Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Opornik dmuchawy , brak I-III biegu nawiewu
Autor Wiadomość
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 13-06-2006, 23:33   

Nie naprawiaj za dużo bo czeka Cię "AA". :badgrin: :badgrin:
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
Tempers 



Wiek: 51
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 182
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-08-2006, 17:49   

No i na mnie przyszła pora. Działa tylko ostatni bieg nawiewu. Będę sprawdzał co i jak. Narazie kostka cała.

Pozdrawiam
_________________
Oto moje furki:

- Tempra 1.6 SX ie Gaz
- KIA SHUMA - 2001 r.- 1.8 Full Wersja
     assistance
 
HaKeN 
witamy nowego


Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3
Skąd: Konin
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 06-09-2006, 10:51   

Zrobiłem wszystko co było mówione. wymieniłem bezpiecznik juz dwa razy, który dziala ok. 20 min. i pali się. kostka i styki są ok. ktos pisał że miał problem z przekaźnikiem tylko nie wiem który jest za to odpowiedzialny.
  
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-09-2006, 13:02   

ViNYL napisał/a:
Witam.

A jakiej mocy sa to rezystory? Bo o ile R35, 1R0 i 2R2 to sa rezystancje to nie wiem co oznacza napis K91 na kazdym (moze szereg). Mi padl opornik srodkowy i dlatego nie działa I i II.


Są to rezystory o takich wartościach:

R35 - 0,35ohm
1R0 - 1ohm
2R2 - 2,2ohm

Proste prawda?

a moc to tak jak napisał rodzynek

rodzynek napisał/a:
sprawie mocy oporników - ja kupiłem 5W i 9/10W. Założyłem te słabsze bo lepiej pasowały gabarytami. I działają trzeci tydzień tak więć stwierdzam, że 5W się nadają:)
_________________
Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek
     assistance   Moneta
 
 skype
 
depeche77 


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 15
Skąd: Krobia
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 23-09-2006, 14:36   

Witam panowie i serdecznie pozdraiwm >Moj przyoadek był taki niedziałała mi dmuchawa 1,2,3bieg ,zrobiłem tak jak kazał Mieszko wyciagłem kostke zmiezyłem termik był ok,rezystor R35 - 0,35ohm ok, 1R0 - 1ohm uszkodzony niebyło namiam przejscia jak miezylem miernikiem ,2R2 - 2,2ohm ok, zamiast uszkodzonego rezystora zastosowalem rezystor 10watowy czyli 1,5ohm .Dmuchawa dział tylko troche ma wolniejsze obroty,A wiec dziekuje za porade :)
  
 
Mir23 



Wiek: 42
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 87
Skąd: Chełm, Warszawa
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-09-2006, 07:50   

depeche77 napisał/a:
zrobiłem tak jak kazał Mieszko

:D :lol: Nasz admin został koronowany :D
_________________
Była: Tempra SW, 1.9 TD, XII.1993r, 140000km
Była: Micra 1.3, 1993r., 165000km
Jest: Audi A4 Avant 1.8 1996r. przebieg - kto to wie? :)
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-10-2006, 20:24   

| santa |
\____/
/____\
/______\

:prayer: :prayer: :prayer: [-o< :prayer: :prayer: [-o< [-o<

Tłum pozdrawia króla!


=D>
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 03-10-2006, 08:09   

unknown, widze, ze z Ciebie artysta...
Ech tam Król, jestem only Michał ;) I nad nikim się nie wywyższam.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-10-2006, 21:06   

multi-specialist :D
w zależności co, komu i ew za jakie piwo :D

ale artysta to raczej nie... morphingi zdjęć czy obróbkę video może, ale to nie artysta jeszcze... ascii charts to mogą być artyści :P
ja raczej drutki lutuję.. no czasem jakaś mechanika czy programowanie... albo eksperymenty na aucie :D

** Dodano: 03-10-2006, 22:07 **
ale (miałem hoomor akurat) miło poczuć się lepiej, tak na tym tronie... :D
jak ojciec dyrektor :D
/tu oczywiście żartuję/
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 05-10-2006, 12:26   

