Temperówka znowu padła |
Autor |
Wiadomość |
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-08-2006, 18:27 Temperówka znowu padła
|
|
|
Jak już pisałem w innych tematach z moją Temperówką nie było ostatnio dobrze.
http://forum.tempra.org/viewtopic.php?t=4913
http://forum.tempra.org/viewtopic.php?t=5055
Wymiany czujników, resety komputera nic nie pomogły. Silnik pracował nierówno i ciężko odpalał.
W sobotę postanowiłem mimo to wyruszyć autkiem w trasę. Ruszyłem jako tako (autko ze dwa razy przy tym zgasło). Rozpędziłem się na tyle żeby wrzucić dwójeczkę - poszło. Na pierwszym skrzyżowaniu musiałem się zatrzymać. Z ruszeniem były już kłopoty - autko jakby nie miało mocy. Sprzęgło, delikatne naciskanie pedału gazu i autko jakoś weszło na obroty. Przed drugim skrzyżowaniem udało mi się nawet wrzucić 3. Znowu zatrzymanie. Przed ruszeniem wprowadziłem silnik na wyższe obroty (coś ok 2600-2700) i autko poszło do przodu bez problemów. Dwujeczka - autko idzie bez problemu. Trójeczka - lekkie szarpanie ale idzie. Czwóreczka - szarpanie i auto traci moc. Czuje że silnik wogóle nie ciągnie. Sprzęgło - silnik zgasł. Zjechałem na pobocze. Próbuje odpalić z kluczyka - nic z tego. Nie udało się już uruchomić silnika. Na lince autko pojechało na warsztat.
Dzień wcześniej walczyłem z autkiem, wymieniłem między innymi czujnik położenia wału. Wielokrotnie odpalałem silnik i jeździłem autkiem wkoło bloku. Raz szarpało bardziej raz mniej (na LPG prawie nie chciało jeździć) ale jakoś jeździło (co prawda nie wrzucałem 3). Silnik był bardziej rozgrzany niż w czasie sobotniego wyjazdu.
Co się dzieje z tym autem?
Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać usterki? |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-08-2006, 23:37
|
|
|
Jarek w przypadku Twojego silnika to najlepiej jak pojedziesz na komputer bo będziesz wymieniał po kolei czujniki albo inne duperele i tylko kasę stracisz.
Na kompie powinno wyjść jeśli coś w elektryce walnęło, a uważam że to chyba tu tkwi problem. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-08-2006, 00:11
|
|
|
Witam !
Emf, komp tu az tak potrzebny nie jest, jest potrzebny mierniki najlepiej 2 osoby i pomierzyc jakie sa napiecia i rezystancje przy kostce zlacza komputera mzoe jakis przewod sie przeciera.
Jarek sprawdz czy kabel od czujnika polozenia walu nie przeciera sie o k0ola pasowe i nie zwiera do masy.
Proponuje sprawdzic jaka jest wartosc cisnienia w ukladzie paliwowym oraz opornosc wtryskiwaczy ( 16 Ohm powinna byc o ile dobrze pamietam ). Czy przy probie uruchomienia czuc benzyne z ukladu wydechowego? Sprawdziles czy prawidlowo dziala TPS ( czy rowno zmienia sie opor przy otwieraniu przepustnicy ? )
wymiana jakich czujnikow? Zamiast wymainy czujnikow mogles dac oporniki szkoda kasy.
Dla cieplego silnika opornosc dla temp. powietrza powinna byc dla temp. okolo 22 stopni C dobrana,
Oporniki:
Dla cieplego silnika opornosc czujnika wody powinna byc dobrana do temperatury 90 stopni C.
Musisz to dobrac z wykresu kiedys taki wykres zalaczylem na forum jak sie zachowuje te czujniki.
Czy przy probie uruchomienia jak nei zapala jest iskra? Moze szwankowac modul zaplonowy sprawdz to i daj znac
[ Dodano: 07-08-2006, 00:14 ]
Tez napisalem jak kolega Jarek ma kasy specjalnie nie tracic.
