Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik nie dogrzewa sie :(
Autor Wiadomość
myszaty3 



Wiek: 46
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 68
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-11-2005, 08:03   

Buuu.. tak czytam, czytam i czytam i dochodzę do wniosku, że też muszę termostat sprawdzić / wymienić.... Wczoraj wieczorem na dłuższej trasie kulając powyżej 100 km/h temp (na digitalu) nie podskoczyła mi powyżej 60-70 stopni... latem i owszem w koreczku mi dochodziło do 90 st. i wówczas wentylator się załączał, ale odkąd się chłodniej zaczęło robić to cudem jest jeśli dojdzie do 80... A ile koszci termostat?? Kto wie??
_________________
Myszaty Tipo 1.4 DGT cat. i. e. BORDO METALIZOWANE - ROZSTANIE
TERAZ JEST MONDEO KOMBI....
Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie też nie..
     assistance
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 02-11-2005, 12:44   

Ja płaciłem 67zł w tamtym roku
Ale były i po 45zł.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
myszaty3 



Wiek: 46
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 68
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-11-2005, 13:05   

uffff... to nie aż tak strasznie... Dzięki za info
_________________
Myszaty Tipo 1.4 DGT cat. i. e. BORDO METALIZOWANE - ROZSTANIE
TERAZ JEST MONDEO KOMBI....
Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie też nie..
     assistance
 
 
Broadway 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 02-11-2005, 13:57   

Ja też sie przymierzam do zmiany termostatu bo mój tipolec osiaga 70 st i koniec. Pare dni temu pytalem sie o ceny termostatów i w jednym sklepie usłyszałem 75 zł a w drugim 50 zł.
     Moneta
 
netsat 



Wiek: 62
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 143
Skąd: Jasło
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-11-2005, 20:49   

Broadway napisał/a:
Ja też sie przymierzam do zmiany termostatu bo mój tipolec osiaga 70 st i koniec. Pare dni temu pytalem sie o ceny termostatów i w jednym sklepie usłyszałem 75 zł a w drugim 50 zł.


Witam wszystkich Sprawa termostau dopadla chyba i mnie Dzisiaj mialem pierwszy taki dluzszy dzien jak sprawdzalem na trasie kupionego 2 tygodnie temu Tipo 1.6 ie. 92 rok
Wyglada to tak:
Przy pracy silnika na postoju(wolne obroty) silnik nagrzewa sie do temp okolo 95 stopni -wlacza sie wentylator i schladza go do ponizej 90 i tak w kolko- robilem probe przez jakis
kwadrans Ale w trasie jak ruszylem poza miasto to temperatura spada do okolo 55 do 60 stopni (na dworze bylo jakies zaledwie plus 5 jak wieczorem jezdzilem)Jak stanolem to znow silnik po chwili dogrzal sie do powyzej 90 i czujnik temp zalaczal cyklicznie wentylator
Znowu ruszylem i po krotkiej jezdzie temp spadla do 55 stopni
Wiec z tego co koledzy opisujecie chyba czeka mnie wymiana termostau
Dodam ze uklad nie jest napewno zapowietrzony (sprawdzalem to)
A jakie sa Wasze opinie dotyczace mojego problemu z niedogrzaniem podczas jazdy?
Pozdrawiam i prosze o opinie w tym temacie
Marek

Dzisiaj tj 4 piatek wymienilem termostat oraz plyn chlodniczy.Diagnoza wstepna byla wlasciwa.Termostat nie mial wogole gumowego kolnierza na kapturku zamykajacym przeplyw plynu.
Wlasnie jestem po testach jak dziala
Silnik nagrzalem na wolnych obrotach
doszedl do temp okolo 95 stopni i zalaczyl sie wentylator.Schladzal co jakis czas temp silnika Pozniej wyjechalem na trase.Caly czas silnik utrzymywal temp.okolo 90 stopni (na zewnatrz wieczorem juz bylo jakies 7 stopni)
Wlaczylem dmuchawe na maxa z cieplym powietrzem i w samochodzie bylo bardzo cieplo Temperatura silnika nie spadala podczas grzania prawie wogole
Przed usunieciem usterki silnik w trasie mial temp zaledwie 55 stopni
Usterka wiec zostala usunieta pomysnie
Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Marek
_________________
Tempra 1.6 ie /LPG 1991 rok
  
  
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-11-2005, 21:53   

netsat napisał/a:
A jakie sa Wasz opinie dotyczace mojego problemu z niedogrzaniem podczas jazdy?


