Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z rannym odpalaniem
Autor Wiadomość
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-02-2009, 12:20   Problemy z rannym odpalaniem

Witam.

mam taki problem w moim nowym tipo 1.4 i.e. (wtrysk). Gdy odpalam go po nocy na benzynie to kreci kreci i dopiero odpali jak wdusze gaz i zaraz jak go puszcze to obroty spadaja i gasnie (musze miec gaz lekko wcisniety by sie rozgrzal i trzymal obroty). Gdy juz sie nagrzeje po jakims tam czasie to wszystko jest ok. Bylem u mechanika ale mi mowi ze to moze byc uszkodzony regulator obrotow, mial mi to wczoraj zrobic i nie zrobil a obawiam sie ze wymieni mi pol samochodu zanim dojdzie do tego co sie stalo.
Gasnie mi takze na gazie ale tylko w sytuacji gdy np zblizam sie do skrzyzowania i wduszam sprzeglo i hamuje albo jade np 90 i redukuje bieg i hamuje do 6 to tak samo.

Co mam zrobic ? chcialbym to zrobic sam w miare moich mozliwsci, zielony az tak nie jestem chociaz to moje pierwsze wlasne auto.

P.S widze ze tu jest wiele podobnych tematow ale jednak nie umiem odnalezc odpowiedzi na moj problem. Takze jakby ktos jakies linki wyslal do podobnych tematow, sposobow naprawy itp to bylbym zadowolny.
_________________
A4
  
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-02-2009, 16:28   

Jeżeli chodzi o problem z nie trzymaniem obrotów na zimnym silniku to uszkodzony może być czujnik temperatury w kolektorze ssącym, więcej informacji poszukaj na forum.

Co do gaśnięcia na Lpg to gaz nie lubi jak mu powietrze dmuchane jest w dolot, można odwrócić rurę doprowadzającą powietrze do filtra w bok, żeby nie była równoległe do kierunku jazdy lub kłania się regulacja gazu.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-02-2009, 17:51   

do walniętego czujnika, dołożyłbym jesze uszkodzony regulator przepustnicy na początek
gaz proponuję podregulować, romano ma racje z tym dmuchaniem, ale jak jest dobrze wyregulowany to nic go nie ruszy - ja mam stożek z dmuchem prosto z wlotu i ani sekundy mi obroty nie zafalują
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-02-2009, 18:35   

Witajcie, zanim mi odpowiedzieliscie poszukalem sobie na temat tego niebieskiego czujnika. Zlokalizowalem go. Jak poznac ze jest popsuty ? dam rade sam wymienic ?
W ogole kiedys w polowce mielismy podobnie, urwany byl kabel od czujnika temp silnika i wskazywla -42 stopnie i przez to caly czas mial wysokie obroty i duzo palil a jak sie go zlutowalo to jak reka odjal ale to taka dygresja.

Co do lpg. To rura do filtra powietrza jest ucieta. Mechanik powiedzial ze tak sie robi bo mniej pali gazu. W koncu jak ta rura ma byc ? Dzisiaj mi krecil tymi srubkami od gazu ale cos mu nie szlo. On sie upiera ze to gasniecie na zimnym i na gazie to wina regulatora obrotu (jak on to nazwal: elektromagnes czy cos takiego). Zaraz niedaleko tego jest ciegno gazu i ono odbija o taka sprezynke i wlasnie o to mu chodzi.
_________________
A4
  
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-02-2009, 18:53   

kaliburza napisał/a:
Witajcie, zanim mi odpowiedzieliscie poszukalem sobie na temat tego niebieskiego czujnika. Zlokalizowalem go. Jak poznac ze jest popsuty

Możesz zmierzyć miernikiem jego oporność - przy 20*C: od 2000 ohm do 4500ohm; przy 90*C: 100-300 ohm
Jeżeli jest zepsuty mogą być kłopoty z rozruchem zimnego silnika...
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-02-2009, 18:58   

tylko skad wziac omomierz bo w domu go nie posiadam.

Moze ktos sie wypowiedziec na temat tego lpg ?
_________________
A4
  
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-02-2009, 19:38   

kaliburza napisał/a:
tylko skad wziac omomierz bo w domu go nie posiadam.