Podlacz wakuometr i zobacz jak wyglada podcisnienie w kolektorze ssacym, np. taki od fiata 125p firmy mera-lumel...i to nei jest smieszne tak sie kiedys ustawialo silniki i bylo si..ja tak zdiagnozowalem EGR u siebie bo te kontrolki na DGT to zenada power,economy.
[ Dodano: 07-08-2006, 00:15 ]
Tutaj masz przyklad jak takie cos np. moze wygladac ( wakuometr ).
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=119426807
[ Dodano: 07-08-2006, 00:17 ]
Sprawdz czy katalizator ( jesli go masz ) nie jest zapachany przypadkiem.
[ Dodano: 07-08-2006, 00:17 ]
Zobacz jak silnik pracuje BEZ FILTRA powietrza ale bardzo ostroznie z tym.
[ Dodano: 07-08-2006, 00:18 ]
Znow napisalem wielkiego posta:( niech ktos te moje wywody pozbiera do kupy bedzie cos na temat tego boskiego silnika FIATA
[ Dodano: 07-08-2006, 00:23 ]
Jakosc malo osob docenia ten cudny wskaznik a sensor MAP to jest prawie dokladnie to samo...:) |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 06:10
|
|
|
Podłączenie się do kompa nie jest takie proste jakby się wydawało. Auto jest z 91 roko a serwisy mają oprogramowanie od 93 lub 94 rocznika.
Czujnik położenia wału założyłem w piątek nowiutki.
Ciśnienia w układzie paliwowym i wtryskiwaczy bym się nie czepiał bo na LPG jest chyba gorzej niż na benzynce.
Jeśli chodzi o czujniki to podmieniałem czujnik MAP (tyle że zamiast niebieskiego dałem czarny) oraz czujnik temperatury silnika.
Zamiast czujnika temperatury zasysanego powietrza podłączałem czujnik temperatury silnika (mniej więcej ta sama charakterystyka).
Musze sprawdzić iskre - czy jest jak auto nie chce odpalać. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-08-2006, 07:25
|
|
|
Witam !
Zamiast czujnik temp. powietrza wloz opornik. Nie zamieniaj tych czujnikow bo czujnik temp. cieczy nigdy nie pokaze dobrej temp. powietrza. |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 07:41
|
|
|
jarek a dwoniles do tego goscia co dalem ci wizytowke? mozze on by ci cos powiedziel. moze bedzie mial oprogramowanie aby ci zczytac kompa. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 07:50
|
|
|
Cześć Łukasz.
Dzwoniłem. Oprogramowanie ma od 93 rocznika.
Powiedział, że on wymienia całe zespoły na nowe tak jak w serwisie. Tylko za robocizne bierze troche mniej od serwisu. Jak wspomniałem o czujniku położenia przepustnicy stwierdził że tego się nie naprawia i nie wymienia - wymienia się cały zespół przepustnicy. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-08-2006, 07:52
|
|
|
To jest cienias albo m usie niechce idzie to rozebrac ....zreszta pomierz to najpierw.. |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 07:57
|
|
|
marcinwodnik niekoniecznie cienias. mi pomogl za free a spedzil prawie godzine. nie wszyscy maja patenty.
jarek czujnik polozenia przepustnicy jeszcze mam jak bys chcial to moglbys go wziasc i sprawdzic czy cos pomoze. bo do jasnej ciasnej musi byc cos co tworzy problem. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 10:49
|
|
|
Zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem ciśnienia bezwzględnego.
Łukasz ten od Ciebie ma symbol PRT 03/04 (1048AG) 100kPa. W moim autku jest PRT 03/03 (0511AG) 15-105kPa.
Czy na pewno można te czujniki stosować zamiennie? |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 11:04
|
|
|
teoretycznie tak. ale praktyka jest rozna.
jakis czas temu psales o potencjometrze przepustnicy. pomierzyles go. czy zgadzaja sie wartosci z ksiazka? |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 17:34
|
|
|
Nie wiem jakie powinien mieć wartości min. i max. ale jego rezystancja zmienia się płynnie. Jedynie jag go ustawiłem tak żeby przy zerowym położeniu przepustnicy na wyjściu miał 0,5V (tak podaje książka) to silnik miał obroty ok. 2200 ( i na benzynie, i na LPG). Odłączenie kostki od elektrozaworu biegu jałowego powodowało zgaśnięcie silnika.
