Auto zgaslo i sa problemy z nim... |
Autor |
Wiadomość |
nieznajomy99
Dołączył: 20 Cze 2013 Posty: 10 Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-06-2013, 10:51 Auto zgaslo i sa problemy z nim...
|
|
|
Wiec tak jak w temacie. Jechalem na gazie i chcialem przelaczyc na benzynke. I w tym momencie samochod mi zgasl. Probowalem odpalic to tylko wykonczylem akumulator. Na pych nie odpala. Odpalil tylko wtedy gdy krecilem caly czas rozrusznikiem. Puscilem kluczyk po odpaleniu auto gaslo. Na parkingu doszedlem do wniosku, ze auto odpala jedynie gdy pali sie kontrolka ladowania.. dotkne gazu by kontrolka zniknela auto gasnie. Odlaczylem alternator i samochod jezdzi.. Co tu moglo sie namieszac?[/list] |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-06-2013, 00:10
|
|
|
1. Przywitac sie !!
2. Jaki motor?
3. Sam sobie odpowiadasz na pytanie. Moze alternator robi jakies chore obciazenie tudziez ma zwarcie? Tu bym sie skupil. Alternator do T/T nie kosztuje majatku, kup, zaloz i bedziesz wiedzial. Chyba, ze masz jakies durne odciecie przez kogos dolozone....nic nie wiem, nic n ie napisales |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-07-2013, 09:52
|
|
|
naj lepiej zmień markę hahahaha |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-07-2013, 21:05
|
|
|
I spokoj z panem flor16 |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
nieznajomy99
Dołączył: 20 Cze 2013 Posty: 10 Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-07-2013, 16:31
|
|
|
wiec tak silnik to 1.4 gaznik + gaz ...kupilem nowy alternator.. tzn regenerowany wlozylem i nic ...
na poczatku silnik gasl gdy dostawal ladowanie, poruszalem jakimis kabelkami i auto jezdzi ale gasnie gdy wcisne awaryjne
(szary kabelek) idacy od alternatora do kontrolki na desce wszedzie sie zamyka.. gdzie go probowka dotkne wszedzie sie swieci .. nawet od swiatel ;o
auto jak na razie jezdzi lecz gdy wcisne awaryjne gasnie... elektryka ladnie sie posypala
jak co mam do sprzedania alternator ten co mialem do czasu wymiany. dzis sprawdzany 14.20 ma ladowania przy obciazeniu |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 02-07-2013, 21:17
|
|
|
Sprawdź masy na silniku i pace szczególnie tą wiązkę pod aku |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 02-07-2013, 21:42
|
|
|
nieznajomy99, no właśnie tak jak pit14, napisał posprawdzaj połączenia masowe i poczytaj o tym na forum bo jest parę tematów, może coś cię natchnie |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
nieznajomy99
Dołączył: 20 Cze 2013 Posty: 10 Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-07-2013, 22:09
|
|
|
Wujek tam sprawdzal cos.. wszystkie kabelki.. masy niby dokrecone itp.. z tym jednym kabelkiem jest problem.. nawet jak zdjalem deske rozdzielcza to na zarowce od swiatel mial zamkniecie ... |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-07-2013, 17:25
|
|
|
nie chodzi o to żeby były dokręcone tylko o to żeby nie było różnicy w napięciu - akumulatora , + aku a silnik , + aku a skorupa - to sprawdźcie miernikiem a nie wizualnie |
|
|
|
|
nieznajomy99
Dołączył: 20 Cze 2013 Posty: 10 Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 03-07-2013, 21:12
|
|
|
na kablu z alternatora(ten szary) napiecie jest wszedzie.. dotkne jedna koncowka probowki kabla a druga byle czego to sie zamyka.. drzwi , kielichow , nawet pokrywa zaworow.. i jest przebicie ..
sprzedam to chyba ; / |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-07-2013, 21:28
|
|
|
nie sprawdzaj próbówką tylko miernikiem ! jeśli na tym szarym przewodzie masz napięcie po odłączeniu od altka to wg schematu jak patrzę będzie zwarcie w kostce stacyjki |
|
|
|
|
nieznajomy99
Dołączył: 20 Cze 2013 Posty: 10 Skąd: Slupsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-07-2013, 10:27
|
|
|
Cytat: | nie sprawdzaj próbówką tylko miernikiem ! jeśli na tym szarym przewodzie masz napięcie po odłączeniu od altka to wg schematu jak patrzę będzie zwarcie w kostce stacyjki |
Tak tez z wujkiem obstawiamy. Przy przekrecaniu kluczyka na 0 slychac nawet jak przekazniki wariuja itp. Stacyjka jest troche rozwalona ; P byle jakim kluczem przekrecam :p
Jest tez taka sytuacja ze jak wcisne awaryjne (nie migaja ale gasza silnik) xd Awaryjne nie dzialaja tylko jest odciecie zaplonu.. samochodu nie da sie za zadne skarby uruchomic ;p
Usterka naprawiona.. Jakis inteligentny gosciu tak robil alarm ze plusa wzial ze skrzynki bezpiecznikow.. i jak zamykalem ja to czasem nie trafialem w i nie zatrzaskiwala sie.. i kabelek sie przycial i robil zwarcie -.-
i po co rozwalalem cala deske rozdzielcza itp jak wystarczylo odlaczyc ten kabelek od alarmu -.- |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|