **
Raz już odpowietrzałem hamulce i czuć było na pedale nawet uciekający płyn a teraz naciskam, pedał dochodzi do podłogi i wszystko. Jednym palcem to mogę zrobić.
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:41   

A na pewno wlałeś cały ten płyn z butelki?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 19:45   

A więc na początku zbiorniczek miałem prawie pusty więc zalałem go pod korek. Trochę pompowałem hamulcem i wciągło prawie cały i tak dolewałem, dolewałem i teraz jestem na takim etapie że mam cały zbiorniczek ale juz nie pompuje, bo wiem że reszte też wciągnie a nie mam i tak na dolewki.

** Dodano: 27-12-2011, 19:46 **
Trochę rozlałem jak wyciągałem pompe ale nie była to wielka ilość.

** Dodano: 27-12-2011, 19:48 **
w opakowaniu nie był litr tylko 400 lub 500 ml

** Dodano: 27-12-2011, 20:16 **
Nie wiem czy to istotne, ale chyba kiedyś tego nie było. Wystarczy że raz nacisnę na pedał a auto prawie mi gaśnie.
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 20:50   

Jak nie znajdziesz innego wycieku to nie pozostaje ci nić tylko pchać płyn dalej.
D@wIdS napisał/a:
Nie wiem czy to istotne, ale chyba kiedyś tego nie było. Wystarczy że raz nacisnę na pedał a auto prawie mi gaśnie.
Kwestia regulacji gazu bardziej niż kłopotów z wyciekiem płynu hamulcowego. Upewnij się czy wszystko dobrze poskręcałeś i odpowietrzaj przewody pojedynczo a nie jak odkręciłeś wszystkie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 21:03   

JAM_BELFEGOR, ok jutro sprawdzę dokładnie czy nigdzie nic nie cieknie.
Jeśli była by to wina pompy to co w niej się wymienia? Widziałem tam jakieś dwa gumowe uszczelniacze. Tylko to?
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-12-2011, 21:05   

D@wIdS, zestaw naprawczy
http://moto.allegro.pl/fi...1964088723.html
http://moto.allegro.pl/fi...1978255666.html
  
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 21:18   

Oby nie było to :// W sylwestra muszę czymś jeździć. Ja to mam pecha :p
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 21:34   

Czemu masz takie parcie na jeżdżenie w sylwestra ? :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 22:12   

JAM_BELFEGOR, Musze jakoś dojechać do dziewczyny a potem z nią na domówke. Obiecałem jej.. Po nowym roku niech się dzieje co chce ale teraz mógłby zacząć hamować z łaski swojej ;D
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 22:19   

Ahhh parcie na samice :lalala: nie ma to jak przywieść własna furą :D
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 22:49   

Kurde, logiczne, jezeli nie masz wycieku, to lej plyn dalej. Do tt wchodzi okolo 0,75 litra (pelne przewody + pompa + zbiorniczek na maksa).

Poza tym :

1. Zaczynasz odpowietrzac od kola, ktore znajduje sie najdalej od pompy i tak po kolei az do kola najblizej pompy.
2. Po odpowietrzeniu ukladu bierzesz sobie druga osobe, czyscicie idealnie nowo polozone przewody do sucha, zapalacie silnik i jeden z zarówka pod samochod, a drugi naciska pedal hamulca z calej sily zapierajac sie o fotel, a ten z zarowka szuka nieszczelnosci i ewentualnie dokreca to, co jest za slabo skrecone (oczywiscie nie dokrecajcie z calej sily, bo uwalicie gwinty i bedzie lipa.
3. Jezeli do tej pory nic nie dzialo sie z pompa, to jakie masz szanse, ze nagle od "stania w miejscu" sie popsula? zadne, wiec w pompie nie szukaj.
4. Moja rada krotka, lej plyn. Pozakrecaj wszystkie odpowietrzniki !! pompuj az uzyskasz opor. Sam tego nie zrobisz, musisz miec druga osobe. Jak napotkasz opor (nie wierze, ze nie napodkasz wiec bajek nie opowiadaj) to odpowietrzaj kolo najdalej polozone od pompy. Jak juz odpowietrzysz, dawaj po kolei do przodu.
5. Zeby prawidlowo odpowietrzyc uklad gwarantuje Ci, ze ponad litra przetoczysz przez uklad, zanim bedzie prawidlowo odpowietrzony. Narobilem sie tego juz w swoim zyciu. Proponuje z butelki po coli zrobic sobie zbiorniczek. W korku otwor i wprowadzic w korek rurke przezroczysta, a drugi koniec rurki na odpowietrzniki. W ten sposob nie uronisz ani kropelki, a czysty plyn (bo przeciez skad syf, skoro masz wszystko nowe) lejesz spowrotem do zbiornika. Tylko nie dopusc ani przez chwile, aby zbiornik byl pusty, bo syzyfowa praca - zapowietrzysz od nowa
6. Po sprawdzeniu szczelnosci wsiadasz i pedzisz do Panny

Uwaga !!!

