Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka ładowania świeci się...
Autor Wiadomość
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 30-10-2008, 19:24   

tipacz, regulator napiecia ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 30-10-2008, 19:31   

egon., mozliwe... patrzyłem na allegro i wychodzi na to, że taki sam jest w tipo uno cintku itp. możliwe to?
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 30-10-2008, 23:33   

czyli uszkodzony regulator może przeładować akumulator? na wyłączonym silniku miernik powinien dać odczyt w zakresie 12,5-12,8V na sprawnym akumulatorze.

tipacz, sprawdź ile masz z rana, zanim odpalisz auto.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 31-10-2008, 02:24   

witam ja też się podpinam pod temat. Dziś rano odpaliłem auto przejechałem kawałek i jak był ciepły to troszkę mu depnąłem przed domem, do odcinki, potem jak obroty spadły zgasiłem i poszedłem. Po południu jak go odpalliłem to zauwarzyłem że pali się kontrolka ładowania. nie świeci się mocno tylko trochęa po zwiększeniu obrotów przygasa, ale nie gaśnie do końca. ale czasem się zdaża że na postoju pod różnym konrtem nachylenia auta lub podczas hamowania gaśnie całkiem. co to może byc ??
     assistance   Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 02-11-2008, 18:48   

U mnie temat rozwiązany. Prawdopodobnie winą niskich obrotów na LPG i problem z ładowaniem był spowodowany - i tu uwaga! - peknietym wężykiem idącym do digiplexa!!! jezdziłem z peknietym ok tygodnia i widocznie komp sie przestawił. Po wymianie wężyków i ok 150km wszystko sie unormowało.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-11-2008, 11:31   

u mnie dalej nic nie wiadomo... jak jade na światłach to się lekko zapala kontrolka od ładowania... jak przyspieszam to gaśnie a jak jade ze stałą prędkością to leciutko sie świeci... jak zgasze światła to gaśnie i kontrolka... nic nie kumam... pasek ? czy regulator ? a może altek ? stojan albo diody ?
     assistance   Moneta
 
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-11-2008, 11:35   

Świstak, miałem podobna sytuacje :/ po wymianie diód lampka zgasła :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Piotr_ 


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 54
Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-05-2009, 14:16   

też obecnie mam taką sytuację że świeci lekko, albo wymienię diody albo altka włożę z tipo 1,9 td :D
  
 
 
wiki1982 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 853
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 22-05-2009, 14:43   

u mnie wymiana diod w takim samym przypadku nie pomogla.walniety byl stojan alternatora.bylo trzeba wymienic altka :(
temat ten byl po za tym wielokrotnie walkowany :)
_________________
Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
     assistance   Moneta
 
 
dspmatrix 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 251
Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 26-08-2009, 21:28   

a ja wam, napisze krotka chyba w miare opowiastke..
jade do pracy a tu ni z tego ni z owego gasnie wszystko w tipkuswiatla deska normalnie wsio.doturlalem sie na parking w robocie i zdechl...trza bylo 2 metery pchac.padl aku.ma niespelna 2 miesiace i padl..wina alternatora oczywista.zalozylem drugi altek kupilem regulator napiecia MM podpialem i chodzi ladowanie na wiekszych obrotach 16.8 V na wolnych 14,4 V +/- 1 v. ale kontrolka ladowania swieci sie..jak docisne troche gazu przygasa i jakby niby nie swiecila a puszczam gaz na wolne obroty wchodze a ona znow sie zapala.. akuma Centra plus 54 Ah ma niecale dwa miechy...wiec jak to rozumiec..?a znow na silniku mam napiecie rowne wskazaniom miernika z akumy czyli 14,4 V wiec o co kaman...bo zglupialem sprawdzam po kazdym odpaleniu auta ladowanie i jest jak bylo do 16,8 V lecz napiecie akum. zauwazylem ze dyga na roznych wartosciac raz jest 7 V na ulamek sek.raz 11 V itd..... chyba cala skala miernika by sie pokazala.... co nie tak????
_________________
1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-08-2009, 14:42   

dspmatrix, po pierwsze - ja takim wysokim ładowaniem zniszczyłem sobie akumulator. Był przeładowywany miesiąc czasu może i z 55Ah zrobiło się może z 15Ah. Tyle, żeby rozrusznikiem zakręcić ze dwa razy i koniec. Dlatego nie kombinuj za dużo, bo szkoda nowego aku. Sprawdź na innym regulatorze, bo w MM to raczej jego wina będzie.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 27-08-2009, 20:56   

ciechu, Identycznie miałem z moim aku - wymieniłem regulator na nowy magnetti marelii (ten co pasuje do uno, cinka itp) po miesiącu jazdy aku trzymał 1 dzień, reklamacji mi nie uznali argumentując to w ten sposób: "całość naprawy przeprowadzona nieprofesjonalnie- po montażu nie sprawdzono prądu ładowania". Jeśli ładowanie wskoczy Ci powyżej 15V to wypiernicz ten regulator i poszukaj czegoś lepszego...
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load