|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Autozagadka |
Autor |
Wiadomość |
Qbba
Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 31 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-10-2008, 13:27 Autozagadka
|
|
|
Witam. Po wielu godzinach spędzonych przy szukajce i wizycie w trzech warsztatach skończyły mi się pomysły. Pomóżcie, może wy coś wymyślicie. Objawy są następujące: auto pali na gazie jak i na benzynie,na benzynie po osiągnięciu temp. ok 60st. czasem zaczynają mu falować obroty potem gaśnie, ale nie zawsze , w czasie jazdy na gazie czasem zgaśnie po wrzuceniu na luz, ale nie zawsze .Wszystkie czujniki elektronik pomierzył na piechotę są ok. To strasznie denerwuje jak moge coś naprawić ale nie wiem co. Podpowiedzcie co mogę jeszcze sprawdzić. |
_________________ ________Tipo 1.8 GT _________ |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-10-2008, 19:39
|
|
|
Qbba, poszukaj podobnych tematów na forum...szczególnie:
czujnik temperatury (niebieska wtyczka).
silniczek krokowy.
** Dodano: 04-10-2008, 20:40 **
oj masz 1,8 więc chyba silniczek odpada.... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-10-2008, 19:53
|
|
|
ja w typku 1,6 mailem tak ze jak sie nagrzal to szarpal gas i ruzne cyrki byly wydalem z 2tys na mechanikow i za kazdym razem bylo gozej az sam siadlem w weekend odlanczalem pokolei czujniki i jezdzilem az okazalo sie ze wszystkiemu winna byla sonda lambda . Jak masz troche czasu to tez tak poeksperymentuj tzn.rozlacz jeden czujnik jazda probna i tak az do skutku az nie znajdzie sie winny z wszystkimi czujnikami ktore mozna rozłaczyc jest kilka bez ktorych auto nie chodzi najlepiej na odpalonym odlaczac czujniki. A jesli nie czujniki to rozbebeszyc instalacje i posprawdzac moze jakis przewod przerwany idacy do kompa. pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia fury |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-10-2008, 20:21
|
|
|
a ja bym proponowal jesli masz mozliwosc, przerzuc na chwile od kogos CPW....znam wiele takich objawow i wlasnie wychodzilo potem ze to CPW....chlopaki na forum juz nieraz to opisywali....nieraz pomierzenie czujnikow na piechote nie pomaga....mozesz go tez ewentualnie domowym sposobem polac woda i sprawdzic, jaki bedzie objaw...jezeli na chiwle sie poprawi...CPW na 100%
** Dodano: 04-10-2008, 21:23 **
Aha.....to jest 1,8(nie doczytalem).....to sie tyczy silnika z modulem DIGIPLEX, wiec chyba zle Ci podpowiedzialem.....sorry |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 19:51
|
|
|
Qbba, TPS był sprawdzany?? Często minimalnie źle ustawiony lub padający tps powoduje problemy jak u Ciebie. Sprawdz poziom napięcia z TPS na zakmnietej przepustnicy i ciągłość jego wskazań w miarę uchylania przepustnicy oraz powtarzalnośc wskazania na zamkniętej przeputnicy - moze byc tak ze co któres zamkniecie przepustnicy pokazuje inaczej, niestety to zwykly potencjometr i z czasem sciezki sie wycieraja.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 05-10-2008, 22:29
|
|
|
konikks napisał/a: |
oj masz 1,8 więc chyba silniczek odpada.... |
a to niby czemu ? w 1.8 jak i w 2.0 zamiast silniczka jest zastosowany elektrozawór którego zasada działania jest bardzo podobna zresztą zawór ten też się potrafi zacinać..
qbba proponuje zapoznać się z tymi linkami bo są spore szanse że to właśnie jest źródłem problemu
http://forum.tempra.org/t...ghlight=#119932
http://www.fiatcoupe.pl/serwis/porady/porady1.htm |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-10-2008, 21:18
|
|
|
avenger85 napisał/a: | a to niby czemu ? w 1.8 jak i w 2.0 zamiast silniczka jest zastosowany elektrozawór |
właśnie w tym sensie że nie silniczek tylko zawór... mam 1,6 więc na elektrozaworach się nie znam |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Qbba
Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 31 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-10-2008, 11:59
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Qbba, TPS był sprawdzany?? |
Był sprawdzany, jak i CPW i reszta czujników. Z tego co widzę nie pozostaje mi nic innego jak szukać uszkodzonego kabla w wiązce do sterownika, innej możliwości awarii nie widzę. Zresztą trzy warsztaty sobie nie poradziły, więc życzcie mi powodzenia i dzięki za porady. |
_________________ ________Tipo 1.8 GT _________ |
|
|
|
|
aro
Wiek: 36 Dołączył: 04 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Gorzyczki
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-12-2008, 16:39
|
|
|
Dałeś radu uporac się z usterką? |
_________________ Lancia Dedra 1.6 - w przyszłości również Lancia:) |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-12-2008, 17:42
|
|
|
aro, wiedże że odgrzebujesz stare posty z podobnymi usterkami
jeśli też masz wszystko sprawdzone i masz problemy z obrotami to zagłęb się w ten temat http://forum.tempra.org/t...m?highlight=cpp |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|