Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Chce kupic Fiata....czy to dobry wybor???
Autor Wiadomość
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 22-08-2007, 19:25   

Emf, zależy jakiego miał tego TDI ;) może to jakaś 150 była. Poza tym tutaj nie tylko chodzi o kopa spod świateł ale i to co siedzieje powyżej setki a tutaj 2.5TDI ma napewno wiecej do powiedzenia niż kompakt z 1.6
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 22-08-2007, 19:38   

Hipo, nie no bez przesady stare diesle nie są bardziej elastyczne powyżej setki od benzyny, a stosunek mocy do masy tego auta będzie podobny jak 1,6, który ma np. 110KM
Komfort owszem ale nie elastyczność ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 22-08-2007, 21:05   

no cóż już tak jest,są ludzie którzy wolą tyrolskie jodłowanie , i są ludzie którzy wola operę,
I tak jest z samochodami.Jedni uważają stare Audi za szczyt niezawodności,bo w sumie co ma się popsuć w wozie w którym szczytem elektroniki jest zapłon na kluczyk?
To jest niewątpliwa zaleta-twarda toporna konstrukcja dumnie kontynuująca tradycje pojazdów pancernych, w swej prostocie naśladująca konstrukcje rolnicze.
I sa ludzie którzy wola delikatne i subtelne ale dopracowane z gustem i smakiem włoskie samochody.Samochody które w standardzie mają elektryke a komputer czy ABS nie sa żadnym zaskoczeniem.
Są tanie owszem,ale nie dlatego że sa gorsze,poprostu-niemioeckie są drogie.Zbyt czasem drogie na stan który reprezentują.Ale sa NIEMIECKIE. Pokutujące od lat przekonanie ,wykute przez patrzących zpoza żelaznej kurtyny głodnych luksusu Polaczków.Wówczas prawie każdy zarobiwszy kilka groszy w Raichu ciągną dumnie zajeżdżoną beemkę,audiczkę czy innego passata. I chociaż się sypał chociaż nie raz biedny polonez musiał go ciągać był synonimem sukcesu .Doyczmarek zarobionych w niemieckim kiblu.Ale to nie bylo ważne... był zachodni.
I tak opowieści właścicieli o żekomej niezawodności,powtarzane z ust do ust mity zgodnie z teorią Dzierżyńskiego "kłamstwo wielokrotnie powtarzane staje się prawdą" wsiąkło w świadomośc ludzi i trwa do dziś.
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
Alan 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 636
Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
Wysłany: 22-08-2007, 21:40   

odnosnie wypowiedzai kolegi z audi.....az wstyd sie przyznac zamienilem moja temprusie na audi 100C4........jesli chodzi o wyposazenie do tempry nie ma polotu....jedyne co w audi lepsze to komfort...i pelny ocynk...nic wiecej....
_________________
Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...

Lancia Kappa SW 2.4 Tds

     assistance
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-08-2007, 16:32   

RobertWroc, dobry tekst :D zgadzam sie w 100% z tą opinią.



Dobra ciąg dalszy odnośnie Maryśki 2,4 TD ( niekoniecznie musi być JTD)

- jak z blachami w tym aucie , podobno mają pełny ocynk ale czy to prawda ?
- jak z plastykami na desce?
- jakiej jakości jest tapicerka?
- ile niutków jest w stanie wytrzymać sprzegło jakby chciał go deko podkręcić ?


No i najważniejsze, czy warto pchać się w silnik 2.4 czy tez pozostać na 1.9TD100 lub JTD105 ?
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2007, 20:21   

silniki 2.4 sa bardzo udanymi konstrukcjami no i co najwazniejsze niesamowicie ryczą,jak jelen na rykowisku ;D jesli bedziesz dbał o niego,przyjmujac to,ze nie kupisz go juz zajezdzonego to bedziesz napewno zadowolony. W alfie 156 nic nie skrzypi w srodku,jakjest w marysce to nie wiem,jedno jest pewne,jesli jestes pewien stanu tego silnika to "pakuj" sie w niego bez zastanowienia
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Jarek 5TT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 62
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-08-2007, 19:40   