Istnieje prawdopodobienstwo, ze w ukladzie masz syf, ktory ciagle byl w pompie. Po zalozeniu nowych przewodow ten syf pojdzie w przewody. Raz mialem taka sytuacje, ze wszsystkie kola mi sie odpowietrzyly, a jedno wcale. To bylo lewe przednie - najblizej przy pompie. Odpowietrznik wykrecony calkiem, kumpel pompowal i nic. Okazalo sie, ze syf nalecial do kanalikow w zacisku. Proponuje wykrecic odpowietrznik, zapalic motor (aby serwo dzialalo) i zaprzec sie o hamulec, moze przepusci syf....jezeli nie - nic na szybko, demontaz zacisku , kompresor ze sprezonym powietrzem i ognia!!!
D@wIdS napisał/a:
w opakowaniu nie był litr tylko 400 lub 500 ml

to dopiero 3/4 ukladu zalales, z czego chocbys pompowal cala noc, to i tak nic ci nie wyplynie z odpowietrznika, bo w pozostale 3 przeowdy sprezysz powietrze z ukladu
D@wIdS napisał/a:
a nie mam i tak na dolewki.


z calym szacunkiem - to sobie kup. Na stacji kosztuje 12.99zl
D@wIdS napisał/a:
ok jutro sprawdzę dokładnie czy nigdzie nic nie cieknie.


gwarantuje Ci, ze sie rozczarujesz - nic Ci nie wycieknie
D@wIdS napisał/a:
Może na tłoczku jakoś płyn bokiem puszcza

a moze nie puszcza?
JAM_BELFEGOR napisał/a:
Wyciągał pompę, skoro by puszczała to cały przód, czyli cześć od strony serwa była by urzygana płynem.

dokladnie
lynx napisał/a:
lepiej jeszcze odpowietrzyc w 2 osoby

nie lepiej, to podstawa
D@wIdS napisał/a:
dlaczego ten hamulec tak lekko pracuje


bo w ukladnie jest za malo plynu i sprezasz tylko powietrze w pozostalych przewodach

A teraz dwa slowa ode mnie, oczywiscie nie jestem tu po to , zeby Cie krytykowac, poniewaz po to jest forum i ludzie tutaj napewno chca Ci pomoc. Kolego, ja rozumiem, ze parcie na kobiete...ze to, ze tamto....ale zrob sobie te hamulce powoli i dokladnie. Jak juz wczesniej pisalem, od tego zalezy Twoje zycie, zycie innych, no i oczywiscie zycie Twojej Symptatii....napewno nie chcialbys jej zrobic krzywdy przez swoja niewiedze, czy tez bledne poskladane hamluce. Poczytaj dokladnie, jak czegos nie wiesz, to krok po kroku kazdy Ci wytlumaczy. W necie tez masz ogromna ilosc literatury na ten temat, przeciez hamulce odpowietrza sie w taki sam sposob, jak i w innych, o wiele nowszysch samochodach. Praktycznie wszedzie jest taka sama zasada dzialania ukladu hamulcowego. \

Zycze powodzenia i szybkiego prawidlowego wskrzeszenia Twoich hamulcow, zebys w nowy rok wjechal juz hamujaco....

pzdr
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 22:58   

Pewnie faktycznie za mało płynu a ja się trzęse nie potrzebnie. Jutro dokupie jeszcze z litr :)
maniutek napisał/a:
A teraz dwa slowa ode mnie, oczywiscie nie jestem tu po to , zeby Cie krytykowac, poniewaz po to jest forum i ludzie tutaj napewno chca Ci pomoc. Kolego, ja rozumiem, ze parcie na kobiete...ze to, ze tamto....ale zrob sobie te hamulce powoli i dokladnie. Jak juz wczesniej pisalem, od tego zalezy Twoje zycie, zycie innych, no i oczywiscie zycie Twojej Symptatii....napewno nie chcialbys jej zrobic krzywdy przez swoja niewiedze, czy tez bledne poskladane hamluce.

Nie chodzi o to żeby zrobić to szybko i byle jak. Gdyby tak miało być to tylne przewody bym odkręcił od pompy, otwory zaślepił i te 0,5l które mam wystarczyło by na przód. Chce to mieć na sylwestra ale przecież baba mi głowy nie urwie jak pojedziemy czym innym.
Ogólnie dziękuje za ten poradnik :]

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Ahhh parcie na samice :lalala:

haha nigdy nie używałem tego określenia ;D
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:00   

D@wIdS napisał/a:
Ogólnie dziękuje za ten poradnik :]

mam nadzieje, ze sie przyda. W profilu masz tez cos takiego jak telefon. Jakby co, to sluze pomoca....z zasady to wlasnie po to tam jest wpisany ten telefon....Orange, jakbys potrzebowal pakietów :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:01   

No no ale Mańkowi rzeczywiście siadł ten temat na honor jak 16stka wujkowi na kolankach :lalala: Maniuś szacunek za taki wywód mnie by się nie chciało przynajmniej dzisiaj... palce mi spuchły z przeżarcia.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:03   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Maniuś szacunek za taki wywód mnie by się nie chciało przynajmniej dzisiaj...


no wiesz, jak ma Parcie na samiece....to juz pomoge i napisze :) :):)
JAM_BELFEGOR napisał/a:
palce mi spuchły z przetarcia.

a cos z nimi robil? Parcie na samice? :) :):)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:06   

maniutek napisał/a:
mam nadzieje, ze sie przyda. W profilu masz tez cos takiego jak telefon. Jakby co, to sluze pomoca....z zasady to wlasnie po to tam jest wpisany ten telefon....Orange, jakbys potrzebowal pakietów :)

Dzięki ale mam nadzieję że nie będe musiał korzystać :)

maniutek napisał/a:
no wiesz, jak ma Parcie na samiece....to juz pomoge i napisze :) :) :)

Sami widzicie co kobieta z facetem robi ;d

maniutek napisał/a:
JAM_BELFEGOR napisał/a:
palce mi spuchły z przetarcia.

a cos z nimi robil? Parcie na samice? :) :) :)
_________________

haha To wszystko jasne ;>
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:07   

JAM_BELFEGOR milczysz? halo? :) czyzbym Cie rozgryzl ?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:12   

D@wIdS, witam mam w razie czego nówke pompe do 2,0 nie wiem czy by pasowało do ciebie :?:
_________________

     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load