Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie do schematu
Autor Wiadomość
Skopek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 149
Skąd: Legnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-06-2009, 20:05   Pytanie do schematu

Witam
Mam takie pytanie: czy wie ktoś może jakie zadanie ma przewód biegnący z cewki do stacyjki na tym schemacie (za co on odpowiada)?
_________________
"każdy, kto kupuje Alfę, jest chyba stuprocentowym, opóźnionym w rozwoju psycholem"
Komputerowa diagnostyka silnika abs airbag ALFA ROMEO LANCIA FIAT
tel. 665-091-921
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:10   

To jest zasilanie cewki.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Skopek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 149
Skąd: Legnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:16   

Raczej nie. Zresztą bardzo to stwierdzenie ogólne. Do cewki dochodzą 4 przewody. Dwa z centralki, jeden wychodzi na obrotomierz no i zostaje mój "X". Przewód ten w moim aucie wychodzi z cewki i po chwili nagle się kończy. Ktoś go uciął i nie mogę znaleźć drugiej połowy tego przewodu. Jest na nim napięcie +12V (w odnośni do masy) więc to nie zasilanie cewki tylko zasilanie z cewki i na schemacie widać, że przewód ten ma iść do stacyjki więc pytam po co? Rozkręciłem stacyjkę i mam tam komplet przewodów i żaden nie jest tego ubarwienia co ten ucięty.
_________________
"każdy, kto kupuje Alfę, jest chyba stuprocentowym, opóźnionym w rozwoju psycholem"
Komputerowa diagnostyka silnika abs airbag ALFA ROMEO LANCIA FIAT
tel. 665-091-921
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:27   



Tutaj masz dokladniejszy schemat.Napecie mozesz miec gdzies lewe z digiplexa albo ktos "mostek indianski" zrobil
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
  
     Moneta
 
 skype
 
Skopek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 149
Skąd: Legnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:28   

Coś mam problem z tym rysunkiem możesz go inaczej podać?
_________________
"każdy, kto kupuje Alfę, jest chyba stuprocentowym, opóźnionym w rozwoju psycholem"
Komputerowa diagnostyka silnika abs airbag ALFA ROMEO LANCIA FIAT
tel. 665-091-921
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:32   

Naprawiony
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Skopek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 149
Skąd: Legnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:34   

Jakiś dziwny ten schemat. Gdzie tu niby jest ten mój przewód?

A już widzę. Dziwnie ta cewka narysowana.

** Dodano: 07-06-2009, 00:39 **
Coś się w ogóle połapać w tym nie mogę. Jeszcze jakbyś miał legendę do tego to byłoby fajnie, bo nagle zrobił się układ jak w nowym dieslu.
_________________
"każdy, kto kupuje Alfę, jest chyba stuprocentowym, opóźnionym w rozwoju psycholem"
Komputerowa diagnostyka silnika abs airbag ALFA ROMEO LANCIA FIAT
tel. 665-091-921
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:44   