Ty się nie śmiej. Gdzieś pół roku mieszkałem koło radia Ojca Dyrektora :D
Ale nie chciał rzucić $$$ niestety ;/ Drań jeden :D
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
timi42 


Wiek: 60
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 25
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 31-10-2006, 13:55   

witam,

powiem tak: dmuchawa nie działała na 1,2,3 biegu, a ostatnio przestała na 4-tym. zdjąłem cały schowek, uwaliłem się na podłodze i patrzę, a tu nie ma kostki. Rozkręciłem popielniczke i te wszystkie pokrętła powyżej - ogólnie prawie pół samochodu, bo się uparłem, że sam to zrobię. Przyszedł sąsiad i zapytał, czy sprawdziłem bezpieczniki - opadło mi wszystko. Pierwszy bezpiecznik jaki sprawdziłem był spalony. oczywiście po wymianie, dmuchawa chodzi. :red_kartka: Piszę o tym, aby nikt nie popełnił tego samego błędu.
szerokiej drogi
Tomek
_________________
timi42
zgredzio
     assistance   Moneta
 
 skype
 
RaV 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 539
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 11-11-2006, 10:22   

Witam,
u mnie wczoraj padł 1 i 2 bieg dmuchawy, czyli z opisów wnioskuje, że padł środkowy rezystor.
Jednak mierzę oporności w dwóch pozostałych i moje wyniki odbiegają od tych podanych przez marcina, chociaż ich ozanczenia są takie same
magi-marcin napisał/a:
Są to rezystory o takich wartościach:
R35 - 0,35ohm
1R0 - 1ohm
2R2 - 2,2ohm

U mnie wygląda to tak:
R35 - 1,2ohm <-- największa różnica
1R0 - popsuty
2R2 - 2,8ohm

I teraz pytanko z czego mogą te różnice wynikać?

Oraz drugie: Czy ten popsuty opornik nie można by podmienić oprnikiem o tej samej oporności (1ohm) ale takim małym (od układów elektronicznych)? Sądze, że znam odpowiedź - Nie, bo się spali!
Ale czy można by np wstawić kilka tych małych oporników równolegle? Jeśli tak to ile?
Sorki za takie pytania, ale z elektroniką mam mało wspólnego :aniolek:

** Dodano: 11-11-2006, 09:33 **
Jeszcze jedno. Pierwszy raz się spotykam z takim opornikami. Jak są one przymocowane? Lutów żadnych nie widzę, to jest jakiś zaczep? Zawsze mogę uciąć, ale wolałbym pozanć profesjonalną metodę *]

** Dodano: 11-11-2006, 10:30 **
A teraz tak mnie coś naszło.... a gdybym sam zrobił opornik 1ohm'owy?
Kawałek drutu nawinąłbym na ten ceramiczny element. Sprawdziłem opór posrebrzenego drucika (średnicy 0.5mm) dł ok. 10cm i opór wychodzi właśnie 1ohm.
Mogę takie coś zrobić? Czy też łatwo w ten sposób coś popsuje?
_________________

     assistance   Moneta
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-11-2006, 18:47   

więc tak: różnice twoje a podane przykładowe wartości - różnice masz nieduże; starczy byś miał sondy od mirnika inne, gorszy styk między sondami miernika a blaszkami, baterie słabą itp :D
może starczy przeczyścić blaszki i na nowo zmierzyć, zresztą podmienić ten R35 czyli 0,35 Ohm możesz zawsze; musiaby się jakoś uszkodzić/nadpalić by miał opór większy; l prędzej by się przepalił raczej; to ,że 2,2 ma 2,8 to można olać, to też może zły kontakt tylko, różnica nie na tyle by coś się grzało i spaliło.... poczyść bardzo ładnie wszelkie blaszki, styki a potem też i te sondy od miernika i zmierz na nowo; dociśnij... wyniki będą na pewno bliższe przykładowym :P

