|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Skończyły się hamulce |
Autor |
Wiadomość |
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 00:51
|
|
|
Ok odezwę się
** Dodano: 27-12-2011, 18:53 **
Pojechałem dziś po wszystkie części. Wszystko dostałem od ręki łącznie z miedzianym przewodem, więc będzie to już porządnie zrobione. Wszystko ładnie podłączyłem, dolałem płynu, odkręciłem odpowietrznik i co się okazuje? Pedał wchodzi nadal jak w masełko bez najmniejszego oporu a płyn nie wycieka przez odpowietrznik, czyli pompa w ogóle go nie pompuje -.-
Odkręciłem wszystkie 4 przewody, wyciągnąłem pompe, rozebrałem i nic podejrzanego nie widać. Co ciekawe poszedł mi prawie cały płyn który kupiłem. Podczas pompowania co chwile musiałem dolewać, bo ubywało, ale nigdzie nie kapie, wszystko jest szczelne. Co się z nim dzieje? Co jest do wymiany? Miałem nadzieje na jutro mieć sprawne auto a tu kicha, stoi w garażu i czeka na sprawne hamulce. Proszę o rady. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:12
|
|
|
Jak ubywa ci płynu to znaczy że pompa pompuje, na pewno nie masz żadnego wycieku? Może leci i zbiera się w takim miejscu że mnie widzisz. 1l płynu to byś napchał cały układ |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:15
|
|
|
A jest możliwość żeby płyn wyciekł do serwa hamulców? |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:18
|
|
|
Jutro się upewnie jak podłoga w garażu wyschnie ale nie wydaje mi się żeby gdzieś leciało.
W takim razie jak pompuje to dlaczego płyn nie pokazuje się na zacisku przy wykręconym odpowietrzniku? Nawet przy zapowietrzonym układzie powinien być jakiś opór na pedale hamulca a nie ma. Jest cały czas bez zmian. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:18
|
|
|
Wyciągał pompę, skoro by puszczała to cały przód, czyli cześć od strony serwa była by urzygana płynem. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:20
|
|
|
Młody napisał/a: | A jest możliwość żeby płyn wyciekł do serwa hamulców? |
Próbowałem tam zajrzeć ale nie widzę czy jest tam płyn. Wydaje mi się że nie ale pewności nie mam.
** Dodano: 27-12-2011, 19:22 **
Ogólnie nie znam dokładnie zasady działania. Wyczytałem tylko że wytwarzane jest podciśnienie z silnika dzięki czemu hamulec lekko działa. Nie wiem natomiast gdzie co i jak może przepuszczać. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:31
|
|
|
Szukaj dokładnie, bo ten płyn gdzieś musi byc Jak chcesz sam odpowietrzyc, to weź strzykawkę i zasysaj pln przez odpowietrznik. To wystarczy do napełnienia układu, ale potem lepiej jeszcze odpowietrzyc w 2 osoby. Serwo wykorzystuje podciśnienie z kolektora do zwiekszenia siły wciskania tłoczka pompy. Do serwa może przeciekac przy tym tłoczku który wchodzi do serwa.
Odpowietrzałes sam czy z kimś? Bo jak odkręcisz odpowietrznik, a potem naciśniesz i puścisz hamulec, to płyn najpierw wyleci przez odpowietrznik, a potem się cofnie zpowrotem do zacisku. |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:34
|
|
|
Ok, ale mój problem nie tkwi w odpowietrzeniu tylko w tym, dlaczego ten hamulec tak lekko pracuje. Może na tłoczku jakoś płyn bokiem puszcza. Można to sprawdzić?
