przód jak w mustangu? |
Autor |
Wiadomość |
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 06:59
|
|
|
Luczu napisał/a: | konikks, nie da się stuningować espero i nexi :p |
i laguny.
Emf, chyba ma na myśli to co pokazują turasy na stronce wyżej. rzeczywiście masakra. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 07:27
|
|
|
konikks, lagune się da jak najbardziej. Jeden z czołowch modeli razem z megane i clio w tuningu francuskim. |
_________________
|
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 13:56
|
|
|
konikks napisał/a: | Emf, chyba ma na myśli to co pokazują turasy na stronce wyżej. rzeczywiście masakra. |
dlaczego tak uważacie? ja myślę że to właśnie ciekawie wygląda w porównaniu do tych wszystkich spojlerów i zderzaków jakie mamy w Polsce. czemu zawsze jak cos niepowtarzalne to musi kojarzyć się z wieś tuningiem? oczywiście nie wszystkie samochody na tej tureckiej stronie są ciekawe. niektóre to faktycznie wieś, co pokazuję niżej.
chyba będę musiał jechać do Turcji
wieś tuning według mnie to takie coś:
super brewki i niebieskie diody wewnątrz:
elegancki wieśniacki spojler na dachu:
super spojler na klapie:
pięknie spaprana tempra z tyłu:
a jeśli chodzi o prawdziwy pług, to chyba nigdy prawdziwego nie widzieliście. oto on:
a tak "prezentuje się" na samochodzie:
|
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 15:04
|
|
|
matrix0606 napisał/a: |
a tak "prezentuje się" na samochodzie: | jak dla mnie pasuje do koncepcji samochodu. Nie wszystko do wszystkiego pasuje, ale tu pasuje |
_________________
|
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 15:06
|
|
|
mrk69 napisał/a: | jak dla mnie pasuje do koncepcji samochodu. Nie wszystko do wszystkiego pasuje, ale tu pasuje |
no to nie widziałeś tego na własne oczy. wiem co mówię. miałem kiedyś kadeta i ten zderzak. to naprawdę pług śnieżny. jak wyjeżdżałem z pracy w zimę to pierwszy, żeby chłopakom drogę odśnieżyć. |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 05-07-2009, 15:31
|
|
|
matrix0606, te Twoje zdjęcia to już masakra, właścicielom powinno się komisyjnie odebrać prawo własności do auta
Ktoś na forum miał fajny przedni i tylni zderzak, przerobił sobie ale tak delikatnie, tylko nie pamiętam kto |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 17:48
|
|
|
matrix0606, ty chyba nie widziałeś Tempry z przodem Mustanga ,a była pokazywana nawet w TV w OPT (TVN TURBO) u nas na forum fotki i linki do opisu koledzy wklejali , także już nie był byś wyróżniający się i oryginalny ...... ,ale nie ma co się załamywać ,co tam Tempra z przodem Mustanga ,idź na całość i stwórz TemproFerari ,tak jak na poniższych fotkach kolega zrobił to z Fiata Coupe
Powodzenia..... |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 17:59
|
|
|
grabarz, nie bądź ironiczny. po co komu TemproFerari z seryjnym silnikiem 1.6? pomijając ten fakt, to ferrari zupełnie mi się nie podoba. zdaję sobie też sprawę na czym polega tuning. tuning zaczyna się od mechaniki, a nie od wyglądu zewnętrznego, ale ten ostatni łatwiej (czytaj taniej) osiągnąć niż ten pierwszy. poza tym w 1.6 na gaźniku raczej nie ma czego w mechanice tuningować, a raczej niewiele aby poprawić osiągi.
grabarz napisał/a: | matrix0606, ty chyba nie widziałeś Tempry z przodem Mustanga |
ja nie napisałem że na pewno jest to przód forda mustanga. tylko trochę mi się z tym kojarzy. daleko temu do przodu mustanga, ale jest zajefajny i mi sie podoba, a Wam szanowni koledzy nie musi. jest tyle gustów ilu ludzi, więc nie wszystkim musi się podobać. |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:01
|
|
|
matrix0606, co do mechaniki jeśli chcesz to poprawisz osiągi tego silnika |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:02
|
|
|
Maciek1991 napisał/a: | co do mechaniki jeśli chcesz to poprawisz osiągi tego silnika |
a możesz podpowiedzieć jak poprawić osiągi silnika 1.6 na gaźniku, w gazie, bez komputera? tylko moduł zapłonowy. |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:04
|
|
|
matrix0606, żeby poprawić to zacznij od remontu kapitalnego..... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:06
|
|
|
matrix0606, na początek zrób mu generalny remont silnika , a jak masz kasę to możesz wpakować mu 2 Gaźniki, układ wydechowy zmienić i kolektor, powiększyć kanały dolotowe i wylotowe. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:09
|
|
|
Bdm$ka napisał/a: | żeby poprawić to zacznij od remontu kapitalnego..... |
no właśnie i tu się zaczyna.
1 - z moim silnikiem nie jest aż tak źle żeby robić generalny. słychać tylko trochę zawory.
2 - cena. jak pisałem kilka postów wyżej, łatwiej (taniej) osiągnąć tuning wizualny. za cenę generalnego można kupić wiele części do tuningu zewnętrznego.
