Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
DELIKATNIE SWIECACA KONTROLKA LADOWANIA
Autor Wiadomość
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 01-02-2007, 19:32   

I mnie dopadły ostatnio problemy z ładowaniem.Kontrolka się nie świeci,ale napięcie ładowania bez odbiorników to około 13.75V,a pod obciążeniem 13.20V.A wcześniej było 12.80V,ale poczyściłem wszystkie główne kable i dorobiłem dodatkową masę i się troszkę poprawiło.
Nie wiem co to może być,bo rok temu wymieniałem łożyska i szczotki były OK.
Alternator Bosch 1N 90A.
Jakieś pomysły. :?:
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
bob96 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 519
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-02-2007, 20:09   

Ja jutro jestem po pracy umówiony z elektrykiem. Kontrolka swieci już non stop a ładowanie jest 14,2 :( i to jest ciekawe co to za przyczyna. Kiedyś wcześniejszym poście pisałem że zdażało się to sporadycznie i elektryk miał problem z diagnozą , zobacze co sie okarze jutro :evil:

** Dodano: 02-02-2007, 20:54 **
I po problemie :lol: okazało sie ze winne wszystkiemu były diody wzbudzające w alternatorze. Koszt naprawy 50 zł.
_________________
Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite
     assistance
 
 skype
 
Artur 



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 35
Skąd: Kłodzko
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-02-2007, 10:56   

Witam ja mam ten sam problem ale umnie kontrolka jazy się trochę niezalerznie od obrotów a ładowanie bez obciążenia jest 14,2 i niewiem co z tym zrobić
_________________
Tipo 1.6 i.e lpg
  
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 05-02-2007, 13:34   

A mi to już nikt nie pomoże :?: :?: :?: :?:
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-02-2007, 21:22   

heh, Zielony, Bosche tak często już nie padają chyba w typowe sposoby... szczotki na pewno masz OK? przewodzą dobrze cały czas, nie spawają? zmierz napięcie może na samym wyjściu z alternatora, na jego śrubie gdzie jest kabel przykręcony i na jego masie; wtedy będziesz wiedział czy to zły kontakt gdzieś (skoro czyszczenie nieco dało miejscowe) czy to sam alternator; a jak alternator - to raczej regulator napięcia ew szczotki, chyba nic innego;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-02-2007, 00:08   

Też mi się wydaje że to regulator.Chociaż wolę popytać czy nie jakaś dioda czy coś podobnego.Napięcie mierzyłem bezpośrednio na altku.Zresztą jeśli dobrze pamiętam to tam jest regulator razem ze szczotkami,więc trzeba będzie myśleć o wymianie,a wirnik wezmę do pracy to sobie przetoczę pierścienie od szczotek.Ale muszę poczekać bo autko teraz dzień w dzień śmiga.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
pabler 


Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 13
Skąd: śląsk
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-02-2007, 08:19   

mi wcale nie świeciła. Skonczylo sie tym ze musialem wymienic alternator.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load