Wolne obroty , czy na pewno winny silnik krokowy ? |
Autor |
Wiadomość |
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 09-03-2005, 20:22
|
|
|
tobie jezdzi jakos ... mi nawet jakos nie jezdzi po nagrzaniu |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-03-2005, 20:35
|
|
|
gary napisał/a: | no dobra nie psuja sie... ale kurcze jak sa to drobnostki to fachowiec powinien dojsc do tego a nie ... bo ja naprawde chce juz jezdzic autem a nie chodzic w takie sniegi na nogach to jest denerwujace bardzo |
wydaje mi sie ze poprostu trafiłeś na taki model,to rzeczywiscie jest przykre,majac samochod i walic z buta ja jestem zadowolony i za rzadne skarby nie zamieniłbym sie np na golfa gti ani na inne tego typu wynalazki |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
wesol
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 62 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-03-2005, 14:36
|
|
|
Jestem już pewien że powodem złej pracy na benzynie jest instalacja gazowa,
Za każdym razem przełaczenie na gaz , powoduje wystepienie jakiegoś błędu i jest wymagany reset kompa.
Umówiłem się na przeszły tydzień z gazownikami, bo na gaz mam jeszcze gwarancje, mają sie podpąc w inny sposób bo temat jest im już znany. |
_________________ Wesol
TIPO 1.4 ie
Wrocław |
|
|
|
|
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-03-2005, 20:43
|
|
|
wesol: tzn. ze cos ? ze ja moge miec to samo ? mi sie dzieje i na gazie i na benzynie tez moge miec przez gaz ? |
|
|
|
|
wesol
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 62 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-03-2005, 21:25
|
|
|
NIe wiem. U mnie ewidentenie przełączenie na gaz po jakimś czasie powoduje wystąpienie błądu w kompie. Gadałem dzisiaj z gazownikiem i powiedział, że jak tak sie dzieje to odłączają przy pracy na gazie pamieć kompa, żeby tam się nic nie zapistywało. Tak go zrozumiałem, W przyszłym tygodniu podstawiam im auto to zobacze jakie będą tego wyniki i dam znać. |
_________________ Wesol
TIPO 1.4 ie
Wrocław |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-03-2005, 10:40
|
|
|
witam. tempra 1.6 mono.
mialem te same problemy i okazalo sie ze przewod od kolektora do parownika(z ciecza chlodzaca) nie wtrzymywal temperatury i sie zaginal. brak przeplywu i czujnik w kolektorze dawal chinskie znaki do kompa i chrzanil wsio. wymienilem przewod i jest super. moze to blachostka i niekonkretnie moze to byc to samo u was ale sprawdzcie czy jest dobry przeplyw z kolektora. moze komus sie przyda. i uratuje przed wydawaniem pieniedzy na czesci z ktorych mozna bedzie zlozyc drugi silnik |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
wesol
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 62 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-03-2005, 12:05
|
|
|
Który przewód ?? Opisz dokładniej prosze . |
_________________ Wesol
TIPO 1.4 ie
Wrocław |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-03-2005, 12:23
|
|
|
TEMPRAWG napisał/a: | witam. tempra 1.6 mono.
mialem te same problemy i okazalo sie ze przewod od kolektora do parownika(z ciecza chlodzaca) nie wtrzymywal temperatury i sie zaginal. brak przeplywu i czujnik w kolektorze dawal chinskie znaki do kompa i chrzanil wsio. wymienilem przewod i jest super. moze to blachostka i niekonkretnie moze to byc to samo u was ale sprawdzcie czy jest dobry przeplyw z kolektora. moze komus sie przyda. i uratuje przed wydawaniem pieniedzy na czesci z ktorych mozna bedzie zlozyc drugi silnik |
Właśnie w tym celu daje sie sprężyne do środka przewodu gumowego.Sprężyna powoduje to że przewód nie ma możliwości sie zaginania.W moiej Temperce mam tak zrobione |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-03-2005, 14:48
|
|
|
wesol. to jest przewod ktory idzie z kolektora ssacego do pompy wodnej-a dokladniej do rury zbierajacej plyn chlodniczy dla pompy. poprostu odplyw cieczy chlodzacej z nagrzewnicy i z kolektora.
bob96 wiem o sprezynie i u mnie tez byla ale kiepsko mam zamontowany parownik( przelozylem ze swojego starego tipo) i jest troche zawijasow. a sprezyna w srodku nie dala rady na te zakrety.
z drugiej strony wlasnie dlatego niebardzo lubie samochody z komputerem. byle blachostka( sami potwierdzicie) i juz masakra. jezdzic sie nie da.
ale moze sie przyzwyczaje. jak na razie samochod mam niecaly miesiac i 2500 km
wiec dobrze bedzie. pozdro |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-03-2005, 14:53
|
|
|
Skoro tyle zawijasów to można zastosowac kolanka miedziane ,takie jak przy montażu centralnego ogrzewania gazownicy czasem je stosują. |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-03-2005, 14:58
|
|
|
niop
i tak zrobilem bo jednak biedna sprezynka nie dala rady.
teraz pomyka jak trza pomimo ze ma juz 221600 |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
wesol
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 62 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-03-2005, 15:04
|
|
|
Mam do was pytanie.
