Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem. nie ma iskry...
Autor Wiadomość
mnemoniq 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Przemyśl/Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-02-2009, 18:12   Problem. nie ma iskry...

Witam,
Niestety nie udalo mi sie znalezc nic na forum co by mi pomoglo, wiec pisze... Jesli ktos moglby pomoc, bo juz sam nie bardzo wiem co mam robic...

Od poczatku:
tipo 1.4 94r gaźnik z LPG
Zapalil, przejechal ze 300metrow i zaczal tracic moc. za jakims 3 razem juz jej nie odzyskal i zgasl - wszystko w ciagu paru sekund sie stalo...

sprawdzilem swiece - nie sa zalane i nie daja iskry - sa nowe (maja jakies 2 miesiace, kable tez - jedne i drugie dedykowane do LPG)
Sprawdzilem cewke - zasilanie ma ok, wymienilem tez na druga ale nie pomaga...

Znajomy podpowiedzial ze to objawy padnietego modulu zaplonowego. sprawdzalem jego zasilanie - nie wiem czy nie ma jakiegos zwarcia bo wyglada to tak: wtyczka zenska od strony instalacji auta - 2 kabeli, obydwa z pradem, miernik wskazuje ze sa gdzies ze soba zwarte. wtyczka meska od strony modulu (modul jest przy aparacie) - 2 kabeli, nie zwarte, oba z plusem z akumulatora daja napiecie ok. 12.4V. Czy tak ma byc? niestety sie nie znam absolutnie na stronie elektrycznej :(

W oczy tez rzuca sie przewod (cisnienia?) dochodzacy z gaznika do aparatu - od strony aparatu jest zamontowany dosc luzno. moze jakies spadki cisnienia?

Moze ktos z Was cos pomoc?? pewnie kupie modul, chyba ze ktos z Was zasugeruje inaczej, moze cos jeszcze ominalem, i powinienem sprawdzic... POMOCY :)

postaram sie jeszcze wrzucic jakies zdjecie jak to wyglada, jak tylko dam rade.

Z gory wszystkim dziekuje.

Maciek
  
 
 skype
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-02-2009, 18:55   

Witam jesli wogule nie odpala to sprawdz jeszcze CPW znajduje sie na dole od strony rozrzadu moze zabrudzil sie albo przyszla na niego pora moze tez byc ze juz jest na wykonczeniu i tez cyrki robi ewentualnie ten modol
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Psotnik 



Wiek: 42
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 451
Skąd: Eindhoven Holland
Województwo: Other
Wysłany: 23-02-2009, 18:59   

Maciek sprawdz moze uklad zasilania paliwem.Moze to wcale nie jest przyczyna elektryki.
_________________
Life To Ride

Gość wisisz mi piwo!
     assistance
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 23-02-2009, 19:15   

Psotnik napisał/a:
Maciek sprawdz moze uklad zasilania paliwem.Moze to wcale nie jest przyczyna elektryki.

Psotnik, czytaj uwaznie, kolega napisał wyraznie ze niema iskry.
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-02-2009, 22:11   

MARIOVIRUS napisał/a:
Witam jesli wogule nie odpala to sprawdz jeszcze CPW znajduje sie na dole od strony rozrzadu
tak tylko małe ale kolega napisał
mnemoniq napisał/a:
tipo 1.4 94r gaźnik z LPG
jak gaźnik to nie CPW. mnemoniq, A sprawdzałeś kopułkę i palec rozdzielacza? Druga rzecz to jest w gaźnikach jeszcze coś takiego jak moduł cut-off który odcina paliwo i iskrę przy hamowaniu silnikiem, może wartowało by mu się przyjrzeć.
mnemoniq napisał/a:
Znajomy podpowiedzial ze to objawy padnietego modulu zaplonowego. sprawdzalem jego zasilanie
co rozumiesz przez moduł zapłonu? na aparacie jest moduł wzmocnienia to sprawdzałeś? Modułem zapłonu potocznie nazywa się digiplex a ten z koleji występuje w 1.6 z gaźnikiem i w wersjach z wtryskiem. 1.4 gaźnik z 94r. o ile mi dobrze wiadomo nie posiadał takiego wynalazku jak digiplex :D
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
mnemoniq 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Przemyśl/Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-02-2009, 08:48   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
na aparacie jest moduł wzmocnienia to sprawdzałeś?


tak, to to mialem na mysli, wiem ze to nie digiplex, ale po poszukiwaniach doszedlem do wniosku ze to rowniez jest modul zaplonu.