15zł w byle tesco lub obi, a ok 10zł na allegro

kaliburza napisał/a:
Co do lpg. To rura do filtra powietrza jest ucieta. Mechanik powiedzial ze tak sie robi bo mniej pali gazu

zeby mniej palil powinna być wywalona ta rura która łączy filtr powietrza z kolektorem wydechowym, zaś ta która ma zaciągać zimne powietrze powinna być na swoim miejscu

kaliburza napisał/a:
Zaraz niedaleko tego jest ciegno gazu i ono odbija o taka sprezynke i wlasnie o to mu chodzi.

z tyłu za krzywką gazu jest regulator obrotów niesłusznie potocznie zwany silniczkiem krokowym - on powinien dodać troszkę gazu gdy silnik jest zimny żeby nie gasł, ale jeśli będzie uszkodzony niebieski czujnik to komp nie wyślę sygnału do silniczka żeby dodał gazu - dlatego w pierwszej kolejności sprawdź właśnie czujnik - jego wymiana to tylko wykręcenie i wkręcenie nowego (może troszkę płynu chłodniczego wypłynąć)
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-02-2009, 19:58   

Moj kolega wlasnie mi mowi ze jemu na gazie robilo tak samo i powiedzial ze to powietrze jakies wlatuje i dlatego gasnie. Jutro mi to zrobi.Mam nadzieje ze pomoze.

Co do tego regulatora to mechanik mowi ze ta sprezynka nie odbija (tzn nie dociska gazu ) na zimnym silniku i trzeba to wymienic a to moze faktycznie byc wina tego czujnika, tak jak mowisz. Drugi kolega ma miernik, tylko nie wie do jakiej rezystancji ale zmierzymy to.

** Dodano: 07-02-2009, 20:23 **
zrobie jutro foto pod maska i mi powiecie czy mam dobrze z tymi rurami :) .

** Dodano: 07-02-2009, 21:42 **
Zrobilem fotki pod maska:

Silnik: widac ta rure odcieta, powiedzcie czy tak ma byc itp.









regulator gazu: tam mi dzisiaj krecil zeby gaz wyregulowac. Tymi dwoma srubkami.






regulator oborotow silnika: podobno to zle funkcjonuje (tam gdzie ta gumka a w niej sprezyna)





Na koniec o ile dobrze znalazlem to czujnik temp silnika (widac kawalek niebieskiego)




Poradzcie mi cos, co o tym sadzicie i w ogole.
Z gory bardzo dziekuje.
_________________
A4
  
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-02-2009, 22:09   

rury masz odwrotnie, ta z tyłu wywal i zaślep wejście do obudowy filtra a tą z przodu skieruj tak żeby łapała zimne powietrze - wiekszość osób tu z forum tak ma - musi działać (oczywiście po regulacji LPG

czujnik znalazłeś dobrze - to ten niebieski

a co do regulatora to to jest silniczek elektryczny który kręci się w lewo lub w prawo i wsuwa lub wysutan palec ze sprężynką - sama spęzynka jest bardzo słaba i ma za zadanie tylko delikatnie odbijać czubek tego palca bo w nim jest styk dzięki czemu komputer wie że palec już dotknął krzywki gazu
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-02-2009, 22:14   

Jutro jade do kolegi on mi pomoze.
Co do tego czujnika to czytalem wlasnie ze jesli nie odpala na gazie ani na benzynie gdy zimny silnik to cos moze byc nie tak z zaplonem a nie z czujnikami. Czytalem tez cos o resecie komputera. Jak to zrobic ?
_________________
A4
  
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 08-02-2009, 01:43   

kaliburza napisał/a:
ze to powietrze jakies wlatuje i dlatego gasnie.


lewe... przedmuchy masz, ja miałem tak w maluchu, na przepustnicy luz miałem, gdzieś możesz mieć dziórkę albo luz na jakimś wężyku od gazu/paliwa i łapie lewe, zobacz czy masz dobrą tę gumową uszczelkę między wtryskiem a filtrem powietrza bo ja mam na przykład przeciętą i też mi lekko załapuje lewe i się dusi :/ nie mam czasu wymieniś sr** na to :D da się jeździć

Cytat:
rury masz odwrotnie, ta z tyłu wywal i zaślep wejście do obudowy filtra a tą z przodu skieruj tak żeby łapała zimne powietrze


yyy no może się nie znam ale mi gazownik powiedział że tak powinno być żeby nie brał na pędzie powietrza podczas jazdy bo wtedy gaśnie, a jeśli chodzi o rozruch to nie ma znaczenia bo w całej komorze silnika temp jest taka sama, więc kierunek rurki nie ma tu znaczenia moim zdaniem, a co do tej rurki na dół co idzie to nie powinno jej być ale po co zaślepiać ?? zadusi się ;)

kaliburza napisał/a:
cos o resecie komputera. Jak to zrobic ?


było o tym dużo na forum :szukaj:

Powodzenia ;)


P.S. ewentualnie jeśli jesteś kozakiem możesz zdjąć filtr i jeździć bez niego.... :D ale bedzie opier***ać wahę :D :badgrin: :badgrin: ale z odpalaniem nie będzie problemu haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha
     assistance   Moneta
 
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-02-2009, 08:48   

To w koncu jak te rurki maja byc ?

