|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Kontrolka ładowania świeci się... |
Autor |
Wiadomość |
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 30-10-2008, 19:24
|
|
|
tipacz, regulator napiecia |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 30-10-2008, 19:31
|
|
|
egon., mozliwe... patrzyłem na allegro i wychodzi na to, że taki sam jest w tipo uno cintku itp. możliwe to? |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-10-2008, 23:33
|
|
|
czyli uszkodzony regulator może przeładować akumulator? na wyłączonym silniku miernik powinien dać odczyt w zakresie 12,5-12,8V na sprawnym akumulatorze.
tipacz, sprawdź ile masz z rana, zanim odpalisz auto. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 31-10-2008, 02:24
|
|
|
witam ja też się podpinam pod temat. Dziś rano odpaliłem auto przejechałem kawałek i jak był ciepły to troszkę mu depnąłem przed domem, do odcinki, potem jak obroty spadły zgasiłem i poszedłem. Po południu jak go odpalliłem to zauwarzyłem że pali się kontrolka ładowania. nie świeci się mocno tylko trochęa po zwiększeniu obrotów przygasa, ale nie gaśnie do końca. ale czasem się zdaża że na postoju pod różnym konrtem nachylenia auta lub podczas hamowania gaśnie całkiem. co to może byc ?? |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 02-11-2008, 18:48
|
|
|
U mnie temat rozwiązany. Prawdopodobnie winą niskich obrotów na LPG i problem z ładowaniem był spowodowany - i tu uwaga! - peknietym wężykiem idącym do digiplexa!!! jezdziłem z peknietym ok tygodnia i widocznie komp sie przestawił. Po wymianie wężyków i ok 150km wszystko sie unormowało. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-11-2008, 11:31
|
|
|
u mnie dalej nic nie wiadomo... jak jade na światłach to się lekko zapala kontrolka od ładowania... jak przyspieszam to gaśnie a jak jade ze stałą prędkością to leciutko sie świeci... jak zgasze światła to gaśnie i kontrolka... nic nie kumam... pasek ? czy regulator ? a może altek ? stojan albo diody ? |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-11-2008, 11:35
|
|
|
Świstak, miałem podobna sytuacje :/ po wymianie diód lampka zgasła |
|
|
|
|
Piotr_
Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 54 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 19-05-2009, 14:16
|
|
|
też obecnie mam taką sytuację że świeci lekko, albo wymienię diody albo altka włożę z tipo 1,9 td |
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-05-2009, 14:43
|
|
|
u mnie wymiana diod w takim samym przypadku nie pomogla.walniety byl stojan alternatora.bylo trzeba wymienic altka
temat ten byl po za tym wielokrotnie walkowany |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 26-08-2009, 21:28
|
|
|
a ja wam, napisze krotka chyba w miare opowiastke..
jade do pracy a tu ni z tego ni z owego gasnie wszystko w tipkuswiatla deska normalnie wsio.doturlalem sie na parking w robocie i zdechl...trza bylo 2 metery pchac.padl aku.ma niespelna 2 miesiace i padl..wina alternatora oczywista.zalozylem drugi altek kupilem regulator napiecia MM podpialem i chodzi ladowanie na wiekszych obrotach 16.8 V na wolnych 14,4 V +/- 1 v. ale kontrolka ladowania swieci sie..jak docisne troche gazu przygasa i jakby niby nie swiecila a puszczam gaz na wolne obroty wchodze a ona znow sie zapala.. akuma Centra plus 54 Ah ma niecale dwa miechy...wiec jak to rozumiec..?a znow na silniku mam napiecie rowne wskazaniom miernika z akumy czyli 14,4 V wiec o co kaman...bo zglupialem sprawdzam po kazdym odpaleniu auta ladowanie i jest jak bylo do 16,8 V lecz napiecie akum. zauwazylem ze dyga na roznych wartosciac raz jest 7 V na ulamek sek.raz 11 V itd..... chyba cala skala miernika by sie pokazala.... co nie tak???? |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-08-2009, 14:42
|
|
|
dspmatrix, po pierwsze - ja takim wysokim ładowaniem zniszczyłem sobie akumulator. Był przeładowywany miesiąc czasu może i z 55Ah zrobiło się może z 15Ah. Tyle, żeby rozrusznikiem zakręcić ze dwa razy i koniec. Dlatego nie kombinuj za dużo, bo szkoda nowego aku. Sprawdź na innym regulatorze, bo w MM to raczej jego wina będzie. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-08-2009, 20:56
|
|
|
ciechu, Identycznie miałem z moim aku - wymieniłem regulator na nowy magnetti marelii (ten co pasuje do uno, cinka itp) po miesiącu jazdy aku trzymał 1 dzień, reklamacji mi nie uznali argumentując to w ten sposób: "całość naprawy przeprowadzona nieprofesjonalnie- po montażu nie sprawdzono prądu ładowania". Jeśli ładowanie wskoczy Ci powyżej 15V to wypiernicz ten regulator i poszukaj czegoś lepszego... |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|