Najgorsze jest to że jak testowałem silnik w garażu i jeździłem pod blokiem to jakoś chodził. Nie najlepiej ale chodził. Pare razy mi gasł ale dawał się uruchomić. Jak wyjechałem w trase to zgasł na amen. Dziś w warsztacie próbowałem go uruchomić i nic.
Jutro spróbujemy wywalić katalizator (zacząłem go podejrzewać o zatkanie) ale mechanicy wątpią żeby to było to.
[ Dodano: 07-08-2006, 18:43 ]
Łukasz z Twojego podpisu wynika, że masz teraz na stanie Tempre 2.0 8V.
Czy mógłbyś zmierzyć jakie napiecie jest na wyjściu czujnika położenia przepustnicy (górny i środkowy pin) przy zerowym położeniu przepustnicy (ponieważ kostka musi być podłączona ja zdjąłem z kostki gumową osłonę)? |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 18:14
|
|
|
jarek z tej dwojki pozostaly mi juz tylko resztki. ale czujnik polozenia przepustnicy mam. jak bys dal jakies wskazowki jak dranstwo pomierzyc luzem to bym sprawdzil. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 19:31
|
|
|
Łukasz dzięki za dobre chęci ale mierzenie "luzem" chyba niewiele pomoże.
Można zmierzyć tylko oporność czujnika. Między zewnętrznymi pinami będzie całkowity opór a między skrajnymi a środkowym będą wartości minimalna i maksymalna przekazywana przez czujnik.
Nie wiadomo niestety jak był ustawiony czujnik na zespole przepustnicy. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-08-2006, 20:13
|
|
|
Witam !
Wepnij sie we wtyk ktory wchodzi do komputera i tam mierz opor TPS a druga oosba dusi na pedal gazu, przy zamknietej przepustnicy powinien wynosic pomiedzy 30 - 50 Ohm, otwarta na maxa 450-650 Ohm. |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-08-2006, 21:05
|
|
|
fakt bo nim mozna regulowac jak kiedys zaplonem. kurcze jezeli dobrze pamietam to chyba powinien byc ustawiony w polowie mozliwosci regulacji. tak aby i w edna i w druga strone mozna bylo go przesunac. chyba tak bylo jak go zdejmowalem ale glowy nie dam.
kurcze nie mogles sobie kupic 1.6 prostsze w budowie i moglbym ci cos doradzic a tu mozna bladzic po omacku. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-08-2006, 06:20
|
|
|
TEMPRAWG napisał/a: | fakt bo nim mozna regulowac jak kiedys zaplonem |
chyba raczej nie. Ten czujnik nie ma wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu. Jego zadaniem jest przekazanie sygnału o tym jak bardzo otwarta jest przepustnica. Wpływa na skład mieszanki ale chba tylko na benzynie bo podłączenie LPG jest tak zrobione że miesza się on z powietrzem jeszcze przed przepustnicą. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-08-2006, 07:47
|
|
|
nie zupelnie mi o to chodzilo. chodzilo mi o to ze mozna go przestawiac. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-08-2006, 08:38
|
|
|
Jarek38 napisał/a: | TEMPRAWG napisał/a: | fakt bo nim mozna regulowac jak kiedys zaplonem |
chyba raczej nie. Ten czujnik nie ma wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu. Jego zadaniem jest przekazanie sygnału o tym jak bardzo otwarta jest przepustnica. Wpływa na skład mieszanki ale chba tylko na benzynie bo podłączenie LPG jest tak zrobione że miesza się on z powietrzem jeszcze przed przepustnicą. |
Witam. Łukasz wydaje mi sie że tak jak Jarek pisze, nim sie nieda regulować,
Wiem jak umnie co wyciągałem go jak iałem z nim problem to tam są tak otwory zrobione że on w żaden sposób niejest w stanie sie przestawić a już napewno nim regulować się nieda..