** Dodano: 27-12-2011, 19:37 **
Cytat: | Odpowietrzałes sam czy z kimś? Bo jak odkręcisz odpowietrznik, a potem naciśniesz i puścisz hamulec, to płyn najpierw wyleci przez odpowietrznik, a potem się cofnie zpowrotem do zacisku.
|
Nie odpowietrzałem na razie. Chciałem tylko zobaczyć czy płyn dojdzie do odpowietrznika i na pewno nie dochodzi, bo nawet nic nie jest wilgotne. Z resztą wciskam na hamulec stojąc i obserwuje otwór (odpowietrznik wykręciłem całkiem) Ile bym nie cisnął to i tak zero efektu.
** Dodano: 27-12-2011, 19:38 **
Raz już odpowietrzałem hamulce i czuć było na pedale nawet uciekający płyn a teraz naciskam, pedał dochodzi do podłogi i wszystko. Jednym palcem to mogę zrobić. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:41
|
|
|
A na pewno wlałeś cały ten płyn z butelki? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 19:45
|
|
|
A więc na początku zbiorniczek miałem prawie pusty więc zalałem go pod korek. Trochę pompowałem hamulcem i wciągło prawie cały i tak dolewałem, dolewałem i teraz jestem na takim etapie że mam cały zbiorniczek ale juz nie pompuje, bo wiem że reszte też wciągnie a nie mam i tak na dolewki.
** Dodano: 27-12-2011, 19:46 **
Trochę rozlałem jak wyciągałem pompe ale nie była to wielka ilość.
** Dodano: 27-12-2011, 19:48 **
w opakowaniu nie był litr tylko 400 lub 500 ml
** Dodano: 27-12-2011, 20:16 **
Nie wiem czy to istotne, ale chyba kiedyś tego nie było. Wystarczy że raz nacisnę na pedał a auto prawie mi gaśnie. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 20:50
|
|
|
Jak nie znajdziesz innego wycieku to nie pozostaje ci nić tylko pchać płyn dalej. D@wIdS napisał/a: | Nie wiem czy to istotne, ale chyba kiedyś tego nie było. Wystarczy że raz nacisnę na pedał a auto prawie mi gaśnie. | Kwestia regulacji gazu bardziej niż kłopotów z wyciekiem płynu hamulcowego. Upewnij się czy wszystko dobrze poskręcałeś i odpowietrzaj przewody pojedynczo a nie jak odkręciłeś wszystkie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 21:03
|
|
|
JAM_BELFEGOR, ok jutro sprawdzę dokładnie czy nigdzie nic nie cieknie.
Jeśli była by to wina pompy to co w niej się wymienia? Widziałem tam jakieś dwa gumowe uszczelniacze. Tylko to? |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 21:18
|
|
|
Oby nie było to :// W sylwestra muszę czymś jeździć. Ja to mam pecha :p |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 21:34
|
|
|
Czemu masz takie parcie na jeżdżenie w sylwestra ? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 22:12
|
|
|
JAM_BELFEGOR, Musze jakoś dojechać do dziewczyny a potem z nią na domówke. Obiecałem jej.. Po nowym roku niech się dzieje co chce ale teraz mógłby zacząć hamować z łaski swojej |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 22:19
|
|
|
Ahhh parcie na samice nie ma to jak przywieść własna furą |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 22:49
|
|
|
Kurde, logiczne, jezeli nie masz wycieku, to lej plyn dalej. Do tt wchodzi okolo 0,75 litra (pelne przewody + pompa + zbiorniczek na maksa).
Poza tym :
1. Zaczynasz odpowietrzac od kola, ktore znajduje sie najdalej od pompy i tak po kolei az do kola najblizej pompy.
2. Po odpowietrzeniu ukladu bierzesz sobie druga osobe, czyscicie idealnie nowo polozone przewody do sucha, zapalacie silnik i jeden z zarówka pod samochod, a drugi naciska pedal hamulca z calej sily zapierajac sie o fotel, a ten z zarowka szuka nieszczelnosci i ewentualnie dokreca to, co jest za slabo skrecone (oczywiscie nie dokrecajcie z calej sily, bo uwalicie gwinty i bedzie lipa.
