Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura...
Autor Wiadomość
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 05-12-2007, 23:00   

TT tak mają, nie wiem czym to jest spowodowane ale musimy sie trzymać granic min-max ale lepiej zaraz pod kreska max
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 03-04-2009, 11:21   

odkopuję ten temat bo muszę się wyżalić ... Wczoraj wymieniłem termostat na nowy i co ?
I w nocy jak było może z 5 stopni to w czasie jazdy temp silnika była z 1mm nad tą kreską między 50 a 90 co jest ,,, cały układ pewnie drożny bo nawet jak wymieniałem zawór nagrzewnicy to w środku był czyściutki jak nowy - 0 kamienia i żółtego syfu. Czasami jak jechałem wolniej to wzrosła do może 85 i zaraz spadała do tej magicznej pozycji w której jest cały czas. Wentylator mi się załącza jak jest trochę ponad 90 stopni. Dziwne to wszystko
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-04-2009, 20:43   

Luczu, zwyczajnie w świecie przekłamuje Ci wskazówka licznika temp.
Miałem to samo, walczyłem z tym bo myślałem, że auto się nie dogrzewa, domyśliłem się, że pokazuje nie tak jak właśnie w granicach 90 st. włączał mi się wiatrak ;)
Kupiłem używany licznik (głównym powodem zmiany był obrotek, którego w starym nie miałem) i na nowym pokazywało OK.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 03-04-2009, 21:05   

Emf napisał/a:
domyśliłem się, że pokazuje nie tak jak właśnie w granicach 90 st. włączał mi się wiatrak ;)


a przy ilu się włącza prawidłowo ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 03-04-2009, 21:08   

Luczu napisał/a:
a przy ilu się włącza prawidłowo ?

Mi w 1,6 włączał sie przy ok 100st. ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-04-2009, 21:15   

egon. napisał/a:
Mi w 1,6 włączał sie przy ok 100st.


chyba troche za duzo, mi w 1,6 na gazniku włączał sie przy okolo 92-94 stopnie.
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 03-04-2009, 21:16   

egon., :o a ja się bałem, ze przy 90 się nie włączał ... ogólnie dzisiaj zauważyłem, że jak ciepło w dzień było to na moim wskaźniku było koło 80 stopni

** Dodano: 03-04-2009, 22:16 **
maniutek, no u mnie też się tak włącza

** Dodano: 03-04-2009, 22:17 **
czyli wychodzi na to, że jednak mam ok wskaźnik ;/

** Dodano: 03-04-2009, 22:19 **
a może temp silnika zależy od jego rodzaju ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-04-2009, 21:34   

maniutek, a jak Ty to wyliczyłeś jak odległość od malutkiej kreski do malutkiej kreski to pięć stopni ;)
Musiałbyś mieć mikrometr w oczach żeby tą mikro odległość podzielić na pięć równych części ;)
Włącza się w granicach 95-100 i zaniża Ci Luczu, zapewne 10 stopni.
Mi zaniżał prawie 20. i temp. optymalna utrzymywała się nieco powyżej 70st.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-04-2009, 21:37   

Emf, Kolego, gdy tylko wskazowka wychylala mi sie poza 90st juz sie wlaczal.....najdalej, gdzie ja widzialem jezdzac tempra ponad rok to nastepna kreska po kresce 90 stopni...wiec jakos tak przypuszczam ze sie wlaczal :lalala:
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-04-2009, 22:00   

maniutek, a na ilu Ci się utrzymywała przy optymalnej temp.?
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-04-2009, 22:02   

na rownych 90 stopniach, czasami nieznacznie spadala doslownie o kawaleczek kreseczki. Pamietam, ze w Twojej bialej sasiad mial tak samo.....ciagle 90 (po wymianie zegara tego co miales)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-04-2009, 22:12   

Ja miałem na 90st. i dopiero po jednej/dwóch kreskach ponad włączał się wiatrak.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 04-04-2009, 07:29   

Emf napisał/a:
Ja miałem na 90st. i dopiero po jednej/dwóch kreskach ponad włączał się wiatrak.

Ja miałem podobnie tylko optymalna utrzymywała sie w granicach 85-90st, a wiatrak włączał sie w granicach 95-100st.
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-04-2009, 07:31   

no i u mnie także załącza się przy około 95'c, czasami troszkę ponad. A i w czasie szybszej jazdy (trasa) trzyma około 85'c, na mieście magiczna dziewięćdziesiątka :D
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load