RobertWroc,
Nic dodać nic ująć , a swoją drogą mogę godzinami słuchać te legendy o " starej dobrej niemieckiej motoryzacji".
     Moneta
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-09-2007, 22:21   

RobertWroc napisał/a:
no cóż już tak jest,są ludzie którzy wolą tyrolskie jodłowanie , i są ludzie którzy wola operę,
I tak jest z samochodami.Jedni uważają stare Audi za szczyt niezawodności,bo w sumie co ma się popsuć w wozie w którym szczytem elektroniki jest zapłon na kluczyk?
To jest niewątpliwa zaleta-twarda toporna konstrukcja dumnie kontynuująca tradycje pojazdów pancernych, w swej prostocie naśladująca konstrukcje rolnicze.
I sa ludzie którzy wola delikatne i subtelne ale dopracowane z gustem i smakiem włoskie samochody.Samochody które w standardzie mają elektryke a komputer czy ABS nie sa żadnym zaskoczeniem.
Są tanie owszem,ale nie dlatego że sa gorsze,poprostu-niemioeckie są drogie.Zbyt czasem drogie na stan który reprezentują.Ale sa NIEMIECKIE. Pokutujące od lat przekonanie ,wykute przez patrzących zpoza żelaznej kurtyny głodnych luksusu Polaczków.Wówczas prawie każdy zarobiwszy kilka groszy w Raichu ciągną dumnie zajeżdżoną beemkę,audiczkę czy innego passata. I chociaż się sypał chociaż nie raz biedny polonez musiał go ciągać był synonimem sukcesu .Doyczmarek zarobionych w niemieckim kiblu.Ale to nie bylo ważne... był zachodni.
I tak opowieści właścicieli o żekomej niezawodności,powtarzane z ust do ust mity zgodnie z teorią Dzierżyńskiego "kłamstwo wielokrotnie powtarzane staje się prawdą" wsiąkło w świadomośc ludzi i trwa do dziś.


Świetny tekst.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2007, 17:51   

8) :piwko: =D>
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
swIP 


Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 12
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-08-2008, 21:34   

Troche mnie tu nie bylo...ale znowu mysle powaznie o fiacie...co sadzicie o TD...
1. czy turbiny czesto siadaja???
2. czy w temprach sa silniki bez doladowania???
3. czy w kombiaku da sie odkrecic nadkola tylne jak w sedanie???
4. czy diesel duzo pali ropy???
  
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-08-2008, 21:45   

odpowiem ci ogólnie fiat jest dobry bo właski duzo nie pali turbiny nie maja tedencji do psucia a odnosnie nadkoli to niwiem ale raczej tak
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 04-08-2008, 09:09   

swIP napisał/a:
1. czy turbiny czesto siadaja???
2. czy w temprach sa silniki bez doladowania???
3. czy w kombiaku da sie odkrecic nadkola tylne jak w sedanie???
4. czy diesel duzo pali ropy???


1) Jak właściciel nie będzie przestrzegał podstawowych praw przy silnikach z turbiną to oczywiście padnie taka turbina z czasem. (np. gaszenie silnika prosto z trasy, nie odczekując pewnego momentu zanim turbina się ostudzi trochę po pracy)

2) Są, w Temprach są to jednostki 1.9D, w Tipo były też 1.7D. Ogólnie tak w Temprach były 1.9D i 1.9TD

3) Ze wszystkich wiadomości jakie posiadam to tak. Dodatkowo te nadkola-boki są plastikowe ;)

