|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Schemat +porady |
Autor |
Wiadomość |
Caspa666
witamy nowego
Dołączył: 06 Lut 2013 Posty: 1 Skąd: Siedlce
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-02-2013, 16:01 Schemat +porady
|
|
|
Witam.
Buduję replikę Lotusa7 na bazie silnika od Forda Sierry 2.0 OHC i bardzo chciałbym zaadoptować do niego zegary DGT od Fiata Tipo.
Dziś zakupiłem takowe zegary (3szt) i po przejrzeniu forum wygrzebałem trochę info o nich (zegarach).
Pytania:
1.Czy łącząc odpowiednie piny z zegarów z odpowiednimi pinami czujników ma szanse to ruszyć czy idzie to wszystko przez komputer silnika?
(ciśnienie oleju, temperatura wody, poziom paliwa, światła, obrotomierz, prędkościomierz itd...)
2. Czy przy zastosowaniu impulsatora od tipo do skrzyni forda prędkość nie będzie przekłamywała?
3.Posiadacie dokładne schematy do samych zegarów? bardzo poproszę...
4. Czy da radę sprawdzić żarówki i wyświetlacze podając tylko "+" i "masę" na zegary i wcisnąć te 2 przyciski to testowania zegarów?
PS. Jeśli mieliście do czynienia z przekładką tych zegarów do innych aut mile widziane rady.
PS2. Ma ktoś może wtyczki do tych zegarów (z tego co u Was wyczytałem pasują od każdego Tipo) i zechciałby odsprzedać (wiem, umieszczę w dziale giełda;) ) |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 06-02-2013, 21:18
|
|
|
wrzuc zdjecia repliki bo mnie ciekawosc zrzera, chyba nie tylko mnie |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-02-2013, 15:12
|
|
|
Caspa666, napewno deska digital jest oddzielnym urzadzeniem nie zwiazanym w zaden sposob ze sterownikiem silnika i wykorzystuje oddzilene czujniki wiec podlaczenie nie bedzie wielkim klopotem majac oczywiscie schemat.Wystarczy podpiac zasilanie a pozniej sukcesywnie czujnik po czujniku.Obrotomierz bierze impulsy z cewki zaplonowej-ona ma specjalne wyjscie.Temperatura silnika z pomaranczowego czujnika na 1 pin.Znajdziesz go nie tylko w tipo ale rowniez w innych fiatach typu cc,sc,brawo,marea.Musisz znalezc schemat.Wtyczki ze zwyklego licznika ponoc nie pasuja.O szczegoly dopytaj kolege Lasgo07.Niedawno robil taka zamiane wiec pewnie wie wiecej. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|