Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Autozagadka
Autor Wiadomość
Qbba 



Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-10-2008, 13:27   Autozagadka

Witam. Po wielu godzinach spędzonych przy szukajce i wizycie w trzech warsztatach skończyły mi się pomysły. Pomóżcie, może wy coś wymyślicie. Objawy są następujące: auto pali na gazie jak i na benzynie,na benzynie po osiągnięciu temp. ok 60st. czasem zaczynają mu falować obroty potem gaśnie, ale nie zawsze :sciana: , w czasie jazdy na gazie czasem zgaśnie po wrzuceniu na luz, ale nie zawsze :sciana: .Wszystkie czujniki elektronik pomierzył na piechotę są ok. To strasznie denerwuje jak moge coś naprawić ale nie wiem co. Podpowiedzcie co mogę jeszcze sprawdzić.
_________________
________Tipo 1.8 GT _________
     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-10-2008, 19:39   

Qbba, poszukaj podobnych tematów na forum...szczególnie:

czujnik temperatury (niebieska wtyczka).
silniczek krokowy.

** Dodano: 04-10-2008, 20:40 **
oj masz 1,8 więc chyba silniczek odpada....
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 04-10-2008, 19:53   

ja w typku 1,6 mailem tak ze jak sie nagrzal to szarpal gas i ruzne cyrki byly wydalem z 2tys na mechanikow i za kazdym razem bylo gozej az sam siadlem w weekend odlanczalem pokolei czujniki i jezdzilem az okazalo sie ze wszystkiemu winna byla sonda lambda . Jak masz troche czasu to tez tak poeksperymentuj tzn.rozlacz jeden czujnik jazda probna i tak az do skutku az nie znajdzie sie winny z wszystkimi czujnikami ktore mozna rozłaczyc jest kilka bez ktorych auto nie chodzi najlepiej na odpalonym odlaczac czujniki. A jesli nie czujniki to rozbebeszyc instalacje i posprawdzac moze jakis przewod przerwany idacy do kompa. pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia fury
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-10-2008, 20:21   

a ja bym proponowal jesli masz mozliwosc, przerzuc na chwile od kogos CPW....znam wiele takich objawow i wlasnie wychodzilo potem ze to CPW....chlopaki na forum juz nieraz to opisywali....nieraz pomierzenie czujnikow na piechote nie pomaga....mozesz go tez ewentualnie domowym sposobem polac woda i sprawdzic, jaki bedzie objaw...jezeli na chiwle sie poprawi...CPW na 100%

** Dodano: 04-10-2008, 21:23 **
Aha.....to jest 1,8(nie doczytalem).....to sie tyczy silnika z modulem DIGIPLEX, wiec chyba zle Ci podpowiedzialem.....sorry
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-10-2008, 19:51   

Qbba, TPS był sprawdzany?? Często minimalnie źle ustawiony lub padający tps powoduje problemy jak u Ciebie. Sprawdz poziom napięcia z TPS na zakmnietej przepustnicy i ciągłość jego wskazań w miarę uchylania przepustnicy oraz powtarzalnośc wskazania na zamkniętej przeputnicy - moze byc tak ze co któres zamkniecie przepustnicy pokazuje inaczej, niestety to zwykly potencjometr i z czasem sciezki sie wycieraja.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
avenger85 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 571
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Ostrzeżeń:
 10/3/5
Wysłany: 05-10-2008, 22:29   

konikks napisał/a:


oj masz 1,8 więc chyba silniczek odpada....


a to niby czemu ? w 1.8 jak i w 2.0 zamiast silniczka jest zastosowany elektrozawór którego zasada działania jest bardzo podobna zresztą zawór ten też się potrafi zacinać..

qbba proponuje zapoznać się z tymi linkami bo są spore szanse że to właśnie jest źródłem problemu
http://forum.tempra.org/t...ghlight=#119932

http://www.fiatcoupe.pl/serwis/porady/porady1.htm
_________________
Fiat Tipo 2.0 8V
  
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-10-2008, 21:18   

avenger85 napisał/a:
a to niby czemu ? w 1.8 jak i w 2.0 zamiast silniczka jest zastosowany elektrozawór


właśnie w tym sensie że nie silniczek tylko zawór... mam 1,6 więc na elektrozaworach się nie znam ;D
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Qbba 



Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 31
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-10-2008, 11:59   

GrzesiekK. napisał/a:
Qbba, TPS był sprawdzany??

Był sprawdzany, jak i CPW i reszta czujników. Z tego co widzę nie pozostaje mi nic innego jak szukać uszkodzonego kabla w wiązce do sterownika, innej możliwości awarii nie widzę. Zresztą trzy warsztaty sobie nie poradziły, więc życzcie mi powodzenia i dzięki za porady. 8)
_________________
________Tipo 1.8 GT _________
     assistance   Moneta
 
 
aro 



Wiek: 36
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 123
Skąd: Gorzyczki
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-12-2008, 16:39   

Dałeś radu uporac się z usterką?
_________________
Lancia Dedra 1.6 - w przyszłości również Lancia:)
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-12-2008, 17:42   

aro, wiedże że odgrzebujesz stare posty z podobnymi usterkami
jeśli też masz wszystko sprawdzone i masz problemy z obrotami to zagłęb się w ten temat http://forum.tempra.org/t...m?highlight=cpp
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load