|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
DELIKATNIE SWIECACA KONTROLKA LADOWANIA |
Autor |
Wiadomość |
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 01-02-2007, 19:32
|
|
|
I mnie dopadły ostatnio problemy z ładowaniem.Kontrolka się nie świeci,ale napięcie ładowania bez odbiorników to około 13.75V,a pod obciążeniem 13.20V.A wcześniej było 12.80V,ale poczyściłem wszystkie główne kable i dorobiłem dodatkową masę i się troszkę poprawiło.
Nie wiem co to może być,bo rok temu wymieniałem łożyska i szczotki były OK.
Alternator Bosch 1N 90A.
Jakieś pomysły. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-02-2007, 20:09
|
|
|
Ja jutro jestem po pracy umówiony z elektrykiem. Kontrolka swieci już non stop a ładowanie jest 14,2 i to jest ciekawe co to za przyczyna. Kiedyś wcześniejszym poście pisałem że zdażało się to sporadycznie i elektryk miał problem z diagnozą , zobacze co sie okarze jutro
** Dodano: 02-02-2007, 20:54 **
I po problemie okazało sie ze winne wszystkiemu były diody wzbudzające w alternatorze. Koszt naprawy 50 zł. |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
Artur
Dołączył: 15 Cze 2006 Posty: 35 Skąd: Kłodzko
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-02-2007, 10:56
|
|
|
Witam ja mam ten sam problem ale umnie kontrolka jazy się trochę niezalerznie od obrotów a ładowanie bez obciążenia jest 14,2 i niewiem co z tym zrobić |
_________________ Tipo 1.6 i.e lpg |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 05-02-2007, 13:34
|
|
|
A mi to już nikt nie pomoże |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-02-2007, 21:22
|
|
|
heh, Zielony, Bosche tak często już nie padają chyba w typowe sposoby... szczotki na pewno masz OK? przewodzą dobrze cały czas, nie spawają? zmierz napięcie może na samym wyjściu z alternatora, na jego śrubie gdzie jest kabel przykręcony i na jego masie; wtedy będziesz wiedział czy to zły kontakt gdzieś (skoro czyszczenie nieco dało miejscowe) czy to sam alternator; a jak alternator - to raczej regulator napięcia ew szczotki, chyba nic innego; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 06-02-2007, 00:08
|
|
|
Też mi się wydaje że to regulator.Chociaż wolę popytać czy nie jakaś dioda czy coś podobnego.Napięcie mierzyłem bezpośrednio na altku.Zresztą jeśli dobrze pamiętam to tam jest regulator razem ze szczotkami,więc trzeba będzie myśleć o wymianie,a wirnik wezmę do pracy to sobie przetoczę pierścienie od szczotek.Ale muszę poczekać bo autko teraz dzień w dzień śmiga. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
pabler
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 13 Skąd: śląsk
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-02-2007, 08:19
|
|
|
mi wcale nie świeciła. Skonczylo sie tym ze musialem wymienic alternator. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|