4) Tu już niech się wypowiedzą użytkownicy tych silników.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-08-2008, 21:47   

albert19912 napisał/a:
odpowiem ci ogólnie fiat jest dobry bo właski duzo nie pali turbiny nie maja tedencji do psucia a odnosnie nadkoli to niwiem ale raczej tak



punkt widzenia zależy pod punktu siedzenia :D

jak dla mnie fiaty to buble ;) przepały maja okrutne przy czym "nie jadą", ciężkie są i gniją jak cholera, a jak się zaczną sypać to oooo jej... ale mają kilka plusów, części są tanie, jest w pyte zamienników, konstrukcja jest prosta no i są wygodne... w miare... a no i tanie są przede wszystkim... ale najlepiej kupić coś nowego niż jakiegoś staruszka na giełdzie... ja miałem fart i swoje Tipo kupiłem od handlarza ;) 4 lata temu przyjechał (na lawecie jak stwierdziłem po wstępnych acz kolwiek dogłębnych oględzinach) z Reichu więc poza tą częścią która była robiona tu w polsce to przez 4 lata nie zdążył za bardzo zgnić :D gazunek ma od 3 lat i jakoś to się telepie ;)

pojeździmy zobaczymy ;)

do autora pytania: jak kupujesz fiata to najlepiej seja albo coś w miarę nowego (w zależności od grubości portfela) bo prawda jest taka że żywotność (zwłaszcza podzespołów) nie jest oszałamiająca.

POZDRO i narka ;)

ide spać bo mam bałagan w oczach.
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-08-2008, 08:41   

Świstak napisał/a:

przepały maja okrutne przy czym "nie jadą", ciężkie są i gniją jak cholera.

głupoty gadacie kolego,fiaty maja jedna z lepszych blach i najwięcej ocynku,jak leci to znaczy,że auto miało dzwona i zostało nie fachowo naprawione... Co do spalania to rzeczywiście pala troche więcej,ale maja za to dynamiczniejsze motory.
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-08-2008, 19:03   

Świstak napisał/a:
gniją jak cholera


Świstak napisał/a:
przez 4 lata nie zdążył za bardzo zgnić


dobrze że fordy, ople, renówki czy cytryny nie gniją...

Świstak napisał/a:
de spać bo mam bałagan w oczach.


zdecydowanie
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
look.toronto 



Wiek: 45
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 136
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 07-08-2008, 19:22   

Świstak napisał/a:
jak dla mnie fiaty to buble


Może jedyne doświadczenia kolegi z Fiatami polegały na kontaktach z modelami 125 i 126p ;D
_________________
Pozdrawiam :-)

Gość - ;)


Tipo 1,4s 1994r. 205kkm
LPG Tomasetto
  
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 07-08-2008, 19:59   

Świstak napisał/a:
gniją jak cholera
jesli chodzi np o tipo czy tempre to nie widzialem jeszcze zadnego ktore mozna by przypasowac twojemu stwierdzeniu. Co innego gdyby w tych samych rocznikach szukac wlasnie opli, VW, fordów. Tyle ze szukac to trzeba tych nie zgnilych. A to nie jest proste :)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 07-08-2008, 20:10   

hehe ok może z tą lachą to przesadziłem ale spalania są na prawdę ogromne w stosunku do mocy jaka rozwijają silniki. czy są dynamiczne ? raczej nie bardzo przynajmniej te starsze jednostki nie są aż tak żwawe

a do czynienia miałem z wieloma fiatami na początku z 126p FL potem (ELX), 125p... potem było Uno 1.0 1994 rok, na gaźniku, Brawa i Punto I, no a teraz to Tipo... maluch (ELX) i kredens gniły Uno zgniło brawa nawet sie trzyma do tej pory i punto też... ale brawe 1.4 objechaliśmy na trasie z kumplem jego kadettem 1.3... oba na benzynie.


różnie to bywa z tą dynamiką... zależy od modelu moim zdaniem

co do reszty sie zgadzam w 100 %, części tanie, naprawa nie jest jakaś skomplikowana a przede wszystkim fiaty są ciche i łatwe w obsłudze
     assistance   Moneta
 
 
topdrive 



Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 275
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-08-2008, 06:48   

Świstak, porównaj masę bravy i kadetta, do tego brava na wtrysku, a kadett na gaźniku (więcej paliwa dostaje do garów).
Do tego, jeśli uważasz, że Fiaty gniją, tzn że nie miałeś panzerwagena :) . Moja teściowa ma Uno z 1992, miało zrobione tylko poprawki na nadkolach, i kiedyś zaliczyło dzwona, dlatego pas przedni zaczął gnić. Po za tym trzyma się dobrze...

