Skończyły się hamulce |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:12
|
|
|
pompy inne |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:13
|
|
|
maniutek, tylko tak się zapytałem bo nie mam pojecia |
_________________
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:14
|
|
|
rynio, spoko :):) po prostu pisze, bo wiem ze sa inne |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:17
|
|
|
maniutek, oki jak by ktoś potrzebował to moge pomóc nówka lezy w piwnicy |
_________________
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:18
|
|
|
Ja już dostałem pełną ofertę od kolegi BDM ale dzięki rynio za zainteresowanie;)
Nawiązując do tematu, ktoś mi mówił że można jakąś mocniejszą wrzucić tylko nie pamiętam od jakiej to pojemności. |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:21
|
|
|
Ehhh pany miało być przeżarcia ale jak zwykle mój zboczony korektor błędów skorygował właściwie. Spalanie sutkowe pamiętajcie |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:21
|
|
|
D@wIdS, ja akurat nie mam pojęcia tylko koledzy z forum mogą ci pomóc w końcu są tam fachowcy też mi nie raz pomogli |
_________________
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:23
|
|
|
no po to jest to forum panowie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:24
|
|
|
rynio napisał/a: | D@wIdS, ja akurat nie mam pojęcia tylko koledzy z forum mogą ci pomóc w końcu są tam fachowcy też mi nie raz pomogli |
Mi też już nie raz Ja staram się pomóc w czym ja trochę pojęcia mam czyli Car Audio a takie sprawy silnikowe to nie są moją mocną stroną, dopiero się uczę. Najgorzej jest coś pierwszy raz robić, potem już można poradzić sobie bez pomocy
|
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:26
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Car Audio |
wszedzie sa teraz instrukcje, to naprawde jest banał
D@wIdS napisał/a: | takie sprawy silnikowe to nie są moją mocną stroną, dopiero się uczę |
i jak bedziesz sie uczyl, to do czegos dojdziesz. Mechanika i inzynieria samochodowa to piekny fach
D@wIdS napisał/a: | Najgorzej jest coś pierwszy raz robić, potem już można poradzić sobie bez pomocy |
To prawda |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:28
|
|
|
D@wIdS, też mam słabe chamulce z przodu klocki łatwo wymienić ale z tyłu mam bębny i za dużo tam sprężyn i innych pierduóuł i sam się boje to robić może jakoś do sylwestra dojeżdzę |
_________________
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:29
|
|
|
rynio napisał/a: | tyłu mam bębny i za dużo tam sprężyn |
nic trudnego, tylko najgorzej sie odwazyc, jak jeszcze nigdy nie probowales najwazniejsze, zeby Ci sie cylinderki nie rozlazly, reszta nie jest trudna Strzel sobie foto, wymien i zakaladaj sprezyny zgodnie z foto |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:30
|
|
|
maniutek napisał/a: | D@wIdS napisał/a:
Car Audio
wszedzie sa teraz instrukcje, to naprawde jest banał |
No niektórym nie chce się czytać i wolą założyć temat. Na FKP to dość częste zjawisko
Chociaż instrukcje instrukcjami ale dla takiego amatora wybór głośników radia wzmacniacza i skrzyni to duży problem nie mówiąc o podłączeniu tego i ustawieniu
** Dodano: 27-12-2011, 23:31 **
rynio napisał/a: | D@wIdS, też mam słabe chamulce z przodu klocki łatwo wymienić ale z tyłu mam bębny i za dużo tam sprężyn i innych pierduóuł i sam się boje to robić może jakoś do sylwestra dojeżdzę |
To akurat zrobiłem sobie sam Co prawda cylinderki mi się rozsypały i trzeba było odpowietrzać, ale podołałem |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:31
|
|
|
maniutek, tak zrobie ale nie przed wyjazdem do zielonej góry jade we czwartek rano i nie chce grzebać bo moge czasami sylwka spędzić w domu |
_________________
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:33
|
|
|
D@wIdS, a podlaczysz mi radio z 4 RCA na dwoch systemach odseparowanych od siebie? zycze sobie na 1 systemie obciecie wysokich tonow i ich zakres do 80kHZ, natomiast 2 system mozesz podzielic na MED tony i HIGH tony. Czestotliwosci wysokich jak najczystsze...zycze sobie rowniez, abys zasterowal mi wszystko jednym radiem , lecz z niezalezna opcja ustawiania poszczegolnego systemu pod uzytkownika. Co Ty na to? da sie?
Sorry za OT :P:P |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:39
|
|
|
maniutek napisał/a: | D@wIdS, a podlaczysz mi radio z 4 RCA na dwoch systemach odseparowanych od siebie? |
Ja mam u siebie 4 RCA ale nie mam takiej możliwości żeby to odseparować Ja bym to zrobił tak że na radiu zostawił ustawienia standard, bez filtrów itd, a wszelkie regulacje robił na wzmacniaczach i na filtrach w nich montowanych.