CPW chyba tam tez nie ma. zaraz jade po drugi aparat - z kopulka i tym modulem. kopulka jest w stanie kiepskim wiec nawet jesli to nie ona to powoduje to jej podmiana na pewno sie przyda. palec wyglada na sprawny no ale poleci juz hurtem :) zobaczymy co z tego bedzie...
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-02-2009, 11:14   

mnemoniq napisał/a:
ze to rowniez jest modul zaplonu
skąd taki wniosek? moduł wzmocnienia zapewnia ci cytuje: "stałą wartość energii wyładowania iskrowego, niezależnie od prędkości obrotowej wałka aparatu zapłonowego (a więc silnika), napięcia akumulatora oraz impedancji cewki". Nie steruje zapłonem, tym się zajmuje siłownik regulatora podciśnieniowego w zależności od prędkości obrotowej silnika. Zobacz jeszcze na moduł cut-off w/g. schematu z modułu wzmocnienia do modułu cut-off idą dwa kable zielony i czerwony potem do złączki i od tego miejsca mają kolor brązowo/biały i pomarańczowy wchodzą na pin 2. Cut-off jest w lewym przednim nadkolu na samym jego początku zaraz obok reflektora (nie duża czarna skrzyneczka plastikowa z szeroką wtyczką, przykręcona do nadwozia). Kabel błękitny i czarny to kable czujnika indukcyjnego w aparacie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
mnemoniq 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Przemyśl/Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-02-2009, 17:08   

JAM_BELFEGOR, wlasnie przeczytalem, co napisales i nie wiem czy mam to teraz sprawdzac...
padlem ofiara swojej wlasnej glupoty, nie wiem czemu tego wczesniej nie sprawdzilem, wydawalo mi sie ze jesli slychac rozrusznik tak jak to bylo wczesniej kiedy wszystko dzialalo to jest ok od tamtej strony.... ale jednak nie moge powiedziec ze 'kreci' bo doslownie PALEC ROZDZIELACZA SIE NIE KRECI;/ nie mam pojecia czemu :sciana: ani na starym aparacie, ani na tym ktory dzis zalozylem...

pomocy, jestem z reka w nocniku... jak to w ogole mozliwe??

po dalszym sprawdzaniu, przy zapalaniu:
- zebatka od strony silnika (wspolpracujaca z zebnikiem na aparacie) sie nie kreci.
- wal (ten widoczny przez wlew oleju) sie nie kreci
- korbowod sie kreci i tloki chodza

jutro zdejme obudowe paska rozrzadu, bo niestety jestem uzalezniony od swiatla slonecznego, ale przewiduje najgorsze...
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-02-2009, 20:37   

mnemoniq napisał/a:
ale przewiduje najgorsze...
No sprawdź w takim wypadku rzeczywiście pasek. Właściwie to na 99,9% jest pasek, skoro wałek rozrządu się nie kreci oraz wałek pośredni stoi w miejscu czyli dokładnie to co jest napędzane prze pasek rozrządu :( Tu masz manual jak samemu założyć pasek rozrządu http://forum.tempra.org/d...detail&df_id=22 Jest spora szansa ze nic się z silnikiem nie stało, będąc kiedyś w ASO Fiata i rozmawiając na temat rozrządu z majstrem powiedział mi że te silniki a mianowicie 1.4 z T/T są silnikami bez kolizyjnymi czyli jak spadnie ci pasek to nie rozwali zaworów lub innych elementów. Po zalodzeniu poprawnie paska powinno być ok.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-02-2009, 22:59   

mnemoniq, tu nie ma co sprawdzac, rozrzad do roboty....moze Ci sie zeby skonczyly na pasku, a moze calkiem sie zerwal, do sprawdzenia...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
MGSH 