Maciek1991 napisał/a: | na początek zrób mu generalny remont silnika , a jak masz kasę to możesz wpakować mu 2 Gaźniki, układ wydechowy zmienić i kolektor, powiększyć kanały dolotowe i wylotowe. |
i ile to wszystko będzie kosztowało?
a na marginesie, jak się wkłada dwa gaźniki? na czym trzyma się drugi? jak poszerza się kanały dolotowe i wylotowe? |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:21
|
|
|
matrix0606 napisał/a: | i ile to wszystko będzie kosztowało? | mnie to kosztowalo niecale 800zl tyle ze sam wszystko robilem. pieniadze poszly na same czesci a szlif tulei cylindrycznych jak i walu korbowego, kanalow, planowanie glowicy to wszystko we wlasnym zakresie robilem tylko oczywiscie na odpowiednim sprzecie. |
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:25
|
|
|
kubek napisał/a: | sam wszystko robilem. pieniadze poszly na same czesci a szlif tulei cylindrycznych jak i walu korbowego, kanalow, planowanie glowicy to wszystko we wlasnym zakresie robilem |
no właśnie i tu jest pies pogrzebany. u mnie do ceny części trzeba doliczyć robociznę, bo ani nie umiem, ani nie posiadam odpowiedniego sprzętu. w związku z tym cena jaką osiągnął by remont to pewnie cena jaką za tego fiata dałem. |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:33
|
|
|
matrix0606, no moze przewyzszyc wartosc auta. ale rob tak jak uwazasz. ja swoja tempre robie tez na styl jednej ze stronki turkmod.com i bedzie na oryginalnym ospojlerowaniu abartha.
wracajac do tych zderzakow co pokazales na poczatku to tak jak chlopaki pisali albo tureckie allegro albo wlokno, zywica i robisz samemu. |
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:36
|
|
|
kubek napisał/a: | ja swoja tempre robie tez na styl jednej ze stronki turkmod.com i bedzie na oryginalnym ospojlerowaniu abartha. |
a możesz mi wysłać na PW link do tej jaką będziesz robił? chyba że tu chcesz się pochwalić? chętnie zobaczę co kto kombinuje. jestem bardzo ciekawy. |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:47
|
|
|
kubek napisał/a: | http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0005492.jpg tak w 90% bedzie wygladac. |
ta dokładka z przodu z Twojego foto jest taka sama jak ta?
ta co pokazałem kosztuje 130 zeta i jest z żywicy lub też żelkotu. |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
kubek
Pomógł: 12 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 459 Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 18:58
|
|
|
matrix0606, inna. wejdz w moj profil w galerie tam masz przedni zderzak pokazany. |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 19:21
|
|
|
matrix0606 napisał/a: | Maciek1991 napisał/a: | co do mechaniki jeśli chcesz to poprawisz osiągi tego silnika |
a możesz podpowiedzieć jak poprawić osiągi silnika 1.6 na gaźniku, w gazie, bez komputera? tylko moduł zapłonowy. |
gaźnik nadciśnieniowy z regulatorem ciśnienia paliwa (mam na zbyciu)
turbosprężarka
uszczelka odprężająca
i masz
więcej mocy i momentu
(zależne tylko od ciśnienia doładowania jakie sobie ustawisz)
lub
nitrous oxide
do gaźnikowców
dwie ciekawe metody na
POWER
|
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 19:29
|
|
|
EASYKATO napisał/a: | gaźnik nadciśnieniowy z regulatorem ciśnienia paliwa |
jak to wygląda?
EASYKATO napisał/a: | turbosprężarka |
do gaźnikowca?
EASYKATO napisał/a: | uszczelka odprężająca |
co to za ustrojstwo? gdzie się mieści? jakie ma zadanie?
ile mocy więcej po tych modyfikacjach? mam teraz 84KM |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 19:29
|
|
|
EASYKATO napisał/a: | gaźnik nadciśnieniowy z regulatorem ciśnienia paliwa (mam na zbyciu) |
z czego? r5?
Ale do jednego i drugiego silnik musi być w dobrym stanie
Silnik 1.6 z powodzeniem wkładają do Uno Turbo/ Punto GT, w sensie dół silnika, znosi ca.200KM
To jest też słuszna droga - poszukać osprzętu od w/w.
Gaźnik nadciśnieniowy to taki w którego się dmucha, a nie klasycznie ssie.
Służy właśnie do turbo.
Uszczelka odprężająca, to grubsza uszczelka od seryjnej pod głowicę, ma za zadanie zmniejszyć stopień sprężania. Można dorobić na wzór seryjnej grubszą, bądź na wzór uszczelki zrobić przekładkę z blachy i złożyć na dwie uszczelki pod głowicę. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
matrix0606
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 21 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Sochaczew
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-07-2009, 19:46
|
|
|
no i powyższe wypowiedzi są super. rzeczowe, konkretne. się chwali. fakt że zeszliśmy z tematu, ale jestem zadowolony. wiem co trzeba zrobic żeby złapać więcej mocy.
kubek napisał/a: | inna. wejdz w moj profil w galerie tam masz przedni zderzak pokazany. |
to masz, może taka? koszt - 120zeta
nie do końca taka jak w Twoim profilu, ale mocno podobna. |
_________________ fiat poszedł na złom i już nigdy fiata nie kupię. |
|
|
|
|
lorgbow
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 309 Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 05-07-2009, 20:00
|
|
|
matrix0606, to co ma kolega kubek to ori dokładka abartha do tempry, żadna przeróbka |
_________________ Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05 |
|
|
|
|
|