Nie bawiłem się nigdy radyjkiem z takimi bajerami a to od niego zależy wszystko to o czym piszesz |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:40
|
|
|
no dobra, czyli cos tam wiesz :):) dobra, spadam spac, bo juz mi sie w glowie przewraca. narazie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:42
|
|
|
Mówiąc prosto chciałbyś jeden wzmak do suba a drugi do zasilenia głośników 2-3 drożnych i mieć możliwość w radiu ustawienia jakby wszystkich parametrów bez większej ingerencji na wzmacniaczach Ja na przykład ustawiając sygnał jaki ma iść na subwoofer takie same parametry uzyskuje też na pozostałych dwóch wyjściach RCA więc nie ma mowy o odseparowaniu tego. Jedynie tak jak pisałem wyżej.
** Dodano: 27-12-2011, 23:43 **
hehe myślałem że masz takie plany
Ok pozdro, wystarczy OT |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-12-2011, 23:43
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | odseparowaniu tego |
wyzsze modele radia to obsluguja. Ale wiesz o czym piszesz ok. Nie zasmiecamy tematu |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-12-2011, 08:14
|
|
|
rynio, Na przyszłość odnośnie twoich bębnów to, mogą być następujące rzeczy (pisze ci w kolejności od częstych przypadków po rzadkie): korektor siły hamowania (uszkodzona sprężyna lub zapieczona dźwignia) Jak zrobić temat tu: http://forum.tempra.org/t...ego-vt11113.htm , cieknący tłoczek (nic tylko go wymienić koszt prawie żaden). Po ściągnięciu bębna wszystko tłuste. Dalej zużyte okładziny lub bębny, tu nie trzeba chyba komentować i na deser uszkodzony rozpierak szczęk. Objaw jest taki rozpierak ustawiasz pokrętłem tak by bęben wchodził na szczeki ciasno prawie zero luzów, auto będzie hamowało przez jakiś czas tyłem potem poczujesz że autko coraz bardziej hamuje tylko przodem. To znak że samo regulator szwankuje i cofa się zamiast trzymać ustawienia. Rada nie opłaca się kupować samych samo regulatorów w podobnej cenie wyszedł mnie cały komplet MM czyli wszystkie bebechy do bębnów
Chyba rzadko kiedy psuje się coś ponad to. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-12-2011, 11:49
|
|
|
JAM_BELFEGOR, coś tel link od Ciebie szwankuje- wyświetla, że temat nie istnieje. Możesz podać raz jeszcze, bo sam chętnie bym zajrzał i wzbogacił się o nową wiedzę |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-12-2011, 12:28
|
|
|
Już wkradł się przecinek |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-12-2011, 01:59
|
|
|
A więc tak. Wszystkie nieszczelności wyeliminowane, hamulce odpowietrzone. Pomagał mi znajomy mechanik i właściwie to on stwierdził że problem tkwi w pompie. Hamulce co prawda teraz są, ale hamuje na takim dystansie jak pociąg i chyba tylko lub bardziej na lewe koło. Kumpel zwrócił też moją uwage na dziwny dźwięk podczas naciskania hamulca. Faktycznie słychać jak by tłoczek przepuszczał. Z Ciekawosci zadzwoniłem na szrot ile by chcieli za używaną. Myśle że 100 zł to nie jest mądra cena Tak więc skusze się chyba na ten zestaw naprawczy. Może uda mi się dostać go od ręki, jeśli nie to trudno po nowym roku będe dopiero jeździł. Czy ma ktoś może zdjęcia czy poradnik jak dobrze wykonać taką regeneracje. Najlepiej też zdjęcie jak to ma wyglądać zaraz przed włożeniem do korpusu. Zależy mi na tym żeby to zrobić dobrze |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-12-2011, 14:17
|
|
|
D@wIdS napisał/a: | Myśle że 100 zł to nie jest mądra cena |
servo i pompa do bravo jtd - 50 zl |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-12-2011, 14:24
|
|
|
Luczu, no właśnie dlatego ich wyśmiałem. Mam dać 100zł za używaną pompe którą kupuje w ciemno, bo nie wiem czy działa Bez żartów
** Dodano: 29-12-2011, 14:39 **
Ciekawi mnie też to że tu jest napisane pompa do tipo z ABS a wygląda zupełnie jak moja. Czyżby w środku było coś innego? http://allegro.pl/pompa-h...1995407368.html
** Dodano: 29-12-2011, 14:40 **
Bo np właściwa wg allegro jest taka tyle że dużo droższa od tamtej 0.o
http://allegro.pl/pompa-h...1995394403.html |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
|