Kod:
1.       Włącznik świateł cofania
2.        Reflektor przedni lewy
3.       Reflektor przeciwmgłowy lewy
4.       Czujnik zużycia wkładek ciernych hamulca przedniego lewego
5.       Sygnał dźwiękowy prawy
6.       Sygnał dźwiękowy lewy
7.        Pompka spryskiwacza reflektorów
8.       Pompka   spryskiwaczy   szyb   przedniej i tylnej
9.       Reflektor przedni prawy
10.      Reflektor przeciwmgłowy prawy
11.     Czujnik poziomu cieczy do spryskiwania szyb
12.      Punkt masy (przedni prawy) przedziału silnika
13.     Akumulator
14.      Cewka zapłonowa
15.     Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
16.     Czujnik poziomu cieczy chłodzącej
17.     Złącze przewodów układu wtryskowego przedziału silnika
18.     Złącze wiązki przedniej z przewodami re­flektorów przeciwmgłowych
20.     Złącze masy akumulatora
21.     Punkt masy (przedni lewy) przedziału sil­nika
22.     Świeca zapłonowa
23.     Świeca zapłonowa
24.     Świeca zapłonowa
25.      Świeca zapłonowa
26.     Aparat zapłonowy 26A.   Aparat zapłonowy z indukcyjnym czujni­kiem impulsów
27.     Alternator
28.     Czujnik ciśnienia oleju
29.      Czujnik poziomu oleju w misce olejowej
30.     Złącze do podłączenia elektrycznego sil­nika otwierania dachu
31.     Kierunkowskaz boczny lewy
32.      Czujnik poziomu płynu hamulcowego
33.     Bezpiecznik 20 A elektrycznych podnośni­ków szyb drzwi przednich
34.     Bezpiecznik 25 A elektrycznych podnośni­ków szyb drzwi tylnych
35.     Podłączenie z diodami w samochodach przeznaczonych na eksport
36.     Złączenie wiązki przewodów silnika z wiąz­ką przewodów tablicy rozdzielczej
36A.   Złączenie wiązki przewodów silnika z wiąz­ką przewodów tablicy rozdzielczej
37.     Węzeł rozgałęzienia
38.      Rozrusznik
39.      Silnik wycieraczki szyby przedniej
40.     Wyłącznik świateł przeciwmgłowych
41.      Generator impulsów prędkościomierza
42.     Lusterko zewnętrzne lewe regulowane i og­rzewane elektrycznie (z czujnikiem temperatury zewnętrznej)
43.     Kierunkowskaz boczny prawy
44.     Czujnik podciśnienia do podciśnieniomie-rza (ekonometru)
45.      Lusterko zewnętrzne prawe regulowane i ogrzewane elektrycznie (z czujnikiem temperatury zewnętrznej)
46.     Złącze przewodu lampki kontrolnej ładowa­nia akumulatora
47.     Przerywacz czasowy programatora wycie­raczki szyby przedniej
48.     Bezpiecznik 10 A układu przeciwblokujące-go ABS
49.      Bezpiecznik 20 A spryskiwacza reflektorów
50.      Skrzynka bezpieczników i przekaźników (centralka elektryczna): E2 — przekaźnik         kierunkowskazów i świateł awaryjnych,
E4 — przekaźnik reflektorów przeciwmg­łowych,
E5 — przekaźnik    sygnałów    dźwięko­wych,
E6 — przekaźnik ogrzewania szyby tylnej, E7 — przekaźnik wyłącznika zapłonu, E9 — przekaźnik  czasowy  wycieraczki szyby przedniej,
E10 — przekaźnik tylnych świateł prze­ciwmgłowych,
E11 — przekaźnik świateł mijania, E12 — przekaźnik świateł drogowych, E13 — przekaźnik świateł pozycyjnych, E14 — zespół   sterowania   centralnego blokowania drzwi (zamka centralnego), E1, E3, E8 i E15 przekaźniki zapasowe (nie wykorzystywane)
51.     Zespół elektrycznego sterowania szyb drzwi przednich