Wiek: 44
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Brzeg Dolny
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-02-2009, 23:19   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
mnemoniq napisał/a:
ale przewiduje najgorsze...
No sprawdź w takim wypadku rzeczywiście pasek. Właściwie to na 99,9% jest pasek, skoro wałek rozrządu się nie kreci oraz wałek pośredni stoi w miejscu czyli dokładnie to co jest napędzane prze pasek rozrządu :( Tu masz manual jak samemu założyć pasek rozrządu http://forum.tempra.org/d...detail&df_id=22 Jest spora szansa ze nic się z silnikiem nie stało, będąc kiedyś w ASO Fiata i rozmawiając na temat rozrządu z majstrem powiedział mi że te silniki a mianowicie 1.4 z T/T są silnikami bez kolizyjnymi czyli jak spadnie ci pasek to nie rozwali zaworów lub innych elementów. Po zalodzeniu poprawnie paska powinno być ok.
Mi ostatnio strzelił napinacz paska rozrządu - pasek zleciał, tipek zgasł etc... eeech, zgroza...
Mechanior założył nowy pasek + napinacz, ustawił i voila, fura chodzi :uklony:

mnemoniq, głowa do góry. Mnie to kosztowało 130zł + koszty holowania skodą favorit ;)
_________________
Było => Tipo 1,4 ie + LPG Shrocik
Było => Lanos 1,6 16v + LPG Lanborghini
Jest => Xsara Picasso 1,6HDI Ogórek & Peugot 206 1,4 8v Bąbelek
  
 
mnemoniq 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Przemyśl/Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2009, 09:23   

Panowie, podniesliscie mnie na duchu troche:) caly zwarty i gotowy ide na dol to sprawdzic :)
Do napisania! :)

** Dodano: 25-02-2009, 10:35 **
Ok. pasek sie urwal. rolka napinacza wyglada na zupelnie sprawna, a po pasku widac ze po prostu odechcialo mu sie pracy.

JAM_BELFEGOR, Ty jestes z Krakowa, ile moze kosztowac zrobienie tego? bo raczej sam nie dam z tym rady pod blokiem :( Bylem u mechanika ktory jest zaraz kolo mnie i krzyknal za zalozenie paska+pasek 100zl ;/ do tego powiedzial ze jeszcze trzeba posprawdzac i rolke wymienic (nie wiem? koniecznie rolke trzeba wymieniac?) i zrobil mi z tego 250zl oczywiscie jesli nic sie nie pogielo. czy to nie rozboj w bialy dzien taka suma?? wiesz moze jak to zrobic mniejszym nakladem kosztow??
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2009, 11:06   

mnemoniq, poszukam ci faktury, ja pasek robiłem w ASO (2-3miesiece) temu z tej racji ze wiele warsztatów źle to robi z prostej przyczyny, nie mają lub nie się nie chce zakładać wagi przy napinaniu paska i koniec końców pasek jest napięty "na oko" a skoro mam już zapłacić to wole żeby był napinany zgodnie ze specyfikacją (gdyby to robił sam to zastosował bym się do zasady pół obrotu paska). Pasek wymieniłem profilaktycznie po 100.000 i wymienia się komplet. Możesz przyoszczędzić na rolce tylko znowu ci tym razem rolka strzeli i zabulisz jeszcze raz za zakładanie, to się mija z celem.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 25-02-2009, 11:11   

mnemoniq, powiem Ci tylko tyle że rolka też jest do wymiany,mimo że wygląda dobrze.Skoro padł pasek to już miał swoje nakręcone,więc i rolka również.
Kupowałem niedawno i płaciłem 33 zł za rolkę i jakieś 40 zł za pasek,więc nie są to jakieś duże sumy.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
mnemoniq 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Przemyśl/Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2009, 11:14   

rozumiem, tylko zastanawiam sie czy dam sobie z tym samemu rade... nigdy tego nie robilem...
poza tym moglby mi ktos podeslac na maila te instrukcje wymiany bo mam ograniczenia na forum z racji niedawno zalozonego konta i nie moge sciagnac :( mnemoniq @ tlen.pl
  
 
 skype
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-02-2009, 11:17   

mnemoniq, zaraz Ci wysle
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-02-2009, 16:15   

mnemoniq, przyjedz do mnie, zrobie Ci to za darmo....tylko daleko troszke masz....
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
mnemoniq 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Przemyśl/Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2009, 17:07   

Niestety, bylem z tym u mechanika, nie da sie zrobic bez remontu silnika... nie oplaca mi sie juz tego robic, no chyba ze znacie jakies tanie alternatywy... ktos ma jakies pomysly? czyje sie jakby mi piec zdechl
  
 
 skype
 
MGSH 


Wiek: 44
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Brzeg Dolny
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-02-2009, 17:50   

Od siebie mogę dodać, że w moim przypadku trzech mechaników stwierdziło remont silnika. Jeden nawet się babrał w "szukanie zaworów" śrubokrętem itp.
Czwarty dopuścił opcję, "że w sumie może się nic nie stało". Ale na remont byłem już przyszykowany.

