|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Akumulator, rozrusznik, alternator co to moze być ? |
Autor |
Wiadomość |
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 08-11-2009, 00:00 Akumulator, rozrusznik, alternator co to moze być ?
|
|
|
Witam. Mam taki problem już 2 raz w tym samym miejscu dzieje mi się coś z moja tempra. Otóż 2 dni temu gdy zajeżdżałem po kolege zatrzymałem auto w miejscu gdzie jest pochyły teren zgasł mi samochód. Po probie odpalenia samochodu prawie żadnej reakcji (rozrusznik kreci w połowie) i nic jakby nagle rozładował się akumulator Wkurzyłem sie jak diabli bo to był wjazd na podwórko i ja tarasowałem ten wjazd Poprosiłem kolegę żeby go wepchać tyłem pod górke a potem miałem zamiar z tej górki go zapalić na pych... Ale gdy samochód znalazł sie juz przed wjazdem na podwórku tam gdzie droga nie jest juz pochyła. Spróbowałem samochód zapalić jeszcze raz i zapalił bez większego problemu. Pomyślałem ze to tylko jakiś przypadek. Ale dziś zatrzymując samochód w tym samym miejscu i wyłączając silnik znowu stało sie to samo Wie ktoś co to może być ? Jakieś piekielne miejsce czy co ? |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 08-11-2009, 10:18
|
|
|
Keray69, trudno wyczaić co to może być.Na pochyłości może zmieniać się lekko położenie silnika w poduchach i przewód masowy może nie mieć wtedy dobrego styku.Może to być też wina rozrusznika.Najlepiej wyjąć rozrusznik,przeczyścić go i nasmarować.Sprawdź też przewody od aku.
Dopisz w profilu jaki masz silnik bo nie mam szklanej kuli |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2009, 11:40
|
|
|
Piekielne miejsce może być
A swoją drogą jak kolega wyżej napisał to powinieneś zrobic dokładny przegląd/konserwację rozrusznika.
Sprawdz jeszcze dokładnie mase, najlepiej wyciągnąć przewód masowy i go poprawić jak należy a dodatkowo podłączyć dodatkową masą silnik z klemą akumulatora.
Czekamy jeszcze na info jaki masz silnik. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 08-11-2009, 11:45
|
|
|
Silnik 1.6 kat na benzynie i wtrysku jednopunktowym. |
_________________ TEMPRA 1.6 S.X ie |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2009, 11:53
|
|
|
moze troche glupie pytanie ale czy mialec benzyne, bo troche to wyglada na niski poziom paliwa i poprostu nie mogla zaciagnac |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 08-11-2009, 11:57
|
|
|
hmm 3 kreski (4 pojedyncze i jedna cała) Dodam ze licznik digital. |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2009, 12:02
|
|
|
hmm ciezko powiedzieć bo z dgt mialem tylko tipo aczkolwiek wtedy zauważyłem że nie jest to dokladne wskazanie.
Może dolej pb i sprawdz ponownie bo moze masz zle wskazania (plywak w zbiorniku wadliwy) |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 08-11-2009, 12:04
|
|
|
No z tym pływakiem to rożnie bywa raz wskazuje więcej raz mniej |
_________________ TEMPRA 1.6 S.X ie |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2009, 12:07
|
|
|
po twoich wypowiedziach jednak stawiał bym na ten niski stan paliwa. |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Keray69
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 349 Skąd: Ełk
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 08-11-2009, 12:16
|
|
|
No możliwe... tylko to takie trochę dziwne ze żeby zatrzymać auto na pochyłej drodze trzeba mieć więcej niż pól baka paliwa |
_________________ TEMPRA 1.6 S.X ie |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2009, 15:47
|
|
|
Keray69 napisał/a: | tylko to takie trochę dziwne ze żeby zatrzymać auto na pochyłej drodze trzeba mieć więcej niż pól baka paliwa |
ale tak to wyglada....pamietaj ze tempra to 65 litrow w baku o ile pamietam, wiec skoro masz w baku np 5 czy 10 litrow, to ma prawo owe paliwo w baku tak sie przemiescic, zeby pompka nie mogla zassac....zrob test - zalej za 200zl benzynka, pojedz w to diabelskie miejsce i pozniej czym predzej zasuwaj przed kompa, zeby zdac relacje, czy to byl faktycznie niski poziom paliwa....
ZielonyTBG napisał/a: | Na pochyłości może zmieniać się lekko położenie silnika w poduchach i przewód masowy może nie mieć wtedy dobrego styku |
przepraszam ze spytam, ale slyszales kiedys o takiej usterce? uszanuj moje zdanie, ale uwazam, ze to juz odpowiedz na sile.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
seba3dor
witamy nowego
Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 9 Skąd: Grodków
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 09-11-2009, 12:43
|
|
|
Witam. Z tego co zrozumiałem to rozrusznik nie kręcił dobrze, tylko zatrzymywał się. Też kiedyś miałem taki problem w moim Tipo. To tak jakby nagle podczas kręcenia tracił moc. Rozkręciłem rozrusznik, wyczyściłem go i problem ustał. Jak narazie jest ok. Pozdrawiam! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|