Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Schemat +porady
Autor Wiadomość
Caspa666 
witamy nowego


Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 1
Skąd: Siedlce
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-02-2013, 16:01   Schemat +porady

Witam.
Buduję replikę Lotusa7 na bazie silnika od Forda Sierry 2.0 OHC i bardzo chciałbym zaadoptować do niego zegary DGT od Fiata Tipo.
Dziś zakupiłem takowe zegary (3szt) i po przejrzeniu forum wygrzebałem trochę info o nich (zegarach).

Pytania:

1.Czy łącząc odpowiednie piny z zegarów z odpowiednimi pinami czujników ma szanse to ruszyć czy idzie to wszystko przez komputer silnika?
(ciśnienie oleju, temperatura wody, poziom paliwa, światła, obrotomierz, prędkościomierz itd...)

2. Czy przy zastosowaniu impulsatora od tipo do skrzyni forda prędkość nie będzie przekłamywała?

3.Posiadacie dokładne schematy do samych zegarów? bardzo poproszę...

4. Czy da radę sprawdzić żarówki i wyświetlacze podając tylko "+" i "masę" na zegary i wcisnąć te 2 przyciski to testowania zegarów?

PS. Jeśli mieliście do czynienia z przekładką tych zegarów do innych aut mile widziane rady.

PS2. Ma ktoś może wtyczki do tych zegarów (z tego co u Was wyczytałem pasują od każdego Tipo) i zechciałby odsprzedać (wiem, umieszczę w dziale giełda;) )
  
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-02-2013, 21:18   

wrzuc zdjecia repliki bo mnie ciekawosc zrzera, chyba nie tylko mnie
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-02-2013, 15:12   

Caspa666, napewno deska digital jest oddzielnym urzadzeniem nie zwiazanym w zaden sposob ze sterownikiem silnika i wykorzystuje oddzilene czujniki wiec podlaczenie nie bedzie wielkim klopotem majac oczywiscie schemat.Wystarczy podpiac zasilanie a pozniej sukcesywnie czujnik po czujniku.Obrotomierz bierze impulsy z cewki zaplonowej-ona ma specjalne wyjscie.Temperatura silnika z pomaranczowego czujnika na 1 pin.Znajdziesz go nie tylko w tipo ale rowniez w innych fiatach typu cc,sc,brawo,marea.Musisz znalezc schemat.Wtyczki ze zwyklego licznika ponoc nie pasuja.O szczegoly dopytaj kolege Lasgo07.Niedawno robil taka zamiane wiec pewnie wie wiecej.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load