Opinie sa jak wyzej :D Sam to przerabialem i wiem jak sie sprawy maja gdy padnie termostat. Swoja droga slyszalem kiedys wersje, ze w Fiatach warto co kilkadziesiat km profilaktycznie wymienic to ustrojstwo :)
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-11-2005, 22:13   

netsat napisał/a:
A jakie sa Wasz opinie dotyczace mojego problemu z niedogrzaniem podczas jazdy?
Pozdrawiam i prosze o Wasze opinie w tym temacie

Przerabiałem ten temat(nidogrzanie silnika w trasie) już kilka razy i zawsze winny był termostat.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 02-11-2005, 23:06   

Cześć,

Ja dla odmiany cały czas narzekam na to, że gdy robi się chłodno (powiedzmy gdy temp. jest poniżej 10 st. C) to silnik dochodzi do swoich standardowych 90 st. C dużo dłużej niż wtedy gdy jest cieplej. Nie wiem czy to jest normalne czy nie. Silnik szybciej się grzeje jesli np. stoi się często na światłach. Jeśli sie jedzie to grzeje się wolniej...

Teoretycznie gdy jest termostat to temperatora otoczenia nie powinna mieć znaczenia. Chyba że coś jeszcze chłodzi silnik - np. czy silnik nie jest chłodzony przez powietrze opływające miskę olejową ??? To by wiele tłumaczyło.

Inny objaw: przy niskich temperaturach, gdy silnik się w końcu nagrzeje i włączę ogrzewanie wnętrza to temperatura znów szybko zjeżdza do np. 70 st. C i musi znów dochodzić do 90 st.

Zauważyłem też, że jesli auto pochodzi nawet tylko parę minut na biegu jałowym (np. gdy odpalę silnik i idę skrobać szyby ;-) - wskazówka nie zdąży się nawet podnieść z 50 st. C - to nawet w duży mróz potem szybko idzie do góry, tak jak latem.

Wymieniałem termostat ale to nic nie zmienia :-(

Pozdr,
Zbyszek
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-11-2005, 00:08   

Marcin - tipoklub.tk napisał/a:
Swoja droga slyszalem kiedys wersje, ze w Fiatach warto co kilkadziesiat km profilaktycznie wymienic to ustrojstwo


Nie no co kilkadziesiat km to troche przesada :P
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
kamin 


Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 121
Skąd: Kraków, Tomaszów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-11-2005, 17:45   

Drobna przesada. Hehe. Gdyby było mnie stać na codzienną wymianę termostatu, to chyba nie jeździłbym bym Temprą, chociaż bardzo ją lubię. To, skromnie licząc, kosztowałoby
18 000 zł rocznie.
Pozdrawiam.
_________________
Opel Omega BFL 2.5 V6, Ford Scorpio MK2 2.0 8V DOHC
     assistance
 
 
Kairan 



Wiek: 44
Dołączył: 03 Sty 2005
Posty: 76
Skąd: Lubartów
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 08-11-2005, 09:41   

no to teraz takie pytanko:) jaka temperatura pracy jest w silniczku 160A8.046 (2.0 16V), mialem ostatnio wymiane plynu,nic nie cieknie, ale troche mnie zastanawia bo jak jest ta skala to wskazowka tak gdzies po 10km jazdy spokjniej jest powyzej polowy miedzy 50 a 90(jest taka wieksza kreseczka miedzy 50 a 90 i wskazowka jest powyzej tej kreseczki), nie wiem co o tym sadzic czy to tak powinno byc czy moze awaria termostatku :)
_________________
Tipo 2.0 16v w moim wydaniu :D
  
