Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przód jak w mustangu?
Autor Wiadomość
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-07-2009, 06:59   

Luczu napisał/a:
konikks, nie da się stuningować espero i nexi :p


i laguny.

Emf, chyba ma na myśli to co pokazują turasy na stronce wyżej. rzeczywiście masakra.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 05-07-2009, 07:27   

konikks, lagune się da jak najbardziej. Jeden z czołowch modeli razem z megane i clio w tuningu francuskim.
_________________
     Moneta
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 13:56   

konikks napisał/a:
Emf, chyba ma na myśli to co pokazują turasy na stronce wyżej. rzeczywiście masakra.

dlaczego tak uważacie? ja myślę że to właśnie ciekawie wygląda w porównaniu do tych wszystkich spojlerów i zderzaków jakie mamy w Polsce. czemu zawsze jak cos niepowtarzalne to musi kojarzyć się z wieś tuningiem? oczywiście nie wszystkie samochody na tej tureckiej stronie są ciekawe. niektóre to faktycznie wieś, co pokazuję niżej.

chyba będę musiał jechać do Turcji :)

wieś tuning według mnie to takie coś:

super brewki i niebieskie diody wewnątrz:

elegancki wieśniacki spojler na dachu:

super spojler na klapie:

pięknie spaprana tempra z tyłu:

a jeśli chodzi o prawdziwy pług, to chyba nigdy prawdziwego nie widzieliście. oto on:

a tak "prezentuje się" na samochodzie:
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 05-07-2009, 15:04   

matrix0606 napisał/a:

a tak "prezentuje się" na samochodzie:
jak dla mnie pasuje do koncepcji samochodu. Nie wszystko do wszystkiego pasuje, ale tu pasuje
_________________
     Moneta
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 15:06   

mrk69 napisał/a:
jak dla mnie pasuje do koncepcji samochodu. Nie wszystko do wszystkiego pasuje, ale tu pasuje

no to nie widziałeś tego na własne oczy. wiem co mówię. miałem kiedyś kadeta i ten zderzak. to naprawdę pług śnieżny. jak wyjeżdżałem z pracy w zimę to pierwszy, żeby chłopakom drogę odśnieżyć.
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-07-2009, 15:31   

matrix0606, te Twoje zdjęcia to już masakra, właścicielom powinno się komisyjnie odebrać prawo własności do auta :lol:
Ktoś na forum miał fajny przedni i tylni zderzak, przerobił sobie ale tak delikatnie, tylko nie pamiętam kto :roll:
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-07-2009, 17:48   

matrix0606, ty chyba nie widziałeś Tempry z przodem Mustanga :badgrin: ,a była pokazywana nawet w TV w OPT (TVN TURBO) u nas na forum fotki i linki do opisu koledzy wklejali , także już nie był byś wyróżniający się i oryginalny :D ...... ,ale nie ma co się załamywać ,co tam Tempra z przodem Mustanga ,idź na całość i stwórz TemproFerari ,tak jak na poniższych fotkach kolega zrobił to z Fiata Coupe

Powodzenia..... :nietoperz:
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 17:59   

grabarz, nie bądź ironiczny. :) po co komu TemproFerari z seryjnym silnikiem 1.6? pomijając ten fakt, to ferrari zupełnie mi się nie podoba. zdaję sobie też sprawę na czym polega tuning. tuning zaczyna się od mechaniki, a nie od wyglądu zewnętrznego, ale ten ostatni łatwiej (czytaj taniej) osiągnąć niż ten pierwszy. poza tym w 1.6 na gaźniku raczej nie ma czego w mechanice tuningować, a raczej niewiele aby poprawić osiągi.
grabarz napisał/a:
matrix0606, ty chyba nie widziałeś Tempry z przodem Mustanga

ja nie napisałem że na pewno jest to przód forda mustanga. tylko trochę mi się z tym kojarzy. daleko temu do przodu mustanga, ale jest zajefajny i mi sie podoba, a Wam szanowni koledzy nie musi. jest tyle gustów ilu ludzi, więc nie wszystkim musi się podobać.
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-07-2009, 18:01   

matrix0606, co do mechaniki jeśli chcesz to poprawisz osiągi tego silnika
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 18:02   

Maciek1991 napisał/a:
co do mechaniki jeśli chcesz to poprawisz osiągi tego silnika

a możesz podpowiedzieć jak poprawić osiągi silnika 1.6 na gaźniku, w gazie, bez komputera? tylko moduł zapłonowy.
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 18:04   

matrix0606, żeby poprawić to zacznij od remontu kapitalnego.....
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-07-2009, 18:06   

matrix0606, na początek zrób mu generalny remont silnika , a jak masz kasę to możesz wpakować mu 2 Gaźniki, układ wydechowy zmienić i kolektor, powiększyć kanały dolotowe i wylotowe.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 18:09   

Bdm$ka napisał/a:
żeby poprawić to zacznij od remontu kapitalnego.....

no właśnie i tu się zaczyna.
1 - z moim silnikiem nie jest aż tak źle żeby robić generalny. słychać tylko trochę zawory.
2 - cena. jak pisałem kilka postów wyżej, łatwiej (taniej) osiągnąć tuning wizualny. za cenę generalnego można kupić wiele części do tuningu zewnętrznego.
Maciek1991 napisał/a:
na początek zrób mu generalny remont silnika , a jak masz kasę to możesz wpakować mu 2 Gaźniki, układ wydechowy zmienić i kolektor, powiększyć kanały dolotowe i wylotowe.

