Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skończyły się hamulce
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:12   

pompy inne
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:13   

maniutek, tylko tak się zapytałem bo nie mam pojecia
_________________

     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:14   

rynio, spoko :) :):) po prostu pisze, bo wiem ze sa inne :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:17   

maniutek, oki jak by ktoś potrzebował to moge pomóc nówka lezy w piwnicy :)
_________________

     Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:18   

Ja już dostałem pełną ofertę od kolegi BDM ale dzięki rynio za zainteresowanie;)
Nawiązując do tematu, ktoś mi mówił że można jakąś mocniejszą wrzucić tylko nie pamiętam od jakiej to pojemności.
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:21   

Ehhh pany miało być przeżarcia :lalala: ale jak zwykle mój zboczony korektor błędów skorygował właściwie. Spalanie sutkowe pamiętajcie :badgrin:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:21   

D@wIdS, ja akurat nie mam pojęcia tylko koledzy z forum mogą ci pomóc w końcu są tam fachowcy też mi nie raz pomogli :)
_________________

     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:23   

no po to jest to forum panowie :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:24   

rynio napisał/a:
D@wIdS, ja akurat nie mam pojęcia tylko koledzy z forum mogą ci pomóc w końcu są tam fachowcy też mi nie raz pomogli :)

Mi też już nie raz :) Ja staram się pomóc w czym ja trochę pojęcia mam czyli Car Audio a takie sprawy silnikowe to nie są moją mocną stroną, dopiero się uczę. Najgorzej jest coś pierwszy raz robić, potem już można poradzić sobie bez pomocy :)
:ttt: :ttt: :ttt:
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:26   

D@wIdS napisał/a:
Car Audio

wszedzie sa teraz instrukcje, to naprawde jest banał :)
D@wIdS napisał/a:
takie sprawy silnikowe to nie są moją mocną stroną, dopiero się uczę

i jak bedziesz sie uczyl, to do czegos dojdziesz. Mechanika i inzynieria samochodowa to piekny fach :)
D@wIdS napisał/a:
Najgorzej jest coś pierwszy raz robić, potem już można poradzić sobie bez pomocy

To prawda
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:28   

D@wIdS, też mam słabe chamulce z przodu klocki łatwo wymienić ale z tyłu mam bębny i za dużo tam sprężyn i innych pierduóuł i sam się boje to robić może jakoś do sylwestra dojeżdzę :!:
_________________

     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:29   

rynio napisał/a:
tyłu mam bębny i za dużo tam sprężyn

nic trudnego, tylko najgorzej sie odwazyc, jak jeszcze nigdy nie probowales :) najwazniejsze, zeby Ci sie cylinderki nie rozlazly, reszta nie jest trudna :) Strzel sobie foto, wymien i zakaladaj sprezyny zgodnie z foto :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:30   

maniutek napisał/a:
D@wIdS napisał/a:
Car Audio

wszedzie sa teraz instrukcje, to naprawde jest banał :)

No niektórym nie chce się czytać i wolą założyć temat. Na FKP to dość częste zjawisko :)

Chociaż instrukcje instrukcjami ale dla takiego amatora wybór głośników radia wzmacniacza i skrzyni to duży problem nie mówiąc o podłączeniu tego i ustawieniu :)

** Dodano: 27-12-2011, 23:31 **
rynio napisał/a:
D@wIdS, też mam słabe chamulce z przodu klocki łatwo wymienić ale z tyłu mam bębny i za dużo tam sprężyn i innych pierduóuł i sam się boje to robić może jakoś do sylwestra dojeżdzę :!:

To akurat zrobiłem sobie sam :) Co prawda cylinderki mi się rozsypały i trzeba było odpowietrzać, ale podołałem :)
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:31   

maniutek, tak zrobie ale nie przed wyjazdem do zielonej góry jade we czwartek rano i nie chce grzebać bo moge czasami sylwka spędzić w domu haha
_________________

     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:33   

D@wIdS, a podlaczysz mi radio z 4 RCA na dwoch systemach odseparowanych od siebie? zycze sobie na 1 systemie obciecie wysokich tonow i ich zakres do 80kHZ, natomiast 2 system mozesz podzielic na MED tony i HIGH tony. Czestotliwosci wysokich jak najczystsze...zycze sobie rowniez, abys zasterowal mi wszystko jednym radiem , lecz z niezalezna opcja ustawiania poszczegolnego systemu pod uzytkownika. Co Ty na to? da sie?

Sorry za OT :P :P:P
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:39   

maniutek napisał/a:
D@wIdS, a podlaczysz mi radio z 4 RCA na dwoch systemach odseparowanych od siebie?