52.     Złącze przewodu podgrzewacza kolektora dolotowego i (lub) urządzenia klimatyzacyj­nego
53.     Cyfrowy zestaw wskaźników:
A — lampka sygnalizacji niedostateczne­go poziomu cieczy w spryskiwaczu szyb, B — lampka sygnalizacji niedostateczne­go poziomu cieczy w układzie chłodzenia, C — lampka sygnalizacji niedostateczne­go poziomu oleju w silniku, D — wskaźnik niesprawności przednich świateł pozycyjnych,
E — wskaźnik źle zamkniętych drzwi przednich lewych,
F — wskaźnik źle zamkniętych drzwi tyl­nych lewych,
G — wskaźnik źle zamkniętych drzwi przednich prawych,
H — wskaźnik źle zamkniętych drzwi tyl­nych prawych,
l — wskaźnik źle zamkniętej pokrywy ba­gażnika (lub drzwi tyłu nadwozia), L — wskaźnik    niesprawności    tylnych świateł przeciwmgłowych (lub ich bezpie­cznika),
M — wskaźnik niesprawności tylnych świateł pozycyjnych,
N — wskaźnik niesprawności lewego światła hamowania (lub jego bezpieczni­ka),
O — wskaźnik niesprawności oświetlenia tablicy rejestracyjnej,
P — wskaźnik niesprawności prawego światła hamowania (lub jego bezpiecznika)
54.     Złącze przewodów tablicy rozdzielczej (po stronie lewej)
55.     Złącze przewodów drzwi przednich z wiąz­ką tylną (po stronie lewej)
56.     Złącze przewodów tablicy rozdzielczej z wiązką tylną
57.     Złącze do podłączenia urządzenia przeciw-blokującego ABS
58.      Głośnik przedni lewy
59.      Punkt masy (dodatkowy)
60.     Punkt masy tablicy rozdzielczej (po stronie lewej)
61.     Zespół wyłączników tablicy rozdzielczej: A — regulacja intensywności oświetlenia zestawu wskaźników, B — przycisk przełącznika licznika kilo­metrów okresowego i sumarycznego, C — przycisk zerowania okresowego licz­nika kilometrów,
D — oświetlenie ideogramów zespołu wy­łączników
62.     Wyłącznik zapłonu
63.     Wyłącznik świateł awaryjnych
64.     Zespół przełączników pod kierownicą:
A — wyłącznik tylnego światła przeciw­mgłowego,
B — wyłącznik oświetlenia zewnętrznego, C — lampki oświetlenia, D — włącznik sygnału świetlnego, E — przełącznik kierunkowskazów, F — przełącznik świateł drogowych i mija­nia,
G — przycisk sygnału dźwiękowego, H — przełącznik wycieraczek, l — włącznik spryskiwaczy szyby przed­niej, szyby tylnej i reflektorów, L — wyłącznik ogrzewania szyby tylnej, M — wyłącznik wycieraczki szyby tylnej, N — wyłącznik pracy przerywanej wycie­raczki szyby przedniej
65.      Radioodbiornik
66.     Zestaw wskaźników:
A — lampka sygnalizacji włączenia prze­dnich świateł przeciwmgłowych, B — lampka kontrolna zapięcia pasów bezpieczeństwa,
C — lampka sygnalizacji włączenia kie­runkowskazów,
D — lampka sygnalizacji włączenia świa­teł pozycyjnych,
D1 — oświetlenie zespołu przełączników pod kierownicą,
E — lampka sygnalizacji włączenia świa­teł drogowych,
F — lampka sygnalizacji włączenia ogrze­wania tylnej szyby,
G — lampka sygnalizacji włączenia tyl­nych świateł przeciwmgłowych, H — lampka kontrolna systemu wtrysko-wo-zapłonowego,
J — wskaźnik temperatury cieczy chło­dzącej silnik, J1 — zegar,
K — wskaźnik poziomu paliwa, K1 — komputer pokładowy, L — lampka sygnalizacji nadmiernej tem­peratury oleju w automatycznej skrzynce przekładniowej,
 