3. Jezeli do tej pory nic nie dzialo sie z pompa, to jakie masz szanse, ze nagle od "stania w miejscu" sie popsula? zadne, wiec w pompie nie szukaj.
4. Moja rada krotka, lej plyn. Pozakrecaj wszystkie odpowietrzniki !! pompuj az uzyskasz opor. Sam tego nie zrobisz, musisz miec druga osobe. Jak napotkasz opor (nie wierze, ze nie napodkasz wiec bajek nie opowiadaj) to odpowietrzaj kolo najdalej polozone od pompy. Jak juz odpowietrzysz, dawaj po kolei do przodu.
5. Zeby prawidlowo odpowietrzyc uklad gwarantuje Ci, ze ponad litra przetoczysz przez uklad, zanim bedzie prawidlowo odpowietrzony. Narobilem sie tego juz w swoim zyciu. Proponuje z butelki po coli zrobic sobie zbiorniczek. W korku otwor i wprowadzic w korek rurke przezroczysta, a drugi koniec rurki na odpowietrzniki. W ten sposob nie uronisz ani kropelki, a czysty plyn (bo przeciez skad syf, skoro masz wszystko nowe) lejesz spowrotem do zbiornika. Tylko nie dopusc ani przez chwile, aby zbiornik byl pusty, bo syzyfowa praca - zapowietrzysz od nowa
6. Po sprawdzeniu szczelnosci wsiadasz i pedzisz do Panny
Uwaga !!!
Istnieje prawdopodobienstwo, ze w ukladzie masz syf, ktory ciagle byl w pompie. Po zalozeniu nowych przewodow ten syf pojdzie w przewody. Raz mialem taka sytuacje, ze wszsystkie kola mi sie odpowietrzyly, a jedno wcale. To bylo lewe przednie - najblizej przy pompie. Odpowietrznik wykrecony calkiem, kumpel pompowal i nic. Okazalo sie, ze syf nalecial do kanalikow w zacisku. Proponuje wykrecic odpowietrznik, zapalic motor (aby serwo dzialalo) i zaprzec sie o hamulec, moze przepusci syf....jezeli nie - nic na szybko, demontaz zacisku , kompresor ze sprezonym powietrzem i ognia!!!
D@wIdS napisał/a: | w opakowaniu nie był litr tylko 400 lub 500 ml |
to dopiero 3/4 ukladu zalales, z czego chocbys pompowal cala noc, to i tak nic ci nie wyplynie z odpowietrznika, bo w pozostale 3 przeowdy sprezysz powietrze z ukladu
D@wIdS napisał/a: | a nie mam i tak na dolewki. |
z calym szacunkiem - to sobie kup. Na stacji kosztuje 12.99zl
D@wIdS napisał/a: | ok jutro sprawdzę dokładnie czy nigdzie nic nie cieknie. |
gwarantuje Ci, ze sie rozczarujesz - nic Ci nie wycieknie
D@wIdS napisał/a: | Może na tłoczku jakoś płyn bokiem puszcza |
a moze nie puszcza?
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Wyciągał pompę, skoro by puszczała to cały przód, czyli cześć od strony serwa była by urzygana płynem. |
dokladnie
lynx napisał/a: | lepiej jeszcze odpowietrzyc w 2 osoby |
nie lepiej, to podstawa
D@wIdS napisał/a: | dlaczego ten hamulec tak lekko pracuje |
bo w ukladnie jest za malo plynu i sprezasz tylko powietrze w pozostalych przewodach
A teraz dwa slowa ode mnie, oczywiscie nie jestem tu po to , zeby Cie krytykowac, poniewaz po to jest forum i ludzie tutaj napewno chca Ci pomoc. Kolego, ja rozumiem, ze parcie na kobiete...ze to, ze tamto....ale zrob sobie te hamulce powoli i dokladnie. Jak juz wczesniej pisalem, od tego zalezy Twoje zycie, zycie innych, no i oczywiscie zycie Twojej Symptatii....napewno nie chcialbys jej zrobic krzywdy przez swoja niewiedze, czy tez bledne poskladane hamluce. Poczytaj dokladnie, jak czegos nie wiesz, to krok po kroku kazdy Ci wytlumaczy. W necie tez masz ogromna ilosc literatury na ten temat, przeciez hamulce odpowietrza sie w taki sam sposob, jak i w innych, o wiele nowszysch samochodach. Praktycznie wszedzie jest taka sama zasada dzialania ukladu hamulcowego. \
Zycze powodzenia i szybkiego prawidlowego wskrzeszenia Twoich hamulcow, zebys w nowy rok wjechal juz hamujaco....