Powiem wam coś smiesznego. ja też raż sprawdzałem przewody co idą od czujnika położenia przepustnicy do kompa i powiem że jeden miałem przetarty. Niechciał bym Jarek żeby taka drobnostka zadała ci tyle trudu i pracy.
Pozdrawiam. |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-08-2006, 09:55
|
|
|
magi ale ty masz 1.6 i on jest na stale na 4 srubach a w 2.0 jest inny.
nie mam teraz fotki a ten czujnik mam w jazwinach to nawet nie moge zrobic fotki.
mozna nim regulowac punkt krancowy. nie przychodzi mi nic doglowy z czym go porownac
[ Dodano: 08-08-2006, 11:06 ]
dokladnie mowiac mozna nim obrucic o kilka stopni.
kurcze bede jecha do wawy to zajade i zrobie fotke bo jakos nie moge znalesc na kompie |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-08-2006, 10:15
|
|
|
Witam !
Skoro niemasz dojscia do komputera to zostaje tobie tylko ustawinie polozenia TPSa tak jak napisalem wedlug miernika wedlug rezystancji jaka podalem i bedzie dobrze. Obracac dosc sporo mozna nim a uwazac trzeba przy dokrecaniu srub bo od tego one moga go obrocic troche i znow trzeba ustawiac. jak jest zle ustawiony to masz zbyt malo powietrza, zbyt duzo paliwa..bogata mieszanka silnik sie zalewa poprostu. Jak wygladaja swiece jak niechce zapalic? mokre czy suche ? |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-08-2006, 10:20
|
|
|
TPSa ustawiłem tak jak podaje książka "Obsługa i naprawa-Fiat Tempra" czyli na wyjściu 0,5V. Nic nie piszą o ustawianiu według rezystancji.
Zachowanie samochodu jest dziwne - iskra jest, paliwo dochodzi a odpalić nie chce. Silnik nawet nie próbuje zaskoczyć. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-08-2006, 10:23
|
|
|
Witam !
Swiece suche, mokre? smierdzi benzyna z wydechu? Odkrec srube chyba jest przed katalizatorem jakas bo mogl sie zapchac katalizator..
[ Dodano: 08-08-2006, 10:23 ]
Rozrzad masz na bank dobrze ustawiony? nie przeskoczyl o jeden zabek ?
[ Dodano: 08-08-2006, 10:24 ]
Elektorzawor dziala poprawnie? bo jak sie nei otworzy na zimnym silniku to nie zapalisz..i nawet zaskakiwal nei bedzie bo zbyt uboga jest mieszanka. |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-08-2006, 10:31
|
|
|
Świece mokre. Katalizator będą sprawdzać, a w zasadzie mają z niego wszystko wywalić i zostawić samą obudowę. Obawiam się że to jednak nie będzie to bo silnik nawet nie próbuje zaskoczyć.
Elektrozawór sprawdzałem jak jeszcze silnik dawał się uruchomić. Po odłączeniu kostki (na biegu jałowym) silnik gasł więc elektrozawór się zamykał czyli wcześniej musiał być otwarty.
Mierzyłem dziś napięcie na kostce do elektrozaworu (wypiętej) i wartość wyszła trochę podejrzana - 0,52V. Nie wiem jak on jest sterowany tzn. kiedy dostaje sygnał do otworzenia się. Jak będe na warsztacie to może go wypne z układu i zobacze czy wtedy odpali. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-08-2006, 10:33
|
|
|
Jarek !
Jesli na cieplym silniku wypioles wtyczne z elektrozaworu ( temp. 90 C ) silnik nei ma prawa zgasnac, masz zle wyregulowany bieg jalowy, na odlaczonym elektrozaworze musi byc 880-900 rpm. Tak sie to prawidlowo reguluje a potem dopiero podlancza znow elektrozawor.
[ Dodano: 08-08-2006, 10:35 ]
Jarek jakbys chcial to zapraszam na gg mozna pogadac jeszcze bo tu pisac i pisac mozna gg: 209035 jestem niewidoczny teraz.. |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
|