popsutego opornika NIE możesz zastąpić takim małym za 2-3 grosze bo TAAAK, spali się; dlaczego? ano dlatego, że te zwykłe maają max moc ok 0,2 W o ile pamiętam, może 0,3 a na tych normalnych z dmuchawy odkłada się kilka W, one mają moc coś bodajże koło 5W i takie tylko możesz dawać; lutować je można do tych blaszek, ale trzeba by to umiejętnie zrobić i przy okazji zawinąć dookoła blaszek by jak najlepiej przewodziło; normalnie są zagniatane, sprasowywane jakby;
'ALE' jest takie, że pod wpływem gorąca cyna może się upłynnić i polecieć; w zasadzie jak się to dobrze zrobi to się nic nie stanie ani nie będzie tak grzać jaak kostka i styki wszelkie są czyste i OK, nie tworzy się żaden opór po drodze i nie grzeje/spawa, po drugie masz tam bezpiecznik TERMICZNY, który pod wpływem ciepła (przegrzania) się przerwa, dlatego go nie lutują a sprasowywują; ja go lutowałem i wszystko jest OK, ale trzeba to zrobić mądrze i z odprowadzeniem ciepła, ponadto szybko, by nie zdążył się nagrzać (jego nóżka) bo się przerwie; w tym jest szkopuł, dlatego sprasowują a nie lutują;


z kawałka drutu możesz sobie zrobić ten 1 OHm, ale by to miało ten 1 Ohm przynajmniej, po drugie jaki ten drut ma przekór, by się nie przegrzewał i nie spalił, jak to jakiś grybszy to OK, a poza tym czy drut na pewno masz lakierowany, nie będzie zwierał się (bo w izolacji odpada, ta się może stopić); w zasadzie taki 'opornik' z grubego drutu byłby mmoże pewniejszy, mniej się zgrzeje i dłużej pochodzi, ale dość dużo musiałbyś jednak nawinąć/poieścić tego drutka; pmiętaj, że miernik/multimetr cyfrowy też ma jakiś opór sond, powinno być zakładając, że są sprawne, bateria OK i czyściutkie (!) w miarę ok 0,4 Ohm, więc jaak takim mmiernikiem ustaliłeś, że twój kawałek drutu ma 1 Ohm, to miał dopiero 0,6.... zewrzyj same sondy i zobcz ile Ci wyświetla, na pewno nie równe 0... a nawet załóż, że jak wyświetla 0,3 to jest to prawie 0,4...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
RaV 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 539
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 12-11-2006, 09:52   

unknown, dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Zrobiłem najpierw opornik z drutu i faktycznie wszystko chodziło.
Ale pochodziło krótko - i teraz już tylko 4 bieg mi działa :x
Musiałem coś spsuć, ale nie mam pojęciać co - bezpiecznik jest cały. Może ten czujnik termiczny padł? Da się go jakoś zdiagnozować?
_________________

     assistance   Moneta
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-11-2006, 15:03   

czujnik termiczny padł najprawdopodobniej, a nawet na 99,9%... zdagnozować? multmetr jako omomierz ew żarówka i bateria :) to nie żaden czujnik termiczny tylko bezpiecznik termiczny, zachowuje się jak zwykły bezpiecznik, tyle, że nie tyle przepływ prądu za duży go przerywa a temperatura; jak się zrobi koło niego za gorąco to się przepala; żarówka i bateria - w szeregu z nim daj i zobacz czy on przewodzi, lub omomierzem; kosztuje kilkadziesiąt groszy; przylutować niełatwo by było dobrze a go nie uszkodzić, sprasowuje się go, ale może dasz radę przylutować go też bez przegrzania a i pewnie przy tym; opornik z drutu Ci się przepalił? może przekrój drucika miałeś za ały albo jakiś taki materiał na ten drucik, że mimo grubości nie wytrzymał;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Tomala 
witamy nowego



Wiek: 40
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 8
Skąd: Rawa Mazowiecka
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-12-2006, 08:08   

witam mam tempre 1.6.ie sw i nie dizała mi od kilku dni nawiew na zadnym biegu i nawet nie wiem gdzie szukać przycyny styki na przełaczniku sprawdziłem i sa dobre. wszyskie bezpieczniki sprawdziłem i sa dobre bo nawet nie wiem który to bezpiecznik. i nie wiem czy ta moje wersje tempry ma ten przekaznik na skrzynce bezpieczników mój model ma centralny zamek i wspomaganie. :?
  