Sam śmigałem tipolotem z 89, i nie było się do czego przyczepić! Po prostu nie gniło. Teraz odpycham się w Coupe, i tutaj mam drobne poprawki do zrobienia (nadkola) i na tym kończą się potrzeby napraw blacharskich.

A popatrz na te roczniki w Oplu, panzerwagenie czy innych "dojczach". Okaże się, że już jest po dwóch lub trzech REANIMACJACH blacharki, bo po prostu by się rozleciał. Jeździłem kiedyś Fiestą (zacną Mk1). I w klubie panowała ogólna opinia - ford fiesta gnije. Chyba, że garażujesz, masz od nowości i co roku konserwujesz podwozie :P Aha, no i zimą nie jeździsz..

A jeśli chodzi o osiągi, to objechać tipolota 1.4 wcale nie jest łatwo (no, wiadomo, że 2.0 turbo będzie szybszie, ale chodzi mi w porównywalnej klasie). A Brava, tak samo jak Siena/Albea jest samochodem typowo rodzinnym i silnik 1.4 nie jest jednostką do jakiejś dynamiczniejszej jazdy, prędzej 1.6 się do tego nada, ale tak naprawdę, to do ostrej jazdy zostało zbudowane bravo hgt.. A reszta, to samochody rodzinne, miejskie, dupowozy tzw.
_________________
był Ford Fiesta Mk1 1.0 `80
był Fiat Tipo 1.4ie DGT `89
był Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Żaba"
był Honda SFX 50 Sport
jest Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD `99
jest Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Jajecznica"
     assistance
 
 
Szczęściarz 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 263
Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-08-2008, 09:17   

Dajmy już spokuj Świstakowi. Chłopak ratuje sytuacje jak może :D

topdrive napisał/a:
objechać tipolota 1.4 wcale nie jest łatwo


Audi 1.8 miało wielkie problemy z moim 1.4 :D .No ale audi jest cięższe a moc wykrzesana z 1.8 nie jest "imponująca" :) .W Fiacie do dzisiaj jeszcze potrafię sprawnie te konie z łąki zgonić do roboty.


swIP, Koledzy już napisali wyczerpującą rekomendacje ale jeśli myślisz dalej o fiaciku T/T, to dopisze Ci sie jeszcze. Mam ciekawe porównanie fiata Tipo 1.4 z Hondą Civic 1.5 i VW golfem 1.6 mk3. Moi sąsiedzi i zarazem "jedwabiści" kumple mają właśnie te samochody. Tipo posiadam 14 lat jeżdżę nim 8 rok , Hondzinka jest u kumpla lat 8, a golf lat 3. Pisze to żebyś mógł sobie choć trochę porównać (zwłaszcza co do golfa bo miałeś jego kuzyna Polo) czego można sie po Tipo spodziewać. Mam czas to trochę poprzynudzam ;D

Pod względem właściwości jezdnych Golf i Tipo prezentują podobny poziom, jednak to drugie jest zdecydowanie bardzej komfortowe :) Hondzinka prowadzi sie najlepiej ale jest strasznie twarda. W środku miejasca jest w każdym z tych aut pod dostatkiem, Tipo i Golf mają wygodne wnętrze, dobrze sie w nich podróżuje . W Hondzie przeszkadzać może niskie umiejscowienie tylnej kanapy i niezbyt wygodne siedzenia z przodu.Wszystkie trzy auta mają duże bagażniki jak na swoją klase. Jakość lepsza jest w VW i Hondzie(ale bez szału).
Poziom hałasu w moim egzemlażu (Tipo) jest wysoki, honda też jest głośna, golf jest zdecydowanie najcichszy.
Co do dynamiki silników jest podobna. Golf 1.6 odstaje od Tipo i więcej pali, Honda idzie z fiatem łeb w łeb ale pali średnio 1.0 litra mniej. Co do cen części zamiennych najtańsze oczywiście w Fiacie najdroższe w Hondzie (ameryki nie odkryłem).