Ja mam u siebie 4 RCA ale nie mam takiej możliwości żeby to odseparować ;D Ja bym to zrobił tak że na radiu zostawił ustawienia standard, bez filtrów itd, a wszelkie regulacje robił na wzmacniaczach i na filtrach w nich montowanych.
Nie bawiłem się nigdy radyjkiem z takimi bajerami a to od niego zależy wszystko to o czym piszesz ;)
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:40   

no dobra, czyli cos tam wiesz :) :):) dobra, spadam spac, bo juz mi sie w glowie przewraca. narazie
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-12-2011, 23:42   

Mówiąc prosto chciałbyś jeden wzmak do suba a drugi do zasilenia głośników 2-3 drożnych i mieć możliwość w radiu ustawienia jakby wszystkich parametrów bez większej ingerencji na wzmacniaczach :) Ja na przykład ustawiając sygnał jaki ma iść na subwoofer takie same parametry uzyskuje też na pozostałych dwóch wyjściach RCA więc nie ma mowy o odseparowaniu tego. Jedynie tak jak pisałem wyżej.

** Dodano: 27-12-2011, 23:43 **
hehe myślałem że masz takie plany :D
Ok pozdro, wystarczy OT ;)
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-12-2011, 23:43   

D@wIdS napisał/a:
odseparowaniu tego

wyzsze modele radia to obsluguja. Ale wiesz o czym piszesz :) ok. Nie zasmiecamy tematu
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-12-2011, 08:14   

rynio, Na przyszłość odnośnie twoich bębnów to, mogą być następujące rzeczy (pisze ci w kolejności od częstych przypadków po rzadkie): korektor siły hamowania (uszkodzona sprężyna lub zapieczona dźwignia) Jak zrobić temat tu: http://forum.tempra.org/t...ego-vt11113.htm , cieknący tłoczek (nic tylko go wymienić koszt prawie żaden). Po ściągnięciu bębna wszystko tłuste. Dalej zużyte okładziny lub bębny, tu nie trzeba chyba komentować i na deser uszkodzony rozpierak szczęk. Objaw jest taki rozpierak ustawiasz pokrętłem tak by bęben wchodził na szczeki ciasno prawie zero luzów, auto będzie hamowało przez jakiś czas tyłem potem poczujesz że autko coraz bardziej hamuje tylko przodem. To znak że samo regulator szwankuje i cofa się zamiast trzymać ustawienia. Rada nie opłaca się kupować samych samo regulatorów w podobnej cenie wyszedł mnie cały komplet MM czyli wszystkie bebechy do bębnów

Chyba rzadko kiedy psuje się coś ponad to.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 28-12-2011, 11:49   

JAM_BELFEGOR, coś tel link od Ciebie szwankuje- wyświetla, że temat nie istnieje. Możesz podać raz jeszcze, bo sam chętnie bym zajrzał i wzbogacił się o nową wiedzę :)
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-12-2011, 12:28   

Już wkradł się przecinek :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-12-2011, 01:59   

A więc tak. Wszystkie nieszczelności wyeliminowane, hamulce odpowietrzone. Pomagał mi znajomy mechanik i właściwie to on stwierdził że problem tkwi w pompie. Hamulce co prawda teraz są, ale hamuje na takim dystansie jak pociąg i chyba tylko lub bardziej na lewe koło. Kumpel zwrócił też moją uwage na dziwny dźwięk podczas naciskania hamulca. Faktycznie słychać jak by tłoczek przepuszczał. Z Ciekawosci zadzwoniłem na szrot ile by chcieli za używaną. Myśle że 100 zł to nie jest mądra cena haha Tak więc skusze się chyba na ten zestaw naprawczy. Może uda mi się dostać go od ręki, jeśli nie to trudno po nowym roku będe dopiero jeździł. Czy ma ktoś może zdjęcia czy poradnik jak dobrze wykonać taką regeneracje. Najlepiej też zdjęcie jak to ma wyglądać zaraz przed włożeniem do korpusu. Zależy mi na tym żeby to zrobić dobrze :)
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 29-12-2011, 14:17   

D@wIdS napisał/a:
Myśle że 100 zł to nie jest mądra cena


servo i pompa do bravo jtd - 50 zl
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-12-2011, 14:24   

Luczu, no właśnie dlatego ich wyśmiałem. Mam dać 100zł za używaną pompe którą kupuje w ciemno, bo nie wiem czy działa :D Bez żartów :)

** Dodano: 29-12-2011, 14:39 **
Ciekawi mnie też to że tu jest napisane pompa do tipo z ABS a wygląda zupełnie jak moja. Czyżby w środku było coś innego? http://allegro.pl/pompa-h...1995407368.html

** Dodano: 29-12-2011, 14:40 **
Bo np właściwa wg allegro jest taka tyle że dużo droższa od tamtej 0.o
http://allegro.pl/pompa-h...1995394403.html
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load