Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Auto zgaslo i sa problemy z nim...
Autor Wiadomość
nieznajomy99 


Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 10
Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-06-2013, 10:51   Auto zgaslo i sa problemy z nim...

Wiec tak jak w temacie. Jechalem na gazie i chcialem przelaczyc na benzynke. I w tym momencie samochod mi zgasl. Probowalem odpalic to tylko wykonczylem akumulator. Na pych nie odpala. Odpalil tylko wtedy gdy krecilem caly czas rozrusznikiem. Puscilem kluczyk po odpaleniu auto gaslo. Na parkingu doszedlem do wniosku, ze auto odpala jedynie gdy pali sie kontrolka ladowania.. dotkne gazu by kontrolka zniknela auto gasnie. Odlaczylem alternator i samochod jezdzi.. Co tu moglo sie namieszac?[/list]
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-06-2013, 00:10   

1. Przywitac sie !!
2. Jaki motor?
3. Sam sobie odpowiadasz na pytanie. Moze alternator robi jakies chore obciazenie tudziez ma zwarcie? Tu bym sie skupil. Alternator do T/T nie kosztuje majatku, kup, zaloz i bedziesz wiedzial. Chyba, ze masz jakies durne odciecie przez kogos dolozone....nic nie wiem, nic n ie napisales
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 01-07-2013, 09:52   

naj lepiej zmień markę hahahaha
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 01-07-2013, 09:55   

flor16, jak masz zamiar odpowiadać to pisz mądrze a nie takie durne posty :zolta:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-07-2013, 21:05   

I spokoj z panem flor16
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
nieznajomy99 


Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 10
Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 02-07-2013, 16:31   

wiec tak silnik to 1.4 gaznik + gaz ...kupilem nowy alternator.. tzn regenerowany wlozylem i nic ...
na poczatku silnik gasl gdy dostawal ladowanie, poruszalem jakimis kabelkami i auto jezdzi ale gasnie gdy wcisne awaryjne :)
(szary kabelek) idacy od alternatora do kontrolki na desce wszedzie sie zamyka.. gdzie go probowka dotkne wszedzie sie swieci .. nawet od swiatel ;o
auto jak na razie jezdzi lecz gdy wcisne awaryjne gasnie... elektryka ladnie sie posypala
jak co mam do sprzedania alternator ten co mialem do czasu wymiany. dzis sprawdzany 14.20 ma ladowania przy obciazeniu
  
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 02-07-2013, 21:17   

Sprawdź masy na silniku i pace szczególnie tą wiązkę pod aku
     assistance   Moneta
 
 skype
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 02-07-2013, 21:42   

nieznajomy99, no właśnie tak jak pit14, napisał posprawdzaj połączenia masowe i poczytaj o tym na forum bo jest parę tematów, może coś cię natchnie ;)
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
nieznajomy99 


Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 10
Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 02-07-2013, 22:09   

Wujek tam sprawdzal cos.. wszystkie kabelki.. masy niby dokrecone itp.. z tym jednym kabelkiem jest problem.. nawet jak zdjalem deske rozdzielcza to na zarowce od swiatel mial zamkniecie ...
  
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 03-07-2013, 17:25   

nie chodzi o to żeby były dokręcone tylko o to żeby nie było różnicy w napięciu - akumulatora , + aku a silnik , + aku a skorupa - to sprawdźcie miernikiem a nie wizualnie
     assistance   Moneta
 
 skype
 
nieznajomy99 


Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 10
Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 03-07-2013, 21:12   

na kablu z alternatora(ten szary) napiecie jest wszedzie.. dotkne jedna koncowka probowki kabla a druga byle czego to sie zamyka.. drzwi , kielichow , nawet pokrywa zaworow.. i jest przebicie ..
sprzedam to chyba ; /
  
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 03-07-2013, 21:28   

nie sprawdzaj próbówką tylko miernikiem ! jeśli na tym szarym przewodzie masz napięcie po odłączeniu od altka to wg schematu jak patrzę będzie zwarcie w kostce stacyjki
     assistance   Moneta
 
 skype
 
nieznajomy99 


Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 10
Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 05-07-2013, 10:27   

Cytat:
nie sprawdzaj próbówką tylko miernikiem ! jeśli na tym szarym przewodzie masz napięcie po odłączeniu od altka to wg schematu jak patrzę będzie zwarcie w kostce stacyjki


Tak tez z wujkiem obstawiamy. Przy przekrecaniu kluczyka na 0 slychac nawet jak przekazniki wariuja itp. Stacyjka jest troche rozwalona ; P byle jakim kluczem przekrecam :p

Jest tez taka sytuacja ze jak wcisne awaryjne (nie migaja ale gasza silnik) xd Awaryjne nie dzialaja tylko jest odciecie zaplonu.. samochodu nie da sie za zadne skarby uruchomic ;p

Usterka naprawiona.. Jakis inteligentny gosciu tak robil alarm ze plusa wzial ze skrzynki bezpiecznikow.. i jak zamykalem ja to czasem nie trafialem w i nie zatrzaskiwala sie.. i kabelek sie przycial i robil zwarcie -.-

i po co rozwalalem cala deske rozdzielcza itp jak wystarczylo odlaczyc ten kabelek od alarmu -.-
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load