pzdr |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 22:58
|
|
|
Pewnie faktycznie za mało płynu a ja się trzęse nie potrzebnie. Jutro dokupie jeszcze z litr
maniutek napisał/a: | A teraz dwa slowa ode mnie, oczywiscie nie jestem tu po to , zeby Cie krytykowac, poniewaz po to jest forum i ludzie tutaj napewno chca Ci pomoc. Kolego, ja rozumiem, ze parcie na kobiete...ze to, ze tamto....ale zrob sobie te hamulce powoli i dokladnie. Jak juz wczesniej pisalem, od tego zalezy Twoje zycie, zycie innych, no i oczywiscie zycie Twojej Symptatii....napewno nie chcialbys jej zrobic krzywdy przez swoja niewiedze, czy tez bledne poskladane hamluce. |
Nie chodzi o to żeby zrobić to szybko i byle jak. Gdyby tak miało być to tylne przewody bym odkręcił od pompy, otwory zaślepił i te 0,5l które mam wystarczyło by na przód. Chce to mieć na sylwestra ale przecież baba mi głowy nie urwie jak pojedziemy czym innym.
Ogólnie dziękuje za ten poradnik :]
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Ahhh parcie na samice |
nigdy nie używałem tego określenia |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:00
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Ogólnie dziękuje za ten poradnik :] |
mam nadzieje, ze sie przyda. W profilu masz tez cos takiego jak telefon. Jakby co, to sluze pomoca....z zasady to wlasnie po to tam jest wpisany ten telefon....Orange, jakbys potrzebowal pakietów |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:01
|
|
|
No no ale Mańkowi rzeczywiście siadł ten temat na honor jak 16stka wujkowi na kolankach Maniuś szacunek za taki wywód mnie by się nie chciało przynajmniej dzisiaj... palce mi spuchły z przeżarcia. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:03
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Maniuś szacunek za taki wywód mnie by się nie chciało przynajmniej dzisiaj... |
no wiesz, jak ma Parcie na samiece....to juz pomoge i napisze :):)
JAM_BELFEGOR napisał/a: | palce mi spuchły z przetarcia. |
a cos z nimi robil? Parcie na samice? :):) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:06
|
|
|
maniutek napisał/a: | mam nadzieje, ze sie przyda. W profilu masz tez cos takiego jak telefon. Jakby co, to sluze pomoca....z zasady to wlasnie po to tam jest wpisany ten telefon....Orange, jakbys potrzebowal pakietów |
Dzięki ale mam nadzieję że nie będe musiał korzystać
maniutek napisał/a: | no wiesz, jak ma Parcie na samiece....to juz pomoge i napisze :) |
Sami widzicie co kobieta z facetem robi ;d
maniutek napisał/a: | JAM_BELFEGOR napisał/a:
palce mi spuchły z przetarcia.
a cos z nimi robil? Parcie na samice? :)
_________________ |
To wszystko jasne |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:07
|
|
|
JAM_BELFEGOR milczysz? halo? czyzbym Cie rozgryzl ? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:12
|
|
|
D@wIdS, witam mam w razie czego nówke pompe do 2,0 nie wiem czy by pasowało do ciebie |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|