Szkoda, że paska nie masz. Kupno nowego ryzykowne.... :(
_________________
Było => Tipo 1,4 ie + LPG Shrocik
Było => Lanos 1,6 16v + LPG Lanborghini
Jest => Xsara Picasso 1,6HDI Ogórek & Peugot 206 1,4 8v Bąbelek
  
 
mnemoniq 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Przemyśl/Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2009, 17:55   

MGSH, paska rozrzadu? ale jakiego? nowego czy starego?

poza tym jak to mozliwe ze gosc jak krecil za klucz korbowodem to mil opor (ze niby od zaworow na wale) a jak ja wczesniej probowalem odpalac to rozrusznik krecil bez problemow korbowodem i tloki chodzily gora-dol?? :?:
  
 
 skype
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 25-02-2009, 18:00   

mnemoniq, kolego nie od zaworów a od sprężonego powietrza które zamknięte i komorze spalania nie ma gdzie się wydostać
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
MGSH 


Wiek: 44
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Brzeg Dolny
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-02-2009, 19:27   

mnemoniq napisał/a:
MGSH, paska rozrzadu? ale jakiego? nowego czy starego?
Rozrządu. Jakbyś miał to można by było założyć, ustawić i coś popróbować :(
_________________
Było => Tipo 1,4 ie + LPG Shrocik
Było => Lanos 1,6 16v + LPG Lanborghini
Jest => Xsara Picasso 1,6HDI Ogórek & Peugot 206 1,4 8v Bąbelek
  
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 25-02-2009, 19:39   

MGSH, kolega ma już sprawę naświetloną na gg i robił chyba nie będzie
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-02-2009, 20:02   

mnemoniq napisał/a:
Niestety, bylem z tym u mechanika, nie da się zrobić bez remontu silnika...
a po czym to stwierdził? robił w ogóle coś? czy tak sobie powiedział? Znalazłem fakturkę w ASO oryginalny pasek 50zł rolka 60zł wymiana 100zł. Jeśli mechanik nie zabrał się do jakiejkolwiek diagnozy i tylko tak sobie za przeproszeniem pier...li co dość często się zdarza, to bym podarował sobie dalszą rozmowę z nim. Ogólnie przydało by się założyć jakikolwiek pasek i zakręcić układem i obejrzeć jak wygląda sprawa czy nic nie stuka czy nic nie haczy, potem zrobić kompresje czy zawory w ogóle się domykają. To pikuś bo to wszystko jest do zrobienia, nawet manometr do pomiaru kompresji mogę pożyczyć, tylko przydał by się jakiś pasek nawet stary. Gdyby jednak się okazało ze silnik kaplica, poszastają dwie opcje kupić drugi silnik (tu proponuje porozmawiać z kolegą Młody'm) lub złomować autko tudzież na części i złomować resztę.

** Dodano: 25-02-2009, 20:06 **
Kup nowy pasek, 40-50zł to nie tragedia, jesli nie do tego silnika to założysz do nowego, a gdybyś postanowił zezłomować auto to wystawisz na forum pasek do sprzedania z 20% rabatem :lalala: i go sprzedasz. W najgorszym wypadku stracisz dwa piwa :badgrin:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
mnemoniq 


Wiek: 39
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Przemyśl/Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2009, 08:09   

JAM_BELFEGOR, dzieki za pomoc i opisanie problemu - moj blad ze nie wyrazilem sie jasno:

Niestety, bylem z tym u mechanika, nie da sie zrobic bez remontu silnika...

przez to mialem na mysli ze robil przy tym, kupilem juz pasek i rolke, rozebral przy mnie obudowe rozrzadu, niestety glowny wal haczy. zaczal juz ustawiac rozrzad do zalozenia paska ale wtedy to wyszlo. i tak ze mnie zdarl 80zl

nie wiem czy tloki sa cale ale tak czy inaczej nie chce juz wkladac w niego pieniedzy bo i tak pozarl ich cala mase w ciagu czasu jaki go mam, tj ostatniego pol roku.

a z tym zlomowaniem i oddawaniem na czesci mozecie cos poradzic? znacie kogos?
  
  
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load