Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Akumulator, rozrusznik, alternator co to moze być ?
Autor Wiadomość
Keray69 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 349
Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 08-11-2009, 00:00   Akumulator, rozrusznik, alternator co to moze być ?

Witam. Mam taki problem już 2 raz w tym samym miejscu dzieje mi się coś z moja tempra. Otóż 2 dni temu gdy zajeżdżałem po kolege zatrzymałem auto w miejscu gdzie jest pochyły teren zgasł mi samochód. Po probie odpalenia samochodu prawie żadnej reakcji (rozrusznik kreci w połowie) i nic :? jakby nagle rozładował się akumulator :? Wkurzyłem sie jak diabli bo to był wjazd na podwórko i ja tarasowałem ten wjazd :? Poprosiłem kolegę żeby go wepchać tyłem pod górke a potem miałem zamiar z tej górki go zapalić na pych... Ale gdy samochód znalazł sie juz przed wjazdem na podwórku tam gdzie droga nie jest juz pochyła. Spróbowałem samochód zapalić jeszcze raz i zapalił bez większego problemu. :sciana: Pomyślałem ze to tylko jakiś przypadek. Ale dziś zatrzymując samochód w tym samym miejscu i wyłączając silnik znowu stało sie to samo :? Wie ktoś co to może być ? Jakieś piekielne miejsce czy co ? :evil:
  
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 08-11-2009, 10:18   

Keray69, trudno wyczaić co to może być.Na pochyłości może zmieniać się lekko położenie silnika w poduchach i przewód masowy może nie mieć wtedy dobrego styku.Może to być też wina rozrusznika.Najlepiej wyjąć rozrusznik,przeczyścić go i nasmarować.Sprawdź też przewody od aku.
Dopisz w profilu jaki masz silnik bo nie mam szklanej kuli :(
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2009, 11:40   

Piekielne miejsce może być :)

A swoją drogą jak kolega wyżej napisał to powinieneś zrobic dokładny przegląd/konserwację rozrusznika.
Sprawdz jeszcze dokładnie mase, najlepiej wyciągnąć przewód masowy i go poprawić jak należy a dodatkowo podłączyć dodatkową masą silnik z klemą akumulatora.

Czekamy jeszcze na info jaki masz silnik.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Keray69 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 349
Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 08-11-2009, 11:45   

Silnik 1.6 kat na benzynie i wtrysku jednopunktowym.
_________________
TEMPRA 1.6 S.X ie
  
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2009, 11:53   

moze troche glupie pytanie ale czy mialec benzyne, bo troche to wyglada na niski poziom paliwa i poprostu nie mogla zaciagnac
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Keray69 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 349
Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 08-11-2009, 11:57   

hmm 3 kreski (4 pojedyncze i jedna cała) ;D Dodam ze licznik digital.
  
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2009, 12:02   

hmm ciezko powiedzieć bo z dgt mialem tylko tipo aczkolwiek wtedy zauważyłem że nie jest to dokladne wskazanie.

Może dolej pb i sprawdz ponownie bo moze masz zle wskazania (plywak w zbiorniku wadliwy)
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Keray69 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 349
Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 08-11-2009, 12:04   

No z tym pływakiem to rożnie bywa raz wskazuje więcej raz mniej :?
_________________
TEMPRA 1.6 S.X ie
  
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2009, 12:07   

po twoich wypowiedziach jednak stawiał bym na ten niski stan paliwa.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Keray69 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 349
Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 08-11-2009, 12:16   

No możliwe... tylko to takie trochę dziwne ze żeby zatrzymać auto na pochyłej drodze trzeba mieć więcej niż pól baka paliwa :roll:
_________________
TEMPRA 1.6 S.X ie
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2009, 15:47   

Keray69 napisał/a:
tylko to takie trochę dziwne ze żeby zatrzymać auto na pochyłej drodze trzeba mieć więcej niż pól baka paliwa

ale tak to wyglada....pamietaj ze tempra to 65 litrow w baku o ile pamietam, wiec skoro masz w baku np 5 czy 10 litrow, to ma prawo owe paliwo w baku tak sie przemiescic, zeby pompka nie mogla zassac....zrob test - zalej za 200zl benzynka, pojedz w to diabelskie miejsce i pozniej czym predzej zasuwaj przed kompa, zeby zdac relacje, czy to byl faktycznie niski poziom paliwa....

ZielonyTBG napisał/a:
Na pochyłości może zmieniać się lekko położenie silnika w poduchach i przewód masowy może nie mieć wtedy dobrego styku

przepraszam ze spytam, ale slyszales kiedys o takiej usterce? uszanuj moje zdanie, ale uwazam, ze to juz odpowiedz na sile....
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
seba3dor 
witamy nowego


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 9
Skąd: Grodków
Województwo: Opolskie
Wysłany: 09-11-2009, 12:43   

Witam. Z tego co zrozumiałem to rozrusznik nie kręcił dobrze, tylko zatrzymywał się. Też kiedyś miałem taki problem w moim Tipo. To tak jakby nagle podczas kręcenia tracił moc. Rozkręciłem rozrusznik, wyczyściłem go i problem ustał. Jak narazie jest ok. Pozdrawiam!
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load