** Dodano: 08-02-2009, 08:53 **
Mam jeszcze takie pytanie, czy moge wykrecic ten czujnik i np wsadzic go do goracej wody i sprawdzic opornosc czy tylko badac przy silniku ?

** Dodano: 08-02-2009, 11:11 **
bylem u kolegi i mowil ze te rury jak mam to jest dobrze. Mam tylko jechac na regulacje.
_________________
A4
  
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-02-2009, 11:34   

kaliburza napisał/a:
To w koncu jak te rurki maja byc ?

Dżizas, ale mieszacie z tymi rurami :sciana:
yoyo, pisał jak wyżej jak powinny być.
Przy instalacji LPG rura doprowadzająca powietrze znad kolektora wydechowego powinna być odłączona - bo gaz "nie lubi" ciepłego powietrza i najlepiej zaślepić ten otwór tam jest taka klapka (która się otwiera na zimnym silniku coby sobie zasysał stamtąd ciepłe powietrze). A tą rurę co masz urwaną zastąp nową i najlepiej poprowadź ją gdzieś w okolice nadkola (między lampę a nadkole), żeby stamtąd sobie zaciągał zimniejsze powietrze.

kaliburza napisał/a:
bylem u kolegi i mowil ze te rury jak mam to jest dobrze. Mam tylko jechac na regulacje.

To chyba coś Ci źle powiedział, bo tak jak masz teraz ustawione te rury to Ci ciągle zaciąga ciepłe powietrze co nie jest wskazane przy LPG :doubt:

Świstak napisał/a:
a co do tej rurki na dół co idzie to nie powinno jej być ale po co zaślepiać ?? zadusi się ;)


Co się zadusi? Przecież tam jest taka klapka, która powinna zamknąć dopływ powietrza tamtędy kiedy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę. To wg tego co piszesz jak Ci się silnik zagrzeje to Ci się powinien zadusić :badgrin:
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-02-2009, 13:02   

Moze mi ktos powiedziec jak wykrece ten czujnik to gdzie mam przylozyc + a gdzie - ?
_________________
A4
  
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-02-2009, 13:10   

kaliburza napisał/a:
np wsadzic go do goracej wody i sprawdzic opornosc czy tylko badac przy silniku ?

kaliburza napisał/a:
jak wykrece ten czujnik to gdzie mam przylozyc + a gdzie - ?

To co chcesz mierzyć? Oporność czy napięcie? ;>
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
  
     Moneta
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-02-2009, 13:11   

kaliburza, Obojętnie gdzie :) - jeżeli mierzysz opornosć
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-02-2009, 13:27   

hehe jest jeszcze jeden problem. Nie moge go wykrecic. Tak mocno trzyma a dojscie troche kiepskie. Swiecilem sobie lampa i probowalem dotknac te styki dwa co sa w srodku i nic nie wskazywalo.

** Dodano: 08-02-2009, 14:04 **
Psiknalem wd40- po 15 minutach poszedlem odkrecic no i puscil. Wykrecilem go.
Mam na duzym gwinicie. Jest jescze napis made in italy.
Ok za 1 razem zle pomierzylem.
W temperaturze pokojowej mam gdzies 1800 omow a gdy nalalem wrzatku do kieliszka i wrzucilem czujnik to mialem 980 omow. Czyli na to wyglada ze jest sprawny. Gdzie dalej szukac przyczyny ? Moze kable od niego albo cos ?
_________________
A4
  
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-02-2009, 15:12   

kable możesz sprawdzić, poczyścić styki, jest też taka metoda:
weź potencjometr (z jakiegoś starego radia lub czegoś podobnego) ale taki żeby dało się ustawić taką oporność jak w sprawnym czujniku, podepnij pod kable które idą do czujnika ustaw właściwy opór i zobaczysz czy odpali czy nie
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-02-2009, 15:45   

Panowie problem z gasnieciem na zimnym silniuk rozwiazany.
Wiec tak, wykrecilem czujnik, przeczyscilem. Sprawdzilem kable, byly lutowane w dwoch miejscach zaizolowalem na nowo. Podlaczylem do czujnika. Zrobilem reset komputera no i pali na dotyk :) . Lapie obroty od razu i na gazie i benzynie i nie gasnie.
Jedynie czego nie wiem to jak z tym gazem podczas jazdy ale to pewnie kwestia regulacji ktora zrobie niebawem.

