|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wywala ... |
Autor |
Wiadomość |
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 10:51 wywala ...
|
|
|
Chlopaki pomocy co moze byc przyczyna ze wywala mi waz ten gorny z chlodnicy??? opaska dokrecona na maksa waz dosuniety, wieksza temperatura plus obroty i wybuch pary razem z plynem waz wyrzuca :///// i plyn w asfalt :/// i na pol auta przy okazji ? |
|
|
|
|
Szczęściarz
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 263 Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 11:01
|
|
|
Jeśli przez ciśnienie w ukłądzie ściąga Ci wężę tzn. ,żę masz nie sprawny zawór bezpieczeństwa w korku od zbiornika wyrównawczego. To jest dość niebezpieczne bo może Ci kiedyś rozerwać chłodnice. Dokręcanie na siłe opaski dociskowej nic nie da.
pytanie na początek:
Kolego przy jakiej temp. wywala Ci płyn, czy silnik się przegrzewa??
** Dodano: 30-08-2009, 12:05 **
Kolega Leśniczy ma odwrotny problem... z tym że u Niego to akurat nie jest problem. Układ pracuje bez cisnienia ale nie przegrzewa się i płynu nie wywala mimo nieszczelnego korka - świadczy to tylko o tym że silnik jest szczelny, uszczelka pod głowicą i termostat dobre. |
_________________ Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 11:07
|
|
|
cieknie jak jest powyzej 90 c a srednio teraz w lecie caly czas jest troche powyzej 90 jak sie zatrzymam to wtedy leje jak zulik pod murem :/ a jak mu wstawie na wyzsze obroty to mi chlapie az po szybie buuuu jak wycieknie juz sporo plynu to wtedy skacze temp plynu do 100 i moze troche wiecej uzupelnie plyn i jest ok dopuki nie wycieknie :/ przy poluzowanym korku tez cieknie z tego weza :/
** Dodano: 30-08-2009, 12:12 **
to gdzie szukac przyczyny bo zbankrutuje na borygo :/ a juz przesiadlem sie rower heh |
|
|
|
|
Szczęściarz
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 263 Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 11:19
|
|
|
Czyli mam rozumieć ,żę w sytuacji gdy silnik pracuje i korek masz odkręcony a temp. silnika dochodzi ponad 90 st. płyn wywala ze zbiornika.
A spróbuj odpowietrzyć układ. Odkręć korek ze zbiornika włącz nagrzewnice i pozwól na biegu jałowym nagrzać się silnikowi. Płyn powinno wywalać po odkręceniu korka ale przy temperaturze przekraczającej 100 st.
** Dodano: 30-08-2009, 12:21 **
A wentylator chłodnicy włącza się wogóle?? |
_________________ Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 12:53
|
|
|
odpowietrzalem uklad zalalem swiezym plynem poskrecalem wszystko i wywalilo weza i nie wiem dlaczego szkoda mi plyn na nastepna probe nie wiem w czym problem wlasnie
** Dodano: 30-08-2009, 14:24 **
dobra problem namierzony uwalony krociec z chlodnicy mocowanie tego szlaufa kto ma chlodnice do 2l 16v na zbyciu ??????? |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 13:32
|
|
|
WojTass, tylko dlaczego masz ten króciec uwalony coś musiało być przyczyną |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 14:06
|
|
|
przyczyna byl gong drobka musialo popekac pocilo sie tam a zaczyly sie upaly wyzsza temp i rozwalilo calkiem :/ potrzebuje drugiej chlodnicy :/
** Dodano: 30-08-2009, 15:11 **
z jakich autek bedzie pasowala ??? od diesli podejdzie ???? czy ta jest inna ???? |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 14:39
|
|
|
Od 2.0 8V będzie pasić z diesla nie wiem
WojTass, masz SEDICI |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 30-08-2009, 15:31
|
|
|
dziura793@o2.pl, tak mozna wywnioskowac
WojTass napisał/a: | przyczyna byl gong drobka |
drobek sprzedał sedici, ale nie wiedziałem komu |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-08-2009, 16:50
|
|
|
tak wlasnie i potrzebna chłodnica od diesli przypasi???
** Dodano: 30-08-2009, 18:30 **
wszystko wiemy koniec temat... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|