.imany nisffoiiunuyyiier uu inuutfll
 
L1 — wyświetlacz wskazujący położenie dźwigni wyboru biegów (tylko automatycz­na skrzynka przekładniowa), M — lampka sygnalizacji włączenia urzą­dzenia rozruchowego, N — lampka kontrolna ładowania akumu­latora,
N1 — pokrętło regulacji intensywności oś­wietlenia zestawu wskaźników, O — lampka kontrolna ciśnienia oleju, P — lampka sygnalizacji włączenia ha­mulca awaryjnego lub niedostatecznego poziomu płynu hamulcowego, Q — lampka kontrolna zużycia wkładek ciernych hamulców przednich, R — lampka sygnalizacji włączenia świa­teł awaryjnych,
S — lampka kontrolna układu przeciwblo-kującego ABS,
V1 — wskaźnik zużycia paliwa (ekono-metr),
W — obrotomierz cyfrowy, Z — licznik kilometrów okresowy i suma­ryczny, Z1 — obrotomierz analogowy
67.     Oświetlenie schowka
68.     Złącze   przewodów  tablicy   rozdzielczej
z wiązką tylną 68A.   Złącze   przewodów  tablicy   rozdzielczej
z wiązką tylną
69.     Złącze przewodów tablicy rozdzielczej (po stronie prawej)
70.     Złącze przewodów tablicy rozdzielczej (po stronie prawej)
71.     Złącze przewodów układu wtryskowego
72.     Ogrzewanie siedziska siedzenia kierowcy
73.     Ogrzewanie oparcia siedzenia kierowcy
74.     Głośnik przedni prawy
75.      Silnik wycieraczki szyby przedniej
76.     Motoreduktor blokady zamka drzwi tylnych lewych oraz lampka kontrolna ich zamknię­cia
77.     Motoreduktor blokady zamka drzwi tylnych prawych oraz lampka kontrolna ich zamk­nięcia
78.     Motoreduktor blokady zamka drzwi przed­nich lewych oraz lampka kontrolna ich zamknięcia
79.     Wyłącznik lampy oświetlenia wnętrza na przednim lewym słupku nadwozia
80.     Zespół elektrycznego sterowania podnoś­ników szyb drzwi bocznych (po stronie kierowcy)
81.     Złącze wiązki przewodów (tylne lewe)
82.     Włącznik sygnalizacji włączenia hamulca awaryjnego
83.     Włącznik świateł hamowania
84.     Sterowanie elektryczne zewnętrznych lus­terek wstecznych
85.      Lampa przednia oświetlenia wnętrza
86.      Lampa oświetlenia bagażnika
87.     Zapalniczka
88.      Silnik podnośnika szyby drzwi przednich prawych
89.     Motoreduktor blokady zamka drzwi przed­nich prawych oraz lampka kontrolna ich zamknięcia
90.     Wyłącznik lampy oświetlenia wnętrza na przednim prawym słupku nadwozia
91. Zespół elektrycznego sterowania podnoś­nika szyby drzwi przednich prawych
92.     Złącze wiązki przewodów (tylne prawe)
93.      Silnik wycieraczki szyby tylnej
94.     Lampa zespolona tylna lewa
95.     Złącze masy tylne lewe
96.     Włącznik lampki kontrolnej zamknięcia drzwi tyłu nadwozia
97.     Włącznik oświetlenia wnętrza bagażnika
98.     Wyłącznik czasowy oświetlenia wnętrza oraz wyłącznika zapłonu
99.     Lampa prawa oświetlenia tablicy rejestra­cyjnej
100. Lampa lewa oświetlenia tablicy rejestracyj­nej
101.   Lampa tylna środkowa oświetlenia wnętrza 101 A. Lampa tylna środkowa oświetlenia wnętrza z odbiornikiem zdalnego sterowania cent­ralnego blokowania drzwi (zamka central­nego)
102.    Motoreduktor blokady zamka pokrywy ba­gażnika
103.   Złącze przewodów tablicy rozdzielczej z wiązką tylną
104.    Lampa zespolona tylna prawa
105.    Ogrzewanie tylnej szyby
106.   Złącze masy tylne prawe
107.    Elektryczna pompa paliwa 107A. Czujnik poziomu paliwa
108.    Przekaźnik podgrzewacza kolektora dolo­towego
109. Bezpiecznik obwodu podgrzewacza kolek­tora dolotowego
110.    Rezystor grzejny podgrzewacza kolektora dolotowego
111.   Czujnik położenia przepustnicy
112.   Zawór elektromagnetyczny odcinania do­pływu paliwa
113.   Włącznik sygnalizacji włączenia urządze­nia rozruchowego
114.    Elektroniczny moduł sterowania zapłonu Digiplex
115.   Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego układu zapłonowego Digi-plex
116.   Złącze diagnostyczne elektronicznego uk­ładu zapłonowego Digiplex
117.    Pokrętło sterowania dmuchawy układu og­rzewania i przewietrzania
118.   Oświetlenie zespołu sterowania ogrzewa­niem i przewietrzaniem
119.   Złącze przewodów ogrzewania
120.    Moduł sterowania urządzeniem odcinają­cym dopływ paliwa podczas hamowania silnikiem
120A. Złącze przewodów indukcyjnego generato­ra impulsów
121.   Termowyłącznik podgrzewacza kolektora dolotowego
122.    Czujnik ciśnienia bezwzględnego
123.    Czujnik położenia przepustnicy
124.   Czujnik temperatury zasysanego powietrza
125. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (sy­stem wtryskowo-zapłonowy Magneti Ma-relli I.A.W.)
126.    Elektrozawór powietrza dodatkowego
127.   Wtryskiwacz nr 1
128.   Wtryski wacz nr 2
129.   Wtryski wacz nr 3
130.   Wtryskiwacz nr 4
131.    Przekaźnik pompy paliwa
132.    Bezpiecznik 15 A pompy paliwa
133.   Bezpiecznik elektronicznego urządzenia sterującego systemu wtryskowo-zapłono-wego Magneti Marelli I.A.W.
134.    Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego systemu wtryskowo-za-płonowego Magneti Marelli I.A.W.
135.    Masa silnika dla oddzielnych elementów 135A. Masa oddzielnych elementów
136.    Elektroniczne urządzenie sterujące syste­mu wtryskowo-zapłonowego Magneti Ma­relli I.A.W.
137.   Złącze diagnostyczne systemu wtrysko­wo-zapłonowego Magneti Marelli I.A.W.
138.   Złącze przewodów silnika (tylko w samo­chodach z automatyczną skrzynką prze­kładniową)
139.   Złącze przewodów do podłączenia urzą­dzenia klimatyzacyjnego do systemu wtry­skowo-zapłonowego Magneti Marelli I.A.W
140.   Złącze przewodów silnika (tylko w samo­chodach z automatyczną skrzynką prze­kładniową)
141.   Węzeł rozgałęzienia
142.   Węzeł rozgałęzienia
143.   Węzeł rozgałęzienia
144.   Węzeł rozgałęzienia
145.    Potencjometr regulacji zawartości CO
146.    Moduł wzmocnienia układu zapłonowego
157.   Termowyłącznik wentylatora chłodnicy
158.    Silnik wentylatora chłodnicy
159. Silnik dmuchawy układu ogrzewania i prze­wietrzania wnętrza
160.    Rezystor dodatkowy
161.   Termowyłącznik dwustopniowy na chłod­nicy
162.    Bezpiecznik 30 A układu chłodzenia silnika (bezpiecznik 40 A w wersji Turbo D)
163.    Rezystor pierwszej prędkości silnika wen­tylatora chłodnicy
164.    Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy
165. Złącze do podłączenia urządzenia klimaty­zacyjnego
166.   Czujnik elektromagnetyczny obrotomierza
167.   Złącze przewodu sygnalizacji zużycia wkładek ciernych przedniego hamulca le­wego
168.    Silnik podnośnika szyby drzwi tylnych le­wych
169.    Przyciski sterowania podnośnika szyby drzwi tylnych lewych
170.   Złącze przewodów silnika podnośnika szy­by drzwi tylnych lewych
171. Złącze przewodów silnika podnośnika szy­by drzwi tylnych lewych
172.   Zespół elektroniczny sterowania szyb drzwi tylnych
173.   Zespół elektrycznego sterowania szyb drzwi tylnych na konsoli środkowej
174.   Złącze przewodów silnika podnośnika szy­by drzwi tylnych prawych
175. Złącze przewodów silnika podnośnika szy­by drzwi tylnych prawych
176.    Silnik podnośnika szyby drzwi tylnych pra­wych
177.    Przyciski sterowania podnośnika szyb drzwi tylnych prawych
178. Zespół elektroniczny sterowania kompute­ra pokładowego
179.   Złącze przewodów czujników
180.   Zespół sterowania elektrycznego otwiera­nia dachu
181.   Wyłącznik krańcowy otwierania dachu
182.    Włącznik elektrycznego otwierania dachu
183.   Silnik otwierania dachu
184.    Czujnik prędkości koła przedniego lewego
185.    Czujnik prędkości koła przedniego prawego
186.   Zespół hydrauliczny sterowania układu przeciwblokującego ABS Girling
187.   Złącze diagnostyczne układu przeciwblo­kującego ABS
188. Elektroniczne urządzenie sterujące układu przeciwblokującego ABS Girling
189.   Złącze masy na wsporniku zespołu hyd­raulicznego
190.   Zespół hydrauliczny układu przeciwbloku­jącego ABS
191.    Przekaźnik układu przeciwblokującego
192.    Elektroniczne urządzenie sterujące układu przeciwblokującego ABS
193.   Czujnik prędkości koła tylnego lewego
194.    Czujnik prędkości koła tylnego prawego
195.    Przekaźnik bezpiecznego uruchomienia silnika (tylko automatyczna skrzynka prze­kładniowa)
196.    Włącznik lampki kontrolnej ustawienia dźwigni wyboru biegów w położeniu „N" lub „R" oraz umożliwienia uruchomienia silnika i włączenia świateł cofania (tylko automatyczna skrzynka przekładniowa)
197.    Lampka kontrolna oraz brzęczyk z przery­waczem czasowym po unieruchomieniu silnika sygnalizujące ustawienie dźwigni wyboru biegów w położeniu innym niż „P" (tylko automatyczna skrzynka przekładnio­wa)
198. Przełącznik dźwigni wyboru biegów i wska­źnik jej położenia (tylko automatyczna skrzynka przekładniowa)
199.    Rezystor obwodu DlM-DIP
200.    Bezpiecznik 7,5 A obwodu DIM-DIP
201.    Przekaźnik obwodu DIM-DIP
202.   Złącze przewodów sterowania automaty­cznej skrzynki przekładniowej
203.   Złącze przewodów sterowania automaty­cznej skrzynki przekładniowej
204.    Włącznik kick-down
