|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Gaśnie i nie trzyma obrotów na benzynie |
Autor |
Wiadomość |
pacopablo
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 47 Skąd: Wola
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-03-2009, 20:39
|
|
|
co do tej dolnej śrubki to nie mogłem jej zlokalizować gdyż wcześniej nie widziałem tych zdjęć jak ona wygląda czujnik reagował na kręcenie jak kręciłem w prawo to wartosć się zwiększała powyżej 2V natomiast za bardzo w lewo też się zwiększała powyżej 2V tak na środku oscylowało od 1.95-1.98 |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-03-2009, 17:20
|
|
|
napisz mi czy CPP trzym się u Ciebie na normalnych śrubkach lub imbusach czy były to imbusy przykryte takimi plastikowymi czepkami ?
jeśli czepków nie było to ktoś już to przed toba ruszał :/
najgoprzej jeśli ruszył tą dolną śrubkę, bo ona jest ustawiana fabrycznie, ale ja moją ustawiłem tak jak jest na tej fotce i udało się wyregulowac CPP |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
pacopablo
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 47 Skąd: Wola
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-03-2009, 12:53
|
|
|
tych zaślepek nie było a czujnik przykręcony jest śrubkami na torx |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2009, 15:40
|
|
|
czyli przynajmniej raz ktoś tam grzebał, mój CPP wisi na normalnych śrubach na płaski srubokręt bo porzedni właściciel ostro przy tym majstrował :/ |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
pacopablo
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 47 Skąd: Wola
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-03-2009, 11:37
|
|
|
jakieś dwa tygodnie temu wymieniałem pasek rozrządu i rolkę napinającą przy wymianie mechanik stwierdził że napinacz był strasznie w.....ny od tego czasu nie mam żadnych problemów z nie trzymaniem obrotów na benzynie auto jeździ wszystkie wszystkie problemy opisywane w tym poście zniknęły tylko teraz nie wiem czy ma to związek z wymianą rozrządu czy może ma to związek z pogodą jest dużo cieplej niż wtedy kiedy występowały moje problemy |
|
|
|
|
zdrapekk
witamy nowego
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 1 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-03-2009, 12:40
|
|
|
Miałem podobny problem.
Objawy:
- nie chodzi płynnie na benzynie
- przerywał
- nie chiał odpalić (w moim przypadku przy temp. 6-8 st. celcjusza) przy niższej i wyzszej temp. odpalał bez problemów nawet do -25
- objaw były podobne jak do uszkodzonej kopułki zapłonowej
jednak działo się tak wyłącznie na benzynie na LPG śmigał ładnie,
Byłem sprawdzić jakie błędy ma komp, okazało się że albo jest to moduł zapłonowy albo sonda lambda, wymieniłem jedno i drugie i kurcze znowu nic, chodzi jak chodził, potem wymieniłem całą podstawę wtrysku, sprawdziłem wszystkie czujniki, można było się pociąć,
jeździłem wszędzie, przeanalizowałem wszystko i zostało mi tylko wymienić kompa, wymieniłem i nareszcie jeździ na benzynie. A jeszcze jako ciekawostkę słyszałem że kompy po przeróbkach czy po naprawach są mniej podatne na takie zmiany. Ja kupiłem kompa do Tipo 1.4 a mam silnik 1.6
Jeśli ma ktoś jakieś pytania, piszcie |
|
|
|
|
loki1985
Wiek: 39 Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 26 Skąd: Minsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-03-2009, 21:28
|
|
|
Nilka napisał/a: | bylam z obrotami u elektryka i na gazie i na benzynie to samo, byl wymieniany silniczek krokowy i wszystko co mozliwe.
okazalo sie ze komputer jest do d.... podobno kosztuje ok 80 zł dzis jade po nowy komputer jesli bedzie 3mal normalne obroty dam znac;) | Widze ze Nilka ma ten sam problem co ja mialem Ale jak narazie po pomajstrowaniu przy CPP (jak podpowiedzial Ubek) obroty spadly ale za to na Pb nie chce trzymac obrotow a na LPG sa troszke za niskie...To jest napewno przepustnica,to juz wiem.Ale narazie niech chodzi nawet jak sa zbyt male bo to lepsze niz obroty ok 3tys...
** Dodano: 29-03-2009, 22:31 **
pacopablo napisał/a: | jakieś dwa tygodnie temu wymieniałem pasek rozrządu i rolkę napinającą przy wymianie mechanik stwierdził że napinacz był strasznie w.....ny od tego czasu nie mam żadnych problemów z nie trzymaniem obrotów na benzynie auto jeździ wszystkie wszystkie problemy opisywane w tym poście zniknęły tylko teraz nie wiem czy ma to związek z wymianą rozrządu czy może ma to związek z pogodą jest dużo cieplej niż wtedy kiedy występowały moje problemy | Rozrzad nie ma nic do tego,bo ja rowniez wymienialem niedawno i bylo to samo...U mnie bylo tak ze na zimnym siln iku bylo ok a jak sie rozgrzal to mialem na ulicy wielu gapiow,az wstyd:( |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-03-2009, 21:33
|
|
|
loki1985, na forum jest dość dokładny opis regulacj CPP, może tym warto się zainteresować |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|