 
 
M@ciej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 57
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 110
Skąd: Węgielsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 08-11-2005, 11:17   

Kairan napisał/a:
10km jazdy spokjniej jest powyzej polowy miedzy 50 a 90(jest taka wieksza kreseczka miedzy 50 a 90 i wskazowka jest powyzej tej kreseczki)


Mam to samo, ale chyba nie jest to normalne. Będę we czwartek w serwisie Fiata, bo trzeba troszkę autko podrychtować to wybadam co i jak i zapodam na forum.
_________________
Pozdrawiam !
Jeżdżę Tipo 2.0 16V
Szybko mija mi czas.
     Moneta
 
 
kaka 


Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 12
Skąd: Czeladź k.Katowic
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-10-2006, 12:17   

A jak jest w silniczku 1.9 TDS w temprze ???? u mnie temperatura na digitalu pokazuje w granicach 45 - 60 stopni.wczoraj kupilem autko i chyba cos jest nie tak ???? jak odpowietrzyc uklad,jak sprawdzic termostat ( gdzie on jest :? ) jak sprawdzic czy dziala wiatrak oraz jak sprawdzic czujnik???? bardzo prosze o rade bo silniczek nie dogrzany to i pewnie spalanie bedzie wieksz ????? :( :( :(
_________________
*kaka*
Renault 19 1994r 1.8 F3P 90 KM LPG LiMiTeD
Tempra Tempra 1.9 TDS Kat SW 92r.

"....czy ciemno czy jasno sunie kaka przez miasto..."
  
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-10-2006, 12:34   

Cześć,

Nie wiem jak to jest dokładnie w TD...

Odpowietrzanie - gdzieś powinna być śrubka (w 1.6 są dwie - na jednym wężu i na chłodnicy). Na zimnym (wyłączonym) silniku otwierasz ogrzewanie ma max., odkręcasz wlew płynu. Luzujesz tą śrubkę/śrubki i czekasz aż wychodzi tamtędy płyn a nie powietrze. Uzupełniasz płyn do właściwego poziomu...

Termostat - zwykle przy głowicy w obudowie w miejscu gdzie wychodzi górny wąż do chłodnicy. Jak sprawdzić - najłatwiej to chyba mając zimny silnik włączyć go i trzymać rękę właśnie na tym wężu idącym do chłodnicy. W pewnym momencie wąż zacznie sięr obić ciepły - zobaczyć przy jakiej temperaturze silnika to się dzieje - powinno przy dość wysokiej (gdzieś pod 90 st. C). Jeśli szybciej albo stopniowo się robi ciepły już krótko po włączeniu silnika to coś z nim nie tak. Dokładne sprawdzenie wymaga jego wyjęcia i podgrzewania w garnku z wodą i termometrem.

Wiatrak - czekasz z włączonym silnikiem na postoju, w końcu silnik osiągnie taką temperaturę, że wiatrak się włączy. Powinno to być powyżej 90 st. C - u mnie było jakieś 95-100. Jak się nie włącza a silnik sięprzegrzewa to albo bezpiecznik (zwykle leci jak się wiatrak zaciera) albo czujnik termiczny albo wiatrak.

W Twoim wypadku podejrzewałbym najpierw albo termostat albo sam układ wskazywania temperatury. Zapowietrzony układ albo problemy z wiatrakiem to powodują raczej przegrzewanie a nie niedogrzanie silnika.

Pozdr,
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
szezar 


Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 16
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 03-10-2006, 14:24   

Miałem podobny problem temp. silnika ok.70 po wymianie termostatu ~90, no i w korkach wentylator sie włącza, przed wymianą termostatu było to samo znaczy normalka. Z tego co wiem to temp. pracy praktycznie każdego samochodu to ~90.
  
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-10-2006, 16:58   

Termostat może robić różne problemy - może się otwierać za szybko, za wolno, może być nieszczelny (puszczaćwodę mimo, że jest zamknięty), moze dizałać zbyt skokowo a nie płynnie (tj. zacinać się) itp. Większość problemów z niedogrzaniem to właśnie termostat.