Pod względem usterkowości wszystkie autka prezentowały od zawsze taki sam poziom. To znaczy przy jeździe powyżej 100km/h gubiły części :D . Żarcik. Tutaj muszę pochwalić mojego Tipaka! Wszystkie trzy auta mają podobny przebieg ok 200 000 km i wypadają pod względem trwałości identycznie, w mojej ocenie bardzo dobrze! (silniki,skrzynie,elementy wykończenia wnętrza, zawiecha) z tym ,żę Golf i Honda niestety korodują i to strasznie,a Tipo trzyma sie kupy. W Tipo należy zwrócić uwagę na tylne nadkola, w tamtym miejscu gdzie zderzak prawie styka sie z blachą i rysa lakier. Oprócz tego należy zwrócić uwagę na to czy uszczelka tylnej lampy dobrze dociskana jest do karoserii!! Jeżeli występuje woda w bagażniku to najczęściej wcieka ona albo przez gumowy przewód którym prowadzona jest wiązka przewodów do klapy bagażnika albo właśnie przez nieumiejętnie nałożoną lampę tylną. Woda wleci i już nie wyleci , a jedynie zrobi spustoszenie. Trzeba tego pilnować a wszystko będzie dobrze!
swIP Powiem Ci ,że ciężko mi wymienić jakiś istotne słabe punkty Tipo. Auto mamy w rodzinie od dawna (Sprowadzony z niemiec jako 4 letni, składak ale niestety bity) teraz jeżdżę nim ja, dbam o niego i nie mam żadnych przygód!.
Jedyne czego mogę sie czepić po latach to: brzdęki i duperszwance ujawniające sie na nierównościach, głośny silnik, szumy powietrza, natomiast irytujące dźwięki dochodzące z silnika występowały zawsze ;D - nie należy na nie zwracać uwagi!, (np. Juczenie kuł zębatych, przy pewnych prędkościach) . Tyle co mogłem obiektywnie napisać to napisałęm.

Pamiętaj, przy kupowaniu zwróć baczną uwage na stan samochodu! Nawet jeśli będzie piękny to nie wiadomo co siedzi w "środku". T/T to nie wyjątek, tak jest z każdym starym autem ale jeśli trafisz na dobry egzemplarz, gwarantuje Ci ,żę będziesz bardzo zadowolony!

Pozdrawiam
Szczęściarz

** Dodano: 08-08-2008, 10:21 **
Aha . Golf i Honda rocznik 1994 , Fiat Tipo rocznik 1990
_________________
Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna
     assistance   Moneta
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-08-2008, 09:24   

hehehe ratuje sytuację ? :D :D


ok może trochę i przesadziłem, wiesz, też mam Tipo i nie mam powodów do narzekań... zrobiłem nim 10 000 tyś km przez miesiąc czasu !! i dolewałem tylko gazu... więc nie jest chyba z nim źle

RADOM ===> GÓRA KALWARII ===> RADOM dzień w dzień oprócz weekendów.

i jeżdżę dalej bo do wypłaty daleko i zanim zmienię łożysko oporowe i ustawie go żeby nie miał problemów z odpalaniem rano to minie trochę czasu... do wypłaty jeszcze jakieś 4 tysiące kilometrów mam...

fakt mój był sprowadzony z Niemiec 4 lata temu i gaz ma od 3 lat ale jak patrzyłem na podłogę i podzespoły od dołu to wszystko było w stanie naprawdę niezłym (odziwo). jedynie gnije w miejscu łączenia zderzaka z karoserią ;) ale tam był bity bo sie lampa nie zgrywa z klapą :D . A to że powiedziałem że fiaty to buble to dla tego że moje doświadczenia z nimi były raczej mało optymistyczne... zwłaszcza z tym nieszczęsnym Uno...
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load