Wariujący prawy migacz... |
Autor |
Wiadomość |
Sh4rKy
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 183 Skąd: EZG
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-07-2005, 09:44 Wariujący prawy migacz...
|
|
|
Hejka!
Mam problemik, otóż od czasu kiedy kupiłem Tipolka prawy migacz wariował (czasami mrugał szybko, tak jakby jedna z żarówek była przepalona a czasami normalnie). Ostatnio zmieniło mu się że czasami mruga normalnie czasami szybko, ale przeważnie go po prostu nie ma... I teraz pytanie co to może być? Z lewym wszystko wporządku, prawy wariuje....
Prosiłbym o pomoc. Boję się trochę wyjechać z tą sprawą na miasto żeby mnie nikt nie "stuknął" |
_________________ Fiat Tipo.
L'ultima tentazione.
--
Wyhoduj własnego Chomika! Udostępniaj i pobieraj pliki! |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-07-2005, 10:34
|
|
|
Sądze ze jedna z zarówek tobie nie kontaktuje .Palą sie np dwie a nie 3 zarowki .Sprawdz wszystkie oprawki,daj nowe zarowki. :P Nie zapomnij o bocznym migaczu!!
Acha to moze tez byc raczka od migaczy, na stronie jest opis jak ją zregenerowac do fabrycznego stanu |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
gulczas
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 171 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-07-2005, 11:04
|
|
|
Dokladnie tak jak mowi Grafit posprawdzaj to wszystko. U mnie też mialem taki problem i okazalo sie ze styki nie kontaktowały w prawym przednim migaczu. Przeczyścilem poprawilem i śmiga jak nowe. |
|
|
|
|
memo
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 74 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 11-07-2005, 14:31
|
|
|
Jeśli powyższe rady nie sprawdzą się w praktyce to stawiam na brak kontaktu elektrycznego w skrzynce bezpieczników. Tak mi się porobiło jak postanowiłem przyjrzeć się bliżej tek skrzyneczce i straciłem kontakt przez co prawy kierunkowskaz migał szybciej i nie świeciła się tylna żarówka (pomimo, że nie była spalona)
Aha sprawdź czy awaryjne mrugają prawidłowo (u mnie diałały OK a mimo to działo się jak opisałem wyżej) |
_________________ Tipo 1.4 (gażnik) |
|
|
|
|
Sh4rKy
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 183 Skąd: EZG
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-07-2005, 17:07
|
|
|
OK panowie, 15 minut grzebania i samo się rozwiązało. Tak jak mówił gulczas - styki nie łączyły bo zaśniedziałe były (ech ci "poprzedni właściciele"...). Dzięki za podpowiedzi i pomoc! |
_________________ Fiat Tipo.
L'ultima tentazione.
--
Wyhoduj własnego Chomika! Udostępniaj i pobieraj pliki! |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 11-07-2005, 21:44
|
|
|
Sh4rKy, jesli nagle kierunki zaczynaja "szybko" migac, oznacza to ze przepalona jest zarowka lub nie laczy.
To takie jak by "powiadomienie" kierowcy. Gdy widzisz ze szybciej niz normalnie migaja Ci kierunki wiesz juz ze ktorys z nich nie "miga"..
Sprawdz zarowki, styki, polaczenia kabli.
A dlatego szybciej miga bo kazda zarowka stawia jakis opor. Jesli sie przepali (lub cos nie laczy) to automatycznie opor ukladu spada przez co "szybciej" caly uklad chodzi. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-07-2005, 23:55
|
|
|
gwoli ścisłości raczej nie opór spada jak się przepali a obciążenie maleje :-)
mniej żarówek mniej ciągnie... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-07-2005, 05:56
|
|
|
=D>=D>=D>=D>
A opór układu (układu samego oświetlenia) wręcz rośnie (jak to zwykle bywa w układzie równoległym przy wycięciu jednej gałęzi) bo R=1/R1 + 1/R2 ...itd
Rezystancja spada to prund rośnie (przy stałym napieciu) a co za tym idzie jaśniej świecą pozostałe (he he a więc pozytywne skutki) ale i szybciej nagrzewa się bimetal i odgina się wyłaczając obwód, potem stygnie i załacza i tak dalej az do za.....
Ogólnie szybciej miga
|
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
Sh4rKy
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 183 Skąd: EZG
Województwo: Łódzkie
|
|
|
|
|
gulczas
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 171 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-07-2005, 10:10
|
|
|
Spoko Spoko poto jest forum i poto jesteśmy żeby sobie pomagać i rozwiązywać mroczne zagadki i usterki ;] |
_________________ FIAT Tipo 1.4ie 1994r SREBRNY a jest BRAVO 1.8 GT
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 13-07-2005, 21:53
|
|
|
jabko, unknown, no tak dobrze mowicie...
Chyba za bardzo mi slonce juz przygrzewa w ten leb, albo za duzo siedzie z lutownica przy aucie i juz od dymu lutu mi cos sie kreci
BTW... dzisiaj zrobilem mala modernizacje ukladu podcisnienia Pochwale sie nie dlugo z opisem co i jak. (chodzi o to ze auto teraz trzyma obroty zaraz pod odpaleniu, wczesniej trzeba bylo troche "trzymac" gazem zeby nie zdechlo) |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-07-2005, 22:01
|
|
|
Tak, tak pochwal sie Miszko to ja moze tez pokombinuje bo w lato OK ale w zime mnie wqrza, ze po wylaczeniu automatycnego ssania auto ledwo dychwi na wolnych obrotach dopoki sie nie rozgrzeje. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 13-07-2005, 22:15
|
|
|
Hah uklad jest genialnie prosty i spisuje sie.
Napisze na czysto i wrzuce tutaj na forum pelen opis. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|