Podczas grzebania pod maska zauwazylem jakas niepodlaczona wtyczke (ta w czerwonym kole). Moze mi ktos powiedziec do czego sluzy ?


W ogole co mam zrobic gdy nie dziala mi tylnia wycieraczka ?
Jeszcze jedno pytanie. Jestem sobie sam w stanie wymienic linki od recznego ? Mam garaz ale bez kanalu.
_________________
A4
  
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-02-2009, 17:16   

kaliburza napisał/a:
Jedynie czego nie wiem to jak z tym gazem podczas jazdy ale to pewnie kwestia regulacji ktora zrobie niebawem.

nie daj sobie wmówić, że silnik powinien saciągac ciepłe powietrze z komory silnika - to tylko podwyzsza spalania i zamula silnik - niestety wielu gaziarzy tak robi bo im się łagtwiej reguluje, a nie przejmują się wadami tego rozwiązania
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-02-2009, 11:37   

Dzieki yoyo. Znalazlem dobrego regulatora za 20zl. Ktoregos dnia sie wybiore i juz mysle ze auto bedzie smigac.

Moze mi ktos powiedziec do czego jest to zlacze na fotce, oraz odpowiedziec na pozostale pytania zadane w poprzednim poscie ?

Zostalo mi tylko male rzeczy do zrobienia, np. podlaczenie radia. Narazie nie mam czasu ani pojecia jak to zrobic ale jakby ktos mi wrzucil jakis temat albo instrukcje jak to zrobic krok po kroku to bede wdzieczny.
Mozecie mi powiedziec na jakim gwincie jest antena do tipo M5 czy M6 ?
_________________
A4
  
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 09-02-2009, 13:07   

kaliburza, jeśli się nie mylę to M6.Idź do sklepu i powiedź że do Fiata.
Co do wycieraczki to pasowało by się dostać do silniczka i sprawdzić czy dochodzi prąd.Często winą jest przerwany kabel w gumie która łączy klapę z nadwoziem.
A jeśli chodzi o linki to trudne nie jest,ale do łatwizny też nie można tego zaliczyć.A grzebiąc przy hamulcach trzeba być pewnym tego co się robi.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-02-2009, 17:45   

Dzieki. Widzialem wlasnie ze przy klapie bagaznika byl lutowany kabel bo jest zaizolowany. Bede musial tam zajrzec.

Samochod odpala za 1 razem, ale teraz zdarza mu sie gasnac na benzynie takze (rzadko ale jest) a o gazie nie wspominajac. Najczesciej to jest gdy sie rozpedze np do 60 i wdusze sprzeglo i wolniutko sie kulam i lekko hamujac np do skrzyzowania to wtedy kontrolki sie zapalaja i klops.
Chcialem jechac jutro do regulacji gazu bo mam dobrego ziomka za 20 zl ale gasniecie na benzynie mnie zaniepokoilo, bo moze przyczyna tkwi w czyms innym.

** Dodano: 09-02-2009, 18:48 **
Jeszcze co zauwazylem to, ze silnik sie wolno nagrzewa. Jak samochod jest odpalony i stoi w miejscu to temperatura w miare szybko dochodzi do 90 a jesli jade po drodze (a mrozow ogromnych nie ma) to wiecej niz 60 stopni nie mam.
_________________
A4
  
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2009, 20:39   

kaliburza napisał/a:
Jeszcze co zauwazylem to, ze silnik sie wolno nagrzewa. Jak samochod jest odpalony i stoi w miejscu to temperatura w miare szybko dochodzi do 90 a jesli jade po drodze (a mrozow ogromnych nie ma) to wiecej niz 60 stopni nie mam.

poszukaj tematu pt. wymiana temrostatu, był niedawno w dziale o układzie chłodzenia, koszt 20zł, i max 30 minut roboty
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Kali 


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Kościan/Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-02-2009, 11:08   

Witam ponownie.
Bylem u gazownika. Wyregulowal mi gaz tak jak powinno byc. Z rurami tez powiedzial ze musi byc tak jak mowicie.
Na koniec jednak powiedzial mi, ze i tak musze miec zalozony emulator sondy lambda bo w ogole napiecie jak sprawdzal po dodaniu gazu nie wzrasta, na benzynce bylo ok. W ogole po resecie nie gasl ani na gazie ani na bezynie ale powiedzial mi ze takie cos to tam jest tylko na chwile i trzeba to zrobic porzadnie a wracajac spowrotem to juz gasl na gazie non stop przy redukcji i nawet zdarzylu mu sie z 3 razy na paliwie.

W ogole kupilem sobie wklad do termostatu i zaraz postaram sie to wymienic.
W ogole co o tym sadzicie co on mi powiedzial ?
_________________
A4
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load