Na diagnostyce wyszło że mam do wymiany ten czujnik teperatury wkręcony do pompy. Wymieniłem go ale wyczytałem że jest to włąściwie termowyłącznik który załącza jakiś rezystor i podgrzewa paliwo gdy płyn jest zimny.
Poprawcie mnie jak się myle.
Jaki więc to może mieć wpływ na instalację gazową ?
[ Dodano: Nie Mar 13, 2005 15:04 ]
Sory oczywiście wkręcony do kolektra a nie do pompy |
_________________ Wesol
TIPO 1.4 ie
Wrocław |
|
|
|
|
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 13-03-2005, 22:11
|
|
|
Hmm...wy tu piszecie rozne rzeczy o tych "sprezynach" bo ja sie zastanawiam pewnie teraz moze cos smiesznego powiem nie chodzi czasme o sonde lambda ? na allegro sa jakie uniwersalne bosha czy ona nie podejdzie do mojej tempry ? bo mzoe akurat ona siedzi u mnei w samochodzie i cos pieprzy ze jezdzic nie moge :/... |
_________________ Fiat Tempra 1.6ie Wtrysk(1-punkt) + gaz (Z Kompem) Produkcja 1994rok.
Auto Na Ktore Trzeba Miec Pieniadze ... Na Naprawe |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-03-2005, 22:49
|
|
|
Przy monowtrysku ten czujnik podaje info do kompa o temperarurze silnika więc jest bardzo ważny. |
|
|
|
|
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 14-03-2005, 11:50
|
|
|
kurcze ale mozecie mi powiedziec co moze byc przyczyna tego ze hmm... po podpieciu pod kompa mojego auta ... nie chce go wykryc ... nie chca sie polaczyc wogole ! ... to jest bardzo dziwne...
[ Dodano: Wto Mar 15, 2005 15:13 ]
Dobra juz moje auto jezdzi... kable sie przepalily dotykajac kolektora... i bleee.... przetopily sie... i bylo zwarcie... ! juz zaizolowane... koszt naprawy niestety wrzuconej w bloto ... 500zl ;] a to tylko trzeba bylo zaizolowac kable :-/ ehhhhhh..... |
_________________ Fiat Tempra 1.6ie Wtrysk(1-punkt) + gaz (Z Kompem) Produkcja 1994rok.
Auto Na Ktore Trzeba Miec Pieniadze ... Na Naprawe |
|
|
|
|
wesol
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 62 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-03-2005, 20:03
|
|
|
Opisz dokładnie , co było .
Ale kwota nie mała !!! |
_________________ Wesol
TIPO 1.4 ie
Wrocław |
|
|
|
|
gary
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lut 2005 Posty: 188 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 18-03-2005, 09:06
|
|
|
Dokladnie to po rozgrzaniu kolektora zwoj kabli dotykalo i od ciepla sie przetapialy ... i po jakims czasie kiedy to wlasnie nastapilo przetopienie w samochodzie poczulem smrud... i od tamtej pory auto szwankowalo... A wyszlo to tak ze pojechalem do ostatniego fachowca... pojechalismy sie przejechac z podlaczonym miernikiem napiecia... i tak jechalismy wjechalismy na gorke wrzucilem jedynke i auto gasnie wariuje... maskaw gore gosc wsiadl rusza ja patrze a tu jebane iskry przy kolektorze gosciowi mowie ja wsiadlem za kolko ... jade znowu iskry gosc juz byl pewny ze kable sie przytobily do kolektora i robilo spiecie ... ! no i tyle tej opowiesci po drodze oczywiscie w ciul niepotrzebnych wydatkow a jak bym wiedzial to bym sam to zaizolowal :/ i umocowal jakos te kable zeby nie dotykaly kolektora ... ehhhh... |
|
|
|
|
wesol
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 62 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-05-2005, 15:02
|
|
|
Problem rozwiązany, "skrócili mi pamięc" , tak to się nazywa u nich fachowo i gaz nie daje już błędów. |
_________________ Wesol
TIPO 1.4 ie
Wrocław |
|
|
|
|
|