BTW, w moim nowym aucie termostat jest na wężu powrotnym z chłodnicy, przy bloku silnika :o

Pozdr,
Zbyszek[/scroll]
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
kaka 


Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 12
Skąd: Czeladź k.Katowic
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-10-2006, 06:21   

Dziekiza momoc,udam sie dzisiaj i zakupie termostat.prawie 60 zł :( wczoraj zalozylem calkowicie nowa przednia zawiache....1000 zł w tylale jezdzi sie teraz --- miodzio az radosc :D :D Mam jeszcze pytanko gdzie w moim 1.9 TD jest odpowietrznik,boprzeszukalem cala instalacje i znalezc nie moge,orientuje sie ktos bo bede wymienial plyn na zime i gdyby sie cos zapowietrzylo to dobrze wiedziec...:):) dzieki z góry za pomoc :)
_________________
*kaka*
Renault 19 1994r 1.8 F3P 90 KM LPG LiMiTeD
Tempra Tempra 1.9 TDS Kat SW 92r.

"....czy ciemno czy jasno sunie kaka przez miasto..."
  
 
 
emeres 



Wiek: 50
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 116
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-10-2006, 19:02   

Da lata temu siadł mi termostat w uno 1.0 - zablokował się w pozycji zamkniętej. Była to wiosna więc wywaliłem środek i założyłem nowy na jesień. Obejrzałem dobrze obudowę i pod zaworem termostatu jest kanał średnicy kilku milimetrów z metalową kuleczką w środku który umożliwia minimalny przepływ chłodziwa w przypadku uszkodzenia termotatu i zablokowania przepływu.
Jak kupiłem Temprę 1.6 na gaźniku to do czasu założenia instalacji LPG temperatura w trasie była ok 70 stopni, w mieście 90-100. Teraz nigdy nie schodzi poniżej 90(nawet jadąc 60km/h na V biegu) a w korkach w momentami do 110. Na zimę nie będę nic kombinował ale na wiosnę muszę coś z tym zrobić.
_________________

Był Fiat Uno 1.0 LPG
Jest Fiat Tempra 1.6 gaźnik 93r LPG 215 000 km
Jest fiat Brava 1.6 16v 98r LPG 180 000 km
     assistance
 
 skype
 
pawelgdynia 


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 59
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 04-11-2006, 20:51   

W moim autku tez jakos silnik sie nie dogrzewal. Poczytalem posty i bez zastanowienia zalozylem nowy termostat. Teraz ideal. 90 stopni trzyma jak w morde strzelil i nagrzewa sie raz dwa. Teraz jeszcze z cieknaca nagrzewnica walcze.

Pozdrawiam
_________________
Tipo 1,4DGT benz.+gaz (wtrysk 1-punktowy)
  
 
Gibson 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 276
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-11-2006, 12:17   

romano napisał/a:
w większości samochodów robocza remperatura wynosi 80-90 stC.

potwierdzam ... u mnie w korkach jest 100 i powyżej a normalnie 90 z tendencją wzrastającą
jednocześnie auto pracuje normalnie i ładnie grzeje
_________________
Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna
     assistance   Moneta
 
 skype
 
matliz 


Wiek: 47
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-11-2006, 16:58   

kaka napisał/a:
A jak jest w silniczku 1.9 TDS w temprze ???? u mnie temperatura na digitalu pokazuje w granicach 45 - 60 stopni.wczoraj kupilem autko i chyba cos jest nie tak ???? jak odpowietrzyc uklad,jak sprawdzic termostat ( gdzie on jest :? ) jak sprawdzic czy dziala wiatrak oraz jak sprawdzic czujnik???? bardzo prosze o rade bo silniczek nie dogrzany to i pewnie spalanie bedzie wieksz ????? :( :( :(