205.    Zespół elektroniczny rozpoznawania poło­żenia dźwigni wyboru biegów
206.    Węzeł rozgałęzienia
209.   Węzeł rozgałęzienia
210.   Złącze przewodów urządzenia klimatyza­cyjnego w samochodach z automatyczną skrzynką przekładniową
211.   Zespół elektrozaworów
212.   Zespół wyłączników wielofunkcyjnych (u-niemożliwienia rozruchu i włączenia biegu wstecznego)
213.   Czujnik indukcyjny prędkości pojazdu
214.    Potencjometr (do sterowania automatycz­nej skrzynki przekładniowej)
215.    Czujnik indukcyjny obrotomierza
216.   Złącze masy zaczepu wspornika środko­wego
217. Wyłącznik na dźwigni wyboru biegów (tylko automatyczna skrzynka przekładniowa)
218. Wyłącznik biegu jałowego (tylko automaty­czna skrzynka przekładniowa)
219. Elektroniczny zespół sterowania recyrkula­cją spalin
220.   Złącze diagnostyczne elektronicznego ze­społu sterowania recyrkulacją spalin
221. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej ele­ktronicznego zespołu sterowania recyrku­lacją spalin
222.   Złącze wiązki przedniej z przewodem czuj­nika prędkości pojazdu
223.   Złącze wiązki przedniej
224.    Elektrozawór recyrkulacji spalin
225.   Węzeł rozgałęzienia
226.    Potencjometr pompy wtryskowej
227.    Elektroniczny zespół sterowania klimaty­zacji
228.    Sprężarka klimatyzacji (Sankio)
228A. Sprężarka klimatyzacji H.R.D (wersja T DS Harrison)
229.    Presostat trzystopniowy
230.    Bezpiecznik 30 A dmuchawy klimatyzacji
231.   Termowyłącznik dwustopniowy klimatyzacji
232.   Węzeł rozgałęzienia
233.   Skrzynka bezpieczników i przekaźników sterowania klimatyzacji (wersja 1756): A — wyłącznik czasowy wentylatora chło­dnicy,
B — przekaźnik  sterowania  wyłącznika czasowego,
C — przekaźnik  włączenia  wentylatora chłodnicy,
D — przekaźnik sterowania klimatyzacji, E — przekaźnik sterowania sprężarki kli­matyzacji,
F — bezpiecznik 7,5 A sterowania klima­tyzacji i sprężarki,
G —   bezpiecznik 30 A włączania wen­tylatora chłodnicy
234.    Presostat przeciwoblodzeniowy
235.   Złącze przewodów klimatyzacji
236.    Czujnik temperatury wnętrza nadwozia z wentylatorem
237.    Czujnik temperatury dodawanego powietrza
238.   Czujnik temperatury dodawanego powietrza
239.    Regulator elektroniczny prędkości dmu­chawy klimatyzacji
240.    Punkt rozgałęzienia izolowany od masy
241.   Złącze diagnostyczne klimatyzacji
242.   Silnik przepustnicy odbieranego powietrza
243.    Silnik przepustnicy dodawanego powietrza
244.   Silnik przepustnicy rozdziału powietrza
245.    Dmuchawa klimatyzacji
246.    Elektrozawór przyspieszonego biegu jało­wego
247.   Zespół elektroniczny sterowania automaty­cznego podgrzewania
248.   Złącze diagnostyczne automatycznego podgrzewania
249.   Skrzynka bezpieczników i przekaźników sterowania klimatyzacji (wersje 1581 i 1929 cm3):
A — wyłączni k czasowy wentylatora chło­dnicy,
B — przekaźnik  sterowania  wyłącznika czasowego,
C — przekaźnik  włączenia  wentylatora chłodnicy,
D — przekaźnik sterowania klimatyzacji, E — przekaźnik sterowania sprężarki kli­matyzacji,
F — bezpiecznik 7,5 A sterowania klima­tyzacji i sprężarki,
G — bezpiecznik 30 A włączania wen­tylatora chłodnicy
251. Złącze masy klimatyzacji i (lub) automaty­cznego podgrzewania
Oznaczenia kolorów przewodów
A   — błękitny
B   — biały
C   — pomarańczowy
G   — żółty
H   — szary
L   — niebieski
M   — brązowy
N   — czarny
R   — czerwony
S   — różowy
V   — zielony
Z   — fioletowy
AB — błękitno-biały
AG— błękitno-żółty
AŃ — błękitno-czarny
AR — błękitno-czerwony
AV — błękitno-zielony
BG — biało-żółty
BL — biało-niebieski
BN — biało-czarny
BR — biało-czerwony
BV — biało-zielony
BZ — biało-fioletowy
CA — pomarańczowo-błękitny
CB — pomarańczowo-biały
CN— pomarańczowo-czarny
GN— żółto-czarny
GL — żółto-niebieski
G R— żółto-czerwony
GV— żórto-zielony
HG— szaro-żółty
HN— szaro-czarny
HR— szaro-czerwony
HV— szaro-zielony
LB — niebiesko-biały
LG — niebiesko-żółty
LN — niebiesko-czarny
LR — niebiesko-czerwony
LV — niebiesko-zielony
MB— brązowo-biały
MN— brązowo-czarny
NZ — czarno-fioletowy
RB — czerwono-biały
RG— czerwono-żółty
RN — czerwono-czarny
RV — czerwono-zielony
SN — różowo-czarny
VB — zielono-biały
VN — zielono-czarny
VR — zielono-czerwony
ZB — fioletowo-biały
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Skopek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 149
Skąd: Legnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:54   