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-12-2006, 15:08   

ale bezpiecznik TERMICZNY _w dmuchawie_; a właściwie to na wkładzie z dołu dmuchawy; jest tam płytka z rezystorami i tym bezpiecznikiem; to się pali; było wałkowane; __poszukaj__;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-07-2007, 18:42   

Hmmm, zdjąłem schowek i zacząłem szukać kabli, które moga być odpowiedzialne za dmuchawę, bo "ślimaka" nie znalazłem. odpinałem różne wtyczki i u mnie to wygląda tak, że z samej dmuchawy idą sobie kable i się rozgałęziają na 2 odnóża. Jedno z nich idzie (2 kable - pomarańczowy i czarny) idą chyba bezpośredniednio do dmuchawy i po odłączeniu IV bieg nie chodzi. To zostawiłem to w spokoju.
Drugie odnóże to 4 kable (w tym jeden czarny), więc to pewnie III biegi + masa. Wyjęcie wtyczki zajęło mi parenaście minut, ale wygląda na nietkniętą. Jednak miejsce, w które jest wetknięta wtyczka nijak nie wygląda jak to coś na zdjęciach i nie widzę, żebym mógł coś odkręcić :|
Może tak jak u kolegi wyżej jest coś poprzerabiane ? Czy fabrycznie wtyczka od tych III biegów jest wetknięta prostopadle do linii nieba ? Tak że wtyka się ją całkiem pionowo do góry ?
_________________
był : Tipo 1.4
są : Ford Fiesta 1.3
Opel Astra 1.4 16V :P
     Moneta
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-07-2007, 19:03   

Dokładnie jak piszesz, pionowo do góry.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-09-2007, 11:59   

Okazało się, że jest padnięty bezpiecznik termiczny (sprawdził znajomy elektronik). Kupiłem przed chwilą taki bezpiecznik do 113 stopni (oryginalnie 110), ale chyba wygląd nie ma znaczenia ? Ten który kupiłem jest jakieś 4x mniejszy od oryginału :P Podejrzewam, że właśnie tak teraz wyglądają
_________________
był : Tipo 1.4
są : Ford Fiesta 1.3
Opel Astra 1.4 16V :P
     Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-09-2007, 12:23   

ciekawe czy ma odpowiednią moc... :roll:
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-09-2007, 13:34   

Żebyś czasami nie kupił sobie bezpiecznika na 1W zamiast na 5W bo długo to on Ci tam wtedy nie pochodzi i dalej dmuchawa zamilknie.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-09-2007, 15:28   

Wiecie co ? Jest na nim napisane 10A 250V :| Chyba coś zwaliłem ?
No, ale z drugiej strony ten elektronik zrobił obejście bezpiecznika i dosłownie 5 minut zamontowałem i działa na wszystkich biegach ;) Mam nadzieję, że na stałe. Póki co bezpiecznik leży
_________________
był : Tipo 1.4
są : Ford Fiesta 1.3
Opel Astra 1.4 16V :P
     Moneta
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-09-2007, 16:29   

No ale z obejsciem to może skończyć się tak ze wkońcu coś Ci sie tam spali i możesz w krytycznym przypadku nawet auto z dymem puścić. Na twoim miejscu bym jednak poszukał takiego bezpiecznika, ewentualnie zlecił znajomemu który się na tym lepiej zna zakup odpowiedniej częsci.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-09-2007, 09:01   

Kurde, "a ja się tak cieszyłem, że mi wreszcie wyrósł"... no dobra, to jaka konkretna specyfikacja tego bezpiecznika ? Pomęczę jeszcze tego elektronika. A w sumie zdarzyło się już kiedyś takie zwarcie - zapłon ?
_________________
był : Tipo 1.4
są : Ford Fiesta 1.3
Opel Astra 1.4 16V :P
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load