|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
PROBLEM Z TEMPRĄ 2.0 C.D. |
Autor |
Wiadomość |
Djmatisss
Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 38 Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-08-2007, 07:36 PROBLEM Z TEMPRĄ 2.0 C.D.
|
|
|
Słuchajcie wymontowałem pompę paliwową... Aby sprawdzić czy działa bo na paliwie mi autko nie chodzi... pompka działa ale przy okazji zabaczyłem ile syfu jest w zbiorniku u jakie mam paliwo... To jakies rozpuszczalniki plastikowy kubek mi się roztopił...
Po wyczyszczeniu koszyczkaa i odpaleniu auto zapala na benzynie... tylko ze jesli tylko spuszcze noge z pedału gazu to gaśnie... Może wtryski?? hmmm... Kolejnym problemem jest to że zauważyłem że autko na gazie chodzi nie równomiernie... więc może jednak to wtryski?? raz obrotki ładne poniżej 1000 a później powyżej... silniczek krokowy mam wymieniony więc to nie to... Przewody masowe popoprawiałem ale nadal widze jak deska DGT mi lekko migocze na wolnych obrotach... Po mału zaczynam tracić cierpliwość do tego autka. Coraz więcej części w nim powymieniałem a nadal chodzi tak samo. ehhh |
|
|
|
|
lotarr
Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2005 Posty: 79 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-03-2008, 11:23
|
|
|
silniczek krokowy w 2,0? gdzie on jest? |
_________________ tempra 2,0 ie cat sw '91r. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 13-03-2008, 12:30
|
|
|
Na gazie wtryski już nie chodzą, więc jeśli Ci pływa na obrotach to możliwe, że coś z silniczkiem krokowym jednak.
Kupiłeś nowy?
Djmatisss napisał/a: | Przewody masowe popoprawiałem ale nadal widze jak deska DGT mi lekko migocze na wolnych obrotach. |
Alternator podaje odpowiedni prąd (wystarczający, aby łądować bateryjkę oraz sprostać zapotrzebowanim urządzeń w aucie) dopiero od pewnych obrotów. Mi jak w Temprze obroty spadną powiedzmy do 800 rpm to widzę lekkie przygaśnięcie światełek, dopiero jak lekko wdepnę to widać jak (najlepiej to widać po światłach) światła rozjaśniają się trochę.
Możliwe, że gdy skaczą Ci obroty to poprostu alternator w pewnych momentach chodzi zbyt wolno, aby dać wystarczającą ilość prądu. Aku ma około 12,2-12,5V, zaś alternator daje większe napięcie rzędu 13,5V. Stąd wahania, jak altek za wolno kręci to napięcie spada do napięcia jakie daje akumulator, jak altek się kręci wystarczająco szybko, to napięcie rośnie. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 17-03-2008, 07:45
|
|
|
W 2.0 niema silniczka krokowego jest elektrozawór wolnych obrotów ale jak autko jest rozgrzane to mozna go odłączyć i nie powinno zgasnąć. Może go zalewać na wolnych obrotach i dlatego gaśnie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|