|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czy ktos zna przyczyne????? |
Autor |
Wiadomość |
martinezko
Wiek: 44 Dołączył: 30 Lis 2006 Posty: 10 Skąd: Wroclaw
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-12-2006, 21:36 Czy ktos zna przyczyne?????
|
|
|
siemanko!mam takie pytanko.niewiem czy to dobry dzial oczywiscie.chodzi o to ze ostatnio wyjmowalem alternator w celu sprawdzenia szczotek i luklem ze jeden przewod(z trzech)chyba od regulatora jest przerwany wiec go zlutowalem.wsadzilem go spowrotem i mam teraz taka opcje ze przy odpaleniu silnika i przy ruszeniu odrazu silnik sie zamula,przerywa i mam wrazenie jak by mial zaraz zgasnac.dopiero kiedy mocno przygazuje kontrolki zaczynaja mocniej swiecic,swiatla tez ostrzej daja i jest wszysto o.k. i tak za kazdym razem.co to moze byc?ktos zna odp.na to pytanie?bo ja nie wiem o co chodzi.(naciag paska o.k) i do tego jak wyjmowalem alternator zaiskzyl mi sie kabel (+) od niego bo dotknelem czegos metalowego przez przypadek a zapomnialem odlaczyc akumulatora.i tez od tamtej pory nie swieca sie kontrolki od ladowania i oleju(bezpieczniki wszystkie o.k)duzo napisalem ale probowalem opisac to jak najbardziej dokladnie.zgory dziekuje za info.sorki za smiecenie forum |
_________________ ja posiadam Fiata Tipo i do twarzy mi z ta bryka! |
|
|
|
|
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 06-12-2006, 08:19
|
|
|
Sprawdz regulator napięcia a co do kontrolek sprawdz żarowki. A po co wyjmowaleś alternator?Żeby srawdzić szczotki nie trzeba tak sie męczyć Wustarczy odkręcić regulator i szczotki są na wierzchu:) pozdrawiam |
|
|
|
|
martinezko
Wiek: 44 Dołączył: 30 Lis 2006 Posty: 10 Skąd: Wroclaw
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-12-2006, 18:47
|
|
|
dzieki wielkie.odkrecalem bo robilem to pierwszy raz i nie chcialem sie motac.wydawalo mi sie to prostrze.spoko sprawdze.dzieki wielkie.pozdro |
_________________ ja posiadam Fiata Tipo i do twarzy mi z ta bryka! |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-12-2006, 22:34
|
|
|
hmmm... jeśli naprawde miałeś pecha to może udało Ci się uszkodzić regulator lub którąś diodę? (ale to zwarcie to musiałoby być fachowe ); ew. wcześniej szwankował i ktoś coś odpiął bo za słabo ładował na wolniejszych obrotach - regulator napięcia, uszkodozny, u kogoś powiedzmy miał jakby przesuniętą skalę i zbyt zaniżał napięcie przy mniejszym (małe obroty); ktoś coś odpiął by chwilowo ominąć; albo jakieś uzwojenie szwankowało...
dobrze by było, by sprawdził Ci to elektromechanik, bo a nuż kiedyś Ci zdechnie akumulator po alternatorze w 'najlepszym' momencie;
sam wpierw możesz wziąś woltomierz i pomierzyć ładowanie na wolnych obrotach i przy lekkim gazowaniu, z włączonymi odbioranikami jak szyba(ogzewanie)+światła+... jak i pomiar bez odbiorników... wtedy już wiesz czy naprawdę coś już jest nie tak; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
martinezko
Wiek: 44 Dołączył: 30 Lis 2006 Posty: 10 Skąd: Wroclaw
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-12-2006, 22:37
|
|
|
dziekoweczka.napewno sprawdze |
_________________ ja posiadam Fiata Tipo i do twarzy mi z ta bryka! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|