|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Podpięcie Alarmu |
Autor |
Wiadomość |
Tipo-14000
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 13 Lip 2006 Posty: 197 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-05-2008, 18:33 Podpięcie Alarmu
|
|
|
Witam , kolejny tydzień montuje alarm i utknąłem ponownie .
Mianowicie , chce podpiąć alarm pod E. check , posiadam alarm który wyzwalany jest za pomoca + lub - , po przecięciu odpowiednio kabli w moim aucie od e. check zooriętowałem się ,że tam leci wyłącznie + , no to podpiąłem wyzwolenie alarmu + i wszystko byłoby cacy gdyby nie to ,że alarm wyzwala się przy zamkniętych drzwiach = bo wtedy jest + na kablu ( około 8v ) , a działa poprawnie tj uzbraja się przy otwartych drzwiach ( wtedy na kablu mam około 0.22 v) . Analogicznie uaktywnia się ( wyje ) jak zamkne drzwi
Czy ktoś wie jak to zamienić ewentualnie poradzić sobie ?
Podpięcie pod lampke raczej odpada bo ma fabryczny ściemniacz i świeci jeszcze około 20 s po zamknięciu drzwi .
Pzdr. |
_________________ Black Alfa 146 2.0 16v TS '97 |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 06:14
|
|
|
Zastosuj przekaźnik i po problemie |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 28-05-2008, 06:25
|
|
|
Tipo-14000 napisał/a: | Podpięcie pod lampke raczej odpada bo ma fabryczny ściemniacz i świeci jeszcze około 20 s po zamknięciu drzwi . |
Jesli ma opóźnienie gaśniecia to jest sterowana plusem. A tak w ogóle to po co chcesz podpiac to pod el.check? |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-05-2008, 07:25
|
|
|
tipacz,
zeby alarm załączał się po otwarciu drzwi...
Tipo-14000 napisał/a: | Podpięcie pod lampke raczej odpada bo ma fabryczny ściemniacz i świeci jeszcze około 20 s po zamknięciu drzwi . |
dlaczego...???
większość alarmów jest tak zrobiona że po załączeniu pilotem, alarm piknie ale jeszcze przez 20- 30 sekund nie jest aktywny, zwróć uwage na to ze po piknięciu dioda cały czas świeci a nie mruga... więc może jakośby się dało??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 28-05-2008, 07:52
|
|
|
gawor06, wszystko jest opisane tu http://www.tempra.org/ttt/schematy/alarm.htm |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Tipo-14000
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 13 Lip 2006 Posty: 197 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 07:57
|
|
|
Gawor , alarm nie piknie , tylko zacznie pikać 10 razy sygnalizując ,że coś jest nie tak - lampka swieci - coś musi być otwarte ... Ktoś wytłumaczy jaki przekaźnik mam zastosować ? Model lub schemat ?
Pzdr |
_________________ Black Alfa 146 2.0 16v TS '97 |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 09:15
|
|
|
jeżeli chcesz aby zamiast + (plusa) na wyjściu był - (minus) zastosuj poniższy schemat. Wtedy gdy na przekaźnik zostanie podany + to na wyjściu z przekaźnika będziesz miał minus. Nie wiem czy dokładnie oto Ci chodziło jeżeli nie to napisz dokładnie co potrzebujesz uzyskać
co do przekaźnika to posprawdzaj dobrze czy zawsze masz tam 8V i jaki prąd płynie i dobierz do tego ewentualnie możesz zapytać w sklepie czy taki samochodowy na 12v będzie stykał przy 8 |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-05-2008, 11:29
|
|
|
Tipo-14000,
a tak zgadza się... bedzie pikał ze coś jest nie domknięte... no tak... mój błąd sorry |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Tipo-14000
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 13 Lip 2006 Posty: 197 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 13:05
|
|
|
Rafał , kupiłem przekaźnik , diody 1n4004 i będe montował bo dostałem instrukcje podłączania alarmu z serwisu do alfy . Popełniałem parę błędów , zobacze teraz , jesli nie wyjdzie to będsziemy myśleć dalej
Rafale rozszyfruj mi jeszcze ten przekaźnik , chciałem żeby po impulsie + , z przekaźnika wychodził - .
Dzięki |
_________________ Black Alfa 146 2.0 16v TS '97 |
|
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 13:10
|
|
|
no życzę powodzenia, zawsze możemy się umówić i podjechałbyś do mnie jakbyś sobie nie mógł dać rady |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
Tipo-14000
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 13 Lip 2006 Posty: 197 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 14:43
|
|
|
Nom w serwisie , jednak wiedzą jak to się podłącza ...
Wszystko działa .
Rafał , jak możesz zerknij jak podłączyc ten minus sterowany impulsem Plus.
Pzdr |
_________________ Black Alfa 146 2.0 16v TS '97 |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 15:10
|
|
|
no właśnie tak jak Ci rozrysowałem e.check przy otwarciu drzwi podaje plusa który uruchamia przekaźnik, przekaźnik na wejściu ma podany minus w momencie kiedy e.check poda plusa na przekaźnik następuje zwarcie styków w przekaźniku i minus z wejścia płynie sobie dalej do Twojej centralki, ona otrzymuje sygnał minus i zaczyna wyć |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|