Dziwny ten schemat. Nie ma na nim wielu rzeczy np. złączki diagnostycznej itp.

** Dodano: 07-06-2009, 00:55 **
Patrząc teraz na te dwa schematy można dojść do wniosku, że to nie to samo. Te przewody z cewki idą w inne miejsca. I dalej nie wiem, za co który odpowiada.
_________________
"każdy, kto kupuje Alfę, jest chyba stuprocentowym, opóźnionym w rozwoju psycholem"
Komputerowa diagnostyka silnika abs airbag ALFA ROMEO LANCIA FIAT
tel. 665-091-921
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:56   

Legenda jest do wszystkich schematow a to jest tylko jeden.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Skopek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 149
Skąd: Legnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-06-2009, 23:58   

I kolory przewodów się nie zgadzają.

** Dodano: 07-06-2009, 01:01 **
Digiplex'u nie ma na schemacie nawet.
_________________
"każdy, kto kupuje Alfę, jest chyba stuprocentowym, opóźnionym w rozwoju psycholem"
Komputerowa diagnostyka silnika abs airbag ALFA ROMEO LANCIA FIAT
tel. 665-091-921
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-06-2009, 00:02   

Daj maila to wysle ci caly plik .doc 32MB
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Skopek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 149
Skąd: Legnica/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-06-2009, 00:03   

skopek88@o2.pl

** Dodano: 07-06-2009, 01:40 **
Dzięki wielkie. Ten drugi schemat pasuje do mojego układu. Nie wiem tylko dlaczego w podpisie tego schematu jest napisane, że to do wersji Fiat Tempra 7557 cm3.
_________________
"każdy, kto kupuje Alfę, jest chyba stuprocentowym, opóźnionym w rozwoju psycholem"
Komputerowa diagnostyka silnika abs airbag ALFA ROMEO LANCIA FIAT
tel. 665-091-921
  
 
 
Dobermannn 



Wiek: 48
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-06-2009, 11:51   

nie wiem dokładnie jak to jest we fiacie ale przeważnie cewki sterowane są impulsami masowymi. Zasilanie jest stałe ze stacyjki. Jeżeli przewód się gdzieś kończy to może autko miało jakiś immobiliser lub inną blokadę anty złodziejską. "+" na tym przewodzie będzie wtedy brał i się z modułu lub obrotomierza.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load