U mnie na digitalu pokazuje 3 kreski jak jadę i nie zatrzymuję sie, w dodatku ogrzewanie jest bardzo kiepskie, jesli wjadę do miasta temperatura wzrasta do 4 a nawet 5 kresek no i ogrzewanie lepiej działa.Jak było troche cieplej to tez tak miałem ze w trasie przy ciagłej jeżdzie były 3 kreski jak do miasta wjechałem to temperatura rosła , czyli tak ma byc.
_________________
Fiat Tempra 1.9 tds
     Moneta
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-11-2006, 18:40   

matliz napisał/a:
U mnie na digitalu pokazuje 3 kreski jak jadę i nie zatrzymuję sie, w dodatku ogrzewanie jest bardzo kiepskie, jesli wjadę do miasta temperatura wzrasta do 4 a nawet 5 kresek no i ogrzewanie lepiej działa.Jak było troche cieplej to tez tak miałem ze w trasie przy ciagłej jeżdzie były 3 kreski jak do miasta wjechałem to temperatura rosła , czyli tak ma byc.

Tak nie ma być, ma trzymać 90 albo w tych granicach. 3 kreski to zdecydowanie za mało i silnik jest nie dogrzany o ile wskaźnik dobrze pokazuje.
U mnie na trasie jak trzymał 80 st. to się długo nie zastanawiałem i pierwsze co sprawdziłem to termostat i okazał się zepsuty po wymianie trzyma 90st.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2007, 11:30   

kro_ma napisał/a:

ja wymienilem termostat i jest caly czas tak samczyli dogrzewa sie do 82 taki mam termostat i spada do 75 i tak zostaje chyba ze stoje w korku to sie podniesie do 82 i znowu spada CO MOZE BYC POMOZCIE[/quote]

Coś chyba ten twój nowy termostat jest walniety, spotkalem sie juz z nowymi Vernetami ktore od razu zle dzialaly, jesli termostat dziala prawidlowo i jego temp. otwarcia to np. 82 stopnie to czy jest zimno czy cieplo na zewnatrz to silnik musi miec minimum te 82 stopnie temperatury, u siebie w 2.0 16V po dlugich walkach z termostatem oryginalnym ktory mialem uszkodzony a nowy jest pierunsko drogi przerobilem troche uklad chlodzenia i mam termostacik z ladzianki z temp. otwarcia 83 stopnie, i nie wazne czy stoje, czy jade w trasie z ogrzewaniem odkreconym na full cieplo nigdy mniej niz 83 stopnie po nagrzaniu auta nie mam i po odpaleniu zagrzewa sie bardzo szybko.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
kro_ma 



Wiek: 40
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 142
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-03-2007, 22:58   

Pele_Tipo napisał/a:
dla wiekszosci tych fiatowskich silniczkow 70 stopni to normalna temperatura pracy
u mnie tak o ile pamietam bylo srednio kolo 65 w trasie, 70-80 po miescie do 90 przy katowaniu, no i powyzej 100 przy wlaczajacym sie wentylatorze tylko w ostrych korkach

zalezy jeszcze jaki konkretnie masz motorek??


I tu sie z koega pele zgadzam bo nawet w serwisie mi tak powiedzieli mam tipka 1.8 po 93 roku i kupilem nowy orginalny termostat i jest dokladnie tak jak napisal kolega a to z tego wzgledu ze autko ma wieksza pojemnosc silnika a nie jak w 1.4 czy 1.1 1.6 oczywiscie ze temperatura musi byc ok 90 a w tipo 1.8 temperatura otwarcia zaczyna sie przy 82 z tego wzgledu zeby auta noie zajechac przy ostrzejszej jezdzie A i dodam jeszcze ze przy jezdzie w trasie przy tej temp. 70-75 z nawiewow leci bardzo gorace powietrze nawet jak sie przytrzyma dluzej reke to zaczyna bzrdzo parzyc
_________________
Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94
     assistance   Moneta
 
 
seba0921 


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 21
Skąd: Kąty Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-03-2007, 22:00   

I ja potwierdzam równe 90 st. ale z termostatami do Tempry jest różnie mój nowy otwiera na 95 i spada na 80 potem staje na 90 .
_________________
TEMPRA 1.6 JETTR.+BRC
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load