i ile to wszystko będzie kosztowało?
a na marginesie, jak się wkłada dwa gaźniki? na czym trzyma się drugi? jak poszerza się kanały dolotowe i wylotowe?
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
kubek 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 459
Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-07-2009, 18:21   

matrix0606 napisał/a:
i ile to wszystko będzie kosztowało?
mnie to kosztowalo niecale 800zl tyle ze sam wszystko robilem. pieniadze poszly na same czesci a szlif tulei cylindrycznych jak i walu korbowego, kanalow, planowanie glowicy to wszystko we wlasnym zakresie robilem tylko oczywiscie na odpowiednim sprzecie.
     Moneta
 
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 18:25   

kubek napisał/a:
sam wszystko robilem. pieniadze poszly na same czesci a szlif tulei cylindrycznych jak i walu korbowego, kanalow, planowanie glowicy to wszystko we wlasnym zakresie robilem

no właśnie i tu jest pies pogrzebany. u mnie do ceny części trzeba doliczyć robociznę, bo ani nie umiem, ani nie posiadam odpowiedniego sprzętu. w związku z tym cena jaką osiągnął by remont to pewnie cena jaką za tego fiata dałem.
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
kubek 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 459
Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-07-2009, 18:33   

matrix0606, no moze przewyzszyc wartosc auta. ale rob tak jak uwazasz. ja swoja tempre robie tez na styl jednej ze stronki turkmod.com i bedzie na oryginalnym ospojlerowaniu abartha.
wracajac do tych zderzakow co pokazales na poczatku to tak jak chlopaki pisali albo tureckie allegro albo wlokno, zywica i robisz samemu.
     Moneta
 
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 18:36   

kubek napisał/a:
ja swoja tempre robie tez na styl jednej ze stronki turkmod.com i bedzie na oryginalnym ospojlerowaniu abartha.

a możesz mi wysłać na PW link do tej jaką będziesz robił? chyba że tu chcesz się pochwalić? chętnie zobaczę co kto kombinuje. jestem bardzo ciekawy.
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
kubek 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 459
Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-07-2009, 18:44   

http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0005492.jpg tak w 90% bedzie wygladac. sorki za jakosc ale nie mam lepszego.
     Moneta
 
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 18:47   

kubek napisał/a:
http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0005492.jpg tak w 90% bedzie wygladac.

ta dokładka z przodu z Twojego foto jest taka sama jak ta?


ta co pokazałem kosztuje 130 zeta i jest z żywicy lub też żelkotu.
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
kubek 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 459
Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-07-2009, 18:58   

matrix0606, inna. wejdz w moj profil w galerie tam masz przedni zderzak pokazany.
     Moneta
 
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-07-2009, 19:21   

matrix0606 napisał/a:
Maciek1991 napisał/a:
co do mechaniki jeśli chcesz to poprawisz osiągi tego silnika

a możesz podpowiedzieć jak poprawić osiągi silnika 1.6 na gaźniku, w gazie, bez komputera? tylko moduł zapłonowy.


gaźnik nadciśnieniowy z regulatorem ciśnienia paliwa (mam na zbyciu)

turbosprężarka

uszczelka odprężająca

i masz

więcej mocy i momentu
(zależne tylko od ciśnienia doładowania jakie sobie ustawisz)




lub

nitrous oxide

do gaźnikowców


dwie ciekawe metody na
POWER
8)
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 19:29   

EASYKATO napisał/a:
gaźnik nadciśnieniowy z regulatorem ciśnienia paliwa

jak to wygląda?
EASYKATO napisał/a:
turbosprężarka

do gaźnikowca?
EASYKATO napisał/a:
uszczelka odprężająca

co to za ustrojstwo? gdzie się mieści? jakie ma zadanie?
ile mocy więcej po tych modyfikacjach? mam teraz 84KM
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 19:29   

EASYKATO napisał/a:
gaźnik nadciśnieniowy z regulatorem ciśnienia paliwa (mam na zbyciu)


z czego? r5?


Ale do jednego i drugiego silnik musi być w dobrym stanie :)

Silnik 1.6 z powodzeniem wkładają do Uno Turbo/ Punto GT, w sensie dół silnika, znosi ca.200KM

To jest też słuszna droga - poszukać osprzętu od w/w.


Gaźnik nadciśnieniowy to taki w którego się dmucha, a nie klasycznie ssie.
Służy właśnie do turbo.
Uszczelka odprężająca, to grubsza uszczelka od seryjnej pod głowicę, ma za zadanie zmniejszyć stopień sprężania. Można dorobić na wzór seryjnej grubszą, bądź na wzór uszczelki zrobić przekładkę z blachy i złożyć na dwie uszczelki pod głowicę.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
matrix0606 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-07-2009, 19:46   

no i powyższe wypowiedzi są super. rzeczowe, konkretne. się chwali. fakt że zeszliśmy z tematu, ale jestem zadowolony. wiem co trzeba zrobic żeby złapać więcej mocy.
kubek napisał/a:
inna. wejdz w moj profil w galerie tam masz przedni zderzak pokazany.

to masz, może taka? koszt - 120zeta


nie do końca taka jak w Twoim profilu, ale mocno podobna.
_________________
fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię.
     assistance
 
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-07-2009, 20:00   

matrix0606, to co ma kolega kubek to ori dokładka abartha do tempry, żadna przeróbka ;)
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load