Tipo 1.4 i.e bulgotanie plus problemy z temperaturą silnika |
Autor |
Wiadomość |
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-02-2011, 18:44
|
|
|
Leśniczy
Owszem gotowy płyn powinien byc na bazie wody demineralizowanej, ale w praktyce już nie jest tak kolorowo |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 20-02-2011, 20:02
|
|
|
lynx, jak kupujesz szajs za 5zł to nie masz się co dziwić. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Zedi82
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 15 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-02-2011, 20:06
|
|
|
ok, jutro wymienię płyn i odpowietrzę system...zatankuje benzynki i pojadę na dłuższą trasę. Chciałbym,żeby wszystko było dobrze, bo mimo tego że mam go dopiero drugi dzień i że tyle już problemów z nim to po prostu się w nim zakochałem:) a poprzedni właściciel kupił nowy samochód i chciał go na szrot oddać. Orientujecie się może ile kosztuje remont takiego silnika?i czy opłaca się bardziej kupić jakiś używany?? bo oprócz tego,że uszczelka pod głowicą padła to i olej bierze...poza tym wszędzie z niego cieknie:)
pozdrawiam |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-02-2011, 20:21
|
|
|
Remontu nie masz narazie co planowac. Narazie wymień płyn, potem uszczelnij silnik.Potem jak zrobisz parę tysięcy km będziesz miał pojęcie jak się zachowuje silnik i ile faktycznie bierze oleju.
Jelcyn
Nie kupuje szajsu za 5zł. Poza nielicznymi wyjątkami nie jesteś wstanie odróżnic "dobrego" płynu od złego, jeżeli są w identycznych opakowaniach. Wiem poprostu że tak się robi, i nie tylko w tanich produktach, ale także w tych markowych i specjalistycznych. |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 21-02-2011, 11:01
|
|
|
lynx, powiem ci tyle, jeśli lejesz do chłodnicy płyn ( nie ważne czy koncentrat wymieszany z kranówką czy gotowy z butli ) osadzania sie kamienia w układzie chłodzenia nie doświadczysz !!. w płynach chłodniczych stosuje się dodatki uszlachetniające podnoszące temperaturę wrzenia , obnizające temp. zamarazania, przeciwkorozyjne i przeciw powstawaniu kamienia !! niech sie martwią ci co do układu chłodzenia leją czystą wodę , bo takich magików wcale nie brakuje. |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 21:15
|
|
|
Leśniczy nawet jak nalejesz samej kranówy możesz długo jeździc dopóki nie zamarznie Kranówa poprostu pogarsza działanie większości dodatków i powoduje szybsze ich zużycie ( przedewszystkim przeciwkorozyjnych) |
|
|
|
|
Dobermannn
Wiek: 48 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 136 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-02-2011, 22:03
|
|
|
Zedi82 napisał/a: | ok, jutro wymienię płyn i odpowietrzę system...zatankuje benzynki i pojadę na dłuższą trasę. Chciałbym,żeby wszystko było dobrze, bo mimo tego że mam go dopiero drugi dzień i że tyle już problemów z nim to po prostu się w nim zakochałem:) a poprzedni właściciel kupił nowy samochód i chciał go na szrot oddać. Orientujecie się może ile kosztuje remont takiego silnika?i czy opłaca się bardziej kupić jakiś używany?? bo oprócz tego,że uszczelka pod głowicą padła to i olej bierze...poza tym wszędzie z niego cieknie:) |
ale czy to się opłaca ???
jaką masz pewnośc że nowokupiony silnik będzie szczelny ? i tak musisz mu zalać nowy olej, wymienić rozrząd etc.
pozatym jaką masz pewność że to uszczelka pod głowicą ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Pudelski7
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 13 Skąd: Jasło/Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-03-2011, 12:59
|
|
|
Zedi ustaliles co jest przyczyna bo mam podobny problem, tyle ze z tego co zauwazylem to nie wzrasta mi poziom oleju. A i mam pytanie do forumowiczow mozna kupic gdzies korek wlewu oleju bo ten wchodzi luzno i jak wkrece go na obroty to mam tam delikatny wyciek:/ |
_________________ |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
|
Pudelski7
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 13 Skąd: Jasło/Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-03-2011, 13:56
|
|
|
tak dokladnie ten wciskany i strasznie sie poluzowal. dzieki |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-03-2011, 14:24
|
|
|
Albo uszkodzona uszczelka pod głowicą albo zapowietrza się układ chłodzenia |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
Pudelski7
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 13 Skąd: Jasło/Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-03-2011, 17:32
|
|
|
jesli walnieta jest uszczelka pod glowica to pewnie tez trzeba bedzie odrazu zalożyc pasek rozrządu i odrazu nasuwa jąsie dwa pytanie jesli bedzie trzeba wymienic pasek:
1. jakiej firmy pasek polecacie
2. kiedy nalezy wymienic rolki, zawsze przy wymianie paska czy tez można jakoś poznac stopien zuzycia takiej rolki i ewentualnie ja zostawić w spokoju?
** Dodano: 27-03-2011, 21:34 **
W moim przypadku chyba problemem byl zapowietrzony układ chłodzenia ponieważ po przejechaniu 500 km